30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB! Ben blij te lezen dat het in harmonie gaat, dat is zo belangrijk. Misschien moeten ze gewoon samen een goede oplossing hiervoor vinden en allebei!! water bij de wijn doen...

MIEPIE! Nog geen flauw idee wanneer we kunnen beginnen. De hyp moet eerst akkoord komen, maar het indienen kan pas in augustus. Mijn adviseur gaat vrijdag met vakantie en sowieso is mijn baas op vakantie voor wat betreft de werkgeversverklaring. Maar dan is er nog mijn man :) hij is weer benaderd voor die ene baan wat al sinds november 2010 loopt. Nu gaan ze wel mee in zijn voorwaarden, dus dat is super positief. Maar ja dan moeten we een paar maandjes wachten met het indienen van de hyp, want je proeftijd moet voorbij zijn en soms eisen ze nog 2 maanden extra. Maar daar hoor ik vandaag meer over.
    De bedoeling is dat er een aanbouw komt van hout (houtskeletbouw) en dan kunnen we denk ik toch beter na de winter beginnen. Dus het maakt niet zoveel uit!
    Manlief moet volgende week op gesprek, duimen jullie voor hem!!!!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, i kduim voor je man!!!

3. POOH! Thanxx :)

Wat is het rustig zeg, er is toch niemand op vakantie? Hebben jullie het allemaal heel druk :p
    Manlief is er verkouden, wat resulteert in een snurkende man naast mij ;) niet echt fijn voor de nachtrust :cool:

Vanmorgen is de 1e peregon erin gegaan. Prikken voel je werkelijk niks van, de vloeistof brandde wel eventjes!

4. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, fijn dat het prikken goed is gegaan, lijkt me toch spannend zo'n 1e keer. Een snurkende man is minder fijn;).

Wanna, hoe gaat ie met jou en de smurfjes.

ALL, net een vriendin met haar zoontje op bezoek gehad, samen gelunched. Ik heb Yfke de hele ochtend wakkker gehouden, af en toe even wat jengelig, maar ging verder prima. Nu is ze als een blok in slaap gevallen, hoop dat ze 3 uurtjes doortukt. Dus het lijkt erop dat we van de 2 slaapjes af zijn:).

Gister naar de kapper geweest, ik was de blonde highlights helemaal zat. Nu ben ik weer koperkleurig, en daar voel ik me stuk beter bij!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo soof, valt reuze mee he? Neme wel steeds een andere plek he?!

Ben net terug van een ochtendje bij een collega. Lekker de kids samen laten spelen, broodje eten en nu ligt Jens net in bed! Vanmiddag naar het kruitvat en intertoys...dan is mn vrije dag weer voorbij!

6. POOH! Ja doe ik, heb goede instructies gehad :D

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wanner heb je je eerste fm?

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meld mij ook even (kort). Heb de laatste tijd niet zo' zin om te forummen, heb wel een beetje meegelezen hoor.

Vandaag ook bij een vriendin + 2 zoontjes geweest.
    Was vandaag zeker nationale vriendinnendag + kids :D;)

Ben nog steeds mijn 'beslissing' aan het overpeinzen.
    Verder de komende 3 dagen weer vroege diensten, 5.30 - 5.00 en weer 5.30. Dus ben ik hier ook weer minder hoor :p

9. POOH! Volgende week donderdag, op dag 10.

MIEKE! Succes de drukste dagen van het jaar he! Sterkte ermee ;) ik ben ze flink aan het wegboeken hier :)

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hey meiden! Ook hier wat weinig puf gehad om te internetten, wel meegelezen maar reageren is makkelijker als ik mijn laptop erbij pak, en dat kan ik aan het eind van de dag soms niet meer opbrengen.
    Hier gaat het prima. Behalve de gebroken nachten kost kleine Smurf niet veel moeite. Hij is een heerlijk tevreden kereltje. 'S ochtends vaak lang wakker, maar slaap 's avonds en 's nachts goed. Meldt zich 's nachts helaas nog wel om de twee en half uur voor een voeding, dus doorslapen is voorlopig nog niet in zicht. Vandaag bij kinderarts geweest. Welgeteld 8 minuten binnen geweest. De arts van het consultatiebureau heeft hem dinsdag een stuk grondiger nagekeken, dus ik vond het eerlijk gezegd zonde van de rit naar het ziekenhuis en het sprinten door de stromende regen. Hij is goed gegroeid, alweer ruim een kilo aangekomen sinds zijn geboorte (nu 4240 gram) Krijgt nu ook echt zo'n bolronde toet met onderkin :)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn wanna!!! :)

ik ga pitten, doei doei

12. GOEDEMORGEN :D

Prikken deed vanmorgen wel pijn, nog steeds. Denk dat het een gevoelig plekje was ;)

13. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, fijn dat het goed gaat met kleine smurf:). Ik hoop niet hij qua slapen op grote smurf lijkt, want die was toch heel lang een nachtbraker?

Mieke, pfffff, wat een vreselijk werktijden zeg:$. Ik vind het al erg als ik om 7 uur moet beginnen, zoals vandaag het geval was.

Wat een toeval, ik had gister een vriendin met haar zoontje hier op bezoek. Samen gelunched en de kids konden mijn huiskamer omtoveren in een speelparadijs:D.

Ik ben doodop, drukke werkweek. Deze week werk ik zo'n 36 uur, dat is eigenlijk veel te veel. Volgende week werk ik dan wel minder, dat is een lekker vooruitzicht. Maar nu ben ik moe, en heb dan minder geduld met Yfke, en daar baal ik dan weer van:(. Maar goed, nog even doorzetten, over 3 weken komt er rust in tent.....

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier nog een moeie mama. Ik hoef nog maar 3 weken te werken...maar het gaat me nu wel zwaar vallen hoor!! ppffff
    Mara ik wil het volhouden voor mn collega's. want we hebben al haast geen personeel zo met de vakanties en 1 zieke collega... :(

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedemiddag meiden, wat een rust hier!

We hebben net anderhalf uur door zo'n mega baby winkel gelopen. We hebben een groter autostoeltje voor Jens gekocht, een kussen in de vorm van een ster van Lief! voor zijn nieuwe kamer, wat babykleertjes en een draagdoek. Wat een heerlijke winkel voor zwangere vrouwen, hihi. Gelukkig hebben we niet veel nodig ;)

16. Oh heerlijk Pooh :)

17. mb02

mb02 Bekend lid

Wat eenr rust hier!

Ik heb zo mijn een-na-laatste slaapdienst, het aftellen is begonnen:).

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe een geluks momentje. Ik had van de week een koffertje gekocht bij intertoys met playdo er in en allerlei vormpjes etc. Vanmiddag dus maar gaan kijken of jens het wat vond en het is een GROOOOT succes!!!! Dat bekkie, echt schattig!!!

19. Heb net de eerste stap gezet naar een lief/stoer kamertje. Een nieuw dekbedje met overtrek en een hoeslaken. Ben benieuwd hoe hij eronder gaat slapen :)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    slaapt rIck nu ook in een "groot" bed, soof?

Deel Deze Pagina