Dat zou mij ook enorm tegen de haren in strijken zeg! Allemamachies! Tja, dan is het wel een beetje een zeurkous. Ik zeg ook altijd dat als je er niks aan doet moet je er ook niet over zeuren...
Wanna, fijne vakantie! Jij gaat vandaag toch weg? En wat fijn dat je vriendin er weer even is, jullie hebben vast een hoop bij te praten. En over die dikke buik, ik heb mij er maar bij neergelegd dat het nooit meer zo wordt als voor ik zwanger werd. Ik heb vooral meer vet rond mijn heupen/maag, heupbroeken zijn nu echt "not done". Ik vind het vooral lastig nu om goede spijkerbroeken te vinden, waarbij er dus niets over de broek puilt. Dat vind ik zo'n lelijk gezicht. MVT, welkom thuis! Lekker hoor, even opladen in de zon. Fijn dat je het werk goed kan combineren met mama-zijn, dat is belangrijk. Dat was voor mij ook de reden om een andere baan te zoeken. Als ik thuis ben wil ik een leuke mama zijn, niet een chagarijn die thuis nog aan haar werk denkt. Al lijkt een eigen zaak mij ook best wel stressvol, je hebt volgens mij altijd wel iets te doen. Miep, zohee, die mini2 is ook al zo'n snelle dame. Dat belooft nog wat. En die eigenwijze mini1, dat is me er ook eentje. Maar eerlijk gezegd komt dat pittige karakter mij niet onbekend voor, Yfke kan er ook wat van. Die heeft o.a al ontdekt dat als ze iets niet wilt, dat ze dan languit op de grond kan gaan liggen, zodat ik haar minder makkelijk op kan tillen. Stiekum moet ik er hard om lachen, vooral om uitdagende gezicht erbij...... Soof, ik vond die eerste weken ook geen feest. De spanning/ de overweldigende moeheid/ het eten wat niet smaakt, al je energie wordt erdoor opgeslokt. En je moet vaak doen alsof er niets aan de hand is, aangezien je nog niet wilt dat iedereen al weet dat je zwanger bent. Ik weet nog dat ik enorm was opgelucht toen iedereen het wist, toen kon ik erover praten en meer toegeven aan het moe zijn. Pooh, lastig he, die laatste weken. Ik was er vanaf de 38e week klaar voor, maar moest dus nog bijna 4 weken wachten. Dat waren de langste weken van mijn leven. ALL, Yfke is op het moment zeer geinteresseerd in taal, ze wilt bij alles was ze ziet weten hoe het heet. En ze kan zelfs al AAP en APPEL zeggen! Ze heeft een knuffelaap in haar bed, en ineens hoorde in 's ochtens AAPAAAPAAAPAAAP. Goed he.
hier nog geen teken van volle maans weeen hoor..jammer mara helaas. Vandaag weer 2 kindjes geboren van de yoga en een forum vriendinnetje...zucht.
Alhoewel, je hebt nog een hele nacht, die volle maan is na 12 uur natuurlijk niet ineens minder vol.... Go Pooh, GO!
Ik lees nog steeds mee en wacht op de kleine van Pooh. Helaas zit die blijkbaar lekker in mama's buik.
goedemorgen allemaal! Hier een rot nacht gehad. 4x plassen en 2 uur lang een kind gehad wat lag te wroeten in mn doos. Raar gevoel, net alsof iemand met een vinger in mn vagina zit, die zn nagel niet geknipt heeft. Niet pijnlijk of als wee, maar wel dat i ker wakker van word en veel moet plassen. Ik moet om 11.15 naar de vk, effe vragen wat dat nou is. Ik stel mezelf zo voor dat uk met het hoofd aan het "rondkijken" is
POOH! Wat omschrijf je dat toch heerlijk, ik lig hier helemaal in een deuk. Collega kijkt me aan maar heb haar maar verteld dat ik dit niet kan herhalen Ikke was vanmorgen behoorlijk misselijk, gelukkig zakt het nu een beetje. Oh ja had ik al verteld dat ik moe ben
wat een omschrijving pooh.....hahahahhahaha ppff vannacht de dokterspost hier in huis gehad voor me man, ben kapot heb ieder uur gezien
hahaha soof, ik zie het al voor me!! Geweldig! Ik heb het "probleem" voorgelegd aan de vk. Die herkende het wel van verhalen van andere vrouwen. Volegns haar kan het zo zijn dat de wand van je vagina schuurt tegen de andere kant door de bewegingen van de baby. En dat zou dat gevoel kunnen zijn! Verder was alles goed.
Mikaja, wat is er met je man? Pooh, dan voel je dat dus eens van de andere kant... in je doos! Ik heb uitzicht gehad op manlief die behang aan het trekken was. Morgen ga ik de deurposten voorzien van een ander kleurtje. Volgende week gaan de muren weer kleuren.