30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, jullie ook een fijne vakantie!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: beterschap!

Pooh en Soof: sterkte met de vermoeidheid!

Hier ook bezig spulletjes bij elkaar te pakken voor de vakantie. Al blijven wij dus dicht bij huis. En gelukkig hebben we een wasmachine in het huisje, dan hoef ik ook niet zoveel kleren en rompers mee te slepen voor de kids.
    Vanochtend eerst wezen peuterzwemmen, daarna rondgelopen op een pasar malam (Smurf keek zijn ogen uit naar de balinese danseressen en heeft heerlijk bami zitten smikkelen) en op de terugweg langs de kermis. Hij was echt helemaal kapot en is in de buggy is slaap gevallen, met zijn armen om het plastic gereedschaps setje dat hij net met eendjes hengelen op de kermis had gewonnen. Zo schattig!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier sinds een uur wat meer krampjes/ steekjes...we zien het wel...

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Pooh; aangezien ik de komende 2 weken niet kijk hier....heel veel succes met de bevalling!

Mieke en wanna, hele fijne vakantie!

Wij zijn er bijna helemaal klaar voor. Alleen de laatste spulletjes nog even pakken en dan kunnen we morgenochtend heerlijk weg naar de zon....

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, jullie natuurlijk ook een heel fijne vakantie.

Zo wij zijn ingepakt. Ik ben nog steeds beroerd. Kan maar weinig staan dan wordt het al licht in mijn hoofd en breekt het zweet me uit.

Hopelijk morgen beter.

Zon, here we come!!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik hoop dat het snel beter gaat mieke! Veel plezier op Kos!

@all, krampjes zijn weer weg...helaas...

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ai Mieke, hoop dat je snel opknapt en niet beroerd het vliegtuig in hoeft!

Daffie: heel veel plezier!

Pooh: wie weet, het rommelt kennelijk toch al een beetje. Tjee wat spannend hè?!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier pooh, met dikke buik :)
    Alles was rustig vannacht!

9. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Zo, daar ben ik ook weer, gebruind en uitgerust na een heerlijke vakantie in de zon.

Bedankt voor allen 'vruchtbare vakantie' wensen. We hebben ons best weer gedaan ;) en we zullen zien...

Pooh, nog steeds aan het wachten, tja, het kan ieder moment beginnen maar het kan ook best nog even duren... Spannend hoor! Wel fijn dat de bloeddruk goed blijft. Zet em op meid!

Daffie, mieke, wanna, heeeele fijne vakantie toegewenst! ik hoop op veel zonuren voor iedereen en lekker uitrusten! Wat zal het hier rustig zijn aankomende week...
    Mieke, jammer van jouw ongi, wie weet maken we allebij een vakantie baby ;).

Timon, wat jammer meid! Ik heb nog en paar keer aan je gedacht daar, had goede hoop naar jouw verhalen! Sterkte met wat er komen gaat. Ook wel erg dubbel dat je nu net tussen de zwangeren en pasgeboren baby's zit zeg, pfff.

MB, dus ze heeft nu echt de benen er onder, knap hoor! Nu wordt het nog drukker voor jullie met achter haar aan rennen :D.
    Dat gevoel dt je blij bent dat ze om 19.00 in bed ligt kent iedere ouder wel denk ik. Volgens mij is dt volslagen normaal hoor, ik hoor in mijn omgeving niet anders...:).

Miep, fijn dat de sprong weer een beetje over blijkt te zijn, wat een gedoe soms he ;). Ik lees ook dat je je weer lekker hebt uitgeleefd in een van de topics in de lounge :D. Oh man, ik reageer ook nog wel eens meer meestal klik ik het maar gauw weer weg anders ga ik me echt frustreren, er zitten een hoop leeghoofden hier op de site...

Soof, wat vervelend dat je die krampjes en bruinverlies had, ik kan me voorstellen dat je daar wel onzeker van wordt, ontdanks dat je het eerder mee hebt gemaakt n dat het vaker voorkomt. Ga je morgen nog bellen voor nog een echo?
    Tof van die bank, is toch wel fijn om een lekker bank in de kamer te hebben! Hoe staat het met de verbouwplannen?

