Mieke, jammer. Dikke knuf! Miki, Yfke heeft overdags alleen een romper aan, 's avonds heeft ze wel een pyama aan (behalve als het warm weer is). Daantje, fijn dat de ring weer terrecht is! Blijven joah en lotus bij je moeder tot je bevallen bent? Soof, jammer van het weer, maar klinkt toch als een fijne vakantie. En wat goed van Rick dat hij zo vrolijk bleef onder de lange auto-rit. Wanna, nogmaals veel sterkte deze laaste dagen! Klinkt bekend, dat manlief klaagt over het vroege tijdstip. Wij gaan er eigenlijk altijd samen uit, maar dan kan hij zo enorm klagen:x. Terwijl ik van mening ben dat je het daardoor alleen maar erger maakt, dus ik erger me er dood aan. En ik vind het ook niet leuk voor Yfke, zo'n chagarijnig gezicht. Dus hier ook regelmatig ergernissen in de vroege ochtend. Bedankt voor jullie reactie op het opvolgmelk-verhaal. Ik heb zelf besloten dat ik er nog even mee doorga, het geeft me toch een goed gevoel dat ze hiermee extra voedingsstoffen binnen krijgt. Yfke eet ook nog niet volledig met de pot mee, ze krijgt nog niet alles weg met haar 2 tanden. Als ze volledig mee-eet, dan stap ik over op alleen maar gewone melk. Wij hebben vanmorgen gezwommen en we waren niet de enige die dat hadden bedacht. Toen het bad net open was ging het nog wel, maar na een half uurtje stroomde het helemaal vol. Dus weer wat geleerd: ga niet op een druilerige feestdag naar het zwembad.
Pooh bracht me op een idee met haar foto's..... Hier een foto van mijn schatje aan de zee. O, vergeten te draaien....jullie moeten zelf even de computer op zijn zij draaien, haha. Bekijk bijlage 159170
Soof, spannend je nieuwe autotje morgen ophalen! Fijn dat Rick het ook zo goed gedaan heeft in de auto. Wanneer ga je nu weer beginnen met de clomid, of wordt het nu een andere behandeling? Pooh, zo he! Toffe kamer heeft Jens zeg. leuk hoor. Heeft hij al in zijn nieuwe bed geslapen? Misschien dat hij daardoor wat onrustig was vannacht? Daantje, haha goed zeg dat Randy zijn ring weer gevonden heeft. Nu zijn jullie weer 'officieel' getrouwd! Niet meer op het nachtkastje laten liggen dus. Wat een leuk meisje is Yfke zeg! Enne gewoon lekker je gevoel volgen hoor vwb de opvolgmelk. Miki, Boaz draagt nu ook nog wel eens rompertjes, maar hij heeft nu ook 'echt' ondergoed aan, hihi. Van die mini boxertjes. Dus het is of een romper of ondergoed in zijn slaapzak. Maar hij heeft een combisleeper aan. En met heel warm weer een dunne slaapzak. Nou ben best ongi, gelukkig maar. Maar voel me daardoor ook wel slap, zwak en moe gek genoeg. Ben wel blij dat de ongi goed is, je weet het toch maar nooit en door de lange LF begon ik me al gelijk zorgen te maken dat het weer niet goed was daar binnen. Heb met de C1000 dagje uitzegels 2 uitjes geboekt. We gaan dan 30-31 juli een weekendje weg met overnachting in een Bilderberghotel. We gaan dan een dagje naar Burgers Zoo en een dagje naar Koningin Juliana Toren. Beide attracties voor in totaal maar 25,- door de korting met de zegels. En dan nog de hotelovernachting erbij. Leuk vooruitzicht dus. Straks weer werken op Schiphol, morgen ook. Boaz ligt lekker te slapen. Dus heb even rust, hihi. Hij was vanmorgen al om 6.15 wakker. Echt veel te vroeg hoor, dus met man en macht geprobeerd dat hij toch echt nog moest gaan slapen, lukte een half uurtje en toen wilde hij er echt uit. Vriendlief lag op de bank te slapen, dus heb ik hem mee naar bed genomen en heeft hij daar lekker tv gekeken en kon ik nog lekker 2 uurtjes liggen soezen.
