MB, ach at sneu zeg! Dat is idd wel erg confronterend. Daantje, nou, het blijft nu wel heel lang stil hier, ik ga er daan ook maar een beetje van uit dat jullie kiene meid er inmiddels is! Ben benieuwd! Wanna, ik vond het ook heerlijk dat de kraamzorg weer vertrokken was. Ik was er ook heel erg aan toe het huis weer voor mezelf te hebben. Fijn dat het zo goed met kleine smurf gaat! Soof, tja dat blijft he, die steekjes . Ik heb afgelopen week en de aankomende 3 kraamvisite's en als je dan die kleine poppies ziet zo lekker bij hun pappa of mamma, pfff. En het prikbordt op het kdv hangt op het moment vol met geboortekaartjes van broertjes en zusjes van kindjes op de groep van Thom. Hij vroeg laatst zelfs al waar zijn zusje was?!?!?! Het is wel erg vervelend dat hij het nog steeds zo moeilijk heeft op het kdv. Is er niet een andere mogeijkheid? Tja, je weet hoe ik er over denk maar ja ik weet ook wel dat het soms niet anders kan... Als ik nou in de buurt zou wonen kon ik hem wel een dag in de week hebben maar ja... Poof, fijne vakantie gehad dus! Heerlijk hoor! Oeh ja, dt kraampakket, dat vond ik ook wel indrukwekkend maar toch ook wel weer leuk en interessant. Het schiet ook al aardig op voor je! Spannend. Hier gaat alles zijn gangetje, mijn schoonmoeder is een paar dagen bij ons geweest en het was erg gezellig. Het is een erg lief mens! homas heeft ook van haar genoten geloof ik! Thomas doet sinds een paar dagen zijn plasjes op een potje. Er zit er nog wel eens een in zijn luier en hij geeft ook nog steeds niet zelf aan dat hij moet plassen maar als ik hem regelmatig op het potje zet gaat het best goed! Mijn cyclus lijkt een beetje in de war te zijn. Ik heb mijn ei al gehad toen ik in de laatste dagen van mijn ongi zat (dag 5 of 6) en nu sta ik alweer op het punt om ongi te worden (dag 14), hmmm vreemd! Ik zal het maar even aankijken en anders maar weer wat eerder naar het zh.
Hey dames, lees wel mee, maar reageer niet zoveel op het moment... De laatste dagen druk met Myrthe en zindelijkheidstraining De leidster van de PSZ (helaas is de vakantie begonnen) vertelde me al dat Myrthe er erg mee bezig was als ze zag dat de andere kindjes naar de wc gingen, dus de energie bij elkaar geraapt en begonnen. ENNNN....ze doet het heel erg geweldig. De hele dag loopt ze in een onderbroek en ze geeft al zeer regelmatig zelf aan dat ze moet plassen en dat zit ze met een grote grijns op de wc (toiletverkleiner) als ze de plasje zoelt en zit komen....lig helemaal in een deuk erom haha. En dan wij natuurlijk dansen en klappen. Vandaag hoeven we dat niet eens meer te doen, want het wordt al bijna vanzelfsprekend voor haar en dat na 4 dagen Ze vindt het in ieder geval helemaal geweldig en dan moet pop ook plassen en afvegen en handjes wassen Verder heb ik het idee dat ik dinsdag of woensdag ongi ga worden en dat het niet gelukt is. Heb eigenlijk vanaf de TP al gezegd dat het niets wordt, dus ben er op voorbereidt. Voel ook nergens aan dat ik evt zwanger zou kunnen zijn, dus het zal wel weer einde oefening zijn. Maar verder gaat het best goed met me Daantje; hoop dat je je meisje in je handen hebt ondertussen!
@daffie, jeetje meid, wat zou dat kl%te zijn als het mislukt is. Gaan jullie dan weer sparen voor nog een ronde? Wel knap dat je meisje zo goed bezig is met de zindelijkheid training! Hier roept hij steeds bah bah als hij al staat te poepen...stiekemerd! @all, ik reageer ook niet zo veel ,sorry. Ben zo ontzettend moe! Heb net dik 2 uur liggen pitten op de bank. Jens en papa slapn nu ook en straksmoeten we naar de buren voor een verjaardag. Morgen naar de vk, misschien moet ik mijn hb effe laten meten!
