30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MvT: inderdaad heftig, maar klinkt inderdaad alsof je het nu helemaal kwijt bent. Neem aan dat je dan morgen een echo krijgt voor controle? Zou wel heel fijn zijn als je er nu echt klaar mee bent en kunt beginnen dit achter je te laten. Sterkte!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, jeetje joh nog maar 6 weken, wat vliegt de tijd. Hoe gaat het met je zusje en neefje?

Leuk: KLM - Tile & Inspire ;) ik heb er ook eentje gemaakt!

3. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Thanx meiden, het gaat eigenlijk wel goed. Zaterdag gebeurde het bij mijn ouders en toen was ik nog wel wat emotioneel maar ook vooral door dat ik nooit gedacht had dat het er zo uit zou zien, dat was nogal een shock. Verder was het ook een groot deel opluchting en nu hoop ik maar dat het schoon is. Vanochtend heb ik met het zh gebeld en ze hebben alles voor vandaag afgebeld. Vrijdag moet ik weer heen voor controle. Ik ben toch wel weer wat meer gaan bloeden dus het zou kunnen dat er nog en restje zit ofzo en ik wil graag mijn lichaam nog even de tijd geven dat zelf weg te werken.
    Weet je, het klinkt misschien gek maar ik kan me nu wel heel goed voorstellen dat iemand die dit meemaakt zonder waarschuwing vooraf (echo) en die in de veronderstelling is dat ze gewoon zwanger is daar behoorlijk van ondersteboven en in de war kan raken.
    Ik ben best wel een nuchter persoon en ik denk nog steeds dat een miskraam niet voor niks komt maar nu ik heb meegemaakt hoeveel je eigenlijk verliest kan ik me heel goed voorstellen dat dat voor sommige mensen erg hard aankomt.
    (Dit allemaal los van het feit dat ik me zowiso al goed kon voorstellen dat het voor velen een heel verdrietige gebeurtenis is).

Het was inderdaad een heerlijk weekend he! Weer een heerlijk weertje! We zijn gisteren met Thomas naar een hele grote speeltuin/attractieparkje geweest bij ons in het dorp. Nou wat een succes zeg! En toen kwamen we ook nog zijn vriendje van het kdv tegen, toen kon zijn dag helemaal niet meer stuk! Hij heeft werkelijk gespeeld tot hij er bij neer viel. We zijn om 12.00 weer naar huis gegaan maar hij kon van vermoeidheid (en uiteraard de teleurstelling van het vertrek) alleen maar huilen. Toen we eenmaal op de fiets zaten ging het weer goed en heeft hij al zingend nog een broodje verorbert :D en daarna ruim 3 uur geslapen ;). We hebben het dagkaartje toch maar omgezet naar een abonnement, dan kunnen we eens wat vaker (korter) heen...
    's Avonds nog heerlijk pizza gegeten als afsluiter van een heerlijke dag, was erg gezellig!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het lijkt me een heftig iets mvt. zoiezo!! Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het er uit ziet of wat het met me zou doen. Maar het is toch iets heftigs!

5. MvT! Jee meid dat is idd een groot iets... kan me goed voorstellen dat je daar even van moest slikken! Hopelijk vrijdag een echo waaruit blijkt dat het mooi schoon is!
    Erg fijn dat je bij je ouders was!

MIEKE! Leuk stoeltje, ik heb de site even bewaard :)

POOH! Dat is nog eens effiecient bezig zijn terwijl je niet in je tuin kan zitten :D Maar het is iid een enorm karwei maar het zel super leuk worden zo te horen!

Wij zijn gisteren nog even naar Den Bosch geweest, daar waren de winkels open. Gezellig geluncht bij ons favoriete eetcafe en daarnaa nog even geshopt.
    Zaterdag zijn we in Oberhausen geweest, van shoppen helaas niks gekomen want het dochtertje van onze vrienden had er geen zin in. Sjee die kan driftig worden, daar is Rick heilig bij ;)

6. mb02

mb02 Bekend lid

MVT, fijn dat het toch uit zichzelf los is gekomen, kan me je opluchting voorstellen. Brengt bij mij wel weer herinneringen boven, zag mezelf weer zitten op de wc. Ondanks dat ik ook blij was dat mijn lichaam het zelf had opgelost, voelde het voor mij toch ook als een verlies. Ik was niet meer zwanger en daar heb ik toen flink was tranen om gelaten.
    Ik hoop voor je dat alles nu ook weg is, dan kan je het afsluiten en weer verder gaan.

