ik hol voorbij. We hebben 2 rot nachten achter de rug, hooguit 3 uurtjes slaap denk ik Maja heeft last van verstopping. Ze keutelt harde goudklompjes uit (als er al iets komt) en huilt veel. Echt hart verscheurend! Om 1100 uur kan ik bij de huisarts komen. Arm kindje! Ben moe!!!
huisarts heeft overlegt met kinderarts, moet nu 2x daags lactulose drank geven totdat de ontlasting weer normaal is. ALs ze koorts krijgt, niet goed drinkt of gaat spugen, gelijk terug komen!
Wat een rust hier! Pooh, wat zielig voor Maja. Gaat het al beter met de lactulose? Hier alles prima. Alleen slaapt Yfke op het moment erg veel, gister op het kdv 2x 2 uur. Ik was er bang voor de ze hier dan vroeg wakker zou zijn, maar ze sliep gewoon klokje rond. Hadden jullie kids ook een periode dat meer slaap nodig hadden? Verder is Yfke nu echt aan een harde-zool-schoen toe. Ik weet alleen niet wat nu de juiste keus is. De een zegt dat ze bij Van Haren prima schoenen verkopen (elephanten), en de volgende geeft wel 80 euro uit bij een duurdere zaak. Ik had nu shoesme, en na 3 maanden zijn ze echt versleten, dus eigenlijk vind ik dat er daar teveel geld aan uit heb gegeven. Jullie een tip?
MB! Vrienden van ons hebben altijd Elephanten zijn goede schoenen hoor, het is alleenniet mijn smaak. Wij gaan voor de schoenen altijd naar een goede schoenenzaak waar ze de voetjes goed opmeten. Tja het is steeds 90 euries maar ja, voor ons zijn schoenen erg belangrijk. HIer een rotnacht gehad, om 01.00 uur sliep Rick nog niet, uiteindelijk heb ik hem bij mij in bed gelegd maar dat is ook niet echt ideaal....
MB, vwb de schoenen... ik wacht altijd tot het uitverkoop is. Dan probeer ik iets te scoren voor het nieuwe seizoen. Ook laat ik zijn voetjes meten in de schoenenwinkel, en dan zie ik wel waar ik schoenen koop. Als ik zijn maat weet kan dat net zo goed online zijn hoor. En bij Scapino oid hebben ze ook goede schoenen, daar verkopen ze o.a. ook Clarks. Of bij Dolcis. Je kunt het zelf zo gek maken als je wilt. Ik heb deze zomer voor Boaz een paar gekocht voor 25 euro bij Dolcis van een goed merk. En online bij Scapino nog een extra paar Clarks voor 20 euro in de uitverkoop. Dus tja. Het loont om een beetje moeite te doen om te zoeken. Als je naar de winkel gaat en je past wat schoenen, dan weet je snel genoeg hoe bepaalde merken zullen vallen en of ze een smal voetje heeft of een hoge wreef. Ik geef echt geen 90 euro uit, vinden wij echt te veel. Denk ook vast aan snowboots voor straks in de winter, als er straks sneeuw ligt dan zijn ze allemaal uitverkocht!! En ook aan bijv. een sneeuwbroek oid. En de schoenen met hardere zolen die slijten echt minder snel hoor. Soof, fijn dat je je weer wat beter voelt. Vervelend dat Rick niet lekker sliep zeg. Boaz slaapt gelukkig weer beter. MvT, ik ben ook zeer benieuwd naar je ervaring met de iriscopist. Wanneer ga je? Pooh, arme Maja, hopelijk lost het snel op en kan ze weer gewoon poepen hoor. Simi, verhuisd dus. Gelukkig is dat achter de rug. Toch altijd een hele toestand he. Daffie, dappere keus hoor, maar zeker ook heel moeilijk. Hier alles zijn gangetje. Drukke tijden bij KLM komen er weer aan door de herfstvakantie. Verder gaat Boaz in eens zo snel in zijn ontwikkeling. Volgende maand hebben we 3 afspraken staan bij scholen voor een kennismakingsgesprek. We weten het eigenlijk al wel, maar zijn er nog niet geweest. En we moeten toch ook op ons gevoel afgaan en niet alleen op de ervaring van schoonzus.
