Wanna, ik had wel twee nachten voor de bevalling een soort loos alarm, dat ik dacht dat het begonnen was. Dat duurde best een hele tijd, was niet superpijnlijk maar hield ineens op. Harde buiken heb ik niet met veel regelmaat gehad in ieder geval. Hebben ze je ontlsuiting niet gecheckt in het ziekenhuis? Anyway, toen het bij mij eenmaal begon, was het ook heel snel serieus, van de eerste wee tot aan echt vette weeën duurde twee uurtjes ofzo (alleen schoot de ontsluiting niet echt op helaas, dus ruggenprik). Spannend hoor! Maar als het echt begint, voel je het wel, ga daar maar vanuit... Pooh: we hebben zo'n maxicosidrager achterop de fiets! Op zich heel handig, behalve dat de baby met de voetjes in je reet zit te prikken en je dus heel raar voorop je zadel moet zitten, daar is echt niet over negedacht...
Hier niet veel nieuws. Na al dat gerommel de hele dag gister, gelukkig wel een goeie nacht gehad en lekker geslapen. Nu af en toe harde buik, maar niet pijnlijk meer. Zitten nu bij een mega speeltuin waar Smurf zich met mijn man prima vermaakt en ik de terrasstoelen bewaak
Hier is helaas de hoofdpijn op komen zetten vanavond. Was aan het werk en voelde het al komen. Ook nog een heftige avond waarbij mijn patient overleed (mocht, maar toch....), dus ga hopen dat het snel volgende week donderdag is en ik mag gaan stimuleren, want dan stopt de hoofdpijn weer weet ik uit ervaring.
Nou, ik zal ons maar weer even van pagina 3 redden Niet zo druk hier! Wanne, sterkte! En Daffie ook, het is donderdag voor je het weet! Voor ons een druk weekend voor de boeg. Strakjes de meiden naar mijn ouders brengen voor een logeerpartij; de eerste voor Mini2! Ben benieuwd hoe het ze zal vergaan! Mijn ouders dus he? Met die druktemaker van een Mini1, hihi... Maar goed, wij gaan morgen dan dus rustig de laatste loodjes inpakken en schoonmaken in het nieuwe huis natuurlijk al zal het binnen no time weer stoffig zijn na die verbouwing... En nog even Mini2's meubeltjes in elkaar zetten... En dan maandag verhuizen, om 7 uur staan ze op de stoep! En dinsdag komen de meiden weer thuis, maar dan in hun nieuwe huis... Ben erg benieuwd hoe ze dat zal bevallen, in hun enorme kamers! Nog even iets leuks van Mini1. Als je vraagt: Mini, alles goed? Zegt ze: Okeeejjjjjjj En als je zegt: wat zeg je dan? (als je haar iets hebt gegeven), zegt ze: kokooooo Dat is dus dankjewel, hihi.... Zo, ze wordt nu wakker, er gaan aan de slag: doei! Ik kom morgen denk ik nog wel heel even buurten!
Stom om te denken dat jullie niets geschreven hebben omdat ik geen mailtjes meer kreeg. Dat gaat hier gewoon door Miepie, heel veel succes met de laatste loodjes en het verhuizen. En heb je nu het koper of de mirena spiraal laten plaatsen? Miki, lekker aan het genieten dus!! En dus trots op je dochter die haar eerste 10 heeft gekregen. Daffie, sterkte met de hoofdpijn, balen hoor. Pooh, wij hebben Boaz ook in zo'n maxicosi fietsdrager gehad toen hij baby was, ging prima en we konden lekker fietsen. Wanna, vervelend die vele harde buiken. Misschien toch een soort voorweeën. Ik heb er zelf geen last van gehad. Maar vertrouw op je lichaam en je gevoel en voel je niet stom en dom hoor!!! Sterkte. Simi, hoe gaat het met Jolie. Mag ze bijna uit haar spreidbroek? Wat een heerlijk weer he. Donderdag naar Bloemendaal aan Zee geweest, Boaz heeft echt genoten. En gister bij het speelbadje achter in het parkje gespeeld en lekker gerelaxed. Gaan we vandaag ook doen. We zetten de tuindeur open, lopen 10 meter en zijn er, leuk voor Boaz. Helaas gaat het badje weg om bezuinigingen.