Vakantie was super! We hadden leuke kamers vlak bij elkaar dus we konden 's avonds lekker met zn allen op de overloop zitten terwijl we de kinderen goed in de gaten konden houden. Overdag veel gezwommen en gespeeld met de kinderen. Opa en oma hebben hun hart opgehaald, zo leuk! Was erg gezellig en geslaagd! Op naar de volgende vakantie ;):D. Maar ja, morgen eerst maar eens aan het werk...

Zo ik ga koken!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom thuis mvt! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Hier is het rustig, op af en toe wat krampjes na dan. Morgen is het volle maan... wie weet!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier Wanna, ook met een dikke buik :D dat komt volgens mij niet meer goed :)

Vandaag langsgeweest bij vriendin die geëmigreerd is en nu twee weekjes in NL is. Was heerlijk om bij elkaar te zijn en elkaars baby's te bewonderen (zij is 1 week eerder bevallen)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meldplicht... niets te melden.....
    Vanavond volle maan! ;)

13. MvT! He wat fijn om te lezen dat jullie het goed hebben gehad! Welkom thuis! Nee, ik ga niet bellen want het was echt alleen maar vrijdag gelukkig.
    Verbouwen: Zit nog op een paar stukken van Marc te wachten. De man die dit moet regelen op zijn werk had 2 weken vakantie ;) en is er vanaf vandaag weer, zodra alles er is kan het aangevraagd worden.

WANNA! Ach wat lief, ik zie hem al helemaal liggen :)

POOH! Het is aan het rommelen maar je geduld wordt op de proef gesteld. Heb geduld je bent nog niet bij de 40 wkn ;)

Daar moet ik mezelf ook voor gaan beschermen... ik ben met rick bij 38 wkn bevallen, dat kan dus straks flink tegenvallen ;)

Gisteren in Duinrell geweest, helaas was het weer niet best en zijn we vroeg naar huis gegaan. Ik viel in de auto in slaap, was een beetje moe :)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    weet ik soof, jens kwam ook "pas" met 39+6 ;)
    Een kennis van het forum krijgt over een dik uur een keizersnede. Zij is 1 dag voor mij uitgerekend. Ik wil nu ooK!

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hey meisjes!

Soof, is het nu wat rustiger daarbinnen en geen bloedverlies meer gehad? Ik had het ook hoor, alle keren dat ik zwanger was, toen het misging maar ook bij Mini1 en en bij Mini2, zo rond de 7 weken geloof ik. En bij Mini2 nog met ruim 12 weken toen we op vakantie waren en we een heeeele lange dag in de auto hadden gezeten over allerlei kronkelweggetjes. Toen schrok ik echt heel erg maar het was de laatste keer gelukkig.
    Ik hoop voor je dat je gauw je energie weer terug hebt, want werken in die eerste 12 weken is echt wel heel erg doorbikkelen he?

Mieke wat sneu dat je je zo slecht voelt en net nu je op vakantie gaat! Ik hoop dat het gauw over is en een fijne vakantie gaat hebben!

Pooh, goed te lezen dat je ook je rust lekker pakt zo af en toe... Dat is wel nodig want je gaat natuurlijk vandaag bevallen met volle maan, zet 'm op! Mini2 is ook een weerwolvinnetje :D

Wanna, fijne vakantie!

Daffie ook veel plezier op vakantie!

Hai MvT, welcome home! :) Klinkt fijn, jouw vakantie... Maar jij werkt toch niet meer?

Hier een druk weekend achter de rug, vrijdag personeelsdag wat erg leuk was. Het was een thuiswedstrijd voor mij, ook weleens leuk om niet het hele land door te hoven crossen maar gewoon te kunnen lopen :D. Zaterdag vrienden over waaronder een stel die in Engeland wonen, de beste vriend van mijn man. Die heel fijntjes vroeg of mijn man nog zoveel zelfmedelijden heeft... Aan mijn man dus he? :D Was wel even fijn om te merken dat anderen dat dus ook vinden en dat het niet allemaal aan mij ligt. Maar vond het ook wel een beetje zielig juist omdat hij er gewoon niet uit lijkt te kunnen komen. Zijn antwoord was namelijk ook nog eens: "je mag niet eens toegeven dat je het zwaar hebt, dat wordt blijkbaar gezien als zelfmedelijden". I rest my case... En gisteren hadden we een verjaardag, was heel gezellig maar Mini1 was er helemaal klaar mee op het eind dus die hebben we gillend op de fiets naar huis vervoerd, hihi.

