30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @miepie, hoe is de situatie nu tussen jij en miepie-man?

2. POOH! Wat knap van Jens, ik denk dat wij Rick in de herfst gaan omleggen. Ik ben benieuwd hoe hij dat doet, hij ligt in een juniorbed met spijltjes en die kunnen we ombouwen tot een gewoon bed (juniorformaat). Heb jij dan ook geen commode meer voor hem staan?

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee soof, niet op zijn nieuwe kamer. Ik kan hem altijd nog op de babykamer verschonen!
    Hij heeft helaas maar 45 min geslapen, mara het ging nu zonder problemen. Kijken of het vanavond ook zo is!

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wij hebben grote Smurf zo'n 8 weken geleden naar zijn nieuwe kamer gebracht. De eerste twee weken nog in zijn ledikant om te wennen aan zijn nieuwe omgeving. Daarna in zijn meegroei bed op de kleinste stand (1.20m, dus zelfde formaat als ledikant) Gelukkig ging dat redelijk. Hij komt er 's avonds wel nog even uit om zelf het muziekje van de babyfoon nog eens aan te zetten, maar daarna kruipt hij er ook weer in. We waren een beetje bang dat hij door alle veranderingen met de nieuwe baby continu uit bed zou komen, ook 's nachts, maar dat gaat gelukig goed. We hebben een lade kast met opzet commode in zijn nieuwe kamer gezet, waarvan het bovenste deel er dus af kan als hij straks zindelijk is. Vind ik toch wel handig omdat zijn ritme heel anders is dan dat van kleine Smurf.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    slik, hellupie...
    Denk je dat de bevalling nog HEEEEUL ver weg is, staat de pakketpost op de stoep met een kraampakket. Dag krakend bedzeiltje, super dikke kraamverbanden etc. HELP!!!!!!!!!!!!!!!

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha Pooh, confronterend hè?! Maar het schiet ook alweer flink op!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    weet ik ;), maar als je dan weer met die spullen in je handen staat, komt het wel erg dichtbij!! hahahaha

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ja, dat komt me bekend voor, vooral die kraamverbanden die net matrassen lijken. Al heb ik dat beide keren nooit nodig gehad, maar dat zal wel door de keizersnede komen.

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    goed hoor meid, lief dat je het vraagt!!
    Volgende week weer controle, en dan haar 1e prikjes......vindt moeders dus helemaal niks he !!!!:(
    Ze slaap ook bijna iedere nacht al door !!!

10. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    p.s. in me fotoalbum staat nog een recente foto Pooh !!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb je dan na een keizersnee niet zo veel vaginaal bloedverlies wanna?

@mikija, lief!!!

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier hetzelfde, had al heel snel gewoon maandverbandje gepakt omdat die grote dingen alleen maar irriteerde en toch niet nodig waren

13. Nou ik had die grote joekels echt wel nodig hoor :D

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Weet niet of dat altijd zo is na KS. Volgens mij kan je wel flink bloedverlies hebben, maar is het gemiddeld wel minder. Na de eerste KS was het bij mij echt nauwelijks de moeite waard. 1 dag gevloeid en daarna helemaal niks meer 6 maanden lang (maar goed daarvan bleek achteraf dat tijdens de KS mijn placenta nogal vast zat zodat ze gecuretteerd hebben, waarschijnlijk iets te grondig) Nu kan ik met een klein maandverbandje toe.

Hier verder alles goed. kraamzorg goddank vertrokken, die tuthola's van de laatste twee dagen werkten echt op mijn zenuwen! Verloskundige komt zo nog voor de laatste controle (afsluiting en bespreking anticonceptie en zo) Mijn man is met Smurf naar peuter zwemmen en kleine Smurf ligt lekker uit te buiken tegen mij aan :)

15. WANNA! Oei even een jaloers steekje :) ik wil ook een uitbuikende kleine smurf tegen me aan :)

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: knuffel! Ik gun het je zo meid!!!

17. I know dear!!!! thanxxxx :)

18. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, welkom thuis! Haha, dat weet ik ook nog, ik schrok me ook dood van de inhoud van het kraampakket:D.
    Ik heb die dikke verbanden in het zh wel nodig gehad, vloeide de eerste dagen flink. Eenmaal thuis gewoon maandverband. En de onderlegger heb ik maar 1 nacht gebruikt, dat vond ik veel te zweterig.

Wanna, aaaaah, klink heel lief, geniet ervan meid!

Waar is daantje? Hoop voor haar dat de kleine meid al geboren is.

Hier naar nieuws, de vrouw van mijn neef heeft voor de 2e keer een miskraam gehad met 8 weken:(. Zo sneu, zij werkt ook nog eens op een kraamfdeling, is geestelijk heel pittig voor haar.

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: ach wat sneu zeg! Lijkt me inderdaad wel heel confronterend als je op de kraam werkt. Kan me voorstellen dat je dan even een time-out nodig hebt.

Daantje: inderdaad: waar ben je????? Neem aan dat als er spontaan nog niks gebeurd is, ze nu wel opgenomen zal zijn voor inleiding?

20. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, is zeker sneu, het ging ook nog eens mis op hun 1e trouwdag:(. Werken op de kraam is niet alleen maar leuk, ze maakt ook heel verdrietige dingen mee. Maar nu kan ze al die mama's waar het goed bij gaat even niet zien.

Wat een rust hier!

Deel Deze Pagina