Even zwaaien. Ik ben veel aan het werk *pfffff* en het word er nog niet minder op. Neus staat echt even de andere kant op dan denken aan hoe verder in de mmm en wanneer. Pooh, alsnog van harte met je verjaardag!!
buren dag is hier een succes. Ik moch vandaag naar buiten met Maja en we hebben 2x een kwartiertje met haar rond gelopen terwijl Jens zich in het zweet ana het dansen was op het springkussen. Toch heb ik nu veel last van mn buik. Denk te veel gedaan, effe rondlopen, met de buur kletsen op de bank en 2 buurmeiden die een kadotje kwamen brengen...pff
He jammer meid, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hier gaat het beter, ondanks ik vanmorgen moest overgeven.... wij zijn vandaag gaan shoppen voor nieuwe garderobe Rick. Die is weer helemaal klaar! Was gezellie maar ook vermoeiend....
heb blaasontsteking. Gister HAP gebeld en heb alle verschijnselen. Bah! Maja, doet erg lang over haar flessen, 3 kwartier over 90 ml. Kietelen, koud washandje helpen een beetje, maar ze slaapt gewoon door en neemt er de tijd voor. Ik maak me dan gelijk weer zorgen. We gaan straks een 2 gaatjes speen proberen en als dat niet werkt bel ik vanmiddag de vk voor advies
Pooh, wat vervelend voor je. Ik hoop dat de kuur gauw aanslaat en je niet zo'n last meer hebt. Is het erg dan dat zo'n kleintje lang over de fles doet? Soof, fijn dat je je weer iets beter voelt! Ik hoop dat het een stijgende lijn is en dat je straks fit zwanger bent! Leuk he shoppen voor de kleine man. Wij moeten alleen nog nieuwe schoenen en laarzen kopen voor Thomas en dan is hij ook helemaal klaar voor de winter. Ik kom net uit het ziekenhuis en kortweg komt het er op neer dat we volgens haar te ongeduldig zijn en er niet zo mee bezig moeten zijn. Ze willen/kunnen ons niet helpen. Dit was nogal een tegenslag gezien ze me andere dingen heeft beloofd toen ik de miskraam kreeg maar die beloftes voelen nu meer als een zoethoudertje voor toen. Toen ik donderdag het ziekenhuis belde zei de assistente dat het misschien handig was dat ik op dag 3 langs zou komen omdat ze dan meteen konden bepalen hoeveel hormonen ik zou moeten spuiten ... Toen ik aangaf dat dat nog niet mijn bedoeling was en dat ik eerst overleg wilde omdat de gyn bij de miskraam had aangegeven dat wellicht nog een HSG goed resultaat zou geven, gaf ze aan dat dat ook goed was en dat de gyn dan nog wel een HSG zou inplannen. Ik ging dus met een iets ander idee heen dan dat ik er weer vandaan kwam... Ben erg teleurgesteld.
kan ik me voorstellen mvt, die teleurstelling. Is zo gemakkelijk om te zeggen, je bent er te veel mee bezig Dat helpt geen zak! Maja doet te lang over haar fles en valt dan in slaap, om hem niet leeg te drinken. Dat is het probleem. En dan moet ze 2 uur later weer een fles! We hebben om 1100 uur een fles gegeven met 2 gaatjes en die ging schoon op in 20-25 minuten!
O gelukkig maar, zo zie je maar, ze gaat zo snel, ze is al weer toe aan een grotere speen . Ja, het slaat ook helemaal nergens op. Wij wilden het juist steeds rustig aan doen. Het zh had steeds wilde plannen die wij dan weer vooruit schoven omdat wij niet zo snel er aan toe waren. En nu zijn we 2 jaar en 1 mk verder en wil ik graag weten wat de mogelijkheden zijn en wanneer en dan krijgen we ineens de deksel op de neus. Ze keek me ook echt zo half lacherig aan, ik kreeg echt het idee dat ze me niet serieus nam en dat ik in haar ogen een vervelend kind was dat te vaak om een snoepje heeft gevraagd.... Eerst alles maar eens even laten bezinken en als we dan wel weer naar het zh gaan zal het niet meer dit ziekenhuis worden denk ik. Ze heeft de laatste tijd steeds haast en heb helemaal nu het gevoel dat ik haar lastig val met onze 'onnozele' vragen .
MvT, ik zou razend zijn. Dan maken ze je eerst blij met een dode mus dus. Ik zou er toch nog eens over gaan praten en dit bespreken hoor, dit kan gewoon niet. Pooh, drinkt Maja al 90cc... wat veel al. Ik laat het weer afweten he meiden, sorry daarvoor, maar ben nog druk met andere dingen.
MvT! WATTT!!!! Nou sorry hoor maar dit klinkt echt te belachelijk voor woorden. Laat het bezinken maar ik zou maar eens naar een fertiliteitsarts gaan, lijkt me verstandig!!! HOu het even kort want ik moet een spoor voor thomas de trein gaan maken
Soof, zij is fert. arts. Tja, juist daar verwacht je wel een andere reactie van gezien zij dagelijks met mensen te maken heeft die in die emotionele achtbaan zitten. Maar goed, helaas.... Ik ga het er nog eens goed met Jasper over hebben en dan denk ik dat ik maar eens ga overleggen met mijn ha of ik niet naar een ander zh zou kunnen voor een second opinion oid. Succes met Thomas .