Mini2 is al aan het kruipen dames, hoe snel is dat? :$ En ik maar denken dat ze het wat rustiger aan zou doen in vergelijking met Mini1 maar niks is minder waar, hihi. Volgens mij krijgt ze nu trouwens alsnog de waterpokken want ik zie wat bultjes op haar hoofdje :(. En Mini1 heeft het weer even een beetje moeilijk met zichzelf, alles is nee momenteel en ze wil 's ochtends haar broodje ook niet eten en dan wordt ze weer kribbig omdat ze honger heeft, enz. Maf kind... :D

16. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Miep, het valt dus al meer mensen op dat hij zo is ;). Maar ja wat hij zegt zit ook wel wat in natuurlijk... O jee die meiden toch, dus nu al aan het kruipen, dat is inderdaad ook weer een snelle dame zeg! En mini 1 die zich zelf in de weg zit momenteel, tja het is ook overal het zelfde he! Een troost, het gaat vanzelf weer over ;);).
    Ik werk nog wel hoor, alleen heb ik mijn baan in de makelaardij opgezegd. Ik zit de maandagen op kantoor en de woensdagochtend werk ik vanuit huis. Dan heb ik nog een keer in de paar weken dat ik op de donderdag een cursus moet verzorgen die vanuit de zaak georganiseerd wordt. Ik werk dus niet zo veel meer maar zo is het goed te combineren met Thomas e.d. Een eigen bedrijf is best wel druk dus op deze manier kan ik ook thuis rust creeeren als Jasper thuis is. Werkt prima zo...

Pooh, tja ik ga er toch maar van uit dat je de volgende volle maan niet meer gaat halen ;););).

17. MIEPIE! Oh gezellig zo op de fiets :p
    Het gaat gelukkig weer, heb het niet meer gehad! Ben alleen de hele dag misselijk wortd er niet goed van. Overgeven nog niet gehad maar dit is ook niks. Ik weet niet wat ik moet eten, eet ik niet ben ik misselijk... eet ik wel iets wordt ik ook misselijk. Ben daarnaast walgelijk moe... nou ik weet het effe niet :)

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O ja MvT, jullie hebben ook een eigen bedrijf natuurlijk, dat was me even ontglipt. Wel heel fijn dat je zo een betere balans voor jezelf en voor je gezin hebt gevonden... Enneh.... als ze 18 mag je toch hopen dat al het gedrein en nee zeggen enzo wel een keertje over is, toch? :D Nee hoor, het hoort erbij en het geeft voor mij aan dat ze een sterke persoonlijkheid heeft. Ik moest gisteren ook wel weer zo om haar koppigheid lachen. Toen we bij die verjaardag aankwamen, wilde ze niet naar binnen en bleef ze dus gewoon een halfuur in de gang zitten, haha! Dan moet ze echt even wennen, zelfs toen haar vriendinnetje Sofie er was kwam ze nog niet tevoorschijn. :D En later kwam ze wel binnen en ging ze gewoon lekker haar ding doen en met Sofie spelen, lachen hoor! Eigenwijs ding is het ook, weet niet van wie ze het heeft hoor! ;)
    Wat betreft die opmerking van mijn man... Als hij nou niet IEDERE dag zou zeggen hoe zwaar hij het heeft, zou er wat inzitten... En als hij bereid zou zijn er zelf iets aan te doen en het niet steeds buiten zichzelf neer te leggen, zou er wat inzitten.

Soof, vervelend he, die misselijkheid... Ik zou het houden bij dingen eten die rustig zijn voor je maag, niet teveel vet, geen al te zure dingen, niet te zwaar vallend, enz. Maar ik heb die eerste weken nauwelijks gegeten eerlijk gezegd, ik vond alles even vervelend smaken, had nergens zin in, zelfs niet in dingen die slecht voor me zijn. Nou heb ik natuurlijk wel een reservevoorraad en dat is bij jou wel een beetje anders he? Veel sterkte hoor Soof, het is echt niet fijn die eerste tijd!

19. MIEPIE! Nee het is echt niet fijn, ben gisteren ook in een huilbui utgebarsten was echt niet leuk :(
    Maar ja, ik moet het ermee doen. Zometeen fysio, heb ik weer even wat afleiding!

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Pooh, voel je al wat? :) Bij Mini2 kreeg ik ongeveer rond deze tijd mijn eerste weeën met volle maan, dusseh.... Hoppaaa! :D

Deel Deze Pagina