Daantje: Hahaha Ik zal even aan mijn meldplicht voldoen! Hier nog helemaal niks aan de hand, niks nakkes nada.... Woensdag is het volle maan, was er niet iets met volle maan en bevallen? Mieke: Wat balen aan de ene kant dat je toch ongi bent geworden, maar wel fijn dat je LF niet veel verder uitloopt. Hoop dat de komende ronde gewoon raak wordt!!! Ik duim zo voor je! Leuk wat jullie geboekt hebben. Zo te horen zit je eind juli dus wel bij ons in de buurt? Kun je mooi even op kraamvisite komen MB: wat een heerlijke meid is Yfke toch! (Ben wel blij dat ik een laptop heb, kantelt toch wat makkelijker ) Pooh: leuke kamer van Jens zeg!!
Wanna, hoop het voor je, dat volle maan zijn werking doet. Mieke, kan me voorstellen dat je ook wel opgelucht bent dat je een "goede"ongi hebt. Maar we spreken wel af dat dit dan voorlopig de laatste ongi is geweest, toch? Wat heerlijk dat boaz nog een tijdje bij je in bed blijft liggen als hij zo vroeg op is. Als yfke wakker is wilt ze meteen bewegen, dus wij zitten altijd voor dag en dauw beneden. Dus ik ben jalours.... Vandaag weer werken, en meteen de hele dag cusus. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel lekker vind om weer aan de slag te gaan, even los van het mama-zijn. Morgen gaan we kennismaken op het kdv, ik ben benieuwd. Volgende week woensdag gaat ze dan toch echt beginnen, van 9-13 uur. Krijg wel een beetje een knoop in mijn buik als ik eraan denk.
Hallo allemaal, Weer even een teken van leven van mijn kant. Ik lees vaak mee via mijn mobieltje, verder heb ik meestal geen tijd of fut om te reageren. We zijn nog steeds aan het tobben met isabella haar gezondheid, helaas neemt de KA ons niet echt serieus. Dit heeft er toe geleid dat ze vorige week in het ziekenhuis belande met koorts en erge pijnen. Ze hebben haar bloed onderzocht en op kweek gezet en zelfs een ruggeprik om hersenvocht af te nemen, om hersenvliesontsteking uit te sluiten. (zo zielig joh!!) De artsen zeggen dat ze de oorzaak niet weten. Voor mij is het overduidelijk verborgen reflux. Volgens mij is haar slokdarm nu zo geirriteerd dat het tegen ontsteking aan zit. Wel hebben we losec gekregen en nu maar hopen dat het snel werkt. Volgens de KA kan de slokdarm niet ontstoken raken, maar we krijgen wel losec mee voor oa een ontstoken slokdarm snappen jullie het nog Ze kan niet plat op haar rug liggen, laat heel veel boertjes, kwijlt en belleblaast veel, heel de dag zie je haar iets weg slikken en vaak bijna verslikken, vaak hikken, ze slaapt alleen op haar linkerzij of op mijn buik, als ze op haar rug ligt zie je dat er iets dwars zit, dan komt er iets omhoog en hoest ze heel erg, maaaarrrr..... nee ze heeft geen last van maagzuur Verder is het een heerlijk meisje, ondanks alles is ze erg vrolijk en kletst ze er op los. Het is zo leuk te zien hoe ze zich ontwikkeld, elke dag kan ze weer iets nieuws en ze vind het ook zo leuk. Heel nieuwsgierig wil alles bekijken en aanraken. In haar mond stoppen is ook al favoriet. Als ze iets nieuws ziet dan wordt er enthousiast naar gekraait en gegild. Heerlijk is dat. Kortom echt genieten van dit meisje. Ik ga er weer vandoor, tijd voor een flesje tot gauw