Zo, iedereen is er lekker op uit gegaan! Speeltuinen/shoppen/ fietsen/BBQ-en/verjaardagen....bezige bijtjes;). En hulde aan pooh, die met het heerlijk weer gaatjes staat dicht te smeren:D.

Vandaag maar 3 kids op de groep, dus ik kon eerder naar huis. Dus ik nam me voor het hele huis te gaan stofzuigen/ ramen te zemen/ badkamer te soppen.....maar ik zit nu nog steeds met de laptop op de bank:). Komt oa doordat ik mijn kop heb gehaald dat ik in een nieuw tuinset wil, met van die strakke kunststof stoelen. Dus ik struin markplaats af of ik het ergens op kan halen, en dan ben je zo een uurtje verder;).
    Dusse,ik ga nu als een speer het huis door rennen (of zal ik toch nog even....:p)

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    MvT, dat je even in shock was is voor te stellen. Het is toch een heftige ervaring. Zeker als je het mensje ten grootte een hoeveelheid walnootjes ziet. Hopelijk stopt het bloeden snel en geeft de echo vrijdag je een schone baarmoeder.

Daffie, heel herkenbaar om in een ander groot bed te slapen voor het naar huis gaan. Wat goed dat Myrthe het zonder speen heeft gedaan.

Pooh, lekker aan het klussen op het kamertje. Helpt Jens op zijn manier ook mee?

MB, succes met snel schoonmaken.;)

Sophia, welk eetcafé is jullie favoriet? Ik ga er binnenkort heen. Tips?
    Jammer dat je in Oberhausen niet bent geslaagd.

Koninginnedag was erg gezellig en wat vermoeid. We hebben een grote rommelmarkt overgeslenterd en maar weinig gekocht.;) Op het laatst was ik de bekenden met kinderwagens wel een beetje zat. Dit is wat ik zelf heel graag wil. *zucht*
    Gisteren heb ik gewerkt, maar amper een klant. Vond ik niet erg, want nu zijn er dingen gedaan die later in de week hadden moeten gebeuren. Vandaag lekker vrij en de was helemaal weggewerkt. Er hangen al 2 wassen te drogen en de winterjassen zijn nu aan de beurt. Straks alles heerlijk schoon en fris de kasten in.

8. TIMON! Roels eten en drinken in de korte putstraat. Hier zitten enorm veel restaurants maar dit is gewoon betaalbaar en echt lekker eten! Als je meer wil uitgeven kan je ook naar Tante Pietje die is heerlijk!!! Duurder maar wel erg goed. Schuin tegenover de kathedraal zit ook nog Pilkingtons beetje engelse tearoom waar je heerlijke broodjes kan eten en heerlijke scones :D

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoihoi, ik moest wel ver weg scrollen om jullie weer te vinden hoor, op blz. 3 helemaal! :D

Ik wil Koetjekuuk nog van harte welkom heten, heel veel succes met zwanger worden, dappere keuze! Succes met het vinden van een donor, lijkt me geen makkelijke opgave of heb je al iemand op het oog?
    Nou, ik ben Miepie, heb twee dochters, 1 hele toffe dreumes op de grens van peuterpuber (in gedrag er allaaaaaang overheen ;)) van 22 maanden en een hele lieve en relaxte dame van 10,5 week.

Pooh, wat knap dat Rens op de wc heeft gepoept!!! Wij zetten Mini1 soms op de po, gewoon met broek aan en heel soms zonder broek maar die heeft geen zitvlees, hihi. Ach, gewoon een beetje kennismaken kan geen kwaad...
    En vandaag ben je 20 weken zwanger, op de helft, joehoe!

Miki nog zwanger?

Haha Wanna, die Smurf met zijn meneertje koekepeertje! :D
    Hoe voel je je, laatste loodjes?

MvT, pfffff..... Heavy shit zeg voor jou.... Maar gelukkig geen curettage. Neem ruimte voor je gevoel en laat je er niet door afschrikken als het anders is dan je had verwacht. Je klinkt heel sterk!

Ik heb met Koninginnedag de Vrijmarkt gemeden, had er niet zo'n zin in dit jaar met de twee kids. Ik liep altijd te schelden op mensen die zo nodig met wagens enzo zo'n drukke martk persé opmoeten dus vind dat ik het dan niet kan maken het zelf te doen en nog wel met twee wagens, haha! :D Maar ik ben sowieso geen liefhebber van markten. We hebben een kleine stukje wel gedaan omdat we anders niet naar ons nieuwe huis konden, alwaar we wat vrienden ontvingen om het te showen en een drankje te doen. En mijn vader was ook mee, die had het nog niet gezien.

