Hahaha Soof, ja sorry, kheb het niet helemaal duidelijk opgeschreven in de haast. Maar ik hield altijd mijn adem in vanaf het moment dat ik het deksel opendeed tot de urine er in was verdwenen en het deksel er weer op zat. En deze handeling voerde ik dan altijd zo snel mogelijk uit. Het is idd niet te harden die lucht! En zeker niet als je (kots)misselijk bent! Liefs, Daan
Zo daar ben ik ook weer even, we hebben thuis ziggo en alles ligt er al vanaf woensdagmiddag uit. Geen, telefoon, tv, internet en radio meer....., lekker handig . We hebben meteen gebeld maar ze kregen het via tips aan de tel niet meer aan de praat en de monteur kon dinsdag (morgen dus) 'al' komen, belachelijk!!!! Ik zit dus nu op kantoor te werken, ook wel weer gezellig! Timon, wel even schrikken dat de emmy's nu op zijn maar wel fijn dat er een goede emmy over bleef. Ik hoop dat die de komende 9 maanden lekker warm bij jou blijft zitten!!! Mieke, goed om weer van je te lezen! Knap dat je een ultimatum hebt gezet! Ik hoop dat het nog wel zal lukken voor jullie. Eerder was je vrij vlot zwanger toch? Wie weet dat het nu ook nog zal lukken! Soof, dus de kwalen beginnen al weer? Tja het heeft 2 kanten, het is niet fijn om je beroerd te voelen maar het geeft ook wel weer aan dat je veel hormonen aanmaakt en dat de zwangerschap goed is... Wij zijn op vakantie als jij de echo krijgt, ik hoop dat ze daar ergens een computer hebben, kan ik even spieken want het blijft spannend. Brigit, dat is lang geleden! Fijn dat het goed met jullie gaat! Voor mij is er weer een nieuwe ronde aangebroken en we hebben besloten dat we deze cyclus nog gaan afwachten en dan iets eerder een afspraak gaan maken in het ZH. Ik heb inmiddels toch wel weer een heleboel vragen en ik wil ook gewoon verder en ik het echt heel sterk het gevoel dat het ons zo niet gaat lukken. Ik hoop dat mijn arts een beetje wil meewerken, de laatste keren had ze het zo druk dat ik eerder het gevoel had haar tot last te zijn dan dat ik bij haar terecht kon... Als het straks weer zo gehaast gaat allemaal stap ik misschien wel over naar iemend anders. Maar goed, volgende week eerst even lekker op vakantie! Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd en ze trakteren ons allen op een weekje naar de zon! Niet verkeerd he! Soof heeft het allemaal weer tot in de puntjes voor ons geregeld en ben dan ook erg nieuwschierig hoe het daar zal zijn! Heeeeerlijk er even tussenuit, even weer lekker opwarmen! Zo, en nu gauw aan het werk!
