MB! Erg schattig jasje! Voor Rick had ik vorig jaar een erg leuk gebreid jasje (gevoerd met fleech) van C&A en dat past hij nog steeds. Rick zit nu in maatje 86, broekjes richting 92 maar dat is meer de lengte. Hij schommelt erg, ligt echt aan het merk. Ik zit vanmiddag alleen op het werk, beetje saai. Maar we hebben nog wat vakantiegangers.... Vanmorgen viel het erg mee die misselijkheid, moest er vroeg uit en heb eerst gegeten voordat ik ging aankleden en Rick eruit halen. Misschien helpt dat, ik had nog niet erg veel honger. Stom is wel dat je dan weer denkt, oe jee niet misselijk gaat het dan wel goed . Ik ben alles aan het vergelijken met de 1e zwangerschap en het kan zo anders worden Bij de 1e was ik ook heel olettend op al die kwaaltjes, heb geloof ik 3 echo's gehad voor de 12 weken omdat ik bang was dat het mis was
hahah, mOOOOI temp kaartje mieke soof, ooooh, shit Jens zit nu goed in 98. Al is hij vandaag met een 86 broek naar het kdv, hema broeken vallen zo groot! @mikija, PB je 06 nummer maar, dan ben jij mn buddy!
Hahaha Mieke! De voorpret heb je iig binnen, haha! Daffie, ik had vorig jaar ook een leuk gekleurd jasje voor Mini1, een lichte kleur blauw maar wel heel meisjesachtig van model. Dus ik weet dat het zeker te vinden is, alleen het gros is zo somber en donker maar dat geldt trouwens ook voor winterjassen voor volwassenen hoor... Soof, die onzekerheid is ook echt een kwaal hoor!
Soof: inderdaad heel herkenbaar; wat werd ik onzeker als ik ineens minder misselijk was of mijn borsten niet meer gevoelig waren! Ik heb al mijn berichten van 2008 terug gelezen om te vergelijken of ik dat met de zwangerschap van Smurf ook had. Maar zoals je al zegt, elke zwangerschap is anders.
meld plicht Gisteravond efe 10 minuutjes een fikse menstruatie kramp gehad, daarna niets meer.... Mn moeder komt zo. Moet effe naar de winkels en vanmiddag gaan we muffins bakken met Jens. Je moet toch wat met dit prut weer!
Ik ben ongi geworden, dwz nog wat bruine vegen, maar het zat er aan te komen. Nou ja liever nu dan 2 dagen later, nu ben ik er zondag weer vanaf!
Hè bah Mieke Kwam juist even kijken of je misschien nieuws had... Ik duim ook dat het een vakantie treffer wordt!
MIEKE! Dat wordt gewoon weer een griekse god Ondanks je ongi ben ik toch heel blij voor je dat het ritme weer terug is! POOH! Lekker rustig aan doen! IKKE was vanmorgen niet zo lekker had echt opstart problemen. Het gaat nu weer een beetje
zo, net terug van de etos, 4 pakken pampers voor 30 euro. En met ma en jens bij de delifranche een grooooooote apfelstrudel gegeten met een kop thee! Lekkeeeeeeeeeerrrrr Jens gaat zo naar bed, die heeft net en eierdoos met verf besmeerd, echt lachen! Vanmiddag muffins bakken!
Mieke, jammer. Maar idd, beter nu dan op je vakantie. En wat een heerlijk weer vlieg je tegemoet zeg, ikke jalours. Maar tís je gegund hoor! Ik ben blij dat jullie de jas van Yfke goedkeuren. Hij past, zit uiteraard wel wat ruim. Maar ja, ik kan er nu wel de hele winter mee doen. Yfke heeft maat 80, maar van sommige winkels al maat 86. En soms koop ik ook bewust wat groter, aangezien katoenen dingen vaak zo krimpen (en ik zo lui ben dat ik alles in de droger gooi).
