Jemig Wanna, wat een verhaal. Lijkt me ook heel eng als je kindje niet meteen ademt, maar gelukkig doet hij het nu goed en ligt hij lekker bij zijn mama.... Hoe vindt smurf het??
Tjee heftig hoor! Ik ben blij dat alles nu goed gaat met jullie en dat jullie gauw weer lekker thuis zijn! Het was geen makkelijke bevalling als ik het zo lees en ik hoop dat je alles gauw een plekje kan geven. (Dat van die zaligverklaring van de anesthesist herken ik wel ). Ben ook wel erg benieuwd wat smurf van zijn broertje vind.
Wanna, tjee zeg wat een nare bevalling. Ze hadden eigenlijk al veel eerder moeten ingrijpen. Vind toch dat men tegenwoordig erg lang wacht om iets te ondernemen. Altijd maar eerst aankijken. Gelukkig gaat het goed. Gaat het met jou ook weer goed. Lijkt me helemaal niks dat spugen tijdens de ks. Fijn dat jullie zaterdag naar huis mogen.
Wanna, ik vind het maar heavy sh*t wat je de afgelopen week mee hebt moeten maken. Things can only get better in ieder geval, ik wens je zooooo je rust en het genieten toe!
Lieve meiden: bedankt voor jullie peptalk! Was inderdaad geen gemakkelijke week en de bevalling zelf vond ik ook zwaarder dan bij Smurf. Maar toch kijk ik er eigenlijk met een heel positief gevoel op terug! En hoewel ik nu nog wel krom loop van de pijn, merk ik ook dat ik elke dag weer een stuk opknap. Heb al zelfstandig gedoucht en kan weer zelf naar toilet strompelen. Dat gaat allemaal een stuk vlotter dan de vorige keer. Ik voel me dan ook ondanks alles helemaal blij en gelukkig. Gister dacht ik dat het van de morfinepomp kwam (ik was echt zo stoned als een garnaal ! ) maar nu ik 24 uur afgekickt ben, heb ik nog steeds zo'n gelukzalig gevoel
Goed zo Wanna!!! Ben blij dat je aan het genieten bent Ik heb hier ondertussen wel last van flinke stress. Over een uur kunnen we gebeld worden of er een terugplaatsing is vandaag....aarrggghhhh! Het moet gewoon lukken deze keer...
Net telefoontje gehad....er is maar 1 embryo ontstaan en de kwaliteit houdt niet over. Ligt al achter op schema, maar omdat het toch een kleine kans is, plaatsen ze hem wel terug. Embryo is nu 4-cellig en voor een 3e dag dus niet goed. Is wel even een flinke domper, want voelt nu alweer als een verloren kans. Vanmiddag om 15 uur is de TP....
oh daffie ik ga zo voor jullie duimen dat het toch wil lukken !!! wanna... fijn dat je bijna naar huis mag en het steeds wat beter gaat hier alles zijn gangetje... zit nog steeds in een soort van ongeloof en durf er nog niet te veel aan te wennen nog eigenlijk. stel dat het toch in die eerste periode fout gaat.. ach komt vanzelf wel denk ik vandaag nog even laatste dingetjes opruimen en schoonmaken, vanavond met ouders mee weekend naar de camping en dan maandag weer aan het werk waarvan ma,di en do oude werk en vrijdag 1e dag in mijn nieuwe baan... spannend dus
Oooh lieve Daffie, wat irritant zeg!! :x Maar ja, ik heb wel vaker gehoord dat er van zo'n embryootje toch een prachtig kind komt hoor dus ik hou mijn duimen in de automatische stand! Tjeempie Wanna, een heftig verhaal met gelukkig wel een prachtig resultaat! Ja, bij mij was het toentertijd ook zo'n lang en vervelend herstel. Mensen denken vaak: oh een keizersnee! Maar het gaat meer om het herstel erna. En in het ziekenhuis heb en krijg je ook geen rust die dagen. Ik vond het echt helemaal niks! Ik hoop maar dat het nu natuurlijk kan bij mij... Sterkte hoor meis! Mieke, voor de 3e keer (hier ook nog even): GENIET MEIS!! Dank Sjors voor je reactie! Vervelend om te horen dat jij en je man een nare tijd hebben gehad of nog ondergaan. Ik hoop dat het uiteindelijk weer de positieve kant op zal gaan. Fijn dat het zo goed gaat met Daantje Koetjekuuk: Van Harte Gefeli meis met je zwangerschap!! Duurt misschien nog even voordat het kwartje echt gaat vallen maar uiteindelijk kan je er niet meer onderuit meid met een dikke toeter op komst! Nog altijd niks bij 'moi' dussss..... Randy heeft de wacht dit weekend en moet dus in het ziekenhuis slapen. Gelukkig heeft hij wel 2 collega's bereid gevonden die stand by staan mocht ik bevallen... Gelukkig maar, kan hij meteen naar huis. Liefs, Daantje
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Ondertussen heb ik de embryo bij me en ik ga heel hard hopen dat hij warm bij mij blijft Hij lag 3 kwart dag achter volgens de mevrouw van het lab, maar we gaan het maar positief benaderen! We hebben zeer last minute een weekendje weg geboekt en gaan zo op pad naar de weerterbergen in limburg. Even ontspannen en genieten.
