balen dat smurf were ziek was Wanna! Voor jou begint het aftellen nu echt he!? Miepie, waar ben je? Of was je op vakantie, ben het weer vergeten! @mieke, je kaartje ziet er goed uit!!
Ja, aftellen is inderdaad begonnen! Bij jou gaat het ook al zo hard! Gelukkig is Smurf alweer wat opgeknapt (afgezien van het hoesten dan) Zit nu bij de kapper te wachten. Drie kwartier wachttijd, maar later deze week heb ik geen oppas en ben bang dat het er anders voor de bevalling niet meer van komt (you never knowhow, maar kan natuurlijk ook nog drie weken duren )
Wanna, wat sneu en toch ook dus vervelend dat Smurf ziek is. Je kan je energie op dit moment beter gebruiken en je nachtrust ook. Jeetje ja wat vliegt de tijd toch zeg, 38 wk weer. Pooh, Pelagos als in dat is het plaatsje op Kos? Tempkaart: nou ik vind het allemaal maar raar gaan hoor, heb er ook een beetje een eigen draai aan gegeven. De dag dat de positieve ovutest er nu in staat was deze echt het meest positief, dus nog vetter als de controle streep, de dag ervoor en erna waren ze ook wel positief, maar heb deze maar weggelaten. Maakt volgens mij voor het kaartje niet veel uit. Heb alle mogelijkheden al geprobeerd. Dan mijn temp. Was dus rond die dag ziek en moest ook vroeg op, dus helaas niet een duidelijke temp. En de laatste 2 dagen erg laag voor mijn doen na ei. Jullie begrijpen het al, twijfel slaat toe, ondanks een vet posi test. Maar goed, als het wel allemaal klopt hebben we wel heel erg ons best gedaan met klussen. Dus we zien wel weer.
nee zo heet het appartementen complex!http://reizen.oad.nl/griekenland/dodekanesos/lambi/appartement-pelagos-(lg)-87440?backurl=%2Fzoekresultaat%3Ftfulabel%3D30009-2CF8D1D1-86C1-4CFE-982F-13EB812F47B5S8293437766%26ecmp%3D50_LZ-A-Griekenland%26vraag%3DPelagos%2B%2B
Pooh, oke. Ziet er ook mooi uit. Wij zitten hier: Informatie Sol Kipriotis Village (Hotel) met Holland International
heerlijk mieke! Zo, we hebben op de valreep nog gebbqt in de tuin. Lekker simpel wat kip met groente stokjes, zalmfilet in folie gedaan en zelf kruidenboter gemaakt met afbakbroodjes. Nu gaath te waaien dus denk dat zo de regen komt. Vanmiddag niets gedaan, in de zandbak gezeten, thats it!
Ik heb helaas niet zoveel meegekregen van het warme weer. Heb de hele dag binnen gezeten (werk) en even via buiten naar de kantine gelopen. Toen ik thuis kwam had vriendlief Boaz van het kdv opgehaald en die waren achter (in het speelparkje) in het pierenbadje aan het spelen.
hoi meiden ben er ook weer eens sorry sorry afijn gisteren 2e gesprek gehad voor sollicitatie en morgen mag ik meedraaien en daarna weet ik meer. dus ben benieuwd gisteren ook alvast eerste deel laminaat gehaald en 15 pakken van 15 kilo gesjouwd... pfff en dat in die hitte. maar goed ... luuk was op de opvang en ik was na de sollicitatie vrij dus dan tijd ook maar gelijk nuttig gebruiken he denk dat ik vanavond of morgen (of beiden een deel) de rest ga halen ( nog 30 pakken) en dan binnenkort met neef ga beginnen met leggen. verder niet zo veel nieuws ben vanaf gisteren begonnen met de ovutesten, maar nog niets... nog geduld dus. Mijn cyclus is nog niet regelmatig dus vandaar toch met de zwanger en kids testen alvast aan de slag
Hey meiden, hier is het drukdrukdruk! Bezig met inpakken, laatste dingetjes kopen voor de verhuizing, morgen ga ik met mijn vader de Ikea-spullen in het nieuwe huis in elkaar zetten en later vanochtend nog "even tussendoor" een spiraal laten plaatsen, pffff.... Maandag is Mini2 voor het eerst gaan oefenen op het kdv, wat op zich prima ging. Ze had alleen niet zo veel geslapen, ook omdat ze haar liever niet naar bed wilden brengen vlak voor ik haar zou halen. Dus ik had haar nog niet in de wagen gelegd of ze sliep al . En vandaag gaat ze voor het eerst een hele dag , moest toch even een traantje wegpinken toen ze bij haar papa achterop de fiets weg ging. Gek genoeg vind ik het nu moeilijker dan toen bij Mini1, maar die vond ik al wat weerbaarder ofzo op die leeftijd... En even aankijken hoe ze slaapt daar, ik kan me zo voorstellen dat de leidsters haar ook even willen leren kennen en het er misschien niet zo nauw mee nemen en dat is de eerste paar dagen prima, maar daarna wil ik dat ze haar ritme van thuis op gaan pakken (wakker worden, drinken, even spelen tot ze moe is en gaat gapen en dan weer hup naar bedje). Het was trouwens wel leuk, ze waren heel blij met Mini2 omdat ze een meisje is en er nu meer jongetjes zijn . Hoef me dus geen zorgen te maken of ze wel genoeg aandacht zal krijgen! Ze vonden haar hartstikke lief en vrolijk... Nou, ik ga maar even wat opruimen met mijn ziel onder mijn arm (om het nog maar even wat dramatischer te maken, haha!)
