30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Update:
    Vanmorgen rond 10.30 belde het lab met de mededeling dat een 8 cellige emmy voor ons klaar lag. Ze hebben wel de 2 andere eskimo's moeten ontdooien en die waren niet goed gegaan. Ze hanteren een verslechtering van minimaal 75% en die 2 zaten op minder dan 50%. Deze topper is 8 cellig gebleven.:D
    Manlief is geschrokken dat 2 eskimo's niet goed zijn gegaan. Hij had het niet verwacht en was de rest van de dag van slag.
    Vanmiddag op tijd aanwezig en we konden gelijk doorlopen. Hup, in de stoel en de eendebek erin. De fa was bezig om het flexibel slangetje met onze emmy erin te krijgen, maar dat lukte niet. Een andere arts werd erbij geroepen om mijn bmmond verder te openen. De fa die dat de allereerste keer had gedaan kwam erbij en met een plastic staafje was het eigenlijk zo gepiept. Het was even flink gevoelig. Toen weer het flexibel slangetje met emmy erin en het was klaar. Het was wel even het gevoel van poppenkast kijken. ;)
    Ik heb nog wel een beetje apart gevoel in de onderbuik en schuif het maar op bovenstaande.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo timon! Wat goed nieuws. Houdt dit nu in dat de eskimo's op zijn, mocht het mislukken? Is je man daarom van slag?
    Ach, we gaan gewoon duimen dat deze het wordt! :)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ja, op het nieuws dat we nu geen eskimo's meer hebben is even ingeslagen als een bom. Hij zegt over 2 weken pas opgelucht adem te kunnen halen. Ik hoop dan positief te testen.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kan ik me wat bij voorstellen ja....

5. mb02

mb02 Bekend lid

Timon, go emmy go!!!!!!!

Soof, haha, blij met pijnlijke borsten. Maar ik weet dat ook nog wel, je bent blij met alle signalen die erop wijzen dat je toch echt zwanger bent.

ALL, Mary Poppins was erg leuk. En wat wel grappig was, in het gedeelte waar wij zaten waren allemaal mensen met goedkope kaarten via vakantievieling/ marktplaats/see ticktes enz. Dus iederen zat maar "hoeveel heb jij betaald". 1 stel had de kaarten via vakantieveiling voor 15 euro p.p, goede deal!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben niet gek op musical, maar het verhaal lijkt me wel leuk! En voor dat geld.....

@all, ik wordt straks opgehaald door een collega. Een collegaatje van ons trouwt vandaag in een dorp verderop. Ben zo benieuwd wat ze aan heeft. Ik ga alleen naar het stadhuis. de kerk en receptie sla ik over!

7. TIMON! Nou wat een goed nieus, iid wel erg jammer van die andere twee. Maar jij gaat nu twee weken heel leif voor je lijf zijn en wij gaan allemaal heeeeeel hard duimen. Ik heb wel zin in gezelschap :D

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    wat een baggerweer zeg deze morgen !!

heeft 1 van jullie verstand van belastingzaken?? ik snap er geen snars van

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen verstand van, vreselijk!

Net terug van het gemeentehuis, collegaatje is getrouwd! Gelukkig hadden ze het even droog, want mensen wat was het prut weer vanochtend!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Vandaag belafspraak met arts-assistent gynaecologie gehad voor uitslag van uitstrijkje die ze 3 weken geleden bij de nacontrole had gemaakt. Blijkt het materiaal kwijtgeraakt te zijn, kortom, geen uitslag. :x Toen ik zei "wat doen we nu" was het antwoord: "ach, je kan net zo goed naar de huisarts, dat hoeft niet bij ons"

Ook wilde ik met haar overleggen wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Bevalling is nu 9 1/2 week geleden en ik heb geen borstvoeding gegeven. Na de bevalling van onze oudste heb ik een half jaar niet meer gemenstrueerd, ook niet in de stopweek van de pil (nu gebruik ik bewust geen pil omdat ik wil zien of er spontaan iets op gang komt) Na een half jaar heb ik toen aan de bel getrokken en bleek er sprake te zijn van wat verklevingen ("milde Asherman") en een heel lage oestrogeenspiegel (wat verklaard zou zijn door een mogelijk vervroegde overgang) Nou hoop ik dat het allemaal spontaan op gang komt, maar wilde weten wanneer ik me zorgen moet gaan maken. Haar antwoord: "ik zou het niet weten, maak maar een keer, wanneer je zelf denkt dat het niet goed is, een afspraak met een gynaecoloog, maar niet met mij, want ik doe eigenlijk alleen zwangeren. Succes!" ;)

Niet veel mee opgeschoten dus.

