30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden
    ben helaas vanmorgen ongesteld geworden :(
    dus zal de donor informeren en over poosje weer beginnen met ovu testen en op naar ronde 2.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jammer koetje! :(

@wanna, jee, nooit van gehoord, wel eng hoor!

3. kleinvisje

klinkt idd best heftig wanna....
    spannend hoor... je laatste weken he !! :)

4. WANNA! Jee wat eng! Wat zal ze geschrokken zijn zeg! Ik hoop dat alles goed gaat!

POOH! Je hebt groot gelijk, zo staat het gewoon vast en hoef jij je geen zorgen meer te maken. Heb trouwens bij Action muurstickers zien liggen met ruimteschepen :) misschien kan je ze gebruiken.

KOETJE! He wat jammer meid, was mooi geweest de eerste poging raak.

Nog 3 dagen (incl vandaag) werken :D

5. mb02

mb02 Bekend lid

Koetje, jammer. Hoe gaat dat met de donor, blijft hij net zolang "doneren"tot je zwanger bent? Of zit er een max. aan?

Wanna, ik had daar ook nog nooit van gehoord, wat vreselijk voor je vriendin. Wat en stress en ongerustheid zal dat geven, ik hoop dat het goed blijft gaan. Hoeveel weken moet ze nog?
    Gister de axis in de auto gezet, en gelukkig heeft mijn vriend technisch inzicht. Ik kon geen wijs worden uit die plaatjes, stond meteen te foeteren op die ^#$%#^autostoel:). Maar het roteren is wel superhandig zeg, je hoeft je niet meer dubbel te vouwen.

Pooh, slim om het in het rooster vast te legen, dan krijg je (hopelijk) geen scheve ogen. Is toch ook wel bijzonder hoe dat werkt, ze vinden het allemaal heel leuk dat je zwanger bent, maar ze willen er zelf geen last van hebben;). Ik had dat met douchen van een jongen die in een rolsstoel zit, dat luktte niet meer toen mijn buik dikker werd. Mijn collega's begrepen dit prima, maar dat toch dat zuchten/ klagen als ze die jongen "alweer' moesten douchen.

Vanmiddag nog werken, en dan VAKANTIE!!!!:) Moet wel eerlijk zeggen dat het vakantiegevoel nog moet komen, heb een beetje veel aan mijn hoofd op het moment. Vanavond slaapt yfke bij mijn ouders, kan ik morgen alles rustig inpakken. Iemnad nog een gouden tip wat ik vooral NIET moet vergeten:D?

6. kleinvisje

@mb02
    ja de donor blijft iig ten minste een jaar doneren tot het raak is. Dus deze maand weer hoor. Nu ga ik proberen iig 2x een ZI te doen in die periode.

7. oordopjes :D :D :p

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, precies, dat is het...of je hoort van "in mijn tijd, bla bla bla"

Garage belde net, was toch mn uitlaat die gerepareerd moest worden....valt gelukkig mee!

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Koetje: balen van je ongi. Maar komende cyclus ben je al beter voorbereid en kun je bij de eerste positieve ovutest beginnen!

MB: Fijne vakantie! Ach, alles wat je nodig hebt kun je meestal ter plekke wel kopen, no worries. Alleen de favo-knuffel is natuurlijk onvervangbaar.
    Mijn vriendin is bijna 34 weken, dus het schiet al wel op. Maar hoe verder je komt in je zwangershap, hoe hoger het risico wordt. Hoop dus voor haar dat ze het bijtijds gan halen.
    Ik heb de eerste keer ook zitten prutsen met de Axis, maar als je eenmaal doorhebt hoe je de gordel door de gordelgeleider haalt en strak trekt en door druk op dat knopje weer losmaakt, dan heb je hem zo in en uit je auto hoor!

Vandaag veel harde buiken gehad en daarom vanmiddag nog even in bed gelegen, zakte toen wel af. Gelukkig was het mijn mans parttime dag, dus kon ik Smurf even aan zijn zorg overlaten. Maar van mijn snode plannen voor de keueken en badkamer is dus niks terecht gekomen...

10. mb02

mb02 Bekend lid

Ik heb de baan!!!! Ben zo blij en heb er echt zin in om daar aan de slag te gaan. Ik blijf ongeveer hetzelfde verdienen, dus dat is fijn. Iets meer was natuurlijk leuk geweest, maar ik zit nu al aan de max van die loonschaal. En dan alle voordelen: 3 vaste dagen werken/ ik kan fietsen naar mijn werk/ NOOIT meer werken in de weekenden-avonden-feestdagen/ minder administatieve taken enz. Dus ik kan met een lekker gevoel op vakantie:).

