30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mmh, wanna je bent toch met VERLOF!!!! hhahahaha, workaholic ;)

Hier een waterverf ochtendje/wasopvouwen gedoe. Jens heeft enthousiast gekleurd. alles is bauw (blauw), of paas (paars).
    Hij kan nu bijna van 1-10 tellen, 1,2,5,6,7,8,10 roept ie dan!

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Nou, hier alles nog steeds OK!
    Vanochtend een afspraak gemaakt voor intake en wendag voor Mini2: wat gaat het toch snel allemaal!!! :(
    Volgende week maandag mag ze komen wennen. Ze komt in een babygroep en het is wel grappig want mijn man en ik hadden het er toevallig over gehad wat we dachten dat beter zou zijn voor haar. Mini1 zit in een verticale groep namelijk en er is maar 1 babygroep daar. Anyway, mij leek de babygroep beter en rustiger voor Mini2 dus wel grappig dat het zo is uitgekomen. Ze krijgt thuis wel het goede voorbeeld van een ouder kindje :)
    Mini2 is alleen wel ontzettend onrustig 's nachts, oefff.... Ze ligt de hele nacht te woelen en te slaan in de lucht met haar armpjes en beentjes en dat gebeurt naast mijn oor dus ik lig de hele nacht wakker. Op zich slaapt ze volgens mij wel, heel af en toe moet ik even een speentje geven (of denk ik dat te moeten doen in de wereld tussen slaap en wakker ;)) maar mama helaas een stuk minder. Dus ik kijk steeds meer uit naar het moment dat ze haar eigen kamer heeft en ik niet meer van elke beweging wakker word. 6 juni is het al zo ver, dan gaan we verhuizen!

3. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Mieke, het gaat goed hoor. Ben vandaag weer ongesteld geworden en ook dat was wel weer een opluchting, blij dat alles nog gewoon werkt ;). Laatst zat ik babyboom te kijken (oftewel de eeste uitzending van het vorige seizoen, om even te kijken of het wel leuk zou zijn om te volgen) en toen ze met z'n allen die test moesten doen heb ik werkelijk mijn ogen uit mijn kop gejankt. Ik zat werkelijk hardop te huilen achter mijn computertje om al die verdrietige snoetjes en natuurlijk ook wel een beetje om de blije reacties van de stellen die wel zwanger waren (ik wil ook zo graag). Hieruit bleek dat er toch nog wel wat verdrietjes zaten gezien mijn intens vertrietige reactie hierop die normaal gesproken nergens op zou slaan. Ach nou ja, verder heb ik eigenlijk nergens last van...
    Morgen heb jij weer controle toch? Als hier alles goed blijkt, krijgen jullie dan weer groen licht? Spannend!

Timon, dus jij mag ook alweer bijna starten! Spannend, ik zal alvast rek en strek oefeningen gaan doen voor de duimen ;).

Miepie, oeh, is het voor die kleine meid nu alweer zo ver? Ben benieuwd hoe het gaat!
    En dus bijna verhuizen. leuk!!! Lekker dat jullie straks allemaal een eigen kamer hebben zeg! Gaat de verbouwing helaal naar wens?

Daffie. hoe gaat het bij jullie, zit je nu middenin de poging?

Meiden, we hebben een fiets gekocht voor onze kleine man. En tjee wat lijkt hij dan groot op dat ding zeg :$. Hij fietst al een hele poos goed op zij tracktor en zijn driewieler en we wilden hem dus eigenlijk een fiets op zijn verjaardag geven. Maar aangezien hij in het najaar jarig is en er dan niet meer zo lang van kan genieten hebben we besloten hem de fiets nu alvast te geven, dan kan ie meteen mee op vakantie :D. En fietsen dat hij kan! Ongeloofelijk! Het probleem nu is dat hij dus niet meer achterop wil, hmmm ;).

