30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GEVANGEN :D :D

POOH! Jee eng is dat he, we hebben dat 2 jaar geleden gehad. Wij wonen in een rijtje van 6 huizen en in 1 1/2jaar tijd is er in 3 ingebroken ;) Wel opvallend dat het bij de kunststof kozijnen is gebeurd... dus hier alleen maar hout!

Ik zie ook nie tegen het spuiten op hoor, dat ziet er echt eenvoudig uit. Ik ben benieuwd hoe ik op het spul reageer, van Clomid was is behoorlijk naar geworden de laatste 2x. Wat ik ervan kan vinden is dat puregon ook minder bijwerkingen heeft. Well... fingers crossed :)

2. mb02

mb02 Bekend lid

Even ego: vandaag EINDELIJK de spiraal laten plaatsen. Het viel me echt mee, voelde er niet veel van. Moest wel even een knop omzetten, is toch weer apart om (ongesteld en al) wijdbeens te liggen, met je edele delen extra uitgelicht onder zo'n lamp;). De spiraal werd geplaatst door een arts in opleiding, dat vond ik wel een voordeel, ze deed het op haar gemak en met veel uitleg.
    Maar goed, voor ons voorlopig geen geklungel meer met condooms:).

Daarna nog even wat dingen op mijn werk gedaan, en terwijl ik dacht er een rustig dagje van te maken, bleek er ineens een crisis te zijn. Er waren 2 kids weggelopen, en dat is echt het ergste wat er kan gebeuren. Met 4 collega's meteen gaan zoeken, maar we konden ze niet vinden. Dus ouders en politie gebeld, er kwam zelf een helikopter met zoeklicht aan te pas:$. Ik was zo bang dat er iets ergs gebeurd was, stond echt stijf van de adrenaline. Allerlei speeltuinen doorzocht, winkelcentrum afgelopen....niets. Na 2 uur:$ belde de moeder van 1 van de jongens, ze stonden daar ineens voor de deur. Dat was 6 km. bij ons vandaan, dik 2 uur lopen! En dat voor verstandelijk beperkte jongens van 9 jaar oud! En ze moesten over 2 drukke verkeerspleinen, echt ongeloofelijk!
    Ben er nog steeds van onder de indruk, was echt zo bang dat het verkeerd zou aflopen.....

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: jeetje wat een schrik! Maar zoiets is eigenlijk ook niet echt te voorkomen, toch?

Mieke: hoe is het? Zie een dipje op je tempkaartje :( hoop dat het vals alarm blijkt!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje mb, wat eng!!! :( brrr , echt een nachtmerrie!

@soof, ik had geen bijwerkingen van de puregon. Ja mn humeur een beetje.... ;)

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @mb....snap ik dat je adrenaline overuren maakt !! schrik je je toch helemaal gek!!!!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, jemig zeg bah! wat naar zeg.

Wanna, ja ik ga ongi worden, tenminste.... als mijn lichaam meewerkt. Ik ben alweer bang voor het ergste. Vorige cyclus ook een langere LF, gek zo na de hysteroscopie. Daarvoor waren mijn cicli toch veel mooier geworden, nu weer langer, bah.

Miepie, heerlijk wanneer jij weer even uitgebreid langs komt :D Fijn dat het lekker gaat.

Soof, aan de puregon nu dus. Hopelijk zal dat zijn vruchten afwerpen.

Pooh, weer mooi goedgekeurd! Toppie.

Ik moet vandaag weer naar schiphol, gelukkig pas om 11u beginnen, maar vrij en zo wel weer vroeg.
    Wat een weer he, bah.:x

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het lijkt hier wel herfst! Ik zit met de lampen aan... :(

@mieke, werkzu!

8. MB! :$ jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. Echt je grootste nachtmerrie, gelukkig is het goed afgelopen....

MIEKE! Werk ze meid, is het erg druk op schiphol? De drukste weken moeten nog komen of niet, ik bedoel het begin van de bouwvak.