Daffie, dat is wel fijn als ze wat ouder worden, dat je ze wat makkelijker mee kan nemen he? Ik was bijvoorbeeld zondag op een verjaardag en we zouden niet lang blijven omdat mijn man moest werken maar het was toch gezellig en Mini1 moest slapen maar die kan dus nog niet in een groot bed. Dus is mijn man "even" het campingbedje gaan halen thuis en daarna naar zijn werk gegaan. Maar het was wel fijn geweest als ze gewoon in een bed had kunnen slapen... Mini2 mafte uiteraard gewoon lekker door in haar Maxi Cosi :)

Ik ben benieuwd hoe Mini1 haar nieuwe kamer gaat vinden, in het nieuwe huis! Het is ongeveer 3 keer zo groot als wat ze nu heeft, haha! Zal wel even wennen zijn voor haar...

Timon, jouw verhaal over wassen heeft me geïnspireerd, ben nu ook bezig! :D

Nou, verder alles zijn gangetje hier, ben aan het bijkomen van een verkoudheid. Ze zijn hard aan het werk in het nieuwe huis, maar na de eerste spurt vind ik het nu ineens allemaal wel weer langzaam gaan, hihi. En eigenlijk zou ik moeten inpakken maar kan me er nog niet helemaal toe zetten. Want ik wil tegelijkertijd een heleboel uitzoeken en dat is nog best een hele klus. We hebben bijvoorbeeld ontzettend veel boeken en ik hou van mooie volle boekenkasten maar niet alle boeken vind ik even leuk om te displayen, zeg maar. (OK, beetje snobistisch is dat wel he? ;)) En ik wil ook eens AL mijn kleding goed uitzoeken, zomer, winter, zwangerschap. van die laatste categorie zou ik eigenlijk best wat kunnen verkopen maar alleen de goede spullen natuurlijk en ik heb niet echt een hele gangbare maat. En dan moeten de kleertjes van de kleintjes ook uitgezocht worden eigenlijk. Dus ik hik er een beetje tegenaan alhoewel ik tijd zat heb zo doordeweeks.

Met de kindjes gaat het helemaal prima. Mini1 is nu peutergymen met haar papa, vindt ze helemaal geweldig. Ze wil de hele tijd "kok-kol" doen: koprol :D. Maar ook van de bank af enzo, met weer mooie nieuwe bulten op haar voorhoofd als gevolg... ;)
    En Mini2 doet het geweldig, wat is dat een tevreden, makkelijk en relaxed meisje zeg, heerlijk! Ik moest echt een beetje aan haar wennen in het begin maar dat is helemaal goed gekomen, ben hartstikke gek met haar en heb de balans tussen Mini 1 en Mini2 ook gevonden. En Mini2 heeft de afgelopen nachten doorgeslapen, van 23 uur tot 6 en vanochtend tot 7.30 uur! Dus dat gaat de goede kant op, hopen dat het zo blijft! We maken haar nu trouwens wel wakker voor die laatste voeding, toch maar wel. Wilden een beetje van die nachtvoeding af en tot nu toe lijkt het te werken al drinkt ze maar 50cc 's avonds.

10. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Goh miepie, dus jullie zitten aardig middenin de verhuizing! Tja, je komt er dan altijd weer achter hoe veel troep je in huis hebt. lang leve marktplaats (of de inbrengwinkel ;)).
    Leuk dat mini 1 het zo naar haar zin heeft met peutergym, ik heb het er een poosje geleden ook met mijn man over gehad om dat te gaan doen maar hij zit ook al op zwemmen dus ja... ;).

Timon, goed bezig zeg! Ik ga binnenkort ook maar eens flink bezig hier, wordt hoog tijd!
    Het was trouwens geen vrucht/baby hoor die zo groot was, dan was voor mij de schok nog wel even harder aangekomen denk ik. Bij de echo bleek dat het vruchtje al was overleden met zo'n 4 weken dus daar was niks van te zien. Het was de vruchtzak en daarom was ik ook zo verbaasd. Ik had nooit gedacht dat een vruchtzak zoveel groter zou zijn dan het vruchtje dus ik had dan ook niet verwacht dat ik er veel van terug zou zien bij het verliezen ervan. Zo zie je maar weer... :).

