Soof, ik kwam net even kijken of je niet was weggespoeld maar het valt mee geloof ik. . Wat een weertje bij jullie zeg! Dat herhalen doet Thomas ook. In het begin antwoordde ik altijd om er vanaf te zijn maar op een gegeven moment ben ik het gaan negeren en na een poosje hield het op. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat komt door het negeren of doordat hij eroverheen 'gegroeid' is. Hoe voel je je? Kan je al een beetje aan het idee wennen dat het echt waar is? Goed van je dat e je hebt aangemeld voor MvM, je kan er altijd nog mee stoppen als het niet meer zou gaan toch? Pooh, fijn dat jouw bloeddruk goed blijft de laatste tijd, scheelt een hoop zorgen! Vervelend dat je last hebt van het indalen, tja het duurt ook niet zo lang meer natuurlijk. Spannend hoor! MB, leuke foto's! Wat een schatjes zo samen zeg! Timon, donderdag, spannend zeg! ik hoop zo voor je dat het goed gaat en mooi blijft plakken. Succes meid, ik zal voor je duimen!
soof, hier hetzelfde. Het gaat niet altijd over iets wat hij wil, maar ook over iets wat hij wil melden. Bijvoorbeeld als hij drinkt ziet hij wel eens een bel in zijn drinken, dat is dan een oog zegt ie. Maar dat hoor ik dan bij iedere slok, oog, oog, ja ooooog! Dan kan ik er wel om lachen. Anders negeer ik het meer of waarschuw hem, of soms afleiden!
Gelukkig herkennen jullie het, dacht al dat ik weer te ongedurig was hihihih Ik ben vooral moe aan het worden en heb loodzware benen. He het ook heel erg warm, net alsof ik koorts heb. Ga nu naar boven om mijn zw-kleding te zoeken. Heb het nog niet nodig maar wil wel de meegroei BH om mee te slapen. Na Rick had ik echt theezakjes en nu zijn het weer hele kanonnen aan het worden. En dat doet echt pijn als ik me 's-nachts omdraai.
MB, leuk dat we vriendjes zijn. Heb je foto's gezien en die zijn leuk! Sophia, wat een vreselijk verhaal! Zoiets heb ik eens eerder hier op zp gelezen en dat is enorm heftig. Lief dat je nog wat HCG strooi. Ik heb ze met mijn netje en emmer gevangen. Hahahahaha, ik heb een beeld van een verzopen kat, Sophia! Het was vanmiddag erg drukkend. Gewoon vies om buiten te komen. Vanavond is het met enorme hoeveelheid uit de lucht gevallen. Pooh, fijn dat het is ingedaald. Hopelijk is de last nog even te dragen. Nog 2 nachtjes slapen....
fijn he, soof, die bevestiging van zo'n dikke streep! Goed van je dat je mee doet aan mvm. Ik heb het ook 2x gedaan en het is echt niet zo'n enorme opgave!
Soof, je bent hartstikke zwanger meid, borsten liegen niet. Vindt het echt zo super voor jullie! ALL, ik ben ziek. Ik werd gistermiddag op mij werk beroerd, en eenmaal thuis kwam het eten er aan alle kanten kwam er weer uit. Nu nog steeds beroerd en ook zoooooo moe. Ik denk dat het een combinatie van kindervirussen en vermoeidheid is. Op mijn oude werk heb ik het zo druk gehad, en ben vervolgens meteen overgestapt in deze baan. Is eigenlijk iets te snel/ veel. Yfke is gelukkig op het KDV, dus ik kan lekker bijslapen. Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel, ik ga 's avonds naar marry poppins met mijn moeder. Het is de laaste week dat die draait, dus de kaarten worden goedkoop verkocht. 25 euro vind ik nog wel een leuke prijs, normaal gesproken betaalde je 90 euro. En dat heb ik er niet voor over.