BRIGIT! Jeetje wat heftig zeg.... sterkte hiermee. Wel leuk dat ze zich zo goed ontwikkelt dat is zo leuk om te zien! WANNA! Volle maan EN maansverduistering moet goed komen IKKE ben vandaag bij de fa geweest, ik ben overduidelijk niet zwanger (wat ik zelf al vermoedde ) maar ik heb wel een prachtig ei van mezelf. Helemaal door mij alleen zonder medicatie en acupunctuur Nog een dag of 2 en hij springt dus we zijn direct aan de klus gegaan. We hadden in Spanje heel hard geoefend (wat moet je anders met dat zeikweer ) ENNE ik heb mijn autootje JOEPIEEE hij staat zo mooi voor de deur echt helemaal geweldig. Ben er super trots op! MOrgen ga ik er voor het eerst mee naar mijn werk... wordt het bijna leuk de eerste werkdag na de vakantie Trusten
Zoooo, weer terug van de 1ste FM. Er groeide nog niet veel door. Rechts waren er 3 van 13-11 en 10 en wat kleintjes en links was het allemaal nog onder de 10. BMS was wel 10 mm, dus al mooi dik. Zondag weer terugkomen en dan wrs dinsdag de punctie. Soof; super van je ei...succes met klussen En je nieuwe autootje....das ook errug leuk
@brigit, zoontje van een vriendin van mij, ging bloed spugen. heel zijn slokdarm was geïrriteerd en ontstoken van het spugen. Kreeg Motilium en Losec en ging toen goed! @soof, joepie een eigen ei...dat is mooi mei! Welke cyclusdag zit je nu?? @wanna, succes meid...ik hoop op mooi baby nieuws als ik thuis kom van vakantie! @all, gisteren 3x bloed geprikt op zwangerschaps suiker (omdat mijn pa diabeet was), yoga gehad en naar de vk geweest >Alles was goed. bloeddruk 120/75. Ben ik erg blij mee.Nu net terug van het ziekenhuis. Bij de zwangerschaps poli geweest ivm remeron gebruik. Over 4 weken terug komen voor 30 weken groei echo en dan vertelt ze wat ze besproken hebben in het team. Waarschijnlijk dezelfde procedure als met jens. Ziekenhuis bevalling, controle kinderarts en 48 daar blijven. Ik gam et een gerust hart op vakantie nu Vanacht om 2.30 rijden we naar schiphol..vreselijke tijd. Mocht ik jullie niet meer "spreken". tot 1 juli allemaal!
BRIGIT! Pooh heeft het over Motilium, ik heb als baby zijnde ook niks anders gedaan als spugen en ik kreeg ook motilium! Dus overleg het even zou ik zeggen.
Wanna, je voldoet niet aan je meldplicht!!! waar ben je.... (hopelijk aan het bevallen) sterkte. Brigit, wat een narigheid moeten jullie en Isabella doorstaan, bah. Wellicht de tips van de meiden hierboven of misschien eens een bezoekje aan een osteopaat? Heel veel sterkte, kan me indenken dat je niet veel puf hebt om hier te schrijven hoor, geeft niks. Soof, oh heerlijk he je autotje. Kan me voorstellen dat zo'n eerste werkdag na jullie vakantie dan in eens helemaal niet meer zo erg is En een mooi eitje vanuit jezelf, wat geweldig zeg. En vanavond of morgen dus ook nog even goed benutten, hopelijk net als bij Pooh een wonderkindje Werk ze vandaag. Pooh, fijn dat je helemaal goedgekeurd bent en met een gerust hart op vakantie kunt gaan. Sterkte met het vroege opstaan vannacht en de rit naar schiphol. Zeker Transavia of is het Arkefly? (vliegen wij mee). Heel veel plezier en geniet ervan! Koetje, hoe gaat het met jou? Al klaar met het laminaat leggen? En inmiddels al een mooi eitje gespot en deze kunnen benutten met de inseminatie? Daffie, zo jou bmslijmvlies is al mooi dik zeg! Nu die eitjes nog even goed opkrikken en laten