De ongi heeft doorgezet. Soof, ja ik ben ook wel blij dat mijn lichaam het weer 'normaal' doet. Tenminste daar ga ik dan maar wel vanuit, maar stiekem hoop je dan toch op een zwangerschap (ondanks de twijfels). En dan ben je toch weer bang wanneer er een ongi komt, dat er toch iets niet helemaal goed is. MB, idd leuk jasje, sorry vergeten te reageren. Schattig. Ik heb een winterjas bij de Primark gekocht voor 15 euro. Hij heeft nog een wollen jas van vorig jaar die Boaz nog wat ruim zat en nu goed zal zitten, dus dan heeft hij er 2. Dit is meer een ski-jack. Boaz begint nu echt al naar maat 98 te gaan. Dus nieuwe kleding koop ik in 98. Pooh, lekker hoor en gezellig zo even met je mams. Veel plezier met muffins maken. Wanna, fijn dat kleine smurf er weer bovenop is gekomen, idd toch even afwachten wat de toekomst zal brengen. Ik ben net met Boaz naar Chimpie Champ geweest, 1 groot feest voor kinderen. Springkussen, trampoline, ballenbakken etc. Heerlijk! Boaz ligt dan ook voor pampus in bed nu. Kan mama even haar teennagels lakken en lekker relaxen.
Mieke, balen dat het heeft doorgezet maar ik doe mee met de positivo's en voorspel een mooie Griekse vakantiebaby! Pooh, leuke dag heb jij er van gemaakt! MB, het is toch ook de bedoeling om op de groei te kopen? Zeker met jasjes kun je dan eigenlijk niet de mist in gaan... Hier krimpt de was ook maar ik heb niet eens een droger, haha! All, vanochtend met Mini2 naar het CB geweest. We gingen met z'n allen want manlief was zo lief om ons met de auto te brengen en dan de meisjes met de auto weer naar het kdv te brengen zodat ik niet door de regen hoefde te fietsen. Soms issie heel lief en attent . Maar goed, alles was perfect met Mini, ze deed al haar trucjes keurig en deze arts of wvk (weet het eigenlijk niet eens, ahem) (we hebben door de verhuizing een nieuw CB) was heel goed te pruimen! Ze weegt nu 7730 gram en is 68,5 cm. Alles bovengemiddeld, haha ik lach me dood! Wat een verschil met Mini1, die was met 9 maanden 7900 gram . Oh, ze heeft alleen ook een klein koppie net als haar zusje en haar mama Gewicht was trouwens wel wat afgebogen naar beneden maar dat was helemaal prima want ze was wel echt een beetje aan de zware kant. Dus goed te merken dat ze meer beweegt en ook inderdaad behoefte heeft aan vaste voeding, zag je heel mooi aan de curve! Verder had ik vandaag vrij want morgen personeelsdag van mijn werk (en je bent ambtenaar of niet dus ik heb de dagen geruild ) en ik was zo moe dat ik eigenlijk de hele middag heb liggen slapen... En ik ben echt een beetje down van dit weer inmiddels, sjongejonge wat een regen zeg!
goed zo mini2!!!! Grappig dat verschil met haar grote zus! En fijn dat je man zo gallant was met dit weer...blegh, alles is nat! @all, ben me het apezuur geschrokken. Jens en ik waren muffins aan het bakken en hij stond naast me op zijn stoel om het glazuur er op te oen. Wat er gebeurde weet ik niet maar opeens kukelde hij achterover van e stoel af op de grond. Huilen, huilen, niet normaal. Hij heeft zeker15 minuten hard verscheurend gehuild op mn schoot, was niet te bedaren. Gelukkig lijkt er niets aan de hand, want hij kreeg weer praatjes en is nu met oma aan het voetballen. Maar mensen, ik zou er pers weeen van krijgen!
Pooh: wat schrikken zeg! Wij hadden dat twee weken geleden toen Smurf steil achterover van het krukje viel waarop hij stond mee te kijken hoe kleine Smurf in bad ging. Hoop dat het inderdaad allemaal meeviel. Enig idee hoe hij terecht gekomen is? Wat ben je creatief geweest en wat knap dat je de fut kan opbrengen om te schilderen en ook nog muffins te gaan bakken! Mieke: leuk chimpie champ. Gaat Boaz ook al echt op de trampoline? Smurf vindt dat nog een beetje eng. Miepie: fijn dat Mini2 ook weer is goedgekeurd. En mooi dat ze het qua groei zo goed doet! En goed dat je vrij hebt genomen hoor! De ware ambtenaar! (Ben ik zelf ook hoor!)