30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    wissel idd steeds af hoe ik haar neerleg, en vannacht heeft ze beetje op d'r rug gelegen hoor, nog een rol tegen d'r aan omdat ze niet helemaal vlak lig

2. JOEHOE zometeen komt mijn mannetje thuis!!!! hehehe die week was wel lang hoor :)

3. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    wat kunnen mannen toch zeiken zeg !!!!!

Mijnheer vindt dat hij te weinig aandacht krijg, loopt hier rond met een kop die op onweer staat......ben m echt ff helemaal zat !!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, bespringen die man ;) hahaha!!!

@all ,wij gaan zo naar e verjaardag van een goed vriend van ons, gezellig!!
    Jens heeft weer last van koppige buien en drift aanvallen, ook heeeel gezellig! Adem in adem uit ;)

5. MIKI! Oh jee, dat klinkt niet gezellig. Maar ook hij zal er dus aan moeten wennen dat de situatie nu anders is. Komt wel goed hoor ;)

POOH! Veel plezier en veel succes met Jens ;):)

Wij hebben vanmiddag een familiebijeenkomst. Dit keer vlak bij ons. Is de hele familie van papa's kant :)

6. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Zo, er is weer lekker veel geschreven. Een druk weekend en ik lig meteen weer achter ;).

Miepie, het huis dat we afgelopen dinsdag hebben bekeken is nog niet van de baan hoor, ik vind het nl wel een heeel leuk huis! Ik vrees dat buitenaf wonen wel steeds meer van de baan raakt. Ik vind het wel jammer maar we gaan steeds meer inzien dat in een wijk wonen toch wel heeel veel voordelen heeft. Ik wil dan alleen wel een ruime kavel/grond want ik heb geen zin weer zo tegen de buren aangeplakt te zitten. We zijn dus nu aan het orienteren binnen be bebouwde kom, vrijstaand op minimaal 600/700 m². Staat best veel te koop maar ik wil perse een woonkeuken en dan valt er al weer heel veel af... Ach nou ja, we speuren maar gewoon door ;).
    Fijn dat het bij jullie thuis weer de goede kant op gaat!

Over de zijligging, Thomas heeft best lang op zijn zij gelegen, ik deed dan een opgerolde handdoek tegen zijn buikje aan zodat hij niet op zijn buik kon rollen. Ik wisselde altijd de ligging af. Ik denk dat hij met 3 of 4 weken echt op zijn rug is gaan slapen.

Soof, lekker dat Marc er weer is! Rick zal ook wel blij zijn om zijn pappa weer te zien!

Pooh, wij hebben dat probleem ook gehad op het kdv. Ik heb het een half jaar aangekeken maar het ging eigenlijk steeds slechter met als resultaat dat hij thuis ook dagen lang niet te genieten was door slaapgebrek. Hij sliep daar 3 dagen en dat was niet meer te doen. Nu slaapt hij daar nog maar 1 dag en dat is nog te overzien. Hij vind het ook helemaal geweldig dus ik zou nooit overwogen hebben om hem daar helemaal weg te halen. Hij gaat nu anderhalve dag.

Koetje, ik kan me voorstellen dat je je in moet houden om niet te testen, nog een paar daagjes geduld! ;). Gaat het niet goed op jouw werk?

MB, gaat Yfke nu pas naar het kdv? Ze zou dan bijna 1 jaar zijn toch? Spannend hoor, ik hoop dat alles goed gaat het ze het leuk vind!!!
    Gaan jullie aankomend weekend al op vakantie? Wij gaan het laatste weekend van mei weg, heb er oook zo'n zin in! Mooooi huisje trouwens, als je daar niet tot rust komt weet ik het niet meer ;), veel plezier!

Wanna, dus eindelijk genieten van jouw verlof! Heerlijk! Laat je smurf gewoon naar de opvang gaan? En is het kamertje inmddels al af of moet er nog wel het een en ander aan gebeuren?

Nou, ik ga gauw aan het werk, zal straks nog even komen gluren :D

7. mb02

mb02 Bekend lid

MVT, zohee, een kavel van 600 m2, klinkt lekker. Succes met de zoektocht!

Koetje, misschien heb ik iets gemist, maar zo te lezen loopt het op je werk niet lekker? En ben je om die reden aan het solliciteren?
    Spannend hoor, dat wachtbankje!

Miki, herkenbaar, mijn vriend dacht het na de eerste heftige maanden wel weer "zoals vroeger" zou worden, maar dat bleek dus een illusie. Hij is dol op Yfke, maar moest wel enorm wennen aan het geregelde leven, raakte er een beetje in een dip van. Nu heeft hij daar een balans in gevonden, maar het was wel even zoeken voor hem. Ik denk ook echt dat wij 9 maanden voorsprong hebben in de voorbereiding op het ouderschap. Wij zijn zwanger en voelen het kind dagelijks, en tel daarbij alle hormonen op die door je lijf gieren. Voor mijn vriend werd het pas echt toen Yfke er eenmaal was, en moest dat hele proces van "ik ben papa"nog doormaken. Dus het komt echt goed, maar het heeft soms even tijd nodig;).