Verder zo dom geweest om mijn werk e-mail te lezen en daar blijkt een heeeeeeeel groot probleem te zijn wat direct met mijn werk te maken heeft en waarvan ze verwachten dat ik komende week aan een oplossing bijdraag (terwijl mijn verlof officieel nog loopt tot 16 sept en daarna heb ik nog anderhalve week vakantie) Aaaaargh....

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Timon: ik duim voor je toppertje!!

Belastingzaken: volkomen abacadabra voor mij!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wanna, geen werk emails lezen suffie. Als er echt nood is, moeten ze je maar bellen, en dan nog....

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #3993 Mieke8, 27 aug 2011
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
    Ha die meiden!

Ik meld mijzelf ook maar weer eens na een tijd niet echt aanwezig te zijn geweest. Beetje tussen neus en lippen door wel wat gemeld en gelezen.
    Hier gaat alles z'n gangetje. Heb het wat druk gehad met mijn beide baantjes dus dat is wel lekker. Maar daardoor wat minder zin om hier mee te schrijven. Lezen gaat dan wat makkelijker ;)
    Maar vond dat het nu wel even tijd was om maar even iets meer van me laten 'horen'!
    Met Boaz gaat het ook heel goed, hij wordt (is) al een hele knul. Weet alles heel goed te vertellen en ik geniet enorm van hem. Hij heeft vannacht bij mijn ouders gelogeerd en dat is heel goed gegaan, had ook niet anders verwacht want hij slaapt daar wel vaker als ze overdag oppassen. Maar hij heeft keurig de nacht doorgeslapen en goed gegeten en hij en ook mijn ouders genieten dan volop van elkaar.
    Nadat ik een paar weken geleden echt helemaal klaar was met het proberen zwanger te raken, maar ook alle andere perikelen er omheen als, doen we er wel goed aan, willen we het nou echt, is het niet beter zus of kunnen we niet beter zo en ga zo maar door. Werd ik daar helemaal gek van. We wilden beiden nog steeds niet definitief de knoop doorhakken en dus heb ik maar het initiatief genomen en gezegd, we gaan er voor tot eind van het jaar. We laten het de natuurlijk bepalen. Lukt het dan is het zo en gaan we er voor en lukt het niet dan is het zo ook gewoon goed. Geeft gelukkig een hoop rust. Dit betekent dat ik wel weer braaf aan het tempen ben en ovutestjes heb gedaan en dat mijn cyclus weer netjes is en ik mijn ei op dag 15 heb gehad en we deze dus ook hebben benut.

Wanna, je had het nog over de (half)hoogslaper van Boaz. Hier zit helemaal een hekje omheen dus hij kan er niet uitrollen. Hij klimt er zelf ook niet uit wanneer hij wakker is geworden. Heel soms wel 's ochtends, maar meestal wacht hij keurig tot we hem eruit halen. Hij vind het echt prachtig.
    Voor wat betreft je werk, tja ik vind het raar dat ze kennelijk van je verwachten dat je dus tijdens je verlof je mail zou lezen, aangezien ze je dit dus gemaild hebben. Je hebt nog verlof en vakantie dus je bent in principe niet bereikbaar, vind eigenlijk ook dat ze dit niet van je mogen verwachten. Je hebt wel iets anders aan je hoofd. Is dit iets wat je kunt bespreken met iemand op je werk? Of gaan ze dan nog moeilijker doen.
    Oja, nog even over je menstruatie, natuurlijk heel vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Dr. Emanuel had tegen mij gezegd, dat bij mij de kans op verklevingen na een eventuele volgende bevalling ook weer groot zijn. En dan is de keus aan mij of ik ze wil behandelen of niet. Het kan geen kwaad de verklevingen te laten zitten en je menstrueerd er minder door, wat op zich ook een voordeel kan zijn.

Soof, hoe voel je je, afgezien van die pijnlijke gespannend boobs ;)

MvT, wat naar dat je je zo voelt. Ik kan me goed voorstellen dat eea nog niet helemaal verwerkt is. Jullie zijn al zo lang bezig en dan heel verdrietig de mk natuurlijk. En dan nu ook nog steeds niet zwanger. Wat zijn de opties die ze verder bieden, of de mogelijkheden?

Timon, jouw (jullie) eskimo zit veilig warm aan boord, we lopen denk ik wel gelijk op. Wanneer zou je eventueel mogen testen? Mijn ei was donderdag en jouw TP ook, maar dan tellen ze denk ik anders omdat jouw eskimo natuurlijk al bevrucht is.

Miepie, dus Mini2 is alweer naar het kdv, wat gaat de tijd toch snel he, doet ze het goed daar? En Mini1 alweer 2 jaar. Hoe bevalt jullie huis?

