Haha, die Yfke! Mooi he, hoe ze ongeneneerd kunnen kakken, hahaha! Nog maar even niet teveel volkorenproducten dus begrijp ik? Wij gaan dit weekend trouwens beginnen met bijvoeding voor Mini2 en ik vind het me toch een partij spannend! Gek he? We zijn dit keer later dan bij Mini1, die kreeg al met 4 maanden en een week haar eerste hapje. Maar Mini2 had nog voldoende aan haar flessen en drinkt die nog helemaal prima eigenlijk.
effe goed nieuws! Net bij de vk geweest, 110-75!!!! alsof ik een diploma heb gehaald, hahahaha! Baby ligt goed en al een beetje in het bekken! Dat dacht ik al want mn schaambeen doet pijn Maandag liggingsecho!
MB! 60 euro is een koopje hier zitten we altijd rond de 90 euries. Gelukkig is het schoenenwinkeltje naast een reisburo van ons gestopt en heb ik daar voor 70% korting 2 schoentjes gekocht. Eentje is al voor de winter. Gisteren een leuke verjaardag gehad, het was erg stil op het werk en ik mocht lekker naar huis. Samen met manlief lekker naar de stad geweest en daarna met zijn 3-tjes uiteten. Ben qua cadeautjes niet echt verwent, maar heb natuurlijk ook net een nieuwe auto en we gaan verbouwen. Het houdt ergens op. Ik vier mijn verjaardag zondag voor vrienden en familie!
Soof, gefeliciteerd met je verjaardag Ik houd me niet echt aan mijn belofte te komen schrijven, maar heb er de puf niet voor en ben erg druk met werken en Boaz. Dus ik kom echt snel weer even een verslagje brengen hoor. Ben wel vandaag ongi geworden na een cyclus even niks gedaan te hebben. Nu gaan we weer in conclaaf wat we gaan doen.
Sterkte meid en je hoeft geen blozende smily te zetten hoor. Niemand had in de gate dat ik jarig was, staat ook nergens vermeld
Nee, ik wou al zeggen Soof: ik heb niks gelezen hoor! Maar alsnog gefeliciteerd en fijn dat je een lekker dagje hebt gehad! Pooh: fijn dat je bent goedgekeurd!
He ouwe taart : gefeliciteerd met je verjaardag! Miepie: dat is inderdaad relatief laat voor bijvoeding. Maar denk dat we ook geneigd zijn om nogal vroeg te beginnen omdat het zo schattig is om ze fruithapjes te zien eten.
Riep iemand mij? Ja, ik las "ouwe taart" namelijk! Wanna, ik dacht dat wordt aangeraden om met 6 maanden te beginnen met bijvoeding, en/of als je aan rapley doet als het kindje zelf eten naar het mondje kan brengen. Nou ja, Mini2 heeft er gewoon minder behoefte aan en mama misschien ook wel . Maar Mini1 heeft er nooit last van gehad dat we bij haar wel eerder begonnen hoor, maar die ging ook met 4 maanden ineens heel slecht haar flessen drinken en ik zat echt met mijn handen in het haar dat ze niet genoeg binnenkreeg, daarom zijn we toen eerder begonnen. De bijvoeding ging bij haar toen heel goed. Elk kindje is weer anders he? Zelfs binnen 1 gezin! Met Mini1 is het nog steeds behelpen met eten, maar bij Mini2 voorzie ik minder problemen hoor! (wel hoop ik dat ze niet het gedrag van haar grote zus gaat kopieëren, haha!) Maar hoe gaat het met jouw smurfjes? Kleine Smurf alweer een beetje gewend aan het leven? Voor mijn vrienden trouwens een paar nieuwe fotootjes in mijn albums
Wat een guitig koppie en dat voor 2 jaar, die weet het wel te vertellen dek ik zo enne mooi roze is niet lelijk heerlijk zo'n kleur!
zo, ouwe muts... ben je gewoon 1 MAAND ouder dan ik... Op mn laatste werkdag liep er zo'n leuk collegatje van me (net 21 geworden), Mir, ik zie grijze haren..... zo hallo, he, daar mocht ik wer meer doen! hahahaha Heb gisteren mn haar weer gekleurd, toedeloe grijs haar
ik ook, maar heb ze wel "professioneel" laten verwijderen door vriendlief 's avonds. Leek wel of ie me zat te vlooien, hahaha!
Miepie / ouwe taart: wat een schatjes zijn jouw meiden zeg! En wat is Mini2 cute in dat aardbeienpakje En Mini1 ziet er blij uit bij die knal knalroze muur! Wij zijn bij Smurf ook rond iets meer dan 4 maanden beginnen met fruit, omdat hij zijn flesjes ook nauwelijks dronk. Bij kleine Smurf gaat dat een stuk beter. Hij drinkt veel meer, maar doet er wel heel lang over, meer dan half uur. Moet de laatste tijd wel vaker aan jullie denken, met twee kleintjes met nog minder leeftijdsverschil dan onze smurfjes. Ik vind het best pittig namelijk en dan is onze kleine nog wel een 'makkelijke' baby (ten opzichte van onze oudste) Pooh: haha, dat komt me bekend voor van die grijze haren! Die trek ik er ook uit als ik ze zie Kleine Smurf meldt zich voor een voeding. Morgen zal ik ook wat foto's uploaden. Trusten allemaal!
Hee ouwe taarten! Ik voel me ineens heel jong, met mijn 34 jaar. Miep, wat leuk je kids weer eens te bewonderen! Die blik van mini 1 spreekt boekdelen, echt een boefie. En mini 1 lacht heeeeel schattig. Ik was met 4 maanden begonnen met bijvoeding, maar Yfke vond er geen bal aan. Maar zij heeft dat olvarit/friso-spul eigenlijk nooit lekker gevonden. Toen het einigzins kon met ik begonnen met het geven van hele stukken fruit/groentes (alla rapley), en dat was een succes. Ik weet niet of het daardoor komt, maar Yfke wil nu eigenlijk niet geholpen worden met eten. Ze wilt zelf eten, met haar handen of een lepel. Als ik met die lepel aan kom zetten weigert ze haar mond open te doen, tja...... Grijze haren: 0 ALL, vandaag mijn laaste dienst! Dat is een heel gek idee, maar het voelt wel als een opluchting. Ik heb er zin in om iets nieuws te gaan doen, en vooral om vanaf morgen altijd te weten waar ik aan toe ben qua werkdagen. Maar ja, tís toch 7 jaar van je leven dat je daar hebt rondgelopen, dus het afscheid zal wel even slikken worden.
MB! Strekte vandaag, natuurlijk is dat toch effe slikken! Geniet er maar van vandaag! Grijze haren, geen idee ik verf mijn haar blond met coupe soleil. Zal best een grijze tussen zitten, maar ik zie ze niet hihihih