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MvT, en luchtte het wel een beetje op, die huilbui? Kan me voorstellen dat het toch ook wel even lekker was. Het is ook niet niks en je mag best nog verdrietig zijn. Ik had vorig jaar ook wel van die momenten hoor.
    Morgen heb ik de controle, en ja hopelijk dus groen licht. Vriendlief en ik hebben van het weekend een goed gesprek gehad over alle voors- en tegens die we zien/zagen. We zijn beiden zzp'er en hebben dus een erg onregelmatig inkomen. Daarnaast vroeg hij zich af of ik het wel aan kan. Kan nogal ongeduldig zijn en het soms op mijn gezin afreageren en ook de onregelmatigheid in de werktijden bij KLM, dus vroeg op moeten staan en de gebroken nachten straks. Maar we zijn er geloof ik wel uit. WE GAAN ER GEWOON VOOR. Maar hebben we afgesproken dat we het tot eind dit jaar aankijken en als ik dan nog niet zwanger ben, we dan (waarschijnlijk) stoppen.
    Ik zit nu op dag 14 in mijn cyclus en verwacht een laat eitje, dus die zouden we gelijk al kunnen benutten, hoop ik. Even vragen aan de gyn morgen.

Miepie, tjee ja zeg. Mini2 alweer naar het kdv. Fijn dat ze nu op de babygroep komt. Heeft zo moeten zijn dus ;) En al bijna verhuizen. Dat is ook snel gegaan. Heerlijk in een fris nieuw huis, helemaal naar julliie smaak ingericht. Tuintje etc.

Timon, jij dus alweer aan de pil en dus weer opweg naar het hele traject. Ik hoop zo voor jullie dat het snel raak mag zijn met een mooie eskimo.

Wanna, dan laat je een werkster toch op de dag komen wanneer jij thuis bent. Dat doen wij ook hoor. En ze komt nu al ruim 4 jaar bij ons over de vloer, vertrouw haar blind, maar toch doen we het nog steeds zo. Het is gewoon zo prettig dit soort klussen in huis niet meer zelf te hoeven doen. Ik zeg gewoon doen, of probeer het een tijdje uit. Straks met 2 kids en jullie drukke banen en dan ook nog het huishouden doen.... ik zou het wel weten hoor :p
    Wat naar dat je zo'n last hebt tijdens het slapen, helemaal nu je die extra rust wel kunt gebruiken.

Pooh, Boaz is ook erg met tellen bezig hihi. En hij vraagt tegenwoordig steeds netjes of hij iets mag. Magge fietsen, magge bal pelen etc. hihi schattig hoor. En het slapen in zijn hoge bed gaat echt goed. Vordert Jens zijn kamer al?

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    *inbraak*

Veel succes morgen Mieke!

*uitbraak*

7. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

succes morgen mieke !!

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Even snel

Succes Mieke!

Mbo en Soof fijne vakantie en ik geloof MvT ook al..?!

Miepie alvast succes met verhuizen

Soof en Wanna sterkte met jullie (laatste) loodjes

Koetjekuuk, jammer hoor. Gelukkig wel een 'vaste' donor

@All, Zondag verjaardag van Jolie gevierd en ze heeft het prima gedaan. Lekker gespeeld en taart gegeten en niet een keer gehuild. En erg verwend, zandbak met emmertjes en schepjes en een badje en een vestje en een jasje en nog meer.
    Vandaag de overdracht van ons nieuwe huis :eek: spannend

lfs, simi

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simi, HIEP HIEP HOERA voor JOLIE!
    Alweer 1 jaar wat een mijlpaal toch.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    YES!

Inmiddels weer terug uit het ziekenhuis, alles is helemaal mooi schoon, hij was zeer tevreden en we mogen gelijk dit eitje gaan benutten. Hoe eerder hoe beter heeft hij met nadruk gezegd :D
    Ik heb vandaag ook een mooie positieve ovutest, dus er mag weer geklust worden!!!!

11. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Mieke, kwam even gauw kijken of je al nieuws had achtergelaten. Super meid, wat geweldig nieuws!!!!! Ik hoop heel erg dat je weer net zo snel zwanger mag raken als de vorige keer en dan met een gezond kleintje als afloop! Super nieuws hoor!!!

