30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick slaapt vanaf baby al in een juniorbed, maar nu krijgt hij dus een dekbedje. Komt van de week binnen, ben erg benieuwd

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sliep hij nooit in een ledikantje met spijlen dan?

3. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, wat is playdo?????

Soof, leuk, volgens mij hebben ze daar bij de praxis ook spullen van, behang enzo.

Wat een prutweekend was het zeg, het heeft hier gister non-stop geregend:x. Ben blij dat de zon weer schijnt en ik naar buiten kan met Yfke.

Oja, Yfke heeft het stapelen/bouwen nu helemaal ontdekt, zo leuk. We hebben van die grote lego blokken, en daar is ze nu fan van. Grappig hoe dat werkt, eerst kijkt ze er niet naar om, en ineens ontdekt ze wat ze ermee kan doen.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, die kinderklei, je weet wel...misschien schrijf ik het niet goed ;)

Leuk he, die lego blokken. Jens is er ook fan van, duplo bouwen!

5. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Mieke, 'doe' je het nog? heb je de drukte overleefd? Het is wel even een goede afleiding van al je gedachten maar wel een beetje pittig.

Wanna kunnen jullie nu rustig aan gaan genieten met z'n viertjes? En hoe gaat het met jou herstel.

Pooh nog 4 weekjes! Het gaat wel snel zeg. Ik hoop dat je dan nog even lekker rustig kan genieten voordat jullie wondertje komt.

Soof ik snap wel dat het druk is bij jou hoor! wat een &^%#-weer. Zijn de mensen wel een beetje vrolijk of hebben ze een bijbehorend humeur? Succes voor je mannetje!

Jolie is weer helemaal goedgekeurd op het CB! Ik dacht dat ze een beetje achter zou zijn met staan en lopen vanwege haar spreidbroekje maar ze is keurig 'op tijd'. Ze is nu 78 cm en 8.9 kg. Alleen de BMR prik vond ze echt niet grappig , daarvan moest ze heel hard huilen. Gelukkig zijn ze het altijd snel weer vergeten. Ze begint ook veel te brabbelen zo schattig. Een aantal woordjes gaan heel goed maar als ze 'kletst' vind ik het zo jammer dat ik haar nog niet kan verstaan. Ik ben zelf weer blij dat het maandag is, even bijkomen op werk van al het klussen :).

6. jawel maar dan in junior formaat :D

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof ,ahaaa. ik dacht al ;)

@simi, fijn dat Jolie op schema ligt op het cb. Dat brabbelen is grappig he!? IS ze klein voor haar leeftijd, of heb ik nou een lange jan in huis???

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    ;) nou ze zit qua lengte iets boven de middellijn maar met gewicht er onder dus hier een normale 'tante' en bij jou een 'lange jan' denk ik.
    Zijn jullie niet ook alletwee lang? Wij zijn alletwee gemiddeld van lengte

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: wat goed dat je nog wist dat Smurf zo'n nachtbraker was! Ik hoop ook van harte dat kleine Smurf eerder gaat doorslapen. Maar zo slecht als grote smurf eerst sliep, zo goed gaat het nu en dat is toch ook wel erg fijn!
    Sterkte met de drukke werkweek!

Pooh: ook sterkte met al het werk. 17 augustus komt al wel in zicht!! Leuk idee van playdo, moet ik misschien ook maar eens naar gaan kijken. Vindt hij op het KDV altijd wel heel leuk!

Simi: hier gaat het steeds beter. Hebben langzaam een beetje een nieuw ritme te pakken nu we met zijn viertjes zijn. Fijn dat Jolie weer helemaal 'goedgekeurd' is! Prikjes blijven vervelend. Gelukkig heeft Smurf van BMR eigenlijk geen last gehad. Bij de eerste prikken wel wat koorts, maar niet bij BMR, ook niet na een dag of tien, zoals dat meer bij BMR past.
    Volgens mij ben jij de enige die blij is vandaag te mogen werken :)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @simi, ja 184 en 1,.98 meter ;)

11. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    hihi pooh dat haalt mijn man net... hier 170 en 185....

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pfff, ben versleten. Vanochtend gestreken en gesopt in huis. Vanmiddag toe nik naar bed wilde gaan kwam een vriend van ons met zijn 6 jarige dochter om de voordeur te beveiligen met extra sloten etc. Dus had ik haar en jens bezig te houden. We hebben een dik uur gekleid en muziek gedraaid...maar men, wat mistte ik mn slaapje.

13. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, ohja, kinderklei, er gaat een belletje rinkelen:p. Wel fijn dat de voordeur nu goed beveligd is, alleen jammer van zijn slechte timing;).

Simi, yfke was met 11 maanden 78 cm lang, ze zit ook boven het gemiddelde. Komt waarschijnlijk door haar vader, die is 1.93. Ik ben zelf "maar" 1.68;).
    Schiet het al op met het huis? En waar wonen jullie nu?

Wanna, lijkt mij echt wennen, ineens 2 kids. Is weer zoeken naar een ritm. En ook piitig, want je kan nu niet meer gaan rusten als de kleine eenmaal slaapt. Hoe gaat grote smurf met al die veranderingen om?

ALL, nog 3 weken te gaan, en dan begin ik met mijn nieuwe baan. En nu krijg ik er wel de zenuwen van, vooral ivm het afronden van mijn werk. We zitten nu midden in de omschakeling naar een nieuw computersysteem, en dat is een hoop werk. Dus ik kan niets afronden, er komt eigenlijk steeds meer werk bij. Als ik weg ben komt er meer werk op d eschouders van mijn collega's terecht, en d dat vind ik heel vervelend. Maar ja, het is niet anders.......

14. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hallo, daar ben ik ook weer eens. Ik heb het echt waanzinnig druk de laatste tijd dus ik kom er niet echt aan toe om te reageren.

Ook speelt mee dat door al dat zwanger worden gehannes af en toe flink de balen heb en ik daardoor niet altijd zin heb om hier te komen, sorry :).

Binnenkort zal het vast wel weer beter zijn en als ik dan ook weer wat beter in mijn velletje zit kom ik ook weer uitgebreid reageren...

Dus ik ben jullie niet vergeten hoor! Ik zal af en toe even gluren hoe het hier gaat en ik kom het gauw weer goed maken!

Liefs,
    Bianca

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai!!

16. mb02

mb02 Bekend lid

Het is hier echt komkommertijd:D.

Ik moet even stoom afblazen.....net een discussie met hubby over mijn s.moeder. Die belde namelijk al om 7.30 uur:$, ze vond dat Yfke niet naar het kdv moest gaan vandaag (Yfke heeft een vervelende hoest), en dat ik Yfke maar naar haar moest komen brengen. Ik was woest, waar bemoeit ze zich mee? Mijn s.moeder werkt me steeds meer op mijn zenuwen, ze is zo overbezorgd en betrokken bij Yfke, dat is bijna eng. Ze geeft de hele tijd (ongevraagd) "tips", en geeft mij zo het idee dat ze mijn opvattingen maar niets vind. Daarbij komt dat zij een type is dat bij elk kuchje bij de ha zit, en ze snapt niet dat ik naar veel nuchterder in sta. En het irritante is, mijn vriend blijft loyaal naar zijn moeder, hij zal nooit een kwaad woord over haar zeggen. En dat snap ik wel, want hij is een moederskindje:p, maar het maakt me soms wel heel boos.
    Ik heb Yfke trouwens gewoon naar het kdv gebracht, want heee, wie is hier nou de moeder!!!!!!!!:D.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kom ook even zwaaien hoor, heb ook even minder behoefte hier te zijn. :)

MB, kan me voorstellen dat je behoorlijk pissed bent, half 8 bellen en dan om zoiets.

Verder alles goed hoor. Ik leef nog na weer een druk weekend op schiphol. Ben ook weer bijgeslapen en morgen en vrijdag mag ik weer, beiden vroeg, 5 en 5.30. Maar het weekend nu eens echt weer vrij. We gaan met z'n drietjes lekker een weekendje weg.
    Zaterdag naar Burgers Zoo en zondag naar Koningin Juliana toren. Dan hebben we een hotelletje geboekt bij Bilderberg ergens er tussenin. Leuke dingen dus.

Straks met Boaz naar Schiphol, gaan we weer even vliegtuigen spotten. Eerst met de auto, dan parkeer ik die op de P en dan met de bus verder. Zal hij leuk vinden.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk mieke, veel plezier!!! :)

@mb02,tsja, breek mij de b%K niet open over schoonmoeders...brrrrr :( Ik hoor dan altijd dat liedje in mn hoofd 'GOOOOOOOOI je schoonmoeder uit het raam, en de ijskast erachteraan, laat je eigen maar helemaal gaaaan!! ;)

@all, hier alles ok. Ik loop echt op mn tandvlees nu als het gaat om werken. Nog 2 weken.... Ik loop alleen maar te gapen en moet me echt de dag door zeulen!
    Morgen lekker vrij. Heb mezelf beloofd niet te gaan soppen in huis!
    Gewoon met jens iets doen, in huis, of buiten en verder tutten!

19. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, je hebt het verdiend, zo'n weekendje genieten met boaz!

Pooh, aftellen meid, je bent er bijna! En idd, dat liedje is hier soms ook wel van toepassing:D.

Ik moet vanmiddag nog werken, daarna 4 dagen vrij:). Wel veel gepland, maar dat zijn allemaal leuke dingen, dus heb er zin in!

20. POOH! Aftellen meid, maar ik heb het idee dat je dat al heeeeel lang aan het doen bent ;) Hier geen schoonmoeder meer, mel een schoonvader. Je kan net zogoed tegen de tafel praten die zegt net zoveel terug ;) Maar goed, Rick is dol op hem en dat vinden we toch ook wel weer heel erg leuk, ik heb zelf nooit zo'n band gehad met opa's of oma's!

MIEKE! Joehoe zwaai zwaai :)

Hier slaapt Rick nu 2 nachtjes onder zijn STOER dekbed, het ziet er zo lief uit :). Tegen de vroege ochtend protesteerd hij dat hij niet meer wil, maar wel leggen hem dan weer echt en tot nu toe slaapt hij dan weer in. Vanochtend was er wel een concert van dik 5min maar ja ;)

Wij worden trouwens stapelmesjokke van Rick, hij is zo dwars als het maar zijn kan, niks is goed. ALLES is NEE of WIL IK NIET of WEET IK NIET of alle varianten :p Wil alleen maar de verse worst bijv. bij het eten. Terwijl hij echt een erg goede eter is. Hij gooit en smijt met alles zodra je maar wil ingrijpen. Als hij de kans ziet krijg je ook nog een mep. Hij is zo enorm die grenzen aanhet opzoeken, maar wij ontploffen nu echt regelmati, voel ik me dan weer schuldig over :)
    Mama's met ervaring gevraagd :D

Deel Deze Pagina