Soof en Mieke, bedankt voor jullie reactie, al lopen jullie tips wel uiteen. Ik heb net gekeken naar schoenen in het winkelcentrum hier in de buurt, maar kon niets leuks vinden. En het 1e schoenenprobleem is een feit, Yfke past niet meer in de 1e stapschoentjes (met zo'n flexibele zool). Die lopen tot maat 22, en Yfke heeft 23. Vanaf maat 23 veel laarsjes, heel leuk, maar niet als je nog nooit op harde zolen hebt gelopen. Dus ik ga toch maar naar een (dure) kinderschoenenzaak (volgens mij kent miep die zaak ook, in het dorp bij de kerk). Daar hebben ze veel keus en wordt je goed geholpen, dat is toch ook wel wat waard. Maar je hebt gelijk hoor mieke, het loont om in de uitverkoop te shoppen. Ga ik zeker doen als het voorjaar eraan komt, want ik vind de prijzen voor schoenen ook bizar. Maar nu Yfke net loopt vind ik goed advies wel belangrijk, dus dan maar even wat geld er tegenaan gooien.
ik koop altijd bij dolcis voor zo'n 50 euro. ALs het uitverkoop is, dan koop ik vast de grotere maat voor jens Hier een fijne dag gehad met de kids. Vanochtend naar de winkels gewandeld, en tussen de middag bij het weeg uurtje geweest op het CB. Maja was 400 gram aangekomen in 2 weken Toen we terug kwamen heeft Jens 2 uur geslapen en maja sliep van 1400 uur tot 18.30. Ze gaat straks in bad en hopelijk slaapt ze goed vannacht!
Wij hebben ook al 2x in de uitverkoop kunnen scoren. Alleen nu de winterschoenen, hij moest even opnieuw gemeten worden. MB! Yfke al maat 23, dat heeft Rick nu ook hij is 2 1/2jr. Wat een verschil he! Maar ja een collega van mij heeft een zoontje net zo oud als Rick en die heeft al maat 27! Manlief is weer thuis, ben blij dat hij er weer is. Maar ja het slecht nieuws van vandaag is dat 1 van de poezen weer foetsie is (dezelfde als van het voorjaar.........) baal als een stekker. Ik kijk het nog maar een dagje aan. Anders morgen maar weer Amivedi inschakelen!
He lieve meiden, hier weer een berichtje van mij. Daan heeft op dit moment al maat 28 van zijn schoenen en maat 104/110 van truien, hij is erg groot. Ik ben op dit moment in Nederland. Ben vorige week weg gegaan bij mijn man. Heb even tijd voor mij nodig om te kijken of ik nog met hem verder wil. We staan op dit moment volledig anders in het leven en dat botst heel erg. maar ja. Hier kom ik hopelijk tot rust. liefs Soof, hopelijk komt je poes snel terug! dikke knuf
SJORS! Oh jee lieverd wat een slecht nieuws.... jee ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Heb je een aantal jaar terug alles opgegeven in Nederland en dan gebeurt dit.... wat moet dit moeilijk zijn! Is Daan met jou mee? Daan is iid wel een grote knul zeg, poeh! Maar ja wie weet wordt Rick alsnog 1.80m later Tja ik hoop ook dat de poes terug komt, ik snap er wederom niks van, ze is bang op straat ......
jeetje sjors ,wat schrik ik hier van!! Zijn jullie tijdelijk uit elkaar, of is het definitief? Sterkte meid!
@all, heb net met Maja in de draagdoek buiten gelopen. Het voelt knus en wat onwennig (voor mama). Ik vond het een beetje eng om haar los te laten hangen. Maar mevrouw slaapt er heerlijk in! Het is zo'n tricot doek van 5 meter lang die je zelf kunt knopen! Ach , als dit een hit is, scheelt het me weer... handig met een peuter in huis en je handen vrij hebben voor hem! @miepie, hoe is het?? je bent zo stil online! @soof, hoe is het met de misselijkheid, is het echt minder aan het worden? Of had je "gewoon een goede dag?"? @mieke, moet je vandaag ook werken? Het zou druk worden op schiphol dit weekend las k, vanwege de herfstvakantie! Hoe is het met Boaz zijn slapen nu? Heb je nog een nachtlampje geprobeerd? @daffie, en hoe is het bij jullie? Sta je nog achter jullie beslissing? Timon, en bij jullie, hoe is het? Ik vergeet af en toe van alles, dus neem me het niet kwalijk als ik weinig interesse toon. IK heb het gewoon druk met de kids en ben nog flink vergeetachtig! @simi en mb02, hoe is het met julliue meiden?
