30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk die foto's van mini1 en mini2!!! :)

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ben ik weer eens !!!!

hebben jullie toevallig nog intresse in stickervellen voor 0,50 cent?
    Alvast een inkoopje voor Sinterklaas??

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: sterkte met je laatste dag! Gaan je collega's nog iets speciaals doen voor afscheid?

Foto's van kleine Smurf in mij album!

4. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Miepie, wat een schatjes zeg! Heerlijk dat eigenwijze snoetje van mini 1! Ik vind wel dat ze wat van elkaar hebben...

Wanna, ook al nieuwe foto's! Wat een lief klein ukkie hé! Heerlijk!

Ja, wat zijn jullie allemaal oud zeg!!!:$:D Ben ik echt de jongste hier? (ben net 33 geworden), als we weer een nieuw topic moeten openen moeten we het maar de oude taarten club noemen :D:D:D (op het tempo waarop we nu schrijven ben ik tegen die tijd ook al wel zo ver denk ik ;):D).

Afgelopen woensdag is de dame begraven waar ik eerder over verteld heb. Helaas is ze afgelopen zaterdag overleden, ik mis haar wel hoor! Het was wel een heel mooie uitvaart, eigenlijk precies zoals zij was... Ik vind het wel een heel gek idee dat ze er niet meer is. Ze had al zoveel ziekte overwonnen dat het gewoon raar voelt dat het deze keer dan toch echt afgelopen is...

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MvT: ach wat naar, gecondoleerd.. Wel fijn dat je toch nog bij haar langs kon gaan om afscheid te nemen.

Volgens mij ben jij inderdaad een jong guppy ;) Dus beetje respect voor onze grijze haren graag!! :D

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik ben in Mei 33 geworden

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    guppie!!! ;)
    Ach, als ik dan mn collegatje zie, net 21, volgende week trouwen, dan denk ik , waar is de tijd gebleven dat ik zo piep was. heerlijk hoor!
    Ik voel me alleen geen 35, meer 25 of zo!

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Thanx voor de complimenten over mijn mooie meiden, people! :)

Ja Wanna, vind je het zwaar met twee kleintjes? Ik zal niet zeggen dat het de hele tijd over rozen gaat hier, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik meer moeite heb met het grootste kind in huis dan met mijn meisjes :D. Ze slapen beiden de nachten altijd door, dat scheelt wel behoorlijk. En het is aanpoten en plannen en het grootste kind is dan wel vervelend soms maar hij doet ook wel heel veel met de kinderen. Hij doet doordeweeks het ochtenritueel en brengt ze naar het kdv (dan ben ik al weg) en ik haal ze op, kook en elk van ons brengt er eentje naar bed. Ik vind het heerlijk en nu we een ritme hebben gevonden kan ik er ook echt heel erg van genieten, zeker als ze naar elkaar lachen, daar zit nu al echte liefde....
    Trouwens, je ziet er op de foto's uit als een geboren en relaxte moeder hoor, wat een plaatsje die van jullie allemaal!

Bijvoeding: ik ga het in ieder geval allemaal zelfgemaakt aanbieden, dat sowieso. Dus geen potjes als het ook anders kan, dat heb ik met Mini1 ook zo gedaan.

MB, hoe was je laatste dienst? End of an era he?

MvT, wat verdrietig dat je oude dametje is overleden...

Nou meiden, deze 37-jarige heeft niet 1 grijze haar hoor! En niet eens geverfd maar gewoon, goede genen. :D Rimpels blijven me tot nu toe ook redelijk bespaard. Nee, mag niet klagen wat dat betreft!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben vanaf eind juli gaan lezen. Helemaal terug om te antwoorden werkt niet.

Daffie, ik hoop dat jullie tot een berustend besluit komen, wat het ook zal zijn; doorgaan of stoppen. Het zou mooi zijn als de financiële meevaller niet opvalt. ;)

MvT, beetje laat ;), maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.

MB, hoe gaat het verschonen inmiddels? Minder strijd?
    Wat leuk om zo'n wijze opa & oma te bedanken voor het oppassen.

Pooh, eerder thuis komen te zitten dan verwacht. Kan je je nog vermaken? Het rusten doet je goed lees ik.