Wanna, fijn dat je je ondanks alles zo blij voelt. Maar het blijft wel heftig allemaal, zal nog wel even duren voor je alles een plekje hebt gegeven. Tenminste, daar heb ik heel veel moeite mee gehad, het accepteren dat alles anders is gelopen dan verwacht. Zelf was ik ook na 2 dagen weer op de been, de pijn verbijtend tijdens het lopen/douchen enz. . Haha, dat van die morfine herken ik wel, ik zag daar helemaal dubbel van en praatte alsof ik 2 flessen wijn achterover had geslagen. Ik hoop dat je thuis lekker kan gaan genieten van je 2 mannetjes! En hoe vindt smurf1 het tot nu toe? En geef je borstvoeding?, loopt dat een beetje? Daffie, ik duim dat de emmy een mooi plekje aan het zoeken is. Heb je het lekker gehad in limburg? Daantje, ik vind 26-6 wel een mooie datum, dus het moet morgen maar gaan gebeuren. Wat een prutweer vandaag, BLEGH.
mb02, dat is precies wat ik ook zeg. Ik had het leuk gevonden op mijn verjaardag (18-6), 6-6, 16-6, 26-6 of 30-6 (mijn moeder's verjaardag!) Tis afwachten... Ik heb 29-6 (precies 41 weken) een afspraak met de gyn, als ik dan nog niet ben bevallen, en dan gaan we bespreken wat er gaat gebeuren (vanwege een eerdere keizersnee mag ik niet doorlopen tot 42 weken). Nou dan ga ik zeggen: doe maar de 30e, op mijn moeder's verjaardag! Idd super prutweer! :x Maar als het goed is zal het morgen een stuk beter worden (voor even). De kleintjes zijn weer met oma mee dus ik heb weer even rust. Fijn weekend iedereen! Liefs, Daantje
Kwam even kijken of Daantje al bevallen was, niet dus! Wordt wel tijd meid! Hoop dat het spontaan op gang komt! 26ste klinkt inderdaad goed! Daffie: wat jammer dat er niet meer en betere emmy's zijn. Maar goed dat je de moed er in houdt! Ik duim heel hard voor je! Dank voor jullie lieve bemoedigende woorden! Eerste nacht thuis was fijn. Bewegen in bed doet nog erg pijn, maar Kleine Smurf heeft best goed geslapen, dus dat viel niet tegen. Vandaag redelijke dag gehad. Wel wat bezoek en heb met mijn zus en zwager beneden aan tafel geluncht en met mijn broer en schoonzus net avondeten. Zij komen allemaal uit Twente, dus die zet je ook niet na een half uurtje de deur uit. Maar na het eten net knapte ik helemaal af. Ineens zo'n pijn rond de wond dat ik wel kon janken. Lig nu weer in bed en ga wat rusten.
ppff Wanna......weet precies wat je bedoel met die pijn in bed, daardoor ging ik steeds uit bed, en ja dat was ook niet helemaal goed voor me inderdaad
Wat rustig hier! Hier gister een dipdagje gehad (klassiek moment voor kraam tranen op dag 4-5 geloof ik?) Maar het was vooral lichamelijk dat ik in de lappenmand zat. De dagen daarvoor ging het met sprongen vooruit en gister ging ik echt kapot van de pijn in mijn buik. Kon slecht lopen, maar kon ook geen houding vinden in bed. Mijn tong was ineens helemaal dik en ontstoken (staat in de bijsluiter van de diclofenac dus ik gok daar op) en eten ging moeizaam. Dilemma, want ik had meer pijn, maar misschien bijwerking van de pijnstillers. Dus besloten ibuprofen ipv diclofenac te nemen (zelfde groep medicijnen) en nu maar hopen dat het beter wordt. Tot overmaat van ramp begon ook de stuwing (Lolo Ferrari is er niks bij!) Kraamverzorgster kwam met tip op witte koolbladeren in je bh te doen. Had ik nog nooit van gehoord. Weer nog niet of het helpt (maar ik meur wel naar halfgare witte kool ) Ik hoop vandaag op een betere dag. Ons ventje doet het geweldig. Spuugt wel wat veel, maar komt alweer aan en is heel tevreden. Huilt veel minder dan grote Smurf dat deed. Verheug me erop dat ik straks weer zo mobiel ben dat ik met mijn beide mannetjes naar buiten kan. Fijne dag allemaal!
haha fijn he als die stuwing op gang kom haha mijn man stond met grote ogen te kijken toen ie de kamer in kwam: IS DAT NORMAAL !!!!???? hihihihihi
Joehoeeee hier ben ik... Ons meisje is gisteravond om 20.00 uur.... nog steeds NIET geboren!!! Ik ben bang dat ik gewoon de 29e weer naar de gyn moet en dat ik dan vraag of ze de volgende dag geboren mag worden (op mijn mamsjes verjaardag). Ik vind het nu echt niet prettig meer, ik kan niet lang staan, zitten, liggen, lopen etc. Wanna, ja die kraamtranen herinner ik me ook nog goed... Fijn dat het zo goed gaat met Jasper. Hoe reageert het oudere ventje op hem? Ben zo benieuwd! Mogen we ook weten hoe hij heet of heb je dat liever niet? Grappig om mijn uitgerekende datum bij jou te zien staan. Hier lekker rustig zo zonder Lotus en Joah, heb er echt even behoefte aan want ik ben 8 maanden zó druk geweest met hun dat ik niet eens echt van mijn zwangerschap heb kunnen genieten. Lekker zonnig dagje vandaag én morgen! Liefs, Daantje