Sorry dat ik zo weinig schrijf meiden! Heb het druk gehad. Miepie: alsnog gefeliciteerd met Mini!! Klinkt als een leuk feestje en de foto's zijn leuk! Leuk dat de glijbaan zo in de smaak viel. Hebben wij ook nog even over getwijfeld. Sjors: hoe is het met jou?? Gaat met Daan alles goed? En met je man? MvT; wat vervelend dat je zo slecht in je vel zit. Dan is een peuter die jou aan het uitproberen is ook echt wel heel zwaar zeg! Wat knap dat je dat hebt aangekaart bij je huisarts. En fijn dat je ouders bijspringen. Kun je binnekort bij iemand terecht om erover te praten of zijn daar kange wachtlijsten voor? Soof: ik ben toch zo ontzettend blij voor jullie! Wat een goed nieuws zeg! Die zere boobies dan mar op de koop toe nemen Heb je dus eind volgende week een echo?? Smurf kan ook eindeloos dingen blijven herhalen. Soms negeer ik het maar ik verbaas mezelf ook met mijn eindeloze geduld om te zeggen: nee dat mag niet. En uiteindelijk win ik gelukkig dan toch, hahaha. Maar als ik het zo lees heb ik gelukkig minder te stellen met mijn peuter puber dan de andere mama's hier (ook al dacht ik eerder dat Smurf best wel lastig was) Mieke: hoe gaat het meid?? Nog zo druk met je werk? En hoe gaat het met Boaz? Zag dat je een vroeg ei hebt deze cyclus, hoop dat jullie op tijd geklust hebben. MB: wat een schattige foto's van Yfke. Leuk zeg met die matchende jasjes! Beterschap, hoop dat je op tijd bent opgeknapt om toch naar de musical te kunnen. Timon: ik ga heeeel erg voor je duimen. 7 mm is heel fraai zeg!! Pooh: wat blijft je bloeddruk nu mooi! Je uk is dus al behoorlijk aan het indalen. Bij welke termijn was je ook alweer bevallen van Jens? Gister met kleine Smurf naar CB geweest. Goed gegroeid, nu al 5380 gram!! Eerste prikjes gehad, dus beetje verhoging nu en wat huileriger. O, alsof hij het weet... hij begint alweer te huilen. Ik ga maar weer eens een flesje maken. Probeer later wat meer te schrijven. Doehoei!!
@wanna, jens kwam met 39 weken 6 dagen. Dus netjes op tijd! Je ventje groeit goed hoor!!! Sterkte met de prikjes @mb01, beterschap. JA, die virussen pik je snel op met die kids. Als jens iets heeft, doen wij altijd :gezellig" mee.... @all, ja wat moet ik zeggen, lijk wel een zeurkous, moe moe moe. Vandaag was ik alleen thuis. Toen de mannen om 8.00 naar het kdv en werk gingen ben ik terug nara bed gegaan en heb ik geslapen tot 10.00 uur. Wat gerommeld in huis, wasje gedaan, wat gemaild en toen dik 2 uur op de bank gelegen. Uk was erg rustig, maar gelukkig kreeg ik weer wat flinke trappen en voelde ik de hik!
Pooh: tuurlijk lijk je geen zeurkous! Toch volkomen logisch dat je nu vermoeid bent. En je verlof is toch ook bedoeld om wat meer te rusten, dus daar zou ik maar aan toegeven als ik jou was! Nou, kleine Smurf ligt weer in bed en grote Smurf accepteert dat ik nu even achter de laptop zit Zoals gezegd gaat hier alles goed. Begin een beetje een ritme te vinden, maar merk dat ik er inderdaad ook wel weer aan toe ben om weer te gaan werken straks. Overdag eens met volwassenen praten over iets ingewikkelders dan "Is het weer tijd voor een fles" We zijn afgelopen weekend weg geweest naar Centerparcs Meerdal, Park zelf was erg mooi en natuurlijk helemaal gericht op kleine kindjes met animatie en supermooi zwembad. Kinderboerderij viel ook erg in de smaak. Huisje was nogal klein en meubilair behoorlijk gedateerd. We hadden een speciale kinderbungalow geboekt. De kinderkamer had echter een stapelbed met een eraan vastgeschroefd trapje met een sticker dat het gevaarlijk was kinderen beneden de 6 zonder toezicht te laten met dat trapje. Hebben dus met een mes de schroeven er maar uitgehaald (de bovenste zat vast achter een scharnier, dus dat ging niet) en het trapje omhoog geklapt en met een touw aan het bovenste bed vastgebonden zodat grote Smurf 's nachts niet kon gaan klimmen. (Boaz heeft een hoogslaper toch? Mieke: was jij niet bang dat hij eraf zou vallen?) "s Ochtends op de terugweg van broodjes halen wel in een flinke onweersbui terecht gekomen. Ik had kleine Smurf bij me in de kinderwagen, dus wist niet hoe hard ik rennen moest! Hahaha, buiten adem dat ik was!! Wat een flut conditie heb ik zeg! Maar ik zou niet weten waar ik momenteel de tijd vandaan moet halen om te sporten. Miepie: sport jij alweer? Met al dat gebrek aan lichamelijke activiteit blijven de kilo's er dit keer ook aan. Daar baal ik best van. Vorig keer vlogen ze er echt af en kwam ik zelfs 4 kg onder mijn uitgangsgewicht uit. Kwam ook doordat grote Smurf zoveel huilde en als dat tijdens etenstijd is, krijg ik geen hap door mijn keel. En tussendoor was ik ook erg druk met hem. Kleine Smurf huilt eigenlijk nauwelijks. Dus ik kan hem de schuld geven dat mama zo dik is, hahaha.