Ik lees dat jullie aardig gebruik maken van het goede weer, tussen de buien door. Lekker met de kinderen naar buiten.

Sophia, jij heb vorige week de pregnyl gezet en je ei gehad. Geen IUI, maar zelf aan de slag? Hopelijk heb je een ontmoeting.;) Dat ga je volgende week zeker weten. Spannend.

Ik zie kledingmaatjes voorbij komen. Afgelopen week kleertjes voor een jarig kindje gekocht. Staat er nergens een tabel aangegeven. Dat is lastig kopen! Ik ben eruit gekomen.;)

Miki, het gaat lekker met je kleine meid!

Het is zo leuk om te lezen dat Jens helemaal wijs is van de sterrenhemel.

Wanna, gaat het nu wat beter met het slapen van Kleine Smurf? het is echt lastig met de fles als hij net is vertrokken en dan de fles moet.

Hahahaha! MB die Yfke geen macaroni meer geeft. Billen omhoog en hoppaaaa!:D

Pooh, wat een goede score bij de vk.
    Hahahahaha, je haren weer geverfd omdat er een grijs haartje is.:D Geen last van met mijn blonde kop.;)

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Sophia! Vast dat je zondag wordt verwend.
    Ik zie dat ik zo'n 2 weken ouder ben dan jij.;) Nu mag ik beslissen of we 1 of 2 cryo's nemen, maar het was duidelijk... 1 emmy retour en die gaat straks blijven plakken.;)

Miepie, wat een leuke foto's! Roze is niet lelijk.;)

MB, morgen je laatste dag bij deze werkgever. Sterkte met afscheid nemen.

MvT, wat naar. Gecondoleerd.

Zondag de 1 echo op cd 10. Toch weer spannend. Hoe ziet het hierbinnen eruit? Ik hoop donderdag de tp te hebben, maar ergens is het realistischer om zaterdag in gedachten te houden.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie: dank je voor je uitgebreide reactie. Het is niet dat het me tegen valt hoor, ik had wel verwacht dat het weer een tijdje wat drukker zou zijn. Ik denk dat het gevoel van drukte vooral komt doordat kleine smurf nog niet doorslaapt en de nachtvoedingen op mij neerkomen en dat mijn man 's ochtends vertrekt precies op het moment dat grote smurf aan zijn kamerdeur staat te rammelen en kleine smurf tegelijkertijd een voeding wil en dat het huishouden en koken op mij neerkomt, terwijl ik nu even niet de afleiding van mijn werk heb. Ik ben niet gewend om de hele dag thuis te zijn en ik mis de uitdaging van mijn werk. Ik denk dat we straks wel weer een nieuw ritme vinden als kleine smurf gaat doorslapen en als ik weer werk.

Timon: wat lief dat je de moeite hebt genomen om op iedereen te reageren, dat is best veel werk. Ik ga heel hard voor je duimen komende week.

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He dames, dit kan echt niet hoor! Gewoon een dag lang niks nieuws geschreven?!! Wat moet arme verveelde ik nou tijdens mijn verlof als jullie me niet bezig houden? :)

Zit nu beneden met kleine Smurf, net fles gehad. Grote Smurf ligt in bed voor middagslaapje. Manlief heeft vannacht de voeding van kleine Smurf gedaan en moet nu, zoals een echte vent betaamt, even bijkomen, dus hij ligt ook in bed ;) Heb vanochtend zitten kleien met grote Smurf, was groot succes.
    Hopelijk volgend weekend beter weer, want dan gaan we een weekendje weg.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk he dat kleien wanna! :)

Wij hebben net 2,5 uur liggen maffen met zn drietjes. Papa is jens nu uit bed halen, onder protest geloof ik, ahhaha!
    Gisteren is de brandweerman hier een grote boom komen omzagen in de tuin. Heerlijk. Wat een ruimte en licht geeft dat zeg!
    Verder gaat het goed. BEn doodmoe de hele dag, voel echt het kleine beetje energie wat ik heb opgeslokt worden door een bungyjumpend kind in mn buik. Men, wat is die actief!
    Morgen naar het ziekenhuis voor een liggings echo ivm de stuit bevalling van jens. Maar ik ben er van overtuigd dat deze goed ligt.
    Mn schaambeen doet pijn en de hardste trappen zitten tegen mn linker ribben!