O trouwens, voor ons oude bokken weer een ont-zet-tend leuk en genuanceerd onderwerp in de lounge: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/279026-max-leeftijd-papa-mama-worden.html Soof: hou je in he?
En Wanna, dit is wel een ander einde van je zwangerschap dan de vorige keer he? Fijn hoor! Succes met de laatste loodjes, ik hoop dat je alles gedaan krijgt wat je in gedachten had voor spruit 2 zich aandient!
ff snel weer een berichtje vanaf deze kant....... gisteren voor het eerst op cb geweest....Lisa heeft een dikke 10 gekregen van de arts!! Ze is een kilo aangekomen en is 57 cm (niet helemaal uitgerekt) en ze heeft aan d'r heupjes gevoeld enzo en voelt allemaal goed aan, in Augustus hebben we echo voor d'r heupjes maar is standaard
ja sorry...ze heeft in stuit gelegen....dan is het standaard ja heerlijkkkkk kan er de hele dag wel naar kijken haha borstvoeding gaat ook super, en het ligt eraan hoe laat ze laatste voeding heeft gehad anders komt ze maar 1x in de nacht, ze was al snel een langere slaper in de nacht
O ja, Lisa lag natuurlijk in stuit idd! Maar goed om te horen dat het zo lekker gaat, Miki, zeker ook met de bv! En een fijn slaapkopje, ook niet verkeerd... Meiden, die spiraal zit! Het viel eigenlijk alles mee moet ik zeggen. Goede huisarts heb ik ook, ze is heel rustig en legde alles helemaal perfect uit. Ik heb er helemaal geen last van. Wel een beetje een raar idee om nu weer bezig te zijn met niet zwanger worden en misschien wel nooit meer zwanger worden... Zo vreemd dat mijn taak wat dat betreft erop zit ofzo. Bovendien ben ik stiekem toch aan het twijfelen over een eventuele derde, erg he? Ik was zooooo stellig! Maar mijn man wil echt niet dus het zal er niet in zitten helaas...
fijn dat ie zit !! ik wil er helemaal nog niet aan denken hoe en wat, maar zolang ik bv geef is ook niet alles mogelijk geloof ik he....
Miepie; heb even een paar pagina's zitten lezen op dat topic en voel me met mijn bijna 35 ineens bejaard Wat een kletspraat allemaal zeg.....ach, je moet je tijd die je overhebt ergens aan verkwisten he Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Ouders zijn weer terug van vakantie, dus heb weer oppas genoeg hahaha. Heb er al weer een week hormonen spuiten opzitten en dus nog zo'n 2,5 week te gaan. Voorlopig alleen last van opvliegers en geen hoofdpijn, dus hoop dat dit zo blijft.
Even ego hoor: heb een vraagje aan de dames die al eens een natuurlijke bevalling hebben gehad (heb het gevoel dat ik hier niet echt over mee kan praten omdat de vorig keer een inleiding was die niet zo opschoot) Vannacht wat last gehad van buikpijn en rugpijn, zakte wel weer af. Vanochtend naar ziekenhuis geweest voor geplande controle en wel verteld dat ik de afgelopen dagen aan de lopende band harde buiken heb, maar kreeg weer opmerking dat het nu best mag komen, dus dat ze daar toch niet zoveel mee doen. Op de onderzoeksbank natuurlijk ook harde buiik, voelde ze ook wel. Maar sinds ik thuis ben blijf ik echt flink last houden. Kan niet zeggen dat ik ze weg moet puffen, maar pijnloos zijn ze ook niet. Varieert van 1 x per 10 minuten tot 1 x per 5 minuten en duren zo'n 40 sec. Maar dus inmiddels al uren zonder veel verandering. Is dit nou wat, moet ik hier wat mee? Omdat de arts-assistent het zo af deed als oninterressant voelt het eigenlijk een beetje dom om hiermee te bellen nu. Vooral omdat het nou niet echt een duidelijke wee is, maar rustig is het ook niet. Is het normaal om zo ontzettend veel harde buiken te hebben voor het echt begint?
@wanna, ik had geen harde buiken hoor, opeens kwamen er menstruatie achtige krampen...en dat was het begin! Spannend hoor!!! @miepie, klinkt als een drukke tijd voor jullie. Je schrijft dat Mini2 op de fits mee ging met papa, hoe doe je dat dan??? Ik bedoel, ze is toch nog te klein voor een fiets stoeltje???!! En ik ga zo ook effe lezen of ik al pre historisch ben volgens sommigen...kijken of ik er geen pers weeën van krijg! @all, hier is alles goed. Gewoon, normaal. Gisteren yoga gehad, dacht dat dat ontspannend was, maar men ,wat een onmogelijke houdingen nemen we aan. Wel minder last van mn bekken vandaag!!
Ha meiden hier ook weer even. Miepie fijn det het zo makkelijk ging met de spiraal. Enne succes met inpakken. Ja hier ook een omama wat een geleuter zeg heb het snel weer weggeklikt. wanna, heb ook niet zo erg harde buiken gehad, denk ik... Bij mij begon het gelijk met echte weeën. Wel spannend! Hier druk aan het slopen, ook twee Polen die nu helpen, das echt fijn. Heb Jolie eigenlijk pas een uurtje in bed nog even hier op ruimen en dan ook in bed Hmm