30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @timon, menza is een een of andere internationale club voor "slimme mensen". Je moet er blijkbaar een test voor doen etc etc.
    Ik heb een slimme vent, maar hij denkt OVERAL van af te weten, zelfs als het gaat om mijn werk, hahaha!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @simi, wat een goed nieuws!heerlijk dat die periode afgesloten is voor jullie! Succes nog met de laatste weekjes verbouwen en goed dat je op tijd aan de rem heb getrokken! :)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Simi, wat een verbouwing al teweeg brengt. Wat hebben jullie nu eigenlijk gedaan? Ik heb het blijkbaar gemist. Doe je rustig aan?
    Gaaf dat Jolie het zo goed doet zonder broekje! Al lekker aan de wandel geslagen.;)

Pooh, is jouw man echt zo slim dat hij lid is van een slimme club? :p

Vandaag heb ik weer mogen koekeloeren. Het was een succes, want mijn bms is 6 mm en mijn ei 15 mm. Hartstikke :D hiermee. Helaas nog geen eisprong, maar uit het bloed blijk ik wel tegen de piek aan te zitten. Gezellig morgen weer langsgaan. Yep, morgen de 5e echo... ik heb een tijdelijk abonnement. :p

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo Timon, go 4 it!!! :)
    Ja, hij is echt slim, die vent van me. Maar niet op alle gebieden..hahaha. Hij weet alles over computers, informatica etc en heeeeel veel over het heelal etc etc en gewoon dingen in het algemeen. Maar ik irriteer me zo als hij net doet alsof hij ook verstand van dingen heeft waar hij echt niets van af weet (mijn werk, homeopathie tc)

5. mb02

mb02 Bekend lid

Timon, fijn zeg! :)

Simi, ik weet hoe het voelt, verbouwen is slopend. En dan heb jij ook nog eens een kleintje om je heen, geen ideale combi. Maar goed dat je naar je lijf luistert en even een stap terug doet.
    Wat goed dat de broek af mag en het ruisje weg is:). Leuk he, dat ze nu gaan lopen. Nog even, en dat is het voorgoed gedaan met de rust;). En dat driftige herken ik ook wel, yfke kan al zo hard gillen als iets haar niet zint. En daarbij dan heel dramatisch op de grond gaan liggen. Wat ook grappig is, als ik tegen haar zeg dat iets niet mag, dan gaat ze naar papa toe om te huilen, en andersom. Slimpie.

Pooh, yfke werd geschat op 7 pond en was dus 8 pond. Dus ik ben ook sceptisch over die schattingen van de gyn/vk. Yfke zat helaas klem en moest dus via een kz geboren worden. Maar jens heeft de weg al vrij gemaakt, dusse.....nr. 2 gaat er vast een stuk soepeler doorheen. Teminste, dat ga ik heel hard voor je hopen!
    Ik had ook nog nooit gehoord van menza, maar ik heb dan ook geen hele slimme mensen in mijn omgeving;).

Miep, mijn vent vindt mijn ideeen ook niet altijd even geslaagd hoor;). Ik kan drammerig en vasthoudend zijn (ram:p) en daar is hij allegisch voor. Maar meestal zitten we wel op 1 lijn qua opvoeding van Yfke, dat is wel prettig. Ik ben ook een harmonisch type, dus het zou ook niets voor mij zijn om veel discussie/strijd te moeten voeren.
    Joeheeee, mini1 alweer bijna 2 jaar. Veel plezier morgen!:)

ALL, Yfke heeft gister iets verkeerd gegeten, ze heeft echt enorm gespuugd 's avonds. Ze zat bij mij op schoot, en ineens komt er 2x achter elkaar toch een straal uit haar mond:$. Nooit geweten dat die kleintjes zo veel/hard kunnen spugen. Yfke was er zelf niet echt van onder de indruk, leek eerder opgelucht te zijn. Gelukkig heeft ze wel goed geslapen en nu lijkt er niets meer aan de hand. Hopen dat het goed blijft gaan, wat vanmiddag is haar neefje jarig.Zou jammer zijn als we dit moeten missen.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, ja dat spugen gaat nog vrij makkelijk als je klein bent!

@all, fijn hoor. Gaan ze bij 2 huizen hier opde hoek vandaag alle voegen uit de bakstenen weg boren. Wat een enorme takkeherrie. Kan niet rustig in de tuin zitten en Jens wordt hysterisch buiten!

7. Lief dat je daar nog aan denkt, maar dat is nu echt niks geworden. Hij heeft een 3e gesprek gehad en daar kwamen ze weer met andere voorden. Kortom niet betrouwbaar als werkgever.

8. SIMI! Wat een goed nieuws dat het broekje uit mag!!! Succes met de verbouwing, wat hebben jullie allemaal gedaan. Wij hopen eind dit jaar of in het nieuwe voorjaar aan de gang te gaan! Wij gaan een uitbouw aanbouwen en een stukje bestaande achtergeven dan doorbreken.

9. Zoek de verschillen...........

10. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Soof gefeliciteerd!!!!

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Soof, wat een geweldig nieuws lees ik in je onderschrift! Van harte gefeliciteerd! Beebje nu goed blijven plakken!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soofje!! wat zie ik nu..... wow gefeliciteerd zeg, superrrrrrrrr! Ik ben helemaal blij voor jullie. Wat leuk om weer zo'n mooie banner bij je te zien. In eens bedacht ik me dat je rond dit weekend kon testen dus wilde even spieken en ja hoor!

Voor de rest, ik beloof echt beterschap maar kan me er op het moment nog even niet toe zetten.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whaaaaaaaaaaaaa sooooooooooooooooooooooooof
    Helemaal te geeeeeeeeeeeeeeeeek!!!! :) :)
    Wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hoor je me gillen????)

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    O, wat supergaaf, Soof!!! Gefeliciteerd!:D
    Ik hoop je over ong 2,5 week te volgen.

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Woooohooooooo Soofje!!!! :juichemoticon: :D
    Gefeliciteeeeerd!

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    JAAAAAAA! Kwam even checken en zie het supernieuws van Soof!!! Gefeliciteerd!!!!!

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Sophiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhoooooooooeeeeeeeeeeeeeee

GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hiephiep hoeraaaaa voor Mini1!!!! :D:D:D:D:D:D

19. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, jaaaaaaah, wat geweldig! En wat staat de banner weer goed:).

Miep, lieve mini1, gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Hiep hiep hoeraaaaaa (Yfke met handen in de lucht erbij denken:D). Leuke dag gehad?

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Dankjewel MB! Ja, het was hartstikke leuk gisteren, echt een feestje zoals ik het me had voorgesteld met mooi weer en veel buiten spelende kinderen! :D Mini heeft een glijbaan gekregen voor haar verjaardag en dat was een HIT bij alle kindjes, zo leuk! Heb 2 verjaarsfotootjes in haar album gezet...

Deel Deze Pagina