Brigit, leuk weer even van je te lezen. Er is een hoop gebeurt, maar gelukkig gaat het wel goed nu. Hoe is het eigenlijk met je handen, is dat nu helemaal over?

MB, hopelijk voel je je alweer wat beter nu. Maar wel balen dat je nu net ziek bent nu je pas met je nieuwe baan bent begonnen. Je had eigenlijk even lekker wat ruime overlap moeten hebben. Nu ben je direct van het oude in het nieuwe gesprongen eigenlijk. Bevalt het wel? En lekker die 'gewone' werktijden en het weekend vrij. Zal je vast heel goed gaan bevallen.

Miki, ik heb helaas niet zoveel verstand van belastingzaken, daar hebben wij de boekhouder voor ;)

Pooh, je bloeddruk blijft nu mooi stabiel toch? Jammer van het rotweer, je gunt het bruidspaar altijd mooi weer op hun bruiloft.

Simi, zijn jullie al klaar met verbouwen? Ben het even kwijt in welk stadium jullie nu zitten hoor. En hoe gaat het met Jolie, is ze nu van haar spreidbroek af?

Hmmm... ben ik nog iemand vergeten?

Ik heb trouwens nu echt bij KLM gesolliciteerd. De vacature was al een tijdje open en collega's hebben ook gesol. Maar ik twijfelde heel erg en riep steeds heel hard, 'nee hoor'. Maar ja... toch gister gedaan. Nu was gister wel de sluitingsdatum. Weet niet of ze daarmee bedoelen dat de 25e dan de laatste dag is of dat de dag van sluiting ook nog meegerekend wordt. Ik dacht, kan het proberen en dan kan ik altijd nog kiezen. Zou het dan voor 20 uur doen. Hoorde toen van anderen dat ze al eerder de vacature 'on hold' hadden gezet, maar ik kon nog steeds via de speciale website inloggen en alles invullen en versturen? Dan was deze toch ook wel gesloten geweest... weet het nu dus niet, zie het wel. Verlies er niks mee.

11 sept. gaan we dan eindelijk met vakantie, heerlijk. Heb er zo naar uitgekeken. Helemaal na zo'n prutzomer zeg, bah!

14. MIEKE! Fijn om te horen dat het goed met je gaat, je bericht straalt ook meer rust uit als de laatste tijd. Toen klonk je echt verward zeg maar. Leuk dat je bij KLM gesolliciteerd hebt, betekent het dan ook dat je meer gaat werken of is het dan binnen KLM oproepbaar zijn?
    Goed dat je rust hebt bij je ultimatum en je hebt weer een mooie cyclus gehad dat is al super veel waard en toont ook aan dat je rustiger bent denk ik.

Ik voel me zwanger denk ik hahahaha ;) ik ben nogal en en vreselijk snel buiten adem. Heb wel sinds gisteren dat ik midden op de dag weeig in mijn buik wordt van het eten. Gisterenmorgen wilde Rick mij een hapje brood geven en ik kreeg ineens overgeefneigingen :). Fijn dacht ik, gaan we weer. Maar het is zo af en toe. Maar volgens mij begon het met Rick ook zo. Ik heb ook geen flauw idee, die eerste zw-weken vind ik maar vaag;). Dat was met Rick ook zo. Je weet dat je zwanger bent, zoekt naar ieder teken van bevestiging maar eigenlijk gebeurt het allemaal zo diep van binnen dat je nog maar weinig voelt.
    Maar ik heb gewoon vertrouwen in mijn lichaam op dit moment, dus daar hou ik me maar aan vast.

Vanavond uiteten met de schoonfamilie, trouwdag schoonouders. Mijn sv wilde het toch graag vieren ondanks dat sm er niet meer is.
    Heb er weinig zin in omdat mijn zwager 2 weken gelden een zwaar auto-ongeluk heeft gehad in Leiden. En dit hoogstwaarschijnlijk komt door het rijden onder invloed van zware medicijnen. Hij liegt alles aan elkaar en je weet dus nooit hoe het zit. De politie onderzoekt alles, maar ja je weet niet of hij alles verteld.... :x Hij heeft nog veel pijn en komt dus in een rolstoel omdathij niet goed kan zitten pffffff gezever! :cool: Sorry hoor, ben nogal ONgevoelig voor dit soort mensen ;)

WANNA! Ik vind het niet slim van je om te kijken op de werkmail, maar dat er nu ook nog iets aan de handis waar ze jou voor nodig hebben is echt schandalig! Lekker gaat dat bij jullie, maar misschien is het wel inherrent aan je functie, maar verlof is verlof dan moet je baas maar zorgen voor uitstekende vervanging! Ik hoop dat je het tochkanlaten gaan en nog even genieten. Het is zo voorbij!:)