Oh , nou dan weet ik even niet wat ik moet zeggen eerlijk gezegd. Mijn ervaringen zijn heel anders...
ja, mvt, zo komt het dan haast over. Alsof je staat te zeuren om een spekje.. ;( Buuf komt net 2 kiddieboards brengen. Effe kijken welke er op onze wagen past!
Weet je wat ze ook nog zei? "Tja, je kunt hier geen baby's kopen, zo gemakkelijk gaat het niet". ik was gewoon helemaal overdonderd. Van de 4 jaar dat wij aan het proberen zijn om ons gezin te verwezenlijken ben ik maar 2 keer in verwachting geweest waar we tot nu toe helaas maar 1 lief manneke uit gekregen hebben dus je zou denken dat ik wel zou weten dat het meestal niet vanzelf gaat. Ik wilde gewoon dat ik niet zo overdonderd was en dat ik was assertiever voor me zelf was opgekomen. Zij is al die tijd mijn arts geweest dus zij zou beter moeten weten...
Sorry hoor, ik zal er over ophouden. Vanmiddag was ik verdrietig maar nu ik het heb laten bezinken ben ik eigenlijk alleen nog maar bos op haar...
MvT, heel begrijpelijk hoor! Dat de boosheid nu komt. Als ik overdonderd word weet ik op dat moment ook niets meer uit te brengen, dat komt dan pas later. Maar ja dan is het al te laat. Balen he. Ik vind echt dat jullie onterecht behandeld zijn. Ik zou het er niet bij laten zitten! Dikke knuf.
mvt, ik ben in shoch over die K%tT opmerking...vreselijK! Dat zeg je toch niet?! Hier een goede nacht gehad. Maja kreeg om 23.15 en 3.30 een fles en werd om 7.30 pas wakker. HeerlijK!
MvT! Je hoeft je toch niet te verontschuldigen! Het is heel terecht dat je ermee zit en dat je boos bent. Vindt het echt onbegrijplijk hoe zij reageert. POOH! Ze doet het keurig zeg! Ik mocht weer even spieken alles prima en het is al flink gegroeid er zwaaide weer een klein mensje naar ons. En als bonus heb ik er weer een paar dagen bij gekregen, ik ben nu 9wk en 5 dgn. Weer precies volgens de cyclus. De dagen die er in het begin afgingen zijn er weer bij. Meteen het standaard bloedprikken laten doen, maar ja Rick was onderhand wel klaar met wachten, trekt ie de hele prikhandel eruit terwijl die mevr. nog bezig was. We waren allebei niet snel genoeg, kleine draak Dat was dus 2x prikken.
Pooh, wat fijn dat ze het zo goed doet zeg! Lekker om weer een beetje te kunnen slapen 's nachts he! Soof, ach nee, wat een boef zeg! Wat super dat alles volgens schema groeit en dat je toch een paar dagen verder bent (deste eerder zijn die 12 weken voorbij ). Hoe gaat het met spugen en de vermoeidheid? Inmiddels heb ik het naast me neer kunnen leggen. Ik denk zeker dat zij fout bezig is maar ik heb gewoon geen zin om daar nog meer energie aan te verspillen dus ik laat het er maar bij. We hebben het er thuis een paar keer over gehad en we hebben besloten dat we begin volgend jaar een afspraak gaan maken in een ander zh. Binnenkort ga ik wel naar de ha om de zaak voor te leggen en een nieuwe verwijsbrief te halen maar omdat er een drukke periode aan komt met verjaardagen, feestdagen en de verhuizing lijkt het me het beste zo, even een paar maanden rust. En ergens heeft ze natuurlijk ook wel gelijk dat de kans bestaat dat het nog op de natuurlijke manier zou kunnen lukken (al is dat in 4 jaar nog nooit gelukt) maar om dat nou op die manier te zeggen... Ach ja... Shit happens.
MvT! Knap dat je je er zo bij neer kan leggen! Maar aan de andere komt het misschien toch goed uit gezien jullie verhuizing! Dan wil je je ook niet voelen zoals ik Het gaat op zich wel, ben er denk ik aan gewend of zo, maar nu heb ik de laatste 2 avonden moeten overgeven. Ik ben in de avond het meest misselijk. Maar goed wat je al zegt de 12 weken is ook weer een paar dagen dichterbij Ik zit nu alleen op mijn werk, gelukkig niet druk. Gisteren is mijn bloeddruk op 100/55 vastgelegd dus dat verklaart ook wel waarom ik me niet zo lekker voel..... Ben ook steeds licht in mijn hoofd... ha dik met Rick ook maar dan wel later in de zwangerschap.
wat goed zeg soof, Heb je flink terug gezwaaid? Leuk hoor! Hier net een wandelingetje gemaakt naar het tuincentrum. daar liggen verdorie de kerstballen al weer klaar...oef! Voel me een klein beetje schuldig. Jen is vandaag naar het kdv en wij zijn "lekker thuis". Vanmiddag weer kraamvisite!