Nou, ik ga inpakken. Tot over 2 weken!

11. kleinvisje

JEEE super zeg !! inderdaad een mooi begin van je vakantie.
    fijne vakantie !!! :D

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Gefeliciteerd Mb!!! Nu kun je zeker genieten van je vakantie:D

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, dat is geweldig nieuws! Gefeliciteerd. Salaris dan wel gelijk, maar met zoveel meer voordelen en geen nacht-avonddiensten en weekenden meer, das toch mooi 'verdient'. Dat is al dat stukje extra salaris. Fijne vakantie.

Koetje, balen van je ongi. Op naar de volgende poging.

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    gefeliciteerd mb !!!!!

15. MB! Gefeliciteerd!!!!!!!!! Fijne vakantie!

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: dat is goed nieuws! Proficiat! En inderdaad, zoals Mieke al zegt, als je hetzelfde kunt verdienen zonder al die onregelmatigheid, ga je er dus wel op vooruit! Mooi begin van je vakantie.

Net observatiegesprek op KDV gehad. Smurf is daar prima op zijn gemak, maar ze gaan hem proberen wat weerbaarheid te trainen. Kennelijk is hij nogal van streek als kinderen hem iets afpakken. En laat dat nou net de favoriete bezigheid zijn van zijn beste vriendje daar! :)

17. WANNA! Begint dat nu al :$... ik denk trouwens dat Rick exact hetzelfde is. Vrienden van ons hebben een dochtertje dat 4mnd ouder is al Rick en is al een echte kenau :) en pakt dus ook af en duwt hem zonder pardon aan de kant als madam er door moet (weegt al 17kg...) em dan staat Rick dus ook heel beteutert te kijken.

18. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

MB, gefeliciteerd meid, wat fantastisch! Wanneer mag je daar beginnen, al gauw? Nou, en nu eerst lekker genieten van jullie vakantie, veel plezier!

Wanna, goh, dat klinkt aardig zenuwslopend bij jouw vriendin! Ik hoop ook voor haar dat ze het gaan halen zodra het veilig kan. Eng hoor.
    Wat goed dat ze smurf gaan trainen op weerbaarheid zeg!

Koetje, jammer zeg. Was ook bijna te mooi om waar te zijn om gelijk de 1e ronde zwanger te zijn. Op naar de volgende ronde dan maar!

Nou onze zomervakantie is nog niet eens begonnen en we hebben de volgende alweer geboekt (weer bij bij Soof :D).
    Mijn ouders zijn in het najaar 35 jaar getrouwd en ze nemen ons mee naar Turkije! Joepie! We hebben er echt reuze zin in!!!
    Gisteren ons cravannetje helemaal klaar gemaakt om op vakantie te gaan. Nu nog even wat kleding en toiletspullen er in en dan gaan we volgende week zaterdag aan de rit! Ben nu al benieuwd waar we uit komen de eerste nacht, leuk leuk leuk!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, gefeliciteerd met je baan!!wat een heerlijk gevoel moet dat geven. Per wanneer begin je?
    En een fijne vakantie meid! Heb je alles, niets vergeten!!! ;)

@mvt, super zeg, lekker naar turkije!!! mmmh... Goed idee van ze! :)

@all, hier is het goed. Heb vandaag behoorlijk last gehad van of mn bekken/ of ene spier in mn bil die dwars doet.
    Morgen naar de efteling. Ben heel benieuwd wat Jens er van vindt!
    Ik hobbelwel mee en ga van bankje tot bankje!;) nee hoor, zo erg is het nog niet, maar lang lopen/staan is funest. Gelukkig doen we het rustig aan ,sprookjes bos, speeltuin en dat soort zaken !

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Efteling leuk hoor Pooh. Wilde eigenlijk ook nog gaan, maar weet niet of ik dat sjokken volhoud. Sinds een week "knoept" mijn bekken en schaambeen namelijk bij lopen en heb ik vooral bij slenteren wat zeurende pijn.

Nu uitgeteld op de bank, met ook wat veel harde buiken. Maar heb dan ook de hele badkamer geschrobt en gesopt vanmiddag. Eh.. Nee, geen nesteldrang, maar pure noodzaak door achterstallig onderhoud :) Moest mezelf ook echt ertoe dwingen. Het is dat ik me de pleures zou schamen als de kraamzorg de staat van mijn huishouden nu zou zien, hahaha

Deel Deze Pagina