Mieke, moedige beslissing hebben jullie genomen. Ik kan me voorstellen dat dit rust geeft, ook omdat jullie nu beide weten waar je aan toe bent. Ik hoop dat het jullie de komende maanden gegund is,maar goed om te lezen dat jullie met Boaz ook al heel gelukkig zijn. Spannend, je wordt misschien wel een "echte" KLM-grondstewardes. En wat je zegt, gewoon proberen, je hebt niets te verliezen. Soof, hoe is dat etentje afgelopen? Fijne zwager heb je:x, is altijd beter om van dat soort mensen wat afstand te nemen. Wanna, niet zo handig om je werkmail te bekijken, foei! Maar ik vind ook dat ze echt niet van jou kunnen verwachten dat je weer aan het werk gaat. Want ook al is het alleen maar telefonisch advies geven ofzo, je bent toch met je werk bezig. Ik vind het ook behoorlijk respectloos als je dit toch van jou gaan vragen, alsof je even bevalt en daarna wel weer alles op kan pakken:x. Want je gaat eigenlijk pas rond 1 oktober weer aan het werk? Daantje, heee, leuk je weer even te zien hier. Fijn dat alles goed gaat met je kids. Ik snap helemaal dat je nu tijd tekort komt, druk hoor. Pooh, spannend, je lijf is bezig met de voorbereidingen. Grappig dat je vent dan meteen de computer induikt om alles over weeen te gaan lezen, op zich weet jij er inmiddels ook wel wat van. ALL, rustig aan gedaan het weekend, mijn maag is nog steeds erg onrustig. Zaterdag bij mijn s.ouders gegeten en dat was toch te vettig. Zaterdagnacht dus weer krampen en boven de pot gehangen, daar baalde ik wel van. Hubby was zo lief om 's ochtens met haar te gaan zwemmen zodat ik uit kon slapen, dat deed me wel goed. Met Yfke gaat alles prima. Ze wordt wel steeds luidruchtiger, wat kan zij gillen, een echt meid zeg maar. Het verschonen en aankleden blijft moeizaam gaan, maar als ik haar laat staan gaat het wel beter. Het lopen gaat met stapjes vooruit, ze kiest er nu vaker voor om ergens heen te lopen (wel nog via meubels/muren) ipv te kruipen. Verder verbaast het mij wat ze allemaal al begrijpt, en hoe ze ons ook al weet uit te spelen. Zo klein, maar soms al zo uitgekookt......
@mb01, ja alsof ik niet weet hoe weeën voelen. Gaat hij er over lezen, terwijl hij niets hoeft te doen, hihi!!! Komt ie, het moet voelen als menstruatie krampen! Ja, hallo, weet ie wel hoe dat voelt dan?!! hahaha! Jens heeft ook zo'n periode gehad. Nu gaat staand verschonen ook best goed, maar met poep billen krijg ik het minder goed schoon dan wanneer hij ligt! Trouwens, hij heeft vanochtend op de wc gepoept. We waren dit keer op tijd. Helaas was het een klein poepje en kwam deel 2 een uur later in zijn luier...
Ja, ik ben dus ook een beetje bang dat die verklevingen misschien terug zouden kunnen zijn gekomen. Ik zou er anders ook niet zo'n probleem mee hebben, ware het niet dat ik stiekum toch ergens hoop nog 1 maal zwanger te mogen worden... Wat goed dat je een duidelijk plan hebt gemaakt over hoe jullie verder willen met het proberen zwanger te raken. Zal in ieder geval wat meer rust geven.
MB: haha, staand verschonen, heb ik ook een tijdje geprobeerd ja. Maar zoals Pooh al zegt, wat minder handig bij een poepbroek Pooh: wat goed dat Jens ook op een potje poept, al is het maar een beetje Grappig dat je vriend op internet zoekt of je weeën hebt, hahaha. Mijn iPhone-versaafde man had de "contraction-timer app" op zijn telefoon geïnstalleerd, konden we de weeën opnemen en in een grafiek weergeven Mieke: wat een ontzettend leuke foto in je album van Boaz trouwens (met z'n papa neem ik aan?) Wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie nog op zonvakantie gaan! Heb er serieues over zitten twijfelen (had me wel gezellig geleken om bij jullie in de buurt te zitten) Maar zeker nadat kleine Smurf ziek werd, kreeg ik het gevoel dat ik het nu toch nog even wat dichter bij huis hou. Volgend jaar zoeken we de zon weer op. Ben benieuwd of je op tijd was voor de vacature bij KLM?! Enig idee wanneer je dat hoort? Soof: ik hoop dat je niet weer zo gaat kotsen als bij Rick zeg! Hoe was het etentje? Wel bijzonder dat je schoonvader dat toch nog zo wil vieren. Maar deden jullie dat elk jaar al met een etentje, ook toen ze nog leefde? Wat een gedoe met je zwager! MvT: wat ben je dan onthand als je geen telefoon, geen internet en geen digitale TV hebt! Wij hadden dat ook vorige week. Maar ik heb dan zo'n superassertieve man die gaat bellen en ook zorgt dat we naar rato het abonnementsgeld terug krijgen. Goed dat je een plan hebt wanneer je evcentueel weer naar het ziekenhuis zou gaan (hoop toch nog dat het niet nodig blijkt) Jammer dat je arts zo gehaast was, dan zou ik inderdaad naar iemand anders gaan. Jij ook al lekker naar de zon! Heeeeel veel plezier! All: jullie hebben natuurlijk volkomen gelijk wat betreft die werk e-mail.... Maar ik controleer eigenlijk al vanaf het begin van mijn verlof bijna dagelijks, omdat ik anders vij terugkomst bijna 2000 mailtjes moet doorwerken en nu ben ik redelijk bij. Maar goed, dat heeft dus ook zo zijn nadelen...