groeien. Spannend toch weer he. Ik duim heel erg voor jullie dat het een mooie ICSI gaat worden. MB, gaat Yfke nu pas naar het kdv? Oh ik dacht dat ze daar allang naar toe ging? Ja dan is het wel heel erg spannend, meestal hebben die kleintjes er op deze leeftijd toch wat meer last van om te wennen. Hopelijk gaat het heel erg goed. Wanneer ga je ook alweer bij je nieuwe werkgever beginnen. Oke beloofd, ik zal niet meer ongi worden... mocht het deze komende ronde raak zijn ben ik rond mijn verjaardag uitgerekend. Miepie, inmiddels helemaal verhuisd neem ik aan? Hoe is het huis geworden en hoe ervaar je het zelf zo lekker in een compleet nieuw verbouwd, schoon huis wat helemaal naar eigen smaak is ingericht? Gaat het met de meiden goed. Simi, hoe gaat het met jou en Jolie. Spreidbroekje al helemaal verleden tijd? Ik hoop het. Daantje, nog gefeliciteerd met jullie 13 jarig jubileum (hadden wij ook dit jaar). En wie weet komt jullie meisje wel rond je verjaardag. Spannend hoor. Miki, lekker aan het genieten van mooie Lisa Boaz is vandaag naar het kdv. Heb al een was opgehangen, nieuwe er in gedaan en 3 overhemden 'gestreken', wij hebben een speciaal strijkapparaat die ik alleen maar hoef aan te kleden, hihi. Verder gezogen, zo nog even wat soppen. Dan nog boodschappen doen. Wilde eigenlijk voor vandaag nog een extra dienst bij klm aannemen, maar heb me toch bedacht, had nog zoveel te doen. Boaz herkent al groen, geel, rood, blauw en oranje. Vind het zo knap van hem. Hij is overigens heel erg in de nee en hoeft niet fase. Haha dus dan zegt mama tegen hem, tja Boaz van jou hoeft het niet, maar van mama hoeft het wel en doen we het toch. Ben op het moment wat strenger aan het worden, want soms was het eind echt een beetje zoek. Mijn moeder zei ook al dat ik wat resoluter moest worden, hihi. Hebben jullie al iets leuks voor vaderdag? Of doen jullie daar niet aan?
@mieke, hier is het ja en nee gelukkig, heel duidelijk, Hij kan nu tot 10 tellen en herkent veel letters en cijfers!\ we vliegen met transavia. Ik hoor net dat Griekenland vandaag groots gaat staken, luchtverkeer nog niet, hopelijk blijft dat zo!
Pooh, fijne vakantie! Brigit, wat akelig voor isabella. Jammer dat de arts jullie niet serieus neemt, ik zou daar echt zwaar gefrustreert van raken. Ik hoop dat het snel beter gaat. Wel heel fijn dat het verder zo goed gaat met haar. Soof, en, hoe rijdt je auto? Succes met het klussen, ga weer voor je duimen! Daffie, jij ook succes met je eitjes! Mieke, ik heb er bewust voor gekozen haar tot 1 jaar niet naar een kdv te laten gaan. En het was ook niet nodig, het gaat eigenlijk prima met de opa en oma's. Maar ik vind het nu wel belangrijk dat ze in een groep mee gaat draaien, hoe sneller ze daaraan gewend zijn, hoe beter dat is. En met mijn nieuwe baan komt het nu goed uit, dus de timing is (wat mij betreft) helemaal goed. Wij hebben net kennis gemaakt op het kdv, Yfke keek haar ogen uit. Maandag gaat ze van 9-11 uur wennen, en woensdag van 9-13 uur. Ik denk dat het wel huilen wordt als wij weggaan, ze heeft natuurlijk heel goed door dat wij weglopen. Ik hoop maar dat ze snel gewend is. Verder moet ik zo naar het CB, ben benieuwd hoe zwaar/groot ze nu is. Ze krijgt ook haar 4e prikken, da's wat minder.