lekker hoor mieke ,jammer van dat badje! Je kaartje ziet er "vreemd" uit, met al die pieken en dalen! Normaal ben je toch heel stabiel met tempen? wij gaan zo naar de gamma, gordijnrails en verf halen. Als het mee zit, krijgen we Jens kamer af dit weekend. Nog 1 muurtje verven, gordijnen ophangen en 2 kastjes in elkaar zetten. Dan schoonmaken en inrichten!
Pooh, ja dat klopt. Maar ik heb nu wat onregelmatigheid in de temptijden door de vroege diensten bij KLM. En vanmorgen was Boaz vroeg wakker. Dus daar zit het 'm in. Ben benieuwd hoe Jens' kamer is geworden.
hoi meiden ik meld me ook weer miepie succes met de verhuizing wanna laatste loodjes.. spannend hoor !! daffie balen die hoofdpijn hier druk druk druk. gisteren huis van mijn ouders opgeruimd aangezien ze op vakantie zijn en niet alles zelf lukt wegens gezondheid. ik maak dan wekelijks hun huisje schoon en gisterochtend wat extra's gedaan zoals koelkast en vriezer. afijn daarna boodschapjes en vervolgens 's middags de ondervloer en half laminaat gelegd in de serre. vanmorgen is er een zwangere poes bij mij gebracht (doe wel eens aan opvang) dus stoffen bench in elkaar gezet en daar zit poes nu in. heb ik lekker nog even met rust gelaten behalve een ontvlooiingspipet. ga ik vanavond even bij zitten, zag al wel wat bewegen in haar buik toen ik net even ging kijken hoe het gaat. ze is erg rustig. moet nog een naam verzinnen ook de ochtend bezig geweest met de andere helft van de laminaat en heb nu 10m2 van de 100m2 ( pfff ) gelegd. maar ben er trots op... 1e keer en helemaal alleen en het is mooi laminaat. nu zo naar zuidplein... nog even stofzuigerzakken halen en daarna huisje weer even op orde brengen. morgen komt mijn neef me dan weer helpen met de volgende ruimte (doe het laminaat kamer voor kamer) ben nu al blij als ik klaar ben whahahaha wat een klus
Daffie: wat vervelend dat je zo'n last hebt van de deca. Hoop dat het inderdaad snel over is als je puregon mag gaan gebruiken. Mieke: wat leuk dat jullie een speelyuon met badje hebben. Had vandaag met Ruben ook in de tuin met water willen spelen. Maar vanochtend wezen babyzwemmen, boodschappen doen etc en daarna was hij knock-out, zodat hij bijna de hele middag heeft geslapen. Hoe lang slaapt Boaz nog? Je tempkaartje is inderdaad wat chaotisch maar wel duidelijk ovulatie gehad! Spannend! Koetje; knap dat je aan het laminaat leggen bent begonnen in je eentje! Pooh: succes met klussen aan Jens kamer dit weekend! Miepie: en julluie natuurlijk heel veel succes met verhuizen! Ben heel benieuwd hoe L&L hun kamertjes vinden! Hier niet veel nieuws. Wisselend wat harde buiken, soms ook pijnlijk en wat vaker achter elkaar, maar zakt dan ook wel weer af. Vanochtend na babyzwemmen lekker koffie gedronken op terrasje. Was mooi halverwege zwembad-Appie, zodat ik even uit kon puffen. Nachten zijn tikje gebroken door vaak plassen en zere heupen, maar heb vanmiddag nog even op bed gelegen. Ik ga zo maar eens wat enveloppen schrijven terwijl we de wedstrijd van het nederlands elftal kijken.