Dankjewel!!! Vandaag even heerlijk met Smurf, kleine Smurf en manlief naar kinderboerderij gewandeld. Was eigenlijk de eerste keer sinds de keizersnede dat ik een eind gelopen heb. Ging op dat moment zelf hartstikke goed. Maar toen ik na thuiskomst gekookt had en na het eten van tafel wilde opstaan, had ik zulke steken in mijn buik en rond het litteken dat ik niet eens rechtop kon gaan staan. Baalde ik enorm van. Weet wel dat ik gewoon geduld moet hebben maar erger me er enorm aan dat ik tegen mijn grenzen aanloop.
Ik heb jullie enorm verwaarloosd. Sorry!!! Heel weinig terug gelezen. Niet te doen. Zag net dat Wanna weer mama is geworden. Daantje heeft zich nog niet gemeld dus dat is nog spannend. Daffie, wat goed dat Myrthe zo snel op de toilet gaat plassen. Grote meid!! MvT, jouw mannetje is ook op de goede weg met plassen. Nadat de verse tp in april op ongi was uitgelopen hebben we een maand rust moeten houden. Eind mei zouden we met een cryo poging beginnen, dus deca spuiten. Euhhh, die zijn we dus echt vergeten! Dag erna met het ziekenhuis gebeld om deze poging te cancellen. Ik wilde eerst met een alternatieve behandeling starten om mijn lichaam in balans brengen en na 2 maanden zien wat de werking van de pillen is en of we dan door kunnen voor een eskimo. Ja, het was een plotsklaps besluit, maar we staan er helemaal achter. Mesologie is iets aparts, want je wordt dmv een apparaat en drukpunten (meridianen) volledig doorgelicht. De uitslag gaf zoveel herkenning van de afgelopen jaren dat ik gewoon verbaasd was en de aangeraden supplementen ben gaan gebruiken. Eind juli hoef ik pas terug te komen, maar in de tussentijd zal mijn lichaam in balans raken door de supplementen. Zeer grote kans dat dit zelfs positief voor mijn baarmoeder kan uitpakken. Zou mooi zijn en misschien precies dat waarnaar ik zocht. Een echt mooie omgeving om onze emmy 8 maanden in te laten wonen. Deze man zei geen wonderdokter te zijn, maar heeft vaker met zo'n bijltje gewerkt en zegt dat als het gaat zoals hij verwacht ik zelfs op natuurlijke wijze zwanger kan raken. Wow, dat is best een uitspraak... eerst zien dan geloven.
op facebook staan felicitaties bij daantje, er is vrijdag een meisje geboren. Naam staat er nog niet bij!
Kon niet missen, was iets te lang stil vanuit Daantje. Hoop dat ze lekker aan het genieten is en dat het vlot gegaan is!
Goed om te horen dat de kleine meid van Daantje geboren is, wij moeten nog even geduld hebben. Daffie, ik blijf toch doorduimen hoor, ik hoop zo dat je het mis hebt....Wat knap myrthe het zo goed doet op het potje! MVT, thom is ook goed bezig op zijn potje! En wat raar van je cyclus. Timon, nooit van gehoord, van mesologie. Maar het klinkt goed, dat je lijf meer in balans komt is altijd mooi mee genomen. En ik hoop dat het een ondersteuning is bij het zwanger raken! Wanna, zo herkenbaar, ik wilde ook veel te snel alles weer doen. "Gelukkig" geeft je lijf het vanzelf aan als je teveel doet, maar ja, krom lopen van de pijn is niet echt prettig:x. Rustig aan meid! Ik ben met Yfke aan het oefenen met bestek, dat is zo grappig. Ik heb van dat toddler bestek met van die dikke handgrepen, en ze kan er best goed mee overweg. Ze prikt dan een stuk brood aan haar vork, en haalt dat vervolgens met haar vingers eraf om het in haar mond te stoppen, haha. Ik heb overigens geen problemen met het eten met de vingers, maar spelenderwijs wil ik haar een vork/lepel aanbieden. Ik vind het ook leuk om te zien wat ze ermee doet, ik kan daar echt uren naar kijken.