ooooh wanna, dat zal ik maar niet aan manlief vertellen, anders gaat ie dat ook instaleren! Is alles nu goed met smurfje2?
Hey meiden! Wanna, hopelijk word je gauw ongesteld! O, ik lees het al, oooohhhh! Nu al aan een eventuele derde aan het denken? En o, o wat ben je toch een leukerd! Een beetje je werkmail gaan lezen, foei! Ik snap dat je graag weer wil beginnen aan de ene kant, maar op deze manier lijkt me niet zo fijn om er even 'rustig' in te komen. Goh, het is ook hollen of stilstaan met jou he? Timon, hoe voel je je? De duimpjes draaien weer op volle toeren! Soof, hoop dat je de belachelijke misselijkheid bespaard blijft deze keer... Hoe was het etentje? Hoi Mieke, leuk dat je er weer even was en ik sluit me aan bij Soof: voorzover je kan oordelen vanaf een scherm, "klink" je een stuk rustiger momenteel, fijn! Ik hoop dat je die baan krijgt, als jou dat meer rust zal brengen. Met ons huis gaat het super, ik heb het hier onwijs naar mijn zin en de meisjes ook! Park om de hoek met grote speeltuin en kinderboerderij alwaar Mini1 gillend van angst in mijn armen sprong om een, jawel, KRIELhaantje . En verder nog meer speeltuinen in de buurt, en op de hoek een restaurantje, supermarkten dichtbij maar ook een Turkse groentenboer en Turkse bakker, enz. Ik mis alleen de Hema waar ik eerst dichtbij woonde Hey Daantje, fijn dat alles goed gaat met je drietal! Ha MvT, internetprobleempjes? Maakt niet uit of je bij ziggo, kpn of upc zit ofzo hoor, het is allemaal prut al je problemen hebt. Wat jammer dat je denkt dat het zo niet gaat lukken maar vooral dat je niet het gevoel hebt dat je bij je arts terecht kan. Wel een fijn vooruitzicht, de zon! Wat is dat ook alweer? Ben het vergeten.... MB, wen maar aan dat gillen inderdaad, haha! Wij zitten nu in de fase waarin het weer makkelijker wordt Mini1 aan te kleden en luiers aan te doen omdat ze wat beter kan luisteren, ze snapt gewoon meer. Maar wat een gevechten hebben we af en toe geleverd zeg, haha! Succes... Pooh, beter een halve poep in de pot dan eh... eh.... Goed gedaan van Jens hoor, hoera! Hier iets nieuws: ziekenboeg! Mini1 heeft de waterpokken alhoewel ik moet zeggen dat mijn lieve bikkeltje zich er goed doorheen slaat hoor *hartemoticon* Ze heeft geen koorts, wel een beetje jeuk maar dan zegt ze "niet doen, nee" als ze zichzelf gaat krabben en stopt ze ermee. Probeer ik haar een beetje af te leiden door iets te gaan doen en dat werkt best goed eigenlijk. Ze is zo lief! En Mini2 moest ik tussen de middag al ophalen bij het kdv met 38.8, zo zielig. Ze was de hele tijd maar een beetje aan het mopperen en piepen en dat is echt niks voor haar, ze is altijd zo vrolijk en lief... En nu ligt ze al een tijdje lekker te slapen op haar bedje met een pcm in haar poeperd. Ik ben daar altijd wel een beetje voorzichtig mee omdat koorts ook een teken is dat er wordt opgeruimd van binnen maar ze leek ook een beetje pijn te hebben ofzo. O, ennnnnnnn: haar eerste tandje is door!!! Nou denk niet dat de koorts daarmee te maken heeft, maar ik hoop het wel (anders zijn het voor haar ook waterpokken en dat hoop ik tegen beter weten in echt niet...) En ik ben zelf ook een beetje aan het kwakkelen maar er zet nog niks echt door. Hopen dat dat niet gebeurt!
