Koetje: hoe lang zijn je langste cycli? Hoop dat je ei snel komt en de donor dan natuurlijk beschikbaar is! Mieke: balen dat je test negatief was, maar 12 dpo is ook nog wel vroeg. Welke testen gebruik je nu? Hoop dat nu alles open en schoon is, het niet meer lang hoeft te duren!!
Wanna, het zou ook best kunnen zijn dat mijn eitje een dag later was en dat ik dus vandaag pas op 12 dpo zit. Ik had toch wel 3 dagen een positieve ovutest, maar dag 2 de meest positieve, dus heb die andere er maar niet bij gezet. Ach het blijft gokken, ondanks alle mooie (digitale) hulpmiddelen. Ik wacht nu keurig of dat ik nu ongesteld wordt of over tijd loop. Heb geen menstruatie krampjes meer. Hoe voel jij je zo in de 40e week. Wat is het toch ontzettend snel gegaan allemaal. Zijn jullie er thuis klaar voor? Koetje, lekker bezig!!!!
Jeetje....dat is best raar.....me moeder is met Lisa wandelen !! De hond vondt het ook erg raar...haha die ziet me moeder weglopen met kinderwagen en kijkt mij echt zo aan van...vrouwtje ze gaat er met het kindje vandoor hoor !!!! hihi Denk ook niet dat een vreemde het moet proberen bij hem haha Heb even wat babykleertjes uitgezocht en op marktplaats gezet want Lisa is nu toch echt uit maatje 50! Dus zoek je nog kleertjes hihi geef ff gil
Mieke; hoop voor je dat je te vroeg getest hebt meid....en anders gaan we voor komende maand, dan gaan we tegelijkertijd testen denk ik. Ik heb over ca. 2 weken de punctie en mag 18 dagen later testen, dus lijkt wel een beetje samen uit te komen dan. Maar ga vooralsnog even doorduimen voor je dat het deze maand toch gelukt is!
Mieke: fijn dat er in ieder geval nog geen ongi is! Ik blijf dus nog maar even duimen!! Hier inderdaad snel gegaan. Sinds deze week voel ik me wel wat gammeler, pijn in bekken, slecht slapen etc. Dus ik hoop dat het niet meer te lang duurt. Daffie: hoe is het met je hoofdpijn? Vandaag controle gehad bij de gyn, eerder steeds keurige bloeddruk met onderdruk van 70. Vandaag ineens 95, dus ik moest een paar uurtjes blijven voor bloed en urineonderzoek en CTG. Dat was allemaal goed, dus gelukkig geen reden voor medicatie of zoiets. Wel over twee dagen weer terugkomen. Maak me er niet zo'n zorgen over. Heb gewoon niet het gevoel dat ik vorig keer met zwangerschapsvergiftiging wel had.
Mieke, mijn handjes zijn nog steeds gevouwen voor jou!! Wanna....ooohhhh, spanneeeeend meis, it's almost time!! Ik hoop idd niet dat je zwangerschapsvergiftiging krijgt maar dat de geboorte van jullie kleintje onderweg is... Hier wordt het ook wel spannend nu. Morgen naar de gyn voor controle, zou het de laatste zijn? Misschien wordt ze wel op mijn verjaardag geboren (18-06)! Liefs, Daantje
spannend hoor wanna en daantje! Hier is het goed. Minder last van mn bekken, gelukkig! Morgen werken en dan VAKANTIE!!! heerlijk! We gaan pas volgende week weg, dus van het weekend gaan we de koffers klaar leggen zodat ik wat spullen opzij kan leggen. Vandaag ben ik thuis. Er moet hier nodig gesopt worden, al heb ik niet veel zin!
Daffie, in dat geval doen we het idd samen volgende maand. Maar hopelijk niet Maar goed temp is gezakt dus vrees het ergste. Meiden, veel sterkte met alles vandaag. Boaz en ik gaan vandaag een dagje naar centerparcs. Mijn zus, nichtje en ouders zijn daar, dus gaan we lekker zwemmen en leuke dingen samen doen.