Daantje, hartelijk gefeliciteerd met je meisje!!! MB, ik zie dat Yfke net jarig is geweest. Nog van harte! Is ze schandelijk verwend? Grappig om te lezen hoe Yfke nu met de vork eet. Ik herken het van mijn neefje. Zo lief. Mesologie is echt iets aparts. Dat deze man zo ver ging om dit over mijn bm te zeggen vond ik best apart. Je kan iemand er bijna op willen vastpinnen. Laat ik dat maar niet doen. In de omgeving hoor ik veel goede verhalen over deze man en methode. Ik kwam bij hem ivm mijn vermoeide benen. Nu blijk ik een restant Pfeiffer in mijn lever te hebben zitten. Die zorgt ervoor dat heel veel dingen in mijn lichaam anders dan normaal gaan, want je lever is het filter. Toen hij een aantal bepaalde handelingen aangaf die ik kon doen/heb gedaan/doe klopten het precies als een puzzel. Dat wat ik heb wordt door de reguliere medici 'chronische vermoeidheid' genoemd en komt met vlagen. Dat klopt bij mij ook, vooral in de laatste 10 jaar met heel veel stress. Mocht deze behandeling aanslaan zou de Pfeiffer weg zijn en mijn lichaam steeds meer z'n normale weg bewandelen. Dan kan mijn bm ook een innestelende emmy aannemen. Nu zou ik dat lichamelijk niet trekken. Hoe mooi zit het lichaam in elkaar?
Had eigenlijk vandaag moeten stoppen met de utro, maar omdat ik toch genoeg heb liggen, heb ik besloten nog even door te gaan Baadt het niet, dan schaadt het zeker niet.... Heb even teruggekeken naar de vorige poging in november vorig jaar en toen werd ik aankomende nacht ongesteld. Logische datum, aangezien dat precies 2 weken na de punctie is Ben dus benieuwd vannacht. Voel nog steeds compleet niets dat op een evt zwangerschap zou kunnen wijzen en wel wat een naderende ongi doet denken. Timon; klinkt best aannemelijk, alhoewel ik helemaal niet van de alternatieve geneeskunst ben Hoop in ieder geval dat het een goede uitwerking heeft op je lichaam en geest en je bij de volgende poging eindelijk zwanger mag raken! Daantje; gefeliciteerd met je dochtertje! Mb; leuk he dat ze steeds meer dingen gaan doen. Myrthe doet dat vaak nog steeds hoor. Prikt ze het aan haar vork en pakt ze het er weer af met haar andere hand hahaha. Ze eet erg goed, dus maak er geen punt van... Wanna; je wordt vanzelf teruggefloten he! Een keizersnee is gewoon een grote buikoperatie hoor hahaha, dus je hebt wel een herstelperiode nodig. Probeer je toch maar een klein beetje te laten verwennen en bijv. niet zelf nog te koken als je al allerlei andere dingen hebt gedaan
Timon, dat zou wel heel bijzonder zijn zeg! Zo heb ik ook veel goede verhalen gehoord van een iriscopist hier in de buurt. Ik ga me er ook maar eens wat beter in verdiepen en toch maar eens een afspraak maken. Ik blijf het bijzonder vinden dat 2 mensen, waar alles ogenschijnlijk goed bij werkt en gezond zijn, niet (goed) samen een kindje kunnen maken...(in ons geval). Ik denk ook echt dat alternatieve geneeswijze daar aan kan bijdragen. ik hoop dat jouw lichaam gauw weer helemaal goed functioneert en dat jouw bm daardoor de emmy's goed laat innestelen en goeien! Succes meid! Daantje, het officiele bericht heeft ons nog niet bereikt maar als ik de tam tam moet geloven mag ik je van harte feliciteren met jullie mooie dochtertje! Meid geniet ervan en we horen het vast gauw hier! MB, grappig he hoe ze dan gaan eten. Thomas kopieert ons eetgedrag aan tafel, als wij met mes en vork eten wil hij dat ook, is het met een lepel idem. Hebben wij ketchup bij een stukje vlees. dan wil hij dat ook perse (en het dan vervolgens niet opeten omdat hij dat dan volgens eigen zeggen niet lust ). enz, enz... Ach ja, zolang hij zijn bord leeg eet vind ik het prima hoor.... Dat is wel leuk bestek trouwens! Ideaal voor die kinderknuistjes. Wanna, jammer dat je nog zo'n last hebt. Wel lekker dat jullie er even uit zijn geweest! Lekker met jouw 3 mannen op pad .
