WANNA! Nou ja dat is ook lekker geregeld dan is dat niet een beetje heel erg belachelijk en slordig Oh ja Peugeot, nou die heb ik nu dus terug gegeven AUTO! Nou ik zie nog scheel van alle site's die ik gisteren heb bekeken, maar de Panda komt er echt prima uit. Heb het altijd al een leuk bakkie gevonden dus nu nog een keer proefrijden en dan kan ik mijn keus vast stellen. Ben er wel heel erg mee bezig, zo erg zelfs dat ik vanmorgen ben vergeten ons hondje Junior mee te nemen naar het werk........... die gaat altijd mee omdat hij niet goed alleen kan zijn en dus alles onder piest, nou daar kan ik me dus op verheugen als ik straks thuis kom! Hij zat op zolder en omdat mijn schoonvader mij nu iedere dag ophaalt is mijn routine wat anders en ben ik hem dus glad vergeten stomme doos Zal blij zijn als manlief zondag weer thuis is
Nou gaat ie helemaal lekker.......... Rick zou bij mijn schoonzusje en zwager logeren als wij samen naar kreta zijn. Dat is 23 mei. Zij zou dan mijn auto hebben, maar dat gaat dus niet meer. Nu belt ze net dat ze dan eigenlijk niet kan zorgen dat Rick op het kdv komt zonder auto. Het is ca.20min fietsen voor haar en dan moet ze te vroeg weg en zitten haar eigen kinderen (11 en 13) alleen thuis tot zij naar school gaan. Ze wil wel oppassen maar zit met het wegbrengen en ophalen naar het kdv. Ze zadelt mij nu met een HUGE probleem op. Het enige wat ik kan bedenken is dat Rick dan een week naar opa gaat maar ja.... dat is nogal een last voor iemand van 71! Of ik kan dus niet mee naar Kreta *&#&$@$(^ik ben echt pissed off :x Ik kan moeilijk verlangen dat mijn schoonvader hem iedere morgen ophaalt (ca. 25min rijden) en dan naar het KDV brengt etc etc etc. Daar gaat mijn snoepreisje!
Oh ja ze bood ook aan om vakantie op te nemen maar dan moet ik haar die verloren uren wel betalen ................
soof ik zeg niets.................................... anders laat ik me were gaan maar wat een .......................... @all ben net terug van een koffie met taart uitje p mn werk. Collega is jarig en Jens is gek met haar. Was gezellig. Hij ligt nu net in bed. Hopelijk voor een lange slaap, niet na 45 minuten wakker worden... Oh ja, ra ra wat is dit (jens taal) Pang!!!
Oh nee Soof, wat ongelooooofelijk balen zeg! Het is dat je niet wat dichter bij woont maar anders had je hem zo mogen brengen, gezellig voor Thomas! Ik hoop wel dat er nog een oplossing komt! Kan je niet ergens een auto voor haar lenen/huren voor die periode? Of kan ze de vw niet gebruiken (dat jullie met de trein naar het vliegveld gaan ofzo???) Geen idee hoor, ik bedenk maar wat . Pang???? Hmmm, tjaaa, euhmmm, pfff. Gezien hij zo in de planeten zit misschien de oerknal? . Zo, wij zijn lekker weer aan het zwemmen geweest vanochtend, eindelijk! Ik was net 4 weken geleden weer geweest na een drukke periode, liep ik te klooien met die miskraam en kon ik weer 3 weken niet . Nou ja, ik kan nu nog 2x en dan gaan we eerst op vakantie. We zijn al een poosje op zoek naar een andere woning en we hebben afgelopen dinsdag een heeeel leuke woning bekeken. Nou zijn we gisteren even bij kennissen langs geweest en die hebben een woning laten bouwen in de nieuwbouwwijk hier in de buurt. Nou, mijn man heeft het licht gezien geloof ik . Hoe snel kan een mens om zijn zeg, hij ziet ineens het voordeel van een nieuwe woning in een kinderrijke wijk . We waren er tot voor kort helemaal uit, we zochten een woning buitenaf met veel grond en op een rustig stuk. Nu zal je zien, zitten we straks in een nieuwbouwwijk, pffff, vind het wel humor eigenlijk, nou ja we zien wel wat dit weer wordt .