Mieke: Balen zeg van je ongi!! Kan hetmij voorstellen dat je er van baalt en dat je gelijk denkt dat er iets aan de hand is. Had ik ook de hele tijd en uiteindelijk was ik dan toch zwanger. je wordt erg onzeker als je steeds maar weer ongi wordt. En dan ook nog een deadline hebben, moeten jullie je er dan echt zo strikt aan houden? Of is het puur voor jezelf? Soof: werkt de spa rood nog steeds en hoe gaat het met de misselijkheid!! Idd eierkoeken die heb ik ook erg veel gegeten tijdens mijn zwangerschap en later echt heeeel veel chocola.. Daffie: Ik heb echt bewondering voor je!! Knap dat jullie je weer op andere dingen gaan richten. Heel veel succes en ook sterkte. Je zal af en toe vast even zwakke momenten hebben maar zo te lezen sta je strk in je schoenen en red jij het wel! Mikija: wij zijn met 4,5 maand gestart met bijvoeden. Dit omdat isabella vanwege haar reflux zo snel mogelijk vaste voeding moet krijgen.En het werkt daardoor gaat het zooo veel beter met haar. Pooh: hoe gaat het met maja haar verstopping? werkt de lactulose? je hebt ook druppeltjes van vsm om de ontlasting zachter te maken. Die helpen hier erg goed. ik moet even kijken hoe ze heten O ik hoor een piepbeest...hihi isabella is wakker. Tijd voor haar warme hap. ik reageer later op de rest!!!
POOH en BRIGIT! Het is echt een stuk beter al een paar dagen kan ik weer beter eten. Qua drinken voel ik me nog opperbest bij Spa Rood en ik heb kruidenthee gevonden die heerlijk is. Gewoon van die korrels die ik bij de Action haal maar het is lekker. Ik denk echt dat de magische grens van 12 weken zijn werk doet! Heb net een shoarma-pizza op dus ik denk dat het wel gaat POOH! Ik heb ook zo'n trico-sleng. De eerste keer vond ik ook raar maar ook heel fijn en Rick sliep als een roosje, zelfs met 4 maanden nog Poes is nog nergens te bekennen. Ik vrees het ergste...... waarom gaat zo'n beestje dan toch aan de wandel he.... snap er niks van. Ze zal dan toch wel weer geschrokken zijn van iets denk ik
goed zo soof!!! Ja, ik heb er vertrouwen in dat dit wel een goed idee was om aan te schaffen! Ik ga hem zeker meer gebruiken!
uhm ik zou op de rest ook nog reageren maar weet niet meer waar ik gebleven ben sorry!! Sjors: wat een vervelend nieuws zeg!! Ik hoop dat je hier tot rust kan komen en goed na kan denken over wat je wil. Heel veel sterkte!! Soof: wat heerlijk dat het beter gaat!! Gelukkig maar, als je het de hele zwangerschap hebt wordt je niet zo happy van. Heerlijk he zo'n turkse pizza, hihi vriendin van mij was tijdens zwangerschap verslaafd aan die dingen moest elke dag minstens 1 eten ik heb een onrustig meisje boven liggen. Hopelijk blijft ze slapen maar heb er beetje hard hoofd in. Buren zijn ook zoals elke dag weer herrie aan het maken, wordt je echt gek van. Zijn van die mensen waar je niet mee kan praten zeg maar :x zijn mensen schuw en vreselijk aso. maar goed ik weet niet of ze daar onrustig van is, misschien ook wel door haar buik ze kruipt nog steeds achteruit maar ze heeft ook een nieuwe manier gevonden om ergens te komen. Gewoon op haar kont ze schuift dan de hele huiskamer door. Is echt schattig om te zien. ze is mij heel erg aan het uitproberen, als ik nee zeg dan doet ze het nog een keer en kijkt mij dan aan. laat het los en gaat heeeeeel lief kijken en lachen met haar neusje opgetrokken. Stout he. Ze weet heeeeel goed wat nee is en is heel duidelijk aan het kijken wat wel en wat niet mag. Zit ze aan de computer dan zeg ik nee legt ze haar handje heel voorzichtig op het kastje dan zeg ik niks want dat mag gewoon. Dan kijkt ze mij aan en legt haar hand weer op de pc. Echt wonderlijk om te zien. Met 7 maanden al zo'n dondersteen, wat gaat die ontwikkeling snel zeg. Ik ga lekker mijn bed in, ik heb het gevoel dat het weer een onrustige nacht gaat worden. Dit weekend moet ik werken dus kan mijn slaap hard gebruiken. Fijne weekend allemaal!!!