Pooh, erg fijn om met de dikke streep nogmaals de bevestiging te hebben. MB, beterschap. Gaat het al wat beter met je? Morgen naar Mary Poppins, zo gaaf! Wanna, kleine smurf doet het goed. Handig dat ze dat als een kindvriendelijk huisje zien. Jee, heb jij het fijn gehad in de onweersbui. Brrr... morgen is het zover... Het begint toch wel spannend aan het worden.
Pooh, in de ochtend krijg ik telefoon van het lab hoe de ontdooiing is gegaan en hoe laat ik in de middag word verwacht. Ze beginnen vanaf 14.00.
Soof, ben blij dat de kwalen beginnen, goed teken! Al hoop ik niet dat je weer zo lang boven de pot moet hangen. Wanna, fijn dat alles goed gaat bij jullie, ook lekker dat je je drai weer hebt gevonden. Het lijkt me ook wel een flinke aanpassing voor iedereen binnen het gezin als er zo'n ukkie bij komt. Ik heb vandaag al een gesprek gehad, ging erg goed en heb wel een klik met deze man, we zullen zien wat het brengt. Timon, spannend!!!!!! Heel veel succes morgen!!! De duimen draaien. MB, ach balen zeg! Beterschap joh! Wa leuk dat jullie naar Mary Poppins gaan. Wij zijn daar in het voorjaar naar toe geweest en het was echt erg leuk! (met de AH actie). Hier gaat het weer een stuk beter, heb de afgelopen week veel gepraat met mijn broer en uiteraard met mijn man en vandaag dus met de psygh. Ik merk dat er toch nog een hoop onverwerkte verdrietjes zitten van dingen die anders zijn gelopen dan ik graag had gewild en daar komt dat nog dat altijd zeurende machteloze gevoel bij van het niet zwanger worden en blijven...
Hallo allemaal, Ben ik weer!! We hebben even een pittige tijd achter de rug maar gaat nu de goeie kant op. Allereerst: soooffff jaaaaaaaa gefeliciteerd!! wat goed, ik ben zo blij voor je. Timon: Heel veel succes morgen!! Miepie: Gefeliciteerd met min1! Jeetje alweer 2 jaar. Sorry voor de rest dat ik niet reageer, ik heb wel bijgelezen maar ben het alweer vergeten. Ga proberen nu weer vaker mee te lezen en schrijven!! Maar ik beloof niks, ik heb het nu al te vaak gezegd en niet nagekomen. Isabella is alweer 5,5 maand, gaat echt snel. Het is een heerlijk meisje. Lekker pittig maar ook heerlijke knuffel. Echt helemaal in love!! Ze kan al zitten en heeft sinds afgelopen maandag een tandje. Ze is erg nieuwsgierig, wil alles zien/voelen en kan echt heel lang iets onderzoeken. Het is nu echt genieten!!!
Timon, ik denk aan je en duim heel hard! Brigit, leuk weer wat van je te horen! Ging het even wat minder met Isabella? Ze is zeker een snelle hoor, Yfke kreeg pas met 8 maanden haar 1e tandje. Ben je al gestart met vaste voedig? Wanna, leuk zo'n weekendje weg, wel jammer dat de kinderbungalow niet erg kindvriendelijk was. Hier nog iemand die nodig moet gaan sporten. Het schema van de sportschool hangt al op het prikbord, maar nu nog even de stap zetten om er ook daadwerkelijk heen te gaan. MVT, fijn dat je kan praten met de mensen om je heen, en nu dus ook met een professional. Ik hoop dat het je goed doet. Pooh, de laatste loodjes meid! Lekker veel slapen, nu het nog kan. ALL, het gaat al wat beter, maar ben nog steeds erg moe en mijn maag kan nog niets verdragen. Dus voor morgen ook maar ziek gemeldt. Ik ga wel naar de musical vanavond, en daar voel ik me wel een beetje schuldig over. Maar ja, een musical bekijken is toch een stuk minder vermoeiend dan 12 kids in de hand houden. En ik ben liever volgende week weer helemaal fit, dan dat ik morgen op halve kracht mijn werk moet doen. Zo, ik heb het voor mezelf weer gerechtvaardigd.
WANNA! Ik moet maandag 5 september voor de echo. Aanstaande maandag komt MvM, ben zo benieuwd hoe dat dan allemaal weer werkt. Momenteel alleen maar last van grote pijnlijke boobies. Heb inmiddels de groeibh weer uit de doos getrokken en dat scheelt enorm. Zeker met het slapen, het is even bij het uitdoen en wassen dat ik effe moet slikken Inmiddels heb ik ook erg pijnlijke tepels. Maar verder voel ik me prima, oehhhhhh ik ben zo blij