Nee joh, ik ga voor olifantendracht. Uk heeft het prima daar binnen geloof ik, is nog lekker aan het bungy jumpen! blijft toch moeilijk hoor, scholen kiesen. We hebben gisteravond een 38 pagina rapport uitgeprint van 1 van de 2 scholen waar we uit gaan kiesen. Lekker leesvoer. Ik ga ook nog maar met de buren babbelen. Al onze buurkids zitten of op de een of op de andere school. En dan in november of zo eens een afspraak maken om binnen te kijken.
Lijkt me een goede aanpak, Pooh! Maak gebruik van alle bronnen die tot je beschikking staan, de officiële en de niet-officiële en, het allerbelangrijkst, van je gevoel als je er eenmaal rondloopt! (dat was gisteren bij mij iig heel goed)
precies miep, ik ben een gevoelsmens en pik heel snel de sfeer ergens op. en heb het meestal wel goed
Die rapporten moeten wij nog doornemen. En qua gevoel waren wij direct verkocht op de jenaplan hoor. Maar van dit verhaal viel ik echt achterover en zij is leerkracht op het voortgezet onderwijs.... dus ik neem aan dat ze weet wat ze zegt! Mijn collega heeft haar 2 dochters op de jenaplan aan de andere kant van de school zitten ne daar is het niveau heel hoog van schoolverlaters! Dus ja waar ligt het dan aan? De onderwijsrapporten van alle scholen hier in de buurt zijn allemaal prima. De een op het ene vlak wat beter als de ander. Bij de school hier tegenover is eigenlijk het probleem dat ze 2 jaar terug zijn gefuseerd en dat heeft toen problemen opgeleverd en daar is advies in gegeven. Ik zal de schoolrapporten eens uitprinten en doornemen!
Schoolgidsen vind je overigens op de site van de betreffende school. Het is dus een document van de school zelf maar over de meetbare resultaten (cito-scores e.d.) mogen en kunnen ze niet jokken.
ik ga proberen te slapen Heb bijna nonstop een enorme druk op mn onderkantje. Geen weeën tot nu toe, maar iets voelt anders..
MEIDEN !!!!!! ik vondt vanmorgen dit sms-je van Pooh: om 4.15 geboren onze Maja Annika, 4100 gram en 51 cm. Alles goed! Begon om 0.15 uur...ging super snel!! Meid ik heb je al een sms gestuurd maar nogmaals: GEFELICITEERD !!!!!!!!
WOOOOOOOOOH, lieve Pooh/poohman en Jens, van harte met Maja. En een dochter, wat superleuk! Zo hee, dat is razendsnel gegaan zeg, ik sta er nog een beetje van dit supernieuws bij te komen........
Pooh gefeliciteerd!! met Maja Natuurlijk ook voor papa en Jens. Fijn dat het snel ging en dat het goed met jullie gaat. Dikke knuffels
hier pooh vanuit t zhus. om 0.15 erste soort van wee. om 1.40 vk gebeld, 5cm ontsluiting. 2.15 in zhuis, 4.15 was ze er al. hele snelle ontluiting, max10 min persen denk ik. 4142 gram, 51 cm. vandaag bloedglucose prikken bij haar, was wat laag. anders morge naar huis
Het lijkt wel of ik vandaag kraamtranen heb zeg, heb echt een rotdag ben steeds aan het brullen. Geen geduld met Rick en zie als een berg tegen alles op! Bah........
JAAAAAAAAA!!!!!! Daar is ze dan!!!!! Van harte gefeliciteerd lieve Pooh, Husband en Jens met de geboorte van jullie dochter MAJA!!! Wat een leuke namen Pooh, mijn tante heet Maja en ik heb ook nog serieus over die naam nagedacht maar mijn man vond het niet leuk. En Annika vind ik ook echt heel leuk! En wat een fijne bevalling! Geniet van je kraamperiode, we lezen gauw weer hoe het met je gaat!
Joepie, eindelijk is Pooh van het prikken in d'r doos af. Pooh & man en Jens, hartelijk gefeliciteerd met Maja!!!! Wat een vluggertje, zeg. Sophia, knuffel.
hier moeie pooh. maja was klaar wakker vannacht. krampje, luiers, flesjes etc. om3.30 lag ik nog wakker. heb haar toen maar in bed genomen en dat was goed. zij sliep, ik half. mogen straks naar huis. sof,dikke knuf