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, de reden dat ik gesoll. heb is dat, wanneer ik aangenomen zou worden, wat meer vastigheid heb. Voornamelijk dat ik dan een doorbetaalde baan heb tijdens zwangerschapsverlof etc. Het betekent ook dat ik meer op schiphol aanwezig ben. Het zijn dan diensten van 4 uur per dag, de opkomsten varieren dan van 3-4-5x per week en je rooster ligt dan voor 6 maanden vast. Afgewisseld met ochtenddiensten en middag/avonddiensten met daar tussen dan 1-2-3 dagen vrij. Ook betekent dat dat ik diensten zou moeten ruilen ivm mijn andere werk. Via het uitzendbureau heb ik meer felxibiliteit en het meer in de hand, maar ook tijden van weinig uren per week. Volgende week werk ik bijv. 18 uur maar soms kan het ook maar 10-12 uur zijn.

Ik hoop niet voor je dat je weer zo misselijk zal gaan worden tijdens deze zwangerschap! En wat een toestand dan weer omtrent je zwager zeg?!

16. Het heeft dus voordelen en nadelen! Nou, afwachten maar :)

Ja, breek me de bek niet open! Sukkel.... hij is alcoholist en in die zin al jaren sober. Maar hij heeft een hernia of iets wat er op lijkt weet ik 't en daar heeft hij van de HA (sukkel van het jaar...) morfinetabletten en snelwerkende vloeibare morfine voor gekregen en hij gebruikt antidepressiva en hij rookt stikkies. Nou zeg jij het maar........... Hij is dus uit de bocht gevlogen omdat hij buiten bewustzijn was. Uit de auto geslingerd en een paar dagen later bleek dat hij eerder op de dag ook aanrijdingen heeft veroorzaakt in Leiden waar hij schadeformulieren heeft ingevuld en daar weet hij niks meer van. Hij heeft veel schade aangericht en hij zal hiervoor denk ik niet verzekerd zijn. Dit krijgt nog wel een hele staart hoor :cool: en aangezien ze geen nagel hebben om aan hun kont te krabben en aan elkaar hangen van de schulden..... dus je begrijpt wel dat mijn man een beetje afstand hierin houdt en zijn vader probeert op te vangen maar wel duidelijk moet maken dat zijn broer een sukkel is, maar dan moet hij dat wel voorzichtig brengen. Ligt nogal gevoelig zeg maar ;)
    ZUCHT een heel drama dus, echt het zwarte schaap van de familie, ongelooflijk hij is midden 40!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, wat fijn van je te horen. Ik maakte me toch "zorgen" hoor, was bang dat je in een vette dip zat. Goed dat jullie de knoop hebben door gehakt. Ik duim dus nog effe door voor jou, Timon en Daffie (vergeet ik nu iemand?)
    Leuk he, dat kletsen van die kids. Hier nu eindelijk ook hoor, sinds de vakantie. Hele verhalen, meest aardig verstaanbaar en ook in kleine zinnetjes!

@soof, jammer van die zwager zeg. Gevaar op de weg zo te lezen. Ze zouden ze rijbewijs moeten afpakken! Wij hebben ookzat patiënten in de apo, die vol gepropt met pillen gewoon achter het stuur stappen, doodeng!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Vanochtend mocht ik uit slapen. Lekker met een bak thee en boterham in bed gekropen en in slaap gevallen met mn hoofd op de margriet. Toen ik om 9.15 wakker werd heb een een kwartier lang een menstruatiekramp gehad. Er zat geen golf in, was gewoon aanwezig en naar. Toen moest ik poepen en daarna zwakte het weer af. Brrrr, ik weet dat het gaat komen ,maar ik had wel zoiets van shiiiit, au!
    S is nu het internet aan het afspeuren naar indalings weeen, hahaha! Terwijl het al anderhalf uur weg is!

19. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    WOW!! Heb heel soms even tijd om te spieken hier en wat lees ik nu???

SOPHIA IS ZWANGER!!!! JOEPIE DE POEPIE GEFELICIZWANGER!!

Ben erg blij voor jullie, veel succes meis en probeer ervan te genieten!

Ik heb via facebook nog contact met Mieke en poohbear, weet dus een klein beetje hoe het met hun gaat. Vergeef me dat ik de rest niet kan bijhouden...:)

Met Lotus & Joah en Yindi gaat het supergoed en ik hou echt zoveel van ze dat het soms pijn doet!!

Veel liefs,
    Daan

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Soof,

Ik heb bij beide zwangerschappen aan moeders voor moeders meegedaan en was bij allebei supermisselijk! Je kunt dan gewoon blijven plassen hoor, of bedoel je dat je denkt dat het je dan moeilijk af zal gaan?

Liefs, Daan

Deel Deze Pagina