POOH! Ik mag gelukkig werken, maar wat een slecht weer idd het is erg donker en heel erg nat ;)

Had ik jullie verteld van onze verbouwplannen en dat het veel te duur zou worden in de hypotheek!?!? Nou ja het blijkt dus dat ik een berekening over het hoofd heb gezien en dat het dus wel allemaal kan JOEPIEEEEE nu nog akkoord van de hypotheekvertrekker en een aannemer die binnen ons budget wil werken :cool:

9. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    mb pfft wat fijn dat de kindjes veilig gevonden zijn. Wat een schrik.

Soof fijn! zou toch lekker zijn als alles wel door kan gaan. Hoe is het nu met het werk van je man? Zit hij nog op hetzelfde stekkie?

Mieke werkze voor straks. Hoop dat het ondanks de langere cyclus in ieder geval wel een 'goede' ongi wordt zodat je daarna weer een mooi eitje krijgt ;)

Wanna hoe gaat het met kleine smurf, en ook met jullie? Jullie zijn nog niet thuis toch? Kunnen jij en je man het een beetje verwerken? Sterke meid.

10. SIMI! Ja hoor, het is gewoon zijn chef (zo heet dat nog keurig in duitsland) die gewoon erg lastig is. Met de hele afdeling hebben ze een pol dat hij het jaar niet vol maakt :cool:
    Maar zijn werk vind hij gewoon erg leuk en binnen dit bedrijf heeft hij toch wel kans om door te groeien, er is alleen een hele emmer geduld nodig en dat valt niet altijd mee als je hoofd vol plannen zit!!!
    Maandag gaat hij met alle buitendienst op uitnodiging van de directeur naar roze maandag op Dusseldorf kermis! Je weet nooit waar het goed voor ons, de directeur mag hem graag dus warm houden die handel :)

11. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, jammer:(. Wel gek dat je nu weer een langere cycli hebt? Succes op schiphol, zal wel hectisch zijn door e vakantiedrukte en het slechte weer.

Soof, ik hoop dat de puregon wat voor je kan betekenen. Wel jammer dat je de mmm weer in moet, maar wie weet, is je lijf er na een pauze helemaal klaar voor!

Pooh, fijn dat alles goed gaat met de beeb en met jou! Minder fijn van die inbraak, eng als het zo dichtbij gebeurd.

Simi, leuk dat jolie ook rondstapt, dan lijken ze ineens zo groot he! En in ben het even kwijt, maar hebben jullie een nieuwbouwhuis of een opknapper? Klinkt iig als een hoop werk.

Miep, klopt wat je zegt, als je ervan uitgaat dat je met de kids om je heen niets voor jezelf kan doen, dan geniet je er extra van als je wel even een half uurtje hebt. Dat is net zoals met winkelen, als ik nu zonder Yfke langs de winkels ga dan ben ik zo blij! Even rustig kijken zonder dat ik van alles van de grond moet oprapen/ een neus moet afvegen/ speeltjes moet aangeven/door moet blijven lopen omdat ze anders gaat gillen enz. ;). Me-time is ineens wel heel waardevol geworden.

ALL, wat een dag gister, heb er onrustig door geslapen. Het ergste vond ik nog de ouders die totaal in paniek waren, ik kon me zo goed indenken hoe radeloos je bent als je kind spoorloos is. En inderdaad, dit soort dingen kunnen altijd gebeuren, ook al zijn we nog zo alert op het op slot draaien van de deuren. 1 jongen wilde heel graag naar huis, en heeft in een onbewaakt ogenblik zijn kans gegrepen, en een andere jongen is er achteraan gehobbeld. Gelukkig is alles goed afgelopen!

12. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Soof, en heb je al een aannemer gevonden? En wat gaan jullie verbouwen dan?

Simi, wat leuk dat jullie uk ook al weer loopt! Heeft ze het broekje nog wel eens aan?

MB, jeutje! Dat is wel even schrikken zeg (en dat is dan nog zwak uitgedrukt). Dat zijn de dingen waar je wel een hartkwaal van kan krijgen zeg, pffff. Gelukkig dat ze weer gevonden zijn en dat er niks ergs gebeurt is. Bijzonder trouwens dat ze het helemaal zelf hebben gevonden!
    Fijn voor je dat de spiraal eindelijk zit! Ik kan me voorstellen dat het niet erg leuk is om tijdens jouw ongi daar wijdbeens te moeten liggen. Nou ja, je hebt het weer achter de rug en je kan er weer even tegenaan ;):D.

