MVT, die opmerking van de fert.arts, daar zakt mijn broek echt vanaf:x. Juist zij zou beter moeten weten. Maar heel goed dat je aan haar geen energie meer wilt verspillen en weer vooruit kijkt. Soof, leuk dat je weer even kon zwaaien. Dan weet je gelijk weer waar je al die ongemakken voor moet doorstaan, toch? Pooh, hoe vindt je het, mama zijn van 2 kindjes? Is het heel anders, of voelt zo'n klein mensje meteen weer vertrouwd? ALL, het weekendje met de s.familie is 100% mee gevallen. Mijn s.ouders hadden geregeld dat we in het buffet-restaurant konden ontbijten en dineren, dus dat scheelde een hoop gedoe. Het was prachtig weer dus we waren veel buiten. De kids waren al blij met "het bos" voor de deur, ze hebben bakken vol met eikeltjes verzameld. En natuurlijk ook gezwommen, waar we nu allemaal verkouden van zijn geworden. Yfke vond het allemaal geweldig en was zo blij en enthousiast. En tja, als je kind blij is, dan ben je het zelf eigenlijk ook. Morgen nog 1 dag werken en dan hebben we 1 week vakantie. Het weekend ga ik samen met hubby winkelen/hapje eten en naar de bios. En dan zondag heeeeeerlijk uitslapen, daar heb ik nu al zin in. Maandag gaan we voor een midweekje naar Drenthe, even een paar dagen relaxen.
@mb01, ja het gata eigenlijk vanzelf .Al is papa nu nog wel thuis hoor. Volgende week mag ik het alleen doen, hellupie Gelukkig is maja en tevreden kindje, dus heb ik mn handen wel eens even vrij!
zo, moest effe zoeken nara ons topic, stond op pagina 3!!! shock! Alles goed met iedereen? Daffie, Timon mieke? Hoe is het bij jullie? Mieke, weet je al of Griekenland jullie weereen kadotje heeft gegeven? Wanneer is je NOD? Hier alles goed. Vandaag lekker thuis met S en Maja. Jens is naar het kdv (ahhhh). Mn moeder is net vertrokken en na de 1000 uur fles gaan we effe Maja showen op S oude werk. Verder lekker uitrusten en genieten! Madammetje had gistermiddag het of warm, of krampjes of wilde mama tijd, of had te vroeg honger,..... geen idee, maar ze was erg huilerig. Dus heb ik non stop me haar op de arm gezeten. Geeft niets en we konden gelijk de draagdoek uitproberen. Lekker warm hoor Moet nog een beetje oefenen met die doek.
MvT: Ik heb vol verbazing en ongeloof je verhaal zitten lezen van de gyn. Werd gelijk woedend!! Wat denkt dat mens wel, net alsof je pas een paar maanden bezig bent en gelijk aan de bel trekt. Een second opinion zou hier denk ik zeker wel goed zijn, dit moet je echt niet pikken. Verder zou ik het er ook bij laten, je kan wel met die vrouw gaan praten maar het zal bij jou alleen maar terleurstelling en frustratie opleveren denk ik. Zij weten het toch altijd beter. En de energie kan je beter gebruiken bij een goed gesprek met een arts die WEL naar je luisterd en je gaat helpen. O en ik kreeg helemaal moordneigingen van die opmerking je kan hier geen babys kopen. Had ze misschien een ander dossier voor haar neus of zo?? Volgens mij moet dat mens een ander beroep gaan kiezen, als gevangenisbewaarder of zo. Kan ze daar lekker mensen afkatten. Soof: Wat heerlijk dat je weer hebt mogen spieken bij je beeb. Ik vind het zo leuk voor je. Heerlijk, over paar maanden heb je weer zo'n heerlijk klein hummeltje in je armen. MB: Gelukkig is het weekend je mee gevallen!! Je s.ouders hadden er dus goed over nagedacht. Als ik dat zo lees dan krijg ik ook zin om weg te gaan. Denk dat ik maar eens ga kijken voor een lang weekendweg. Pooh: Heerlijk zo'n tevreden meisje! Hoe vind jens het om grote broer te zijn? Heerlijk genieten All: Ik ben ook heerlijk aan het genieten. Isabella is een heerlijk meisje. Ze is nu af en toe een beetje gefrustreerd want ze wil kruipen en dat lukt nog niet. Ze schuift achteruit. hihi maar met beetje draaien en schuiven komt ze wel waar ze wil zijn. Dus ik zal binnenkort wel mijn handen vol hebben, dat kruipen komt er wel al aan. Ze kletst de oren van mijn hoofd, papa kan ze al zeggen de rest is nog overstaanbaar. Heerlijk stemmetje heeft ze. Ze is dol op de honden en het is geheel wederzijds, ze roept ze ook de hele dag hebben ze alleen niet door. Als ze huilt willen ze haar troosten, lief he.