Koetje, jeetje zeg wat ben jij goed bezig met laminaat leggen. Ik bedoel als vrouw zijnde dan hoor knap, hihi. Wanna, Boaz heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Het is verschillend, gemiddeld slaapt hij toch nog wel 2 uurtjes, maar kan ook een uurtje zijn. Op het kdv dus slecht, maar bij de oma's weer gewoon goed. Tja zo'n 'wild' tempkaartje heb ik nog niet gehad. Baal dan soms weer van die vroege diensten, maar ach het is maar een tempkaartje Goed gedaan even dat terrasje op weg naar de supermarkt. En van dat zwemmen en veel buiten zijn slapen de kindjes ook lekker/goed. Tenminste Boaz wel. Eind deze maand gaan we met schoonfamilie/gezin/aanhang/kids naar Vlieland, heerlijk. Hopelijk treffen we super mooi weer.
Hier vanmiddag dus ook drie uur geslapen, dus veel tijd voor spelen in badje buiten was er niet meer over Zie nu pas je babyboom banner. Ga je inderdaad eind van de week testen? Vlieland is wel heerlijk zeg! Hoop ook erg op mooi weer voor jullie!
Wanna, vanmorgen bij het badje gespeeld. Zo leer je veel kindjes in de buurt kennen en zijn al vriendjes aan het worden. Vanmiddag na slaapje (half 5) ook nog daar gespeeld, het is weekend en dan doen we lekker rustig aan en mag Boaz best wat later naar bed. Helemaal met dat mooie weer en dus veel buiten zijn. Testen: ik hoop heel erg dat ik mezelf kan bedwingen niet vroegtijdig te testen. Hopelijk ook eens gewoon netjes tot na nod te kunnen wachten. (hier ook voetbal op)
Hoe lang was je LF ook alweer? Smurf gaat sowieso al relatief laat naar bed. Ligt er zelden voor 20:00 in/ Maar met dit mooie weer is het inderdaad verleidelijk om na het eten ook nog even lekker naar buiten te gaan. En dan natuurlijk nog even Dora en Ni Hao Kai Lan kijken voor het slapen gaan
Hoi hoi allen, Ben ik weer na laaaaaange tijd. Heb alleen met Mieke nog contact via FaceBook. Nog meer meisjes die FB hebben en me willen toevoegen? Ik wilde eigenlijk even reageren op Wanna aangezien we ongeveer even ver zijn. Ik heb ook veel last van harde buiken en voorweeën. Ik denk dat je er idd nu nog niet veel mee moet maar dat je wel moet proberen aan te voelen wanneer er wat verandert in het patroon. Hier staat veel over harde buiken en (voor)weeën: Voorweeën of echte weeën? - Zwanger & bevallen - Gezondheid - dokterdokter.nl En anders toch even bellen met de verloskundige/gynaecoloog. Beter één (voor jouw gevoel onzinnige) vraag teveel dan een hele belangrijke te weinig zeggen ze de hele tijd tegen mij. Hoop dat het met iedereen goed gaat en dat het niet erg wordt gevonden dat ik weer eens reageer na LANGE tijd... Ik heb het nog steeds superdruk met de (peuterpuberende) tweeling en nu de zwangerschap maar alles gaat goed met mij. We krijgen een meisje... Liefs, Daantje
haaaai daantje!! ik spiek nog wel op je website hoor Gluurder dat ik ben!! hahaha! Ik heb ook facebook!
Wanna, mijn LF is rond de 14-15 dagen, verschilt nog wel eens. Boaz ligt er ook zelden voor 20.00 in hoor! Ook omdat wij vrij laat eten. Ben benieuwd hoe dat straks gaat wanneer hij geen slaapje meer doet overdag. Dan zal hij toch eerder moe zijn. Hey Daantje leuk je hier ook weer even te zien. Tuurlijk is dat niet erg... je kent ons toch!!!
Lotus en Joah liggen er eigenlijk ook bijna nooit voor 20.00 uur in. Hahaha, geeft niet hoor Pooh! Je mag ook altijd een berichtje achterlaten hoor. Leuk dat je ook alweer zo ver bent in je zwangerschap! Even kijken, hoe doen we dat dan...toevoegen op FB? Liefs, Daantje