Wanna, hoe gaat het nu met kleine smurf? En met jou?

Mieke, balen dat je weer ongi moet worden zeg! ik hoop wel dat het een goede ongi wordt, ik kan me voorstellen dat je daar nog steeds onzeker over bent. Sterkte meid!

Hier gaat alles zijn gangetje, volgens mij is mijn lichaam nog steeds aan het klungelen. Ik zit nu op dag 10 en ik heb nog steeds last van bruine afscheiding, er is ook nog geen teken dat mijn ei er aan komt dus ik weet het even niet meer...misschien heb ik 'em wel weer eerder gehad. Wat een gedoe zeg. Af en toe ben ik er ook zo verschrikkelijk klaar mee! Dan maar geen kinderen meer hoor, bah!
    Ik heb vandaag wel pre seed besteld en ovulatietesten :D, ik wil eerst wel eens even kijken hoe de vork in de steel zit voor ik weer terug ga naar het zh. Ik wil er zo graag niet te veel mee bezig zijn maar ondertussen merk ik dat het een beetje in mijn systeem is gaan zitten en ook dat zit me dwars. Ben een beetje een control freak geworden over mijn lichaam (nou ja, over mijn voortplantingsorganen dan...;)). Zucht.....

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een drama buiten zeg. Heb pannekoeken gebakken om het een beetje knus te maken!

14. MvT! Die aannemer moeten we zoeken na de bouwvak... we hebben al wel gebeld maar ze hebben nu geen tijd voor offertes. Dus tillen we de boel maar over de bouwvak heen, dat maakt dan ook niks uit.
    We hebben een tussenwoning met een behoorlijk diepe tuin, we willen dus graag aan de achterkant uitbouwen. Dan wordt de woonkamer ineens dik 20m2 groter :) We willen eigenlijk een serre maar wel met een stuk bitumen dak, niet helemaal glas want de tuin ligt op het zuid-zuidwesten en dat is dus veel te warm voor een serre.

Ik begrijp volledig je frustratie, hier nog zo een ;)

15. hmm lekker :D

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ooooohhhhh lekker pannenkoeken !!!!

17. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hmmm Pooh, goed idee!!! Lekkuh!!! Kannekoek met poeduhsuike! Ik weet al iemand die heel blij met jou zal zijn straks ;):D. Over die iemand, ik hoor hem net wakker worden dus ik ga weer afsluiten. Doeiii!

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Lief dat jullie allemaal vragen! Kleine Smurf doet het heel goed! We zijn dus weer thuis uit het ziekenhuis en wij moeten goed in de gaten blijven houden of hij zijn flessen goed drinkt (in zeldzame gevallen treedt namelijk een tweede verslechtering op waarbij het virus de hartspier kan aantasten en dat zou je dus aan slechter drinken en meer zweten kunnen merken) Had wel wat moeite het vertrouwen terug te vinden. Vond het juist zo heerlijk dat met een tweede kindje alles zoveel vertrouwder en vanzelfsprekender voelde. Nu ben ik na eerst twee relaxte weken ineens weer om de zoveel tijd aan het checken of hij nog wel ademt als hij erg stil is, stom hè?!
    Verder vind ik het best druk met Smurf en kleine Smurf samen. Merk dat mijn buikspieren ook nog snel overbelast zijn vooral als ik grote Smurf onverwacht moet opvangen of grijpen als hij weer eens wat onbesuisd doet. Heb net bij de prenatal toch maar een looptuigje gekocht, want zou niet weten hoe ik anders grote Smurf in het gareel houd terwijl kleine Smurf in de wandelwagen ligt en ik met beiden naar buiten wil.

19. WANNA! Heel begrijpelijk hoor dat je nu weer erg gespitst bent met smurf 2, lijkt me niet meer dan logisch! Fijn om te horen dat het wel beter met hem gaat!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn dat je weer thuis bent met mini smurf wanna!!! :) Blijft spannend hoor, brrrr.

@all, we zijn net terug van een voorlichtingsavond in het nieuwe maasstad ziekenhuis. Verloskamer gezien, geboortehotel en voorlichting gehad. Wel leuk!!!

Deel Deze Pagina