Oh, verdikkie, tijdens het typen gewoon bericht van Heppie!!! Wat fijn dat alles goed is gegaan! HEPPIE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON DAVID!!!!!
Heppie en heppieman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon David. Geniet maar met volle teugen van jullie mannetje MamavanThom, ja leuk he dat soort dingen, ze kunnen je echt verrassen. Maar is Thom niet ziek geworden? Hier hebben we momenteel namelijk windkracht 8 of 9 en in die wind heeft hij dus kletsnat zitten spelen.
Oeh, ja dat kan ik me wel voorstellen dan, dat is wel een beetje fris! Wij hebben eer erg beschut tuintje en het was redelijk weer dus het kon niet zoveel kwaad toen...
Ik heb jullie ook weer gevonden!! Wat een gekluns zeg, al ons geklets weg!! Heppie!!!! Gefeliciteerd met je zoon en fijn dat het allemaal goed is gegaan.
Hier is de temp wel goed rond de 24 graden maar die wind. Hopelijk wordt hij niet ziek. Maar ja dat zien we wel weer. Hij staat nu op de bank en te wijzen en roepen broem (trekker) en maar lachen.
HEPPIE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE DAVID Hoop dat je snel naar huis mag en gaat alles goed met je!!!! MvT! Ha daar ben je weer, wat een gedoe he! Wat knap dat hij uit zijn bekertje drinkt. Ik leer het Rick al maanden maar hij giet het nog steeds te snel naar binnen en zit dan te proesten SJORS! Misschien een goed idee maar gelukkig gaat het vandaag wat beter. Heb wel erge maagpijn nu! Heb trouwens mijn ei nog, ikke maar denken dat hij woensdagnacht gesprongen is! Maar nee hoor vanavond weer van bil
Jaaaaa, ben ik ook weer hahaha.... Snapte er even helemaal niets meer van!! Heppie/heppieman; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon David Zelf gisteren een bruiloft gehad, was erg gezellig en daar dus op het toilet de eerste spuit deca er weer ingezet....oftewel...we zijn weer begonnen!! Moet straks werken, dus verder even geen reacties, moet nog 2 topics zoeken
Lieve Heppie, van harte gefeliciteerd met je zoon David! (mooie naam!) Ik hoop dat je ons gauw kan komen vertellen hoe het met jou en jullie gaat... Geniet ervan en je man natuurlijk ook!
GEFELICITEERD MET DAVID!!!!!!!! Daffie, jij bent weer begonnen met de deca. Heel spannend. En dan starten op de toilet. JUNK! In water spetterende kinderen en uit de beker drinken... wat leuk allemaal *zucht*
Hier gaat het allemaal even anders dan gedacht met de mmm. Ik ben dus 14-9 gestart met de 3e poging om ons eskimo terug te krijgen. Ditmaal gestimuleerd. De deca moet ik tot de tp blijven gebruiken. De 1e week heb ik provera gebruikt, 2e week niets en vanaf de 3e week gebruik ik progynova. Gisteren de echo gehad en die viel wat tegen. Mijn bms was maar 5 mm en ik kon gelijk mijn dosis progynova gaan verdubbelen. Vandaag geen tp zoals gedacht, maar volgende week terug komen voor de 2e echo. Met het gesprek met de fa laatst blijkt er een miscommunicatie te zijn geweest. Toen zij vandaag aangaf dat het lab zou bellen had ik nog gevraagd of ik dan de tp zou hebben en dat bevestigde ze. Wij waren al verbaasd. Nu blijkt dat ze een stuk van het proces heeft overgeslagen. Bij een goede echo had het lab vandaag kunnen bellen, maar dan om aan te geven wanneer ik de utrogestan bollen zal moeten gaan gebruiken. Na 5 dagen gebruiken is pas de tp. Al die tijd zal ik de progynova moeten slikken. Dachten we van de deca af te zijn, mag ik nog zeker 2 weken!
he haaaaaallllo. men ,wat een afkick verschijnselen had ik zeg. Geen zp, lekker is dat , en nu alles weg. (eggggg, zoals Jens zou zeggen). maar oke. Kreeg ook een smsje van heppie over de geboorte van David. maar ja ,nieuwe huisregels op mn werk zorgen er voor dat ik niet mee prive mag internetten en we zijn gelijk vanuit het werk naar "girls night out"gegaan. Ben nu net thuis! Dus bij deze, Heppie, van harte gefeliciteerd met jullie kanjer!!! Hier niet veel nieuws. Jens drinkt sinds woensdag EINDELIJK uit een tuitbeker. jaja, het mag ook wel eens. Verder doet ie hte goed...hahaha Morgen spreek ik jullie wel were.... weltrusten allemaal! @timon, balen meid, weer 2 weken spuiten. brrrrrr.
Timon: wat een tegenvaller! Kunnen ze verklaren waarom er maar zo weinig slijmvliesopbouw is? Bij mij kwam het ook niet verder dan 6,5 mm, maar ze zeiden dat ze met 5 mm al tp's deden, dus dat het genoeg moest zijn. Heel veel sterkte met het verder spuiten!
Meiden, ben al twee ochtenden erg vroeg wakker en hoewel ik mezelf voorgenomen had tot morgen te wachten..... Ik kan het gewoon nog niet geloven! Hij is ook een stuk duidelijker dan die van mijn vmk's, maar ik hou toch nog even een slag om de arm. Eerst maar eens de komende weken doorkomen.
O Wanna, wat super. Van hieruit ook een voorzichtige felicitatie. Deze moet blijven plakken! De duimen draaien volop