Even een snelle en korte reactie. Pooh, volgende week woe is mijn nod geloof ik. Nog even geduld dus. Wij gaan zo naar Landgoed Het Roode Koper. Schoonvader is vandaag 65 jaar geworden, dus feest. En dat wordt gevierd met een heerlijk diner, overnachting en ontbijt. We boffen lekker met het mooie weer. Tot later! x
SJORS! Ah schattig is dat he, is bijonze honden ook zo! En nu Rick wat groter wordt accepteren ze het ook beter. Hij krijgt geregeld een dikke kus, ook met de poezen is hij heel lief! MIEKE! Veel plezier, het is idd prachtig weer. Hier vandaag een beter gevoel. Moet wel weer tot 20.00uur werken.
ok mieke, ik duim nog door! En veel plezier! Jullie treffen het met het weer! @soof, succes met werken. Lange dag hoor! Fijn dat je je iets beter voelt vandaag .En meid, je bent al haast 12 weken weer! pfff, gaat snel! Wanneer heb je weer een echo? @brigit Kan ze al papa zeggen?? dat is snel zeg! Leuk!!! En dat kruipen, is echt lollig, je ziet ze oefenen en OPEENS die verbazing van IK KAN HET!!!
MvT: wat een onuitstaanbare reactie van je fertiliteitsarts zeg! En zeker als ze eerst heeft laten doorschemeren dat er allerhande opties waren om jullie verder te helpen en dan nu doen alsof jullie ongedulfig zijn. Pfff, vervelend zeg! MB: net terug van een weekendje weg, ga je weeer op vakantie?! Brigit: dat is inderdaad al wel heel snel, dat ze al papa kan zeggen! Mieke; veel plezier met het feest. Mijn duimen draaien overuren voor nog een grieks beepje! Pooh: fijn om te lezen dat maja het zo goed doet! En je niet schuuldig voelen als jens naar het KDV gaat hoor! Hij heeft het er toch best naar zijn zin en toen hij een baby was kreeg hij ook jouw onverdeelde aandacht, dus dat heeft Maja nu ook verdiend! Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Heb weinig tijd gehad om te internetten. Zit nu even een appeltje te eten en vind dat ik even pauze mag houden en mag internetten Ben sinds een paar dagen weer aan het werk en moet er nog wel even weer aan wennen. Kleine Smurf is vandaag voor de tweede keer naar het KDV (maandag is hij een paar wen uurtjes geweest) Kreeg net een mailtje van mijn man dat hij even had gebeld en dat onze kleine man wat verdrietig was en moest huilen en dat hij maar 60 cc had gedronken (normaal 210) Dan jeukt het me wel om meteen naar het KDV te rennen (vlakbij mijn werk) en de voeding over te nemen. Ach, ik moet gewoon wennen om de zorg uit handen te geven, maar dat valt niet mee.
oeh wanna, dan breekt je hart he?! Hoe lang moest hij wennen gisteren? Heft hij uiteindelijk nog goed gedronken? @all, we krijgen zo mijn nicht met neef en hun 2 kids op visite. Heerlijk, lekker met mijn aller liefste familie samen zijn en Maja showen! Heb er zin in!
Ik zwaai!!!! Zodra ik tijd heb ga ik lezen en antwoorden. Maar vandaag niet. Vandaag is het onze trouwdag, dus lekker weg. Na een maand mijn nichtje weer zien en ik heb er zin in!
Ik sluit me aan bij alle drukke mensen, ik heb ook weinig tijd om te lezen/reageren. Morgen gaan we naar Drenthe, heb er zin in. Helaas wordt het weer wel minder. Dus een zwaai naar iedereen, en tot volgend weekend!
Hier ook druk!!! Wel vanmorgen getest, helaas negatief. Geen idee of het te vroeg was (13dpo). Bij mij is het altijd raar.
Jeuhtje wat hebben jullie het allemaal druk zeg... Mieke, ik had vanochtend al even stiekem naar jouw kaartje gekeken en ik vond het ook al spannend worden, jij ook dus . Misschien is het inderdaad te vroeg, geen idee. Maar geen bloed geeft moed . Wanna, ach wat sneu, ik kan me voorstellen dat je dan niet helemaal lekker op je werk zit. Gaat het nu beter? Hoe vaak moet hij naar het kdv? Timon, nog van harte met jullie trouwdag! Was het gezellig? MB, veel plezier in Drenthe, het is hier nog prachtig hoor (noord Drenthe). Wij hebben zaterdag geshopt voor een aantal nieuwe meubels. We hebben een grote eettafel gekocht met 8 stoelen (2.80 lang! Eindelijk, dat wilde ik al zoooooo lang ), een heeele mooie grote boekenkast (joepie!), een buitenset van teak (volgend zomer eindelijk buiten eten!) en uitbreiding voor de keuken (groot fornuis ed). We zijn nu arm maar helemaal super blij . Kan echt niet wachten tot te de sleutel krijgen en lekker aan de slag kunnen! Ben er af en toe helemaal hyper van!!!
Ik heb het niet druk maar ben al 2 dagen erg misselijk............. hij gaat fijn maar niet heus MvT! Wat super heerlijk zo´n grote tafel, hadden wij ook. Maar toen kwam de box en moest de tafel weg Hoop hem wel weer eens terug te hebben