Mmm, 36,9 nog wel eindje boven de baseline. Hoop dat het morgen gewoon weer 37 is. Veel plezier bij centerparcs! Vandaag heeft mijn man parttime dag, dus kan ik het lekker rustig aan doen. Lig nog lekker in bed terwijl hij met Smurf staat te douchen
Daar ben ik weer! We hebben een heerlijke vakantie gehad, heel erg genoten van de 1e gezinsvakantie. De 1e week in de buurt van Alicante gezeten in de rick-felderhof-villa. Dat was prachtig, heel fijn huisje/ enorm stuk grond erom heen/ zwembad/ mooi uitzicht. En helemaal prive, dus lekker in de blote kont het zwembad in . We hadden die week stalend weer, dus veel op het strand gezeten. Ook wat rondgereden, maar het was eigenlijk te warm om lang in de auto te zitten of door stadjes te slenteren. De 2e week nabij Nerja gezeten, huisje lag in de bergen. Heel knus huisje en ook hier een eigen zwembad en een fenomenaal uitzicht. Maar het lag wel heel afgelegen, het was een eindje rijden voor je de berg weer af was. Het weer was wat wisselvalliger, maar daardoor hebben we wel meer gedaan. oa naar Granada gereden, het Alhambra bekeken, dat was erg mooi. Andalusie is een prachtig gebied, wel jammer dat we er niet meer van konden bekijken. Want dat was wel wennen, dat Yfke het ritme en tempo bepaald, waardoor je niet dagelijks in de auto kan stappen om alle mooie steden te bekijken of lange wandelingen te maken. Maar het aloude cliche "als de kinderen het maar naar hun zin hebben", dat is heel erg waar. Yfke heeft het fantastisch gedaan, ze blijkt een heel flexibel kind te zijn. Ze heeft genoten van het strand, ze vindt de zee helemaal geweldig. Ook ergens eten vindt ze leuk, dan zit ze op haar gemakje rond te kijken met een stuk stokbrood in haar hand. De absolute vinding van deze vakantie was het lichtgewicht campingbedje, wat we als box gebruikte. Superhandig, wij konden op het terras een boek lezen of zwemmen, en Yfke rommelde wat in je. haar bedje. Het opzetten vergt wat handigheid, maar je hebt er gegarandeerd veel plezier van. Wij hebben de kiwi traveller, voor als iemand het wil googelen ofzo. Kortom, we hebben allemaal genoten, het is zo fijn om veel tijd door te brengen met zijn 3-en. Nou, ik ga zo eens wat bladzijdes teruglezen.......
oh mb02 dat klinkt als een heerlijke vakantie zeg!!! Ik wil ooooook! (nog een weekje wachten ) Lekker een eigen zwembad en in je blote kont zwemmen....mmmh
Hahaha, zo ontdekken we dus de naturisten onder ons! Klinkt super die vakantie! (en ook dat van in je blote kont in je eigen zwembad ) Hier ook erg jaloers!!!
Haha ik geloof dat Yfke in blote billen heeft rond gelopen en niet MB hoor? Klinkt als een super heerlijke vakantie. Heeft toch ook zo z'n voordelen zo'n heerlijke villa. Nog 2 weken en dan gaan wij heerlijk een week naar Vlieland. Zo ons dagje CP was heerlijk. Lekker gezwommen. Boaz moet wel altijd eerst even 'wennen' en dan komt hij pas los. Dus toen hij de smaak te pakken had van de glijbaan etc. was hij niet meer te stoppen. Daarna heerlijk geslapen. Toen naar de kinderboerderij en lekker gegeten. Hij logeert daar ook. Hopelijk gaat het allemaal goed. Voor ons wel even lekker een nachtje doorslapen. Ik weet nog niet of ik morgen nog een poging ga doen om te testen. Heb eigenlijk geen voortekenen meer van een naderende ongi, maar ja soms breekt deze dan op eens toch door. Misschien wacht ik tot zaterdag of zondag mocht ik dan nog niet ongi zijn, lijkt me beter
ik zeg maar 1 ding....... vakantie!!!!! Heerlijk, 3 weken niet werken. We vliegen pas donderdag, dus heb nog wat daagjes thuis!
Mieke: zie dat je temp weer 37 is, maar je banjer staat op dag 1? Ben je toch ongi geworden? Hoop het niet Effe voldoen aan mijn meldplicht Controle bij de gyn was goed, bloeddruk blijft acceptabel, dus in principe woensdag weer controle.
Wanna, banner start automatisch weer bij dag 1 maar ben nog niet ongi! Oh zondag is DE DAG! spannend toch wel weer. Is smurf na of voor 40 wk geboren? Pooh, heerlijk he VAKANTIE! Jullie gaan nu niet naar Zwøden toe toch?? Mallorca of zo toch?
Mieke: wacht je nog een paar dagen met testen? Bijna 40 weken ja! Ik ga ervan uit dat het wel 41 wordt. Bij Smurf ben ik ingeleid bij 38+2 ivm pre-ecclampsie. Dat schoot ook voor geen meter op, dus ook daarom denk ik dat ik aanleg heb voor overtijd lopen
Oja dat is ook zo. Hmmm goed om daar rekening mee te houden, dan valt het minder tegen wanneer je over tijd loopt. Tja testen....