Pooh, het slapen gaat weer goed. Weet niet waar het aan gelegen heeft. Heb idd een nacht lampje aangedaan en ook de deur op een kier gelaten met het licht op de gang aan. Maar dat lijkt hij nu na een paar keer niet meer nodig te hebben. Hij gaat weer lief liggen en slapen. Ook 's middags slaapt hij weer gewoon. Oh wat heerlijk toch, je kleine frummel zo dicht tegen je aan in een draagdoek. En wat is ze mooi. Sjors, wat ontzettend vervelend. Ik weet nog dat je eerder al aangaf dat het even niet zo lekker liep tussen jou en je man. HOpelijk geeft deze tijd in NL je de verlossing en de oplossing. Heel veel stertke ermee. En wat is Daan een knoert zeg, hihi. Boaz heeft schoenmaat 26 en ik weet eigenlijk niet hoe lang hij is op dit moment. Ik schat rond de 98 cm. Soof, ojee de poes weer de hort op dus. Hmmm, hopelijk komt ze snel weer thuis. Fijn dat het nu met 12 wk weer beter gaat. Wat is Rick dan een ukkepukje, hoe lang is hij nu? Want hij heeft lekkere kleine voetjes. Brigit, die zogezegde deadline hebben we zelf gesteld hoor. Ik word in maart 40 jaar. En eigenlijk vinden we dat een mooie leeftijd. Ook omdat de risico's gewoon groter worden, niet alleen voor de baby maar ook voor mijzelf lichamelijk. En mijn bevalling was best zwaar, niet zo zeer de bevalling zelf, maar voor lichamelijk wel. Ik heb dan ook weer een medische indicatie en kan eventeel in de OK belanden. Dus daarom eigenlijk. Maar als mijn hart mag spreken, dan zou ik zelf zeggen als het nog niet gelukt is voor het eind van het jaar dat we nog een paar kansen daarna benutten hoor. Schiphol: heb idd gewerkt vandaag. Er zouden in totaal 24.000 passagiers verwerkt moeten worden, dat is zo'n 7.000 meer dan gemiddeld in een normale week. Maar die drukte heb ik niet echt gezien vandaag.
Lieve meiden, ik ben hier niet veel aanwezig, Probeer me wat af te houden van al jullie leuke, lieve verhalen van kleine kindjes... hele kleine kindjes. We hebben pauze ingelast en denken nog niet aan de 3e ICSI mogelijkheid. Proberen eerst zelf nog, maar dan moet manlief wel klaarkomen in de gewenste periode. Voel me soms niet fijn als ik hoor dat mensen zwanger zijn omdat ze al 41 zijn en er moet ook nog een kind komen en de 1e IVF slaagt. Of een zwangere collega die al piepend binnen komt en halverwege de dag weer 'ziek' naar huis gaat. Zoveel irritatie levert dat op. *zucht en slik* Sorry voor mijn gezeur. Sjors, wat een vervelende situatie. Dikke knuffel. Sophia, blij dat je weer beter bent. Ik heb heel slecht de boel bijgehouden. Dus een zwaai naar alle meiden.