MB, oeh heel herkenbaar, ik zit ook vaak mijn tijd op die manier te 'verdoen' :). Ik was op marktplaats op zoek naar zo'n waterbaan voor Thomas, volgens mij vind hij dat fantastisch. Maar goed, zelfs op marktplaats vragen ze er nogal wat voor dus hebben we een poosje flink zitten speuren. Vandaag zag ik er toevallig een in de folder van de trekpleister staan van BIG. Daar kan je ook nog met duplo op spelen dus die heb ik maar gereserveerd en als Thomas straks wakker is ga ik 'em op halen.

11. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    even snel een berichtje:

Vrijdag 29-4 is onze mooie dochter Lisa geboren !!

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miki: proficiat met de geboorte van Lisa!!!

Hoop dat het allemaal goed is gegaan!

hier weinig nieuws. vandaag voor de laatste keer naar de VK geweest. Alles was goed, bloeddruk blijft netjes. Ben niet veel aangekomen, maar dat komt van de buikgriep. Heb volgende week intake bij arts-assistent in het ziekenhuis.

13. MIKI GEFELICITEERD mooie naam :)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mikija, gefelicteerd`!!!!!!!!!!!!!!!!! Heel veel geluk samen!!! :)

@miepei, haha, koprol is hier ook in....blauwe plekken te over!! Fijn dat het lekker loopt met de kids en het nieuwe huis!

15. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

mikija gefeliciteerd !!!

hier even beetje verwarring....
    niet ongi, maar wel ovulatie vandaag (ovu test gedaan voore zekerheid bij thuiskomst)
    dit terwijl laatste ongi ongeveer begin april was, zal nog wel komen door ontpillen etc dan denk ik zo ?!??
    verder alles zijn gangetje

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Miki, gefeliciteerd met de geboorte van Lisa, woehoe!!!!
    Hoop dat alles goed is gegaan!

Heb je wel de Royal Wedding gemist ;)

17. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Miki,
    Gefeliciteerd met jullie dochter Lisa!
    Mooie naam hoor! Ik hoop ook dat alles goed is gegaan en kan uiteraard niet wachten op jouw verhaal ;):D. Geniet van elkaar!

18. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

koetje, hmmm ja je lichaam kan erg raar doen soms ;). Wel bijzonder dat je nog niet ongi bent geweest maar inmiddels wel een ei hebt.... Hoe ver ben je eigenlijk met het vinden van een donor? Ga je eerst zorgen dat je een goed ritme in je cyclus hebt of reken je op de ovulatie testen?

19. mb02

mb02 Bekend lid

Miki, gefeliciteerd met Lisa! Een meisje, superleuk! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, en ben benieuwd naar je verhaal.

Miep, succes met het uitzoeken van de troep. Maareh...je had wel op de vrijmarkt kunnen staan met beoekn/ kleidng enz.:p. Ik heb zelf mijn zwangerschpaskleding via mp verkocht, vooral de spijkerbroeken was ik zo kwijt. Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met de mini's:).

MVT, nog bedankt voor je ervaring met de kiddy. Begreep ik dat je de kiddy pas handig vindt voor kindjes vanaf een jaar of 2 ? Dat het blok voor Yfke nu nog te groot is?
    Fijn, nog een MP-addict;). Ik vind het zelf een sport om goede spullen voor weinig geld ergens op te halen. Als ik een kringloop winkel voorbij loop moet ik ook altijd even kijken, en dan ben ik zo blij als ik iets geweldigs (in mijn ogen dan...) heb gevonden. Ach ja, ieder zijn hobby.

Wanna, jeetje, komt nu wel heel dichtbij voor jullie. Hoe voel jij je verder?

Koetje, sorry, heb nog helmaal niet op je gereageerd:). Spannend traject wat je ingaat, en leuk dat je ons uit hebt gekozen om dit te delen. Ik ben zelf 34, woon samen en heb een prachtige dochter van 10 maanden.

ALL, hier weer een goede actie, wij hebben voor de vakantie een lichtgewicht bedje gekocht, die moet je als een tent opzetten. Wij dat bedje samen opzetten (zonder gebruiksaanwijzing), en dat werd dus een ramp. Nu weet ik weer waarom wij nooit meer gaan kamperen;).

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joepie!!!! Hartelijk gefeliciteerd met Lisa!!

Deel Deze Pagina