13. mb02

mb02 Bekend lid

Ben ik ook even snel:).

Afscheid op mijn werk viel me erg mee en was zelfs leuk. De kids hadden allemaal iets voor me geknutseld en zelfs een liedje "bedacht" (dag lieve maaike, op de vers van .......dag sinterklaasje, haha). Ik had taart meegenomen en als cadeau een box vol muziekinstrumenten, was een succes:). Toen ik in de ochtend beneden kwam (had een slaapdienst) had mijn collega een lekker ontbijtje voor mij gemaakt en stond er een enorme bos rozen op tafel, echt superlief.
    Ik kwam ook helemaal blij thuis, heb het met een goed gevoel afgesloten.

Morgen reageer ik op jullie, nu moet ik me even met Yfke bemoeien, die staat met een gezicht vol aarde op de ramen te bonken...haha:p.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk mb02, ook dat ik je voornaam nu weet ;)
    Lief van de kindjes!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wanna, het lijk me best lastig om 2 kinderen tegelijk te verwerken zo in de ochtend.

Hihihi, ik had jullie zo verwaarloosd dat mijn lap tekst echt nodig was. Dan maar even wat tijd erin steken.;)

Het is voor deze topic echt rustig. Iedereen zo druk?

Ik lees dat er flink wat slaapkopjes zijn geweest vandaag. :p

Pooh, veel licht in de tuin gekregen... nu de zon nog! Succes met je beetje energie bewaren, want dat is toch wel prettig. Je uk wat vermanend toespreken?

MB, fijn dat het afscheid zo is meegevallen. Zo lief van je collega;s en de kinderen.
    Hahahaha, had je nu al een zwart pietje voor de ramen?

Ego:
    Vanmorgen de echo gehad. Het is cd 10: mijn bms is 3 mm en het ei 14 mm. De fa vond de bms te dun voor cd 10, maar daarin tegen was mijn ei mooi op schema. Morgen weer koekeloeren.
    In juli 2010 zat ik op cd 10 bms 5 en op cd 11 bms 7 mm. Afgebroken omdat het ei 15 mm was en ik tegen de eisprong aan zat. In augustus 2010 op cd 9 bms 5/ei 11,5, cd 11 bms 5/ei 13,5, cd 12 bms 6/ei 15, cd 13 bms 7/ei 15. Ook afgebroken ivm lh piek (eisprong).

Hopen dat het allemaal goed gaat en ik eind van de week (verwacht het weekend) onze emmy zal ontvangen.

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Timon: spannend!! Hoop dat je bms snel dikker wordt!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik duim me suf timon!!!!!!

18. mb02

mb02 Bekend lid

MVT, gecondoleerd:(.

Miep/wanna, druk hoor, met 2 van die kleintjes. Dan draait het allemaal om een strakke planning (en goede afpraken maken met manlief:p).

Wanna, wat een leuke foto's, je hebt een mooi gezinnetje!

Timon, ik duim, toch weer heel spannend allemaal.

Pooh, dat wordt nog wat als de kleine er is, tís zo te lezen een druktemaker. Was jens ook zo beweeglijk?

Soof, hoe gaat ie met jou? De 20e was het toch:D.

Mieke, nog steeds zo druk met het werk?

ALL, morgen begin ik op mijn nieuwe werk, spannend! Hubby begint zich nu ook te realiseren dat er wel het een en ander gaat veranderen, oa dat hij 2x per week de ochtend met Yfke moet doen (ik begin dan om 7.30 uur). En zoals een echte man betaamt (ik denk nu aan wanna:p) zit hij daar wel over te stressen. Ach ja, zal even wennen worden, maar na 1 jaar moet hij dat wel kunnen, toch?;)

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hoe is het met Pooh !!!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier pooh!

Hoofdje ligt naar beneden en er is eigenlijk niet veel ruimte voor draaien meer ,dus dat is goed!
    Lange benen en de buik was dik! Liep bijna 3 weken voor nu. Hoofdje lag al aardig diep, dus was niet te meten. Alles ligt nog wel binnen de schema's, dus ik maak me niet druk. Den kwel dat deze groter/dikker is dan jens.

Deel Deze Pagina