beterschap voor bikkeltje mini1 en haar kleine zus met tandjes...ahhhhhhh! Klinkt als een goed plekje om te wonen miep! Wij hebben ook een kinderboerderij op loopafstand en genoeg speeltuintjes!
Miepie: ach wat sneu dat je Mini's ziek zijn! Maar wel fijn dat Mini1 niet teveel last heeft van de waterpokjes. Soms kunnen ze er goed ziek van zijn. Grote Smurf heeft het nog steeds niet gehad, hoewel het al en paar keer flink heeft geheerst op het kinderdagverblijf. Hoop eigenlijk dat hij het binnekort een keer krijgt; hoe ouder ze zijn, hoe zieker ze zich er vaak van voelen. Ik hoop maar dat het bij jou niet doorzet. Zou wel heel vervelend zijn om ziek te worden nu je al twee zieke kleintjes hebt! De locatie van jullie huis klinkt inderdaad prima. Wij hebben hier gelukkig ook alles op loopafstand (speeltuin, 4 supermarkten, bakker, restaurant, kinderboerderij, consultatiebureau op 75 meter afstand en ja... zelfs een HEMA ) En wat een derde kindje betreft Niet dat ik er nu meteen al aan wil denken, maar heb ergens het gevoel dat het met drie "meer af" zou zijn. En ja, ik vind het zo bijzonder dat ik er een beetje weemoedig van werd als ik eraan dacht dat dit misschien wel de laatste keer zou zijn om schopjes in je buik te voelen en zo'n kleintje vast te houden. Maar misschien zijn fdat ook wel de hormonen en zakt dit over een paar maanden wel weer af
Ik herken je gevoel wat betreft een derde wel een beetje hoor Wanna... Bij mij gaat het een beetje op en neer dat gevoel ipv dat het geleidelijk aan minder of meer wordt . Ja, mijn lieve meisjes.... Ik ben ook wel een beetje blij dat Mini1 het nu heeft, dan is ze er gewoon van af. Maar Mini2 moet het juist niet krijgen omdat ze nog geen jaar is. Op zich moet ik zeggen dat Mini1 al meerdere pokkengolven op het kdv heeft doorstaan dus er is nog hoop voor Mini2
Hahaha Wanna, ik heb dat gevoel precies hetzelfde maar dan dus met een 4e kindje... alleen dat zal gekkenhuis worden dus ...toch maar niet! Ik heb nu al een minicreche thuis! Maar ik zou eigenlijk nog graag 1 keer zwanger willen worden en werd bij Yindi ook weemoedig als ik eraan dacht dat dit de laatste keer zou zijn dat ik leven voelde in mijn buik... Maar dit gevoel varieert, de ene dag ben ik er echt klaar mee en de volgende dag...weer niet... Miepie, beterschap met je lieve meisjes!! Hier nog geen waterpokken gezien en er is ook al een golf geweest op de creche, ben benieuwd! Liefs, Daantje
MIEPIE! Hahahaha dat krielhaantje zie het al helemaal voor me WANNA! Al die tijd gewoon de mailtjes bijgehouden, oh wat ben jij erg hihihi maar ja dat wisten we eigenlijk al he MIEPIE! Beterschap ik stuur het zonnetje effe door Het etentje was redelijk gezellig. Ik zat aan het andere eind van de lange tafel en had het druk met Rick Maar goed hij ziet er zwaar gehavend uit. En ja we doen dit ieder jaar, ook toen s-ma nog leefde daarom wil vaders het ook blijven doen. Dat vind ik ook wel leuk hoor! Vandaag is MvM geweest, dikke vette positieve test een mooi armbandje en een plasbeker rijker IK ben nu al een paar dagen zo op de dag af en toe misselijk..... Gisteren de hele dag in de efteling geweest. Het was super leuk en Rick vond het allemaal mooi en leuk! Ben nu nog steeds moe ik heb al manden lang af en toe last van mijn linkerheup. De laatste maanden alleen steeds erger en de laatse week is het eigenlijk niet te hebben. IK denk zelf aan een soort beknelling of een ontsteking op de heupkop of zo. MOrgen naar de HA want met een dikke buik zie ik diet niet zitte. Momenteel doet mijn hele bovenbeen en knie ook pijn. Heb dit al eerder gehad en dat was ook een ontsteking, dus ff kijken morgen!