MvT! Nee dat kan niet, anderen mogen niet in die auto rijden. Policy van de zaak.... ik hoop ook dat we iets bedenken. Maar ik den k dat het thuisblijven wordt ik zie geen andere optie! Oerknal hahahaha ik lag helemaal in een deuk! Ik zat ook aan die planeten te denken maar deze had ik nooit verzonnen Dus toch niet dat ene huis...... ja nieuwbouw heeft veel voordelen maar geef mij dat mooie huis achteraf maar maar ja ik heb niks te willen
hhha ,die oerknal vindi kwel leuk gevonden.. pang =ballon (want die doet pang), of alles wat kapot is
Pang, aha! Ja zit wat in! Soof, je zou voor ongeveer 30 euro pd een auto kunnen huren maar ja... kost wel weer het nodige... Wel enorm balen hoor!
Ja ik weet het, maar dat vind ik gewoon onzin. Omdat madam niet 15min eerder van huis wil........ Baal echt enorm inderdaad. Ja ze kan ook vakantie opnemen maar dan moet ik haar betalen ja TUUT ik ga niet een week gratis op reis om haar dan salaris te gaan betalen, die is gek! En dat alles omdat ik een miskoop heb gedaan
Soof, ik vind eigenlijk dat je schoonzus niet geheel onredelijk is in deze. Het is al mooi dat ze die dagen wilt zorgen voor Rick. Maar ja ik ken de situatie niet helemaal. Haar kinderen zijn misschien oud genoeg om even alleen thuis te blijven. Aan de andere kant was het voor haar fijn geweest wanneer ze dus jouw auto had kunnen gebruiken en dat gaat nu dus niet. Het is denk een beetje een 2-strijd zeg maar. En het is niet alleen even 15-20 min eerder weg, het is ook weer terug en dan 's middags nog een keer. Misschien begrijp ik het verkeerd hoor, maar ik bedoel het niet verkeerd Pooh, haha heel logisch ja!!
MIEKE! Je hebt aan een kant wel gelijk, ze had op die auto gerekent, maar het is helemaal niet ver fietsen vanaf haar. En ik zou op mijn beurt iets geregeld hebben. In principe heb ik wel gewoon een boeking staan die ik dus moet annuleren! En dit is geen geldige annuleringskwestie hoor Nou ja, ik ben gewoon over de P, we hebben alles maanden geleden geregeld en nu dit dus. Ik geef er wel een leuk reisje voor op, waar ik best wel aan toe ben eerliljk gezegd! maar ik wil niet dat er met Rick gesleept gaat worden, we hadden het zo geregeld zodat er rust en regelmaat zou zijn voor dat mannetje. Ik denk zelfs dat ik niet eens meer wil, het vertrouwde gevoel is ineens weg en dat voelt niet lekker!
hoi allemaal @ soof balen van je auto en al het gedoe zeg hoop dat je er uitkomt. en leuk al die kletspraat. mijn zoontje kan er ook wat van oranje rood bijvoorbeeld zijn de kleuren van zijn kindersiroop en zo noemt hij het dus ook: oranje ,rood of als hij boos ik: "mama ik ban boos" met eventjes later: "mama ik ben bij (blij, nu weer speluh?" ra ra wat is tutah?? hier alles goed, nog steeds wachtende op NOD en kunnen testen. Momenteel even ontstoken oog helaas, maar morgen extr dagje vrij (jaja nu stiekem even vanaf werk) en het weekend... lekker even rustig aan
hihi zou kunnen, maar nee !! tutah staat voor speen (heeft hij al bijna half jaar niet meer hoor, maar ziet hij nog bij anderen) mijn moeder noemde speen "tut" en dat werd uiteindelijk tutta / tutah.
ah ja tuurlijk, hier is dat tujuhhhhhhhhh heel erg zielig uitgesproken Hoe heb jij dat trouwens afgeschaft? Hij krijgt hem hier alleen in bed en bij groot verdriet.
hij kreeg hem ook alleen nog bij bed en idd groot verdiet, maar werd er op een gegeven moment echt gek van als hij hem dan weer eens weggooide of er doelbewust om begon te krijsen heb ze daarom ineens goed weggestopt en gezegd dat de tuttah's weg zijn en hij met koe (knuffel) lekker mag gaan slapen. 2 nachten ietsje onrustiger, maar daarna was het klaar. nooit meer nodig gehad