Nog 1 vergadering en 1 dienst op de groep, en dan heb ik vakantie!!!:). De inpak-stress begint wel lichtelijk toe te slaan, want wat neem je wel/niet mee met een kind? Vanmiddag ga ik iig bij de drogist even inslaan, je moet toch ergens beginnen:p.

Morgen heb ik weer een een sollicitatie. Vorige week een gesprek gehad met een recruiter van een grote organisatie met kinderdagverblijven. NAV mijn wensen ging ze kijken of ze een match kon vinden (dagen dat ik wil werken, wensen mbt werkomgeving/ doorgroeimogelijkheden). En morgen dus een gesprek met mijn match, ben beniewd. Ik hoop dat ik eindelijk eens een goed gevoel heb over een werkplek, dat ik naar buiten loop en denk ja, hier heb ik zin in". Wordt vervolgd......

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijne vakantie mb02 en succes met je sollicitatie morgen! :) En ja het is een hoooop inpak werk voor een uk. ;)

9. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden
    betreft mijn werk.... er spelen veel bezuinigingen en mijn uren gaan van 32 uur terug naar 20... dus vandaar !!

en heb me niet in kunnen houden met testen. toch vandaag gedaan maar wit natuurlijk..... pfff toch maar wachten he :p hihihi

mb02 ook succes morgen met sollicitatie !!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, succes met je sollicatie morgen en natuurlijk vast een heerlijke vakantie gewenst.

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Rustig hier! Heb niet helemaal bijgelezen, dus ga ik zo doen.

MB in ieder geval succes met je sollicitatie.

Koetje: jammer dat het zo slecht gaat op je werk. Maar morgen ook een sollicitatie dus?

Hier sinds gister officieel verlof. Had Smurf wel naar KDV gebracht, snel langs de drukker gegaan voor aanpassing van geboortekaartje en daarna "even" naar mijn werk. Mijn plan was een paar uurtjes laatste losse eindjes afwerken en daarna even shoppen, maar zat tot over mijn oren in het werk en moest om kwart voor 6 nog rennen om op tijd weer bij het KDV te zijn. Gewone werkdag dus uiteindelijk... Hoewel het nog niet af is, heb ik me voorgenomen deze week niet nog "even" langs te gaan, want mij kennende zit ik daar dan zo weer een hele dag.

Helaas vanochtend gehoord dat mijn beste vriendin die in Nieuw Zeeland woont en 33 weken zwanger is, in het ziekenhuis is opgenomen ivm zwangerschapscholestase. Veel stress dus voor haar en haar man. Mis haar erg en wou dat ik bij haar kon zijn :(

Smurf is in een jengelige bui vandaag, erg verrmoeiend. Misschien ligt het ook wel aan mezelf hoor, dat ik niet zoveel kan hebben. Maar er moet nog zoveel gebeuren hier in huis en nu ik hem op bed heb liggen ben ik zelf gewoon te moe om een emmer te pakken en aan de keuken te beginnen. Nog effe hangen en moed verzamelen :)

12. WANNA! Wat jammer dat je het werk nu niet met een gerust hart kan laten zitten.Dat moet niet mogen, zeker niet in jouw functie. Je zou zeggen dat het in het ziekenhuis juist goed is geregeld... jammer! Hopelijk kan je het zelf laten gaan, je hebt nu effe wat belangrijkers!

IK HEB EEN NIEUWE AUTO :D ben helemaal happy. Ik heb gisteren een nieuwe Fiat Panda uitgezocht en een mooie deal gemaakt! Het is een Roomwitte geworden. Heb een testrit gemaakt en dat was echt super. Het autootje rijdt echt heel lekker, de ruimte is prima en Rick zit ook prachtig. Na mijn vakantie staat ie klaar!

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: wauw, jij hebt spijkers met koppen geslagen zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Leuk thuiskomen van vakantie als 'ie dan klaar staat!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, gefeliciteerd met je nieuwe wagentje dan, leuk leuk leuk. Is het een spiksplinter nieuwe? Mooie kleur ook. Ik vind de Panda'tjes ook heel pittig er uit zien hoor.

Wanna, heerlijk verlof. Laat de boel de boel maar hoor, anders blijf je bezig.

Koetje, balen van je werk zeg! Dat zijn nogal wat uurtjes minder zeg.
    En al getest, hihihihi!!! jij ongeduld.

