WANNA! Jee wat vervelend dat hi jzo krijst... arme jij Hier een zeurende peuterpuber ik weet niet wat erger is Ik heb effe niet zo'n zin. Ben vreselijk moe de laatste dagen, wordt gewoon moe van mezelf Ben nog niet helemaal lekker denk ik zo. TOEDELS
Zeurende peuterpuber is erger Maar die ga ik nu maar eens van het kinderdagverblijf halen! Wat hou je aan als je NOD?
120-80 Wel met klem gezegd dat ik me aan die rust moet houden! DUs niet lang en ver weg van huis. Net wel naar gemeentehuis geweest voor de erkenning van deze baby.
Wanna, pittig hoor, ik hoop voor je dat smurfje snel een ander ritme krijgt. Ik heb ook heel lang lopen klooien met de slaapjes van Yfke, overdags zat er heel lang totaal geen ritme in. En dan de twijfel, moet ik haar wel/niet wakker maken voor de fles. Of toch wachten tot ze uit zichzelf aangeeft dat ze honger heeft. Maar meid, alles gaat voorbij, ook deze fase......(fijne dooddoener). Soof, is wel heel spannend deze maand, ik duim! Pooh, fijn dat het goed gaat. Wij zijn in juni naar blijdorp geweest, Yfke vond dat oceanium ook geweldig. Vandaar dat het ook tegenviel, ik had van sealife net zoiets verwacht, maar het is een stuk ouder en kleiner. ALL, sauna was heerlijk. We waren voor de 1e keer in Thermen Bussloo, is goed bevallen.
MB! Daar ben ik in januari geweest, wij vonden het een erg fijne sauna! En lekker eten Het is een spannende maand iid, we proberen er maar niet aan te denken
Soof: ik dacht dat op pregnyl binnen een dag of zo je eisprong volgt, dus dat je dan rond 16 of 17 aug op 14 dpo zit? Hoe lang is jou luteale fase dan ongeveer? Ik duim duim duim! Pooh: netjes hoor die bloeddruk! Zoveel mogelijk rustig aan blijven doen dus, heeft kennelijk wel het gewenste resultaat! Extra duidelijk dat je nu gewoon wel moest stoppen met werk! MB: ik weet dat het weer een fase is hoor. Gelukkig slaapt Kleine Smurf vandaag een stuk beter, zat gister even te twijfelen of ik de inbaker doeken weer tevoorschijn moest halen, maar dat lijkt nog niet nodig. Grote Smurf daarentegen is vandaag niet maar het KDV en dus thuis en helaas enorm jengelig, dus daar heb ik vandaag mijn handen vol aan. Was Miepie met vakantie? Heb haar al even niet gezien.
WANNA! de arts rekent vanaf het spuitmoment 48 uur. Dan is uiterlijk het eitje gesprongen. Dan twee dagen erbij dan ben je officieel overtijd.
Nee Pooh, niet kwijt of met vakantie maar even niet zoveel aandacht om hele verhalen te typen en wel vinden dat ik dat zou moeten doen en ook wel veel meelezen en -leven met iedereen en ik hoop binnenkort weer wat uitgebreider of misschien moet ik maar eens van het idee af dat het altijd zo uitgebreid moet, hahaha!
Miep, haha, je leest dus wel mee. Tís hier erg rustig op het moment, dus lange verhalen van jou zijn welkom. Soof, ben je ook al bij de veluwse bron geweest? Die is ook heel mooi en iets ruimer opgezet dan Bussloo. Maar het is wel een eind rijden voor jullie, of neem je er dan een overnachting bij? Wanna, zal je altijd zien, slaapt smurfje iets beter, is het grote smurf die wat meer aandacht nodig heeft. Nou ja, ze wisselen elkaar lekker af. Vraagje: wanneer zijn jullie begonnen met schoentjes met een harde zool? Ik heb nu namelijk weer shoesme besteld, maar dan wel de babyproof variant (die met de dunne zool).
lijkt me goed om daarmee te beginnen mb02. Jens begon daar ook mee. Toen hij eenmaal stevig liep, ben ik echte schoentjes gaan kopen!
MB! Rick met 1 1/2 jeer en het advies bij de schoenenzaak was dat ze iid stevig moeten lopen zoals POOH ook aangeeft. En zodra ze veel struikelen en een beetje onhandig worden dan zijn de schoentjes te klein. Ik moet zeggen dat Rick lang met schoenen doet, hij groeit niet bijster snel gelukkig. Scheelt weer in de portmonnee.
jens heeft nu vanaf maart met zijn schoenen gedaan. We hebben zaterdag een maat 25 gekocht, herfst/winter schoenen. Zijn crocs en sandalen kan hij nog afdragen tot de herfst echt begint. (of is ie al begonnen)???
Smurf liep ook met 18 maanden op harde zooltjes. Afgelopen winter doorgekomen met 1 paar schoenen. In maart zomer schoenen gekocht, maar vorige maand bleek hij daar al uitgegroeid. Hebben toen precies dezelfde schoenen in een grotere maat in de opruiming gekocht, maar was inderdaad wel veel geld voor 3 maandjes gebruik. Vind het wel belangrijk dat hij goeie schoenen heeft, dus dat kost wel een paar cent.
ja zijn wel duur he.. ik probeer ze ook in de uitverkoop te kopen, al vast een maat groter dan wat ie aan heeft. Scheelt weer wat euries!
Schoenen: ik heb dus een goede keus gemaakt met die dunne zooltjes. Ik heb ze ook uit de opruiming, scheelde de helft. Die schoentjes kosten normaal tegen de 60 euro, duuuuuuuur. Ik heb maat 22 gekocht, nog ietsie te groot, maar hoop dat ze er nu mee kan doen totdat ze overgaat op harde zolen. We aten gisteren volkoren macaroni, dat geef ik Yfke dus maar niet meer. Vanmorgen liep ze wat rood aan tijdens het eten, ze tilde haar billen op en hoppaaaaaaa. Zo erg had ik het nog niet mee gemaakt, heb haar met kleren en al onder de douche gezet. Fijn begin van de dag.
Wij hadden voor Mini1 ook die extreme flexzooltjes van Shoesme. Daar heeft ze echt heel lang op gelopen, haar voetjes lijken niet snel te groeien. Al moet ik zeggen dat toen ze eenmaal begon te lopen met 13 maanden, ze ook NOOIT meer heeft gekropen. Maar die schoentjes waren een goede koop vond ik, goede kinderschoenen zijn hun geld echt wel waard hoor! Ze heeft nu denk ik bijna wel maat 23 dus het wordt tijd om weer nieuwe schoenen voor de herfst te kopen. Ik baal alleen een beetje van klitteband want dat heeft ze in een handomdraai los en uit, ook als dat even niet handig is...