30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Kijk Wanna, de reden dat alles vandaag én morgen volzit is omdat jij natuurlijk op 18 juni moet bevallen... de datum der data!!!! :D
    Succes meis en we horen het snel!

Stiekem zou ik nu ook wel op 18 juni willen bevallen...een leuk verjaardagskadootje!
    Eerst leek me dat niks maar goed, we zien wel.

Lotus en Joah zijn weer met mijn mamsje mee. Ze zijn hier dinsdagavond komen slapen tot vandaag omdat ze gisteren naar de creche moesten en dan hoefde mijn mams niet zo vroeg op omdat ze hier 45 minuten vandaag woont. Zaterdag komen ze weer omdat ik dan mijn verjaardag vier en dan blijven ze tot maandag (moeten wij naar de gyn als ik nog niet ben bevallen) en gaan ze weer met mijn mamsje mee.
    HALLELUJAH VOOR MIJN MAMSJE!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Daantje

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ooooohhhh Wanna.......hoe is het met je?????

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miki: lief dat je daar zo vroeg al aan denkt!

Hier het zelfde verhaal als gister. Heb net de verloskamers gebeld en kreeg te horen dat "u wordt ook teruggebeld"..... Ik neem aan dat dat betekent dat er al meer hebben gebeld vanochtend. Dus wordt bij de overdracht om 9:00 besproken wie er voorrang krijgt. We wachten dus maar af.

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi allemaal
    beetje druk geweest
    wanna ... spannend joh, ga voor je duimen

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik ga vandaag voor je duimen Wanna.......

6. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, ik duim dat je voorrang krijgt! Maar kunnen ze anders niet gewoon kijken wanneer er plek is? Ik kreeg op een vrijdag te horen dat ik voor de maandag werd ingepland, was wel fijn te weten waar je aan toe bent.

Ik ga vandaag maar eens nadenken wat ik in huis haal voor de verjaardag van Yfke, dat vieren we zondag. Om 12 uur komen de opa's en oma's lunchen, kunnen ze even 1 op 1 tijd besteden aan Yfke. Vanaf 14 uur komt de rest, ze kunnen dan gaan/komen tot 17 uur. Ik hoop dat het iig droog is, er komen ook wat kinderen mee, die kunnen dan lekker de tuin in.
    Wij hebben een loopwagentje gekocht, daar kan ze ook op zitten en het is ook een blokkendoos (volgen jullie het nog:D). Van mijn ouders krijgt ze een fietsje met loopstang en van mijn s.ouder een houten muziekbankje (soort tafel met daarin een trommel/xylofoon enz.). Van de rest heb ik prentenboeken gevraagd, ik vind het leuk om daar een flinke collectie van te verzamelen.
    Oja, ik had een heel schattig jurkje gekocht, leuk voor haar 1e verjaardag......dacht ik. Jurkje gister aangerokken en het was helemaal niets. Het is voor Yfke veel te truttig en te onhandig, ze bleef meteen met haar knie erin hangen. Dus vandaag maar even ruilen voor een leuke broek;).

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Update: mocht toch komen. Rond 10:30 toucher: helaas had de arts-assistent woensdag niet echt goed gevoeld en is er dus nog niet veel ontsluiting. Te weinig om vliezen te breken. Zou ballon katheter krijgen, maar die bleken op (!!) Afwachten op spoedlevering, maar ze zijn nog niet binnen. Na al dat gerommel wel ineens meer weeën. Dus hopelijk gaat er toch nog iets spontaan gebeuren. Sinds ik van het CTG af ben, zakken ze helaas weer in. Straks controle toucher. We wachten maar af.

8. JOEPIEEEEEEE er gaat wat gebeuren, heel veel sterkte meid en zet 'm op!!!!! Ik denk aan je :)

9. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, sterkte meid!!!!!!! Zet hem op!!!!!!!!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, wat balen dat het allemaal wat stroef verloopt.
    Hopelijk komt het allemaal vanzelf opgang voor je. Heel veel sterkte.

11. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Kdenk aan je Wanna!!!

Oh ja, mb02, We vertellen Lotus en Joah elke keer dat ze een zusje krijgen en dan wijs ik naar mijn buik en dan zeg ik buik en baby. Ze herhalen het heel vaak en als er een baby op tv is zeg ik baby. Maar ik weet niet of het echt tot ze doordringt. Denk dat ze nog te klein zijn om het echt te snappen. Ben zo benieuwd naar hun reactie als het kleintje er is...

Oh spannend he, binnenkort Yfke haar 1e verjaardag! Zo bijzonder!!

Liefs, Daantje

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeg MB, hoezo 1 cyclus overgeslagen. Heb ik iets gemist??? :cool:

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Na de hele dag weeën die redelijk op te vangen waren, nog totaal geen ontsluiting :( Extra vocht bij de ballonkatheter ingespoten gekregen net op een wee, ging echt tegen het plafond! Daarna mededeling dat ik verloskamer moet verlaten en naar de afdeling moest omdat het zo druk is en daarop zijn de weeën vrijwel gestopt! Snap er niks van! Straks CTG controle, maar denk niet dat het vannacht nog wat wordt.

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O Wanna toch, ik zal in mijn slaap nog voor je duimen dat het op gang komt hoor!!!

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    heeft ons duimen geholpen????

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nee, maar toch bedankt! :D
    Wist niet eens dat dat kon: weeën weg moeten puffen die dan na een paar uur zelfs volledig verdwijnen!! Rustige nacht gehad dus. Katheter hangt er nog goed in (zou eruit moeten vallen bij 2 à 3 cm ontsluiting) dus er zal nog wel niet veel schot in zitten. We zien vandaag wel: ik ga er weer met frisse moed tegen aan!!

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    pppfff.......klinkt misschien heel stom zoals ik het nu zeg, maar ben "blij" dat ik dat allemaal niet gehad heb zeg haha

ff tussendoor.....Lisa heeft al 2 nachten doorgeslapen!!!
    Moeders vindt het doodeng haha

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O Wanna, je maakt het wel spannend zo hoor, pffff..... :) Ik hoop dat een 'rustige nacht' betekent dat je ook nog een beetje hebt kunnen slapen want je kan je rust wel gebruiken strakjes!

19. WANNA! Jeetje wanna ik krijg echt medelijden met je...... maar ik zend je goede moed en positieve spirit!!!! Zet 'm op!!!!!!!!!!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miki: klinkt bekend! EnerzIjds fijn dat ze doorslapen, maar dan lig je zelf weer onrustig te luisteren of alles nog goed is.

Miepie: heb redelijk geslapen tot 4:00. Helaas laat in slaap. Moest namelijk ivm drukte om 21:00 weg van verloskamer. Kwam op afdeling naast vrolijk kwebbelend vrouwtje wiens vliezen 's middags waren gebroken. Ze had geen weeën en zou morgen worden ingeleid. Na een uurtje werd ze stil en na nog anderhalf uur kreeg ze pers weeën en is binnen een half uur haar kindje geboren (jaloers!) Daarna om middernacht nieuwe buurvrouw gekregen, dus al met al maar paar uurtjes slaap gepakt. Maar voel me gelukkig wel redelijk fit.

Deel Deze Pagina