POOH! Geniet maar van de zon, het zal je goed doen! KOMKOMMERTIJDOPROEP MvT is vandaag jarig HOERA GEFELICITEERD meid
MVT, nog van harte! ALL, het verschonen is hier op het moment een ramp. Ze begint al te draaien en krijsen zodra ze op het kussen ligt, ze doet er dan alles aan om op te staan. Vooral bij poepluiers is het een drama, ze kronkelt alle kanten op, en de poep zit dan dus ook overal:x. Net werd ze zo driftig dat ze bijna blauw aanliep, duurde echt even voordat ze rustig was. Ik vind het erg vermoeiend, het verschonen duurt ook eindeloos op deze manier. Hebben jullie dit ook gehad?
MB: hier wel een tijdje last van tegenstribbelen gehad, maar gelukkig niet extreem, dus poep bleef meestal in de luier en aan de billen, maar een enkele keer zat inderdaad alles onder. Weet dat mijn schoonzusje er met haar dochters meer problemen mee had. Geen idee wat je zou kunnen doen behalve afleiden.
POOH! Lekker he meid... jammer dat je het effe zo zwaar hebt, kop op meid nog een paar weken!!! Probeer ervan te genieten, zou jammer zijn als je dat niet kan de laatste weken MB! Nee hier nog steeds een heel rustig mannetje met verschonen. Hij heeft het alleen als de billetjes kapot zijn, en ja dat kan ik me dan ook wel weer indenken. Vraag wat ze op het kdv doen, misschien
Ik kwam even gluren en zag jullie felicitaties, dank julie wel meiden ! Ik las ook dat Pooh al thuis zit, wat vervelend meid! Dat is even een omschakeling hé. Voel je je verder wel goed? Het is hier echt komkommertijd he, zelfs al ben ik even niet hier, het bijlezen is zo gepiept! Ligt het aan mij of blijven de 'nieuwen' ook na een poosje weer weg?
mn moeder heeft ons even naar een terrasje gereden om wat te eten en drinken tussen de middag!!! Was wel fijn. Nu net 2 uur op bed gelegen. Nu de tuin in!!!
MvT: ik had ook de indruk dat een aantal nieuwe schrijvers weg zijn gebleven. Dacht niet dat ze vakantie hadden, of ik heb er overheen gelezen. Heb je leuke verjaardag gehad? Pooh: dat klinkt goed voor je bloeddruk, even ontspannen met een terrasje en daarna je rust nemen. Lukt het om 's middags met Jens te gaan rusten, of kan familie dan even oppassen zodat je elke dag even kunt rusten? Hier hele dag in de tuin gezeten. Deksel van de zandbak met water gevuld en smurf heeft daar bijna 4 uur in gezeten! Tussendoor herft hij heel even geslapen, maar toen hij er net een uurtje in lag kwam onverwacht mijn schoonzus met de kinderen aanwaaien. Ze kwamen op terugweg van vakantie langs. Ze wonen wat verder weg, dus smurf ziet ze niet zo vaak, dus maar wakker gemaakt. Hij is nu echt helemaal kapot, dus ik heb hem tegen mijn principes toch naar rustig op de bank gezet om een tekenfilmpje te kijken (mag normaal alleen na het avondeten) Kleine Smurf heeft nauwelijks geslapen vandaag, dus heb me rot gerend tussen die twee. Ben zelf ook gevloerd. Ga nu maar eens eten koken en vanavond maar niet te laat naar bed, dan zet ik de wekker wel voor de late voeding of voed vannacht op verzoek.
@wanna, 4 uur in een badje!! geweldig!!! Jens wilde er niet in vanmiddag, alleen met de bad eendjes gooien en bellenblazen! Ja, ik heb vanmiddag 2 uur op bed gelegen en daarna in d tuin gezeten in de schaduw Mn moeder heeft gekookt en Jens wat bezig gehouden en ik heb met hem gekleid! Papa brengt hem nu naar bed Morgen om 815 uur controle,brrrr
Pooh, ik hoop dat de rust je bloeddruk goed heeft gedaan! Wanna, druk hoor, 2 smurfjes om voor te zorgen. Dan is het wel fijn dat grote smurf zich een tijdje alleen kan vermaken. Verschonen: qua afleiden heb ik alles al geprobeerd: zingen/muziek opzetten/ speeltjes/ gek doen enz. Ze is dan wel even afgeleidt, maar gaat vervolgens toch weer moeilijk doen. Op het kdv doet ze dit niet, daar is ze de rust zelve. Maar goed, daar laat ze zichzelf niet echt zien, ze denken daar dat ze een timide kind is. Nou ja, het zal wel weer een fase zijn, tís te hopen dat dit niet te lang gaat duren.
HE SUPER GOED NIEUWS, zo zie je maar dat je die rust echt nodig hebt!!! Hoe gaat het met kleien, ik heb voor rick ook een setje gekocht maar weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen. Hoe doe jij dat met Jens?