DAANTJE! Gefeliciteerd met je meissie hoop dat alles goed met jullie gaat Hou het effe kort, barst van de koppijn vandaag, geen idee waarom. Wij gaan deze week hopelijk goed nieuws krijgen dat we kunnen verbouwen. We willen dat al heel lang maar steeds uitgesteld. Maar nu veranderen per 1aug de hyp-regels en dat scheelt enorm in de buidel. Hopen jullie met ons mee MvT! Ja we zouden Rick naar opa kunnen brengen, maar hij heeft het overdag wel leuk bij de kindjes. Maar ja, vanmorgen moesten we even zijn jasje ophalen. Die was papa vergeten en ik had hem heet goed uitgelegd maar toen we zijn klasje inliepen was het toch vreselijk brullen Lastig hoor, want ik denk dat het wel goed is om met kindjes te spelen, wellicht na de vakantie eens kijken voor een alternatief bijv PSZ. Eerst maar een seen kans geven, hij is pas 3 wkn bij dit KDV. Hier geeft Rick sinds gisteren aan dat hij gepoept heeft dus het begin is er .
Haha, hier idem. Thomas zegt als hij moet poepen: 'rust laten' en dan gaat hij rustig ergens staan poepen. Ik probeer al tijden of hij dat dan niet liever op het potje doet maar helaas... Ik kan me voorstellen dat je het nog even aan wil kijken op het kdv, wie weet wordt het straks beter... Over die buidel: wij sprongen ook een gat in de lucht toen bleek dat ze de overdrachtsbelasting per direct gaan verlagen van 6% naar 2%, scheelt ons straks ruim 14.000 euries , dat is niet niks. (Er zijn dagen dat ik het niet verdien .) Joehoe!!!
Timon, goh, het klinkt allemaal wel heel aannemelijk. Ik ben nog nooit bij een alternatieve genezer geweest, maar sta er wel voor open. Ik denk dat als ik in het medische circuit niet vindt wat ik nodig heb, ik dan ook verder zou gaan kijken. MVT, zohee, dat is mooi meegenomen! Ik zou maar niet zeggen hoveel maanden ik voor dat bedrag moet werken. Dat bestek is echt ideaal, ze kon er meteen mee overweg. Tís niet goedkoop, maar er is wel goed over nagedacht een ook mooi om te zien. Heb mijn hubby maar niet verteld hoe duur het was, die heeft niets met "design". Haha, mijn neefje is ook zo grappig met poepen, dat doet hij in de hal. Dan is hij aan het spelen, en ineens staat hij op, loopt de hal in, doet de deur dicht, en komt even later binnen lopen met de mededeling "ikki (=mik) poep".
Even ego: ben weer terug in ziekenhuis Onze kleine Smurf is ziek geworden, hoge koorts, kreunen, niet drinken. Ze zijn de hele middag met hem bezig geweest, bloed afnemen, infuus prikken (3x), ruggeprik (2x). Nu ligt hij met drie soorten antibiotica aan allerlei slangetjes en bewaking op de afdeling. Gelukkig mag ik bij hem blijven. Hopelijk is het een onschuldig virus, maar terecht nemen ze het zekere voor het onzekere. Vind het zo zielig en zit best in de rats
Lieve Wanna, ach gos, wat ontzettend rot voor dat kleine smurfje en jullie. Natuurlijk zit je in de rats, maar goed dat hij zo in de gaten wordt gehouden. Ga heel hard duimen dat hij snel opknapt meid!