Simi, jeetje Jolie al weer 1 jaar :$, ik heb meer het gevoel dat ze nog net geboren is :D. Alsnog van harte gefeliciteerd met de varjaardag van jullie kleine meid! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hieperdepiep jolie! Dat zij al weer een jaar is...ongelofelijk!!!

@mieke, wat een goed nieuws zeg!! En ja, jens kamer schiet een beteje op nu. Alles moet nog 1x in de verf en dan gordijnen ophangen, kledingkastje kopen en inrichten!

@all, we hebben net tussen de benen van ons ukkie mogen kijken. En het is nu duidelijk wat het wordt. Wie het wil weten, pb me maar even.... ;)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    rara wat is dit (jens taal): toof.
    en nog een nieuw woord van de dag wat goed te verstaan is is JUpiter!!!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Pooh, dat is onze poes Soof... Boaz noemt haar Toof.;)
    Wist niet dat Jens haar ook kende... zeker gebeld met Boaz.

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mieke, wat fijn en goed nieuws, veel plezier met het benutten van je eitje! :D

Simi: van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Jolie! Fijn dat ze het zo goed heeft gedaan op haar feestje... :)

Pooh, toof? Ehh.... Een appel? ;)

Hier is het nu een sport om Mini1 de moeiljkste woorden na te laten zeggen, zoals croissant of gefrustreerd en dat soort dingen. Erg grappig wat ze er dan van maakt en meestal herken he het nog best terug ook :D

En wie was er dinsdag jarig, meiden? :D

O, ons huis schiet op nu!!!! Echt te gek, eindelijk kunnen we een beetje zien waar het naartoe gaat en ik word er helemaal hyper van, hihi. Bijijijijna verhuizen! :)
    Zometeen met Mini2 naar het CB, ben erg benieuwd! Volgens mij is ze heel goed gegroeid, iig in de breedte, haha! Wat een lekker spekkie is het toch... Ga ik ook eens vragen of dat bewegen een beetje normaal is en of er iets aan te doen is alhoewel ik natuurlijk al wel weet wat het antwoord zal zijn...

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, nou ik vond alles in- en weer uitpakken vreselijk hoor, bah! Ik neem aan dat je daar ook druk mee bezig bent zo tussen alles door.

Uhm was jij jarig??? In that case... Happy birthday tooo youuuuu!! of heb ik het mis. Want Mini1 is pas in aug. jarig.

Succes op het cb straks.

Eitje hebben we gister benut, hopelijk vanavond ook nog een poging.

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mieke, jij gaat door voor de koelvriescombinatie!! It was me inderdaad ;) Dus dank voor je felicitaties, hihi. Heb het niet echt gevierd, alleen mijn vader kwam even langs maar mijn moeder was behoorlijk ziek dus die bleef helaas thuis...

Ja, ik heb er natuurlijk ook wel een beetje stress van, van de verhuizing, dat is wel zo. Maar ik kijk er ook naar uit! Iedere dag pak ik een paar doosjes in, ben nu bezig de kleertjes van de meiden uit te zoeken en logisch in te pakken, inmiddels kan maat 50 en 56 voorgoed weg eigenlijk... :( Mini2 kan al in maat 62! (eh, voor mij met mijn kleine kindjes is dat snel, haha!)

Go for it vanavond! ;)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nog gefeliciteerd miepie!!!!!!!!!!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    toof =appelstroop!!!

20. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

miepie nog gefeliciteerd

en ook nog felicitaties voor Jolie

hier alles zijn gangetje... beetje druk
    ben bezig met sollicitatie en ga maandag voor 2e gesprek en kennismaken. is voor werk in de kinderopvang op de groep (met extra mogelijkheden) dus ben benieuwd.
    verder dit weekend ergens laminaat kopen denk ik en dan binnenkort gaan leggen in huis.

Deel Deze Pagina