ppff we zijn er weer....mama heeft gewoon meegehuild hoor !! Maar ze was vrij snel al weer rustig, voor ze de maxi cosi in ging was ze al geluidvrij laat maar zeggen verder weer een dikke kilo aangekomen !!
Even snel (binnenkort meer info): GEBOREN OP 01-07-11: YINDI AYANA DANIELLA! Om 19.38 op de natuurlijke manier en na ongeveer 21 minuten persen! IK BEN VERLIEFD!!! Liefs, Daantje
Daantje, fijn even wat van je te lezen. Wat een mooie en aparte naam. Geniet lekker van t verliefd zijn op je kleine meisje.
Even ego: net een duur ritje naar de stad gemaakt, ik was vergeten uit te checken. Daaaaaag 25 euro tegoed. En dat terwijl het in de bus constant wordt herhaald "reist u met een ov-chipkaart, vergeet dan niet uit te checken". Ga nu maar even uitzoeken hoe ik mijn geld terug kan krijgen.
Oe dat is wel erg veel geld voor een ritje in de bus. Ik heb die chipkaart nog nooit gebruikt, maar je moet dus goed oppassen!
Daantje: proficiat met Yindi! Wat een mooie bijzondere naam! Wij hebben net uitslag gekregen van de onderzoeken, het blijkt enterovirus meningitis. Gelukkig knapt hij al wat op en begint hij steeds beter te drinken.
gefeliciteerd daantje!!!!!!!!!!!!! geweldig nieuws!!! @wanna, fijn dat het iets beter gaat. Meningitis klinkt als hersenvlies ontsteking???
jeetje wanna, en dat bij zo'n klein guppie... dat is heeeeel heftig he? Kan hij er schade aan over houden, of is dat nog niet te zeggen?
goedemorgen allemaal. Ik ben vandaag vrij. Moet straks hb en suiker prikken, verder heb ik een echte vrije dag! Jens heeft gisteren op het kdv zijn duim flink bezeerd. Zijn bovenste kootje van zijn duim is flink geschaafd. Gisteren was hij er echt dramatisch om, nu gebruikt hij hem weer.
Wanna, jeetje, dat is schrikken. Gelukkig dat het wel beter gaat kleine smurf. Hoe lang moet hij nog in het zh blijven? En wat is nu de behandeling? Sterkte meid, dit is niet echt een de kraamtijd die je je voorstelt. Pooh, arme jens. Geniet van je vrije dag! ALL, yfke heeft het weer goed gedaan op het kdv. Ze houdt wel haar juffies in de gaten, zodra die weglopen is het brullen. Ik denk dat het nog wel een half jaar kan duren voor ze helemaal gewend is, dat is het nadeel van 1x in de week.
Wanna, o nee dat is zeker best schrikken ja. Hopelijk knapt hij snel op en mogen jullie weer naar huis en hoe zit dat met eventuele schade die een hersenvliesontsteking zou kunnen aanrichten? MB, gelukkig gaat het goed. En dat ze haar juffies in de gaten houdt is niet zo gek, ze houdt haar mama natuurlijk ook in de gaten, dat is vertrouwd. Pooh, lekker vrij. Haha die Jens een echte vent dus Meiden, ik heb een zware werkweek. Ma+di+woe 22 uur gewerkt en vrij+za+zo ook nog eens 22 uur. En dat zijn dan nog eens 3 hele vroege diensten vanaf 5u. Waar ben ik aan begonnen... Vandaag dus ook mijn enige vrije dag. Boaz is naar de psz, het is zijn laatste dag op deze vestiging. Ik heb plastic (benzinepomp) handschoenen gevuld met popcorn en er een stok in gedaan, soort van zwaai-handjes als afscheidstraktatie en voor de juffen een mooie rode roos met een kaartje eraan.
leuk idee zeg mieke, van die handjes! Hoe is het met jou verder? Ik heb niet veel terug gelezen sinds we terug zijn van vakantie. Enne, Kos is heerlijk hoor. Ik denk dat jullie het er ook fijn krijgen! @all, ben met jens op de fiets naar het lab gereden om bloed te prikken. Hij was lief met boekjes in de weer in de wachtkamer. Op de terug weg een verjaardags kadotje gekocht en wat andere spulletjes. Hij is erg vrolijk gelukkig...
WANNA! Jeetje wat erg zeg! Is dit iets van voorbijgaande aard? Of kan er schade blijven? Jeetje wat zullen jullie de schrik erin hebben zeg MIEKE! Wat een leuk idee! Kijk zo crea-bea ben ik dus echt niet he.... moet toch maar een sal die ideeen van jullie gaan opschrijven Een fikse werkweek... sterkte ermee. MB! Dat was ook het probleem met Rick, hij ging maar 1x. Nu dus 1 1/2 dag en dat betekent dus 2x wegbrengen. Vanmorgen ging het heel goed, even gehuild en toen zijn we samen aan een toren gaan bouwen en toen zwaaide hij me vrolijk uit en kreeg ik 3 dikke kussen