15. THANXXX :D We hadden erg weinig tijd, maandagmiddag zijn we even samen gaan kijken. Omdat we weinig tijd hadden wilde ik eerst bij Fiat kijken dit was ook mijn eerste keus. Het belangrijkste was de kofferrruimte en de ramen achterin bij Rick. Bij alle andere kleinere nieuwe modellen lopen die ramen vanaf voor naar achter schuin naar boven en dan kan Rick niet goed naar buiten kijken. Dit hebben we ook bij manlief zijn auto. VW Golf Station, dat kind ziet alleen lucht!
    Maar goed gisteren dus een testrit en ik hoef echt geen andere auto te proberen, deze is gewoon echt fijn. En voor dat geld een hoop luxe! Airco, centrale vergrendeling met afstandsbediening, radio/cd, deelbare achterbank, zwart interieur etc.
    Kortom ik ben blij :)

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: klinkt goed! Is het dus het nieuwste model fiat panda? Dan ga ik hem effe googelen (nu tenslotte toch verlof en niks beters te doen, hahaha)

Net een wasje erin gegooid met alle rompertjes 50/56 van Smurf. Jeetje wat zijn die dingen dan ienie mini! Verder moet er hier nog heeeeel veel gebeuren. Badkamer en keuken zijn echt om je voor te schamen en de zolder moet ook opgeruimd, want daar staan de wasautomaat en droger en wil niet dat de kraamzorg denkt dat er bij ons op zolder een bom ontploft is :D Ja erg hè, maar huishouden is gewoon het eerste wat er met onze drukke banen bij in schiet :)

Mijn vriendin in NZ is gelukkig weer ontslagen uit het ziekenhuis, maar moet bijna dagelijks op controle. Heb gelukkig vanochtend een klein uurtje met haar aan de telefoon gehangen. Was het maar niet zo typhus ver weg!!

17. YEP zoeken naar Edizione Cool Bossanova White

18. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, leuke auto:).

Wanna, rustig aan, maar ik kan me voorstellen dat je het huis op orde wil hebben voordat smurf2 zich aandient. Is het kamertje wel klaar? Superschatig inderdaad, die maat 50 rompertjes. Kan je veel hergebruiken van smurf1?
    Wat bijzonder dat je beste vriendin ook zwanger is! Wel heel vervelend dat het daar tegen zit, dan is NZ een heel eind weg:(.

Sollicitatie: gister een gesprek gehad met de leidinggevende en vandaag een uurtje gekeken op de groep + kennis gemaakt met de collega's. Ik zie het wel zitten, nu afwachten of de keus op mij is gevallen. Ik hoor dat vrijdag pas, dus als ik de baan heb moet ik als een speer een ontslagbrief schrijven en mijn huidige leidinggevende inlichten. Niet echt een ideale timing;).

Hier is onze nieuwe autostoel binnen, ben heel benieuwd hoe yfke dat vindt. De keus is uiteindelijk gevallen op de maxi cosi, op het type dat 90 graden kan roteren, wat dus heel handig is met erin zetten en eruit halen. Nu even kijken of het in d epraktijk net zo handig is:D.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, lekker, verlof!!! Wat houdt dat precies in, wat je vriendin heeft in NZ?

@soof, leuk hoor ,nieuw autotje :)

@all, hier is alles goed, erg moe en wat bekken klachten (niet al te erg hoor). Maar het lange staan op mn werk gaat nu zwaarder worden. Heb gisteren een smsje gestuurd naar de vrouw van mn baas( die de roosters maakt), en die zou er rekening mee houden dat ik meer kan zitten. Ik vind het niet prettig om 3 dagen per week te moeten ruilen met collega's. Ze zeggen allemaal dat ze dat niet erg vinden, maar als je het dan vraagt wordt er toch zuur gekeken (soms) ;) Dan heb ik liever dat het p het rooster staat!

Vanochtend kon ik mijn auto halen bij de garage. Ik had hem dinsdag weg gebracht omdat ie een metaal schurend geluid maakt met het gas los laten. Omdat ik veel op de snelweg (met kind en dikke buik) wil ik wel ene veilige auto..hahaha. De v-snaar is vervangen ,die was in staat van ontbinding.... ;) Maar nou rij ik net naar huis en doet dat kreng het weer..morgen maar weer bellen. Ik baal er wel van want ik had eigenlijk andere plannen morgen.... :(

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: ik duim dat je goed nieuws krijgt vrijdag! Wij hebben ook de maxi cosi axis, bevalt erg goed!

Pooh: vervelend dat je last krijgt met lang staan, kan me voorstellen dat het wel zo fijn is als je niet steeds hoeft te vragen om te ruilen, maar dat het gewoon in het rooster staat. Is je goed recht en als je steeds moet vragen blijf je het gevoel houden dat anderen je een gunst verlenen.

Zwangerschapscholestase is een zeldzame stapeling van galzure zouten, waarschijnlijk onder invloed van hormonen en meestal in derde trimester. Meest voorkomende klacht is verschrikkelijke jeuk aan handen en voeten zonder dat er iets aan te zien is. Voor moeder niet gevaarlijk, maar geeft verhoogd risico op sterfte bij het kindje. Erg naar en spannend dus.

Deel Deze Pagina