goed zo soof!!! Nu lekker flessen vol piesen! Ik heb ok dat armbandje, is best leuk! En kreeg toen ik klaar was nog een luiertas. paars met zilver.
Ja die tas krijg ik ook op het eind van de rit, maar dat hoeft voor mij niet. Ik gebruik zoiets dan toch niet.
@all, apk was goed. Bloedruk 130-80, hartje goed, diep ingedaald. De voor weeen die ik af en toe heb, betekenen niet dat het eerder komt, ook niet doordat het al diep ligt. Ze is tevreden. Wel wil ze dat ik 3 maanden na de bevalling mn bloeddruk eens ga laten meten bij de huisarts. Misschien heb ik van mezelf al een hoge(re) bloeddruk. @soof, ik heb hem aan een collega gegeven, die heeft een nicht die het niet breed heeft.
Pooh, het aftellen is begonnen!!!! Spannend hoor... Gelukkig gaat je bloeddruk OK nu. Hey Soof, over klachten bij zwangerschap gesproken, jij had toch ook een poliep of vleesboom oid tijdens je vorige zwangerschap? Hoe staat het daarmee? Ja, dat haantje, ik heb me echt suf gelachen . Toen wist ik ineens dat ik een meisje heb hoor, sjonge wat een gil slaakte ze, hahaha! Wel heerlijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens lekker te knuffelen, dat wil ze namelijk bijna nooit...
MB: Isabella heeft reflux en daar heeft ze erge last van. Het is echt heel erg geweest en gaat gelukkig wel al beter. Nu door de tandjes is het weer even iets erger. Maar ik krijg nu eindelijk weer een beetje tijd voor mezelf en dat is heerlijk. Gelukkig is het een heerlijk vrolijk meisje en dat houdt ons allemaal op de been. Ze heeft er trouwens sinds vandaag zelfs nog een tandje bij, gaat echt snel!! Ben je nu weer aan het werk of nog steeds ziek? Bevalt het werken daar? Soof: je klinkt echt super zwanger!! Heerlijk hoor, maar hopelijk blijft die misselijkheid weg. O ik lees net dat je al af en toe misselijk bent, nou hopelijk blijft het hier bij!! Timon: Kan mij voorstellen dat manlief geschrokken is van het nieuws dat 2 esimo's niet goed gegaan zijn. Maar ja je hebt maar 1 goede nodig, hopelijk is het deze!! Wanna: Ik zou als ik jou was gelijk naar een andere gyn gaan!! Heb je echt niks aan zo iemand!! Mieke: Jeetje nog steeds zo druk en als ik dat zo lees krijg je het alleen nog maar drukker, maar dan op vaste tijden Met mijn handen gaat het gelukkig stukken beter, links is helemaal over rechts heb ik nog wel eens last maar niet zo erg meer.Zo kan ik er wel mee leven.