30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja weer ongi :( vind het nu wel lang duren hoor!

Wordt nu als het goed is rond sinterklaas ongi. Was ik 2 jaar geleden ook en de ronde daarna zwanger, wie weet....

2. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, jammer:(. Ik hoop voor jullie dat de geschiedenis zich herhaald. iig wel fijn dat jullie de deadline los hebben gelaten, wat tja, voor een kindje maakt het echt niet uit of mama nou 40/41 of 42 is, toch? Maar ik snap het wel hoor, je hebt voor jezelf toch een grens in je hoofd.

All, hier een rampennacht achter de rug. Yfke sliep al erg onrustig in, dat voorspelde weinig goeds. En ja hoor, vanaf een uur of 12 heb ik elk uur op de klok gezien. Weer last van doorkomende tanden:x. Echt heel sneu, ze lag als een zielig hoopje in haar bed te kreunen van de pijn. Ze wilde alleen maar tegen mij aanliggen, dus heeft weer bij ons in bed geslapen. Na een zetpil en detinox op de pijnlijke plekken sliep ze wat langer in, van 4.30 in tot 7 uur.
    Dus we zijn nu allemaal gaar en snel geirriteerd, heel gezellig;).

3. mb02

mb02 Bekend lid

Gister naar een park geweest. Voor de mensen die rond utrecht wonen, park de Haar in Haarzuilen. Er staat een mooi kasteel met een tuin erom heen. Je kan er picknicken en wandelen, er zijn ook hertjes. Echt leuk!.
    Staan 2 foto's van in mijn album!

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    leuk he...een paar jaar geleden ook eens geweest!

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Aaaaahhhhh wat een lieffie!!!!!

En mooi, Haarzuilens en kasteel De Haar... Wij gaan meestal met de kinderen naar de andere kant van Utrecht, daar is ook een leuk landgoed MET pannenkoekenhuis en speeltuin ;)

6. mb02

mb02 Bekend lid

Miep, daar is het ook leuk, teminste, neem aan dat je rhijnauwen bedoeld;)? Als we daar heen gaan dan komen we vroeg, want daar kan het zoooooo druk zijn. Op zondag zijn ze om 11 uur open, prima tijd voor een pannekoek:D.

Als kind kwam ik vaak in de Haar, het was voor mij echt een magische plek. Met zo´n prachtig kasteel en van die spannende tuintjes. Was er al jaaaaaren niet geweest, maar het was echt een feest van herkenning. Volgens mij vond ik het nog leuker dan Yfke, want het ging echt van "ooooh kijk, de hertjes zijn er ook nog". Leuk om dingen uit je jeugd weer door te geven.

Yfke heeft vannacht gelukkig goed geslapen, klokje rond. Zover ik het nu kan inschatten is ze ze vandaag goed gestemd, gelukkig maar, want gister kon ik haar achter het behang plakken:p.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    haarzuilen is LEUK!!!! ook leuke kerstfair!

Hier alles ok. Alle vier wat snotterig. Jens fietst er aardig doorheen, maja lijkt te beginnen (hopelijk zet het niet door). ze slaapt een stuk beter in de puckababy nu. De avonden is huilen maar de nachten slapen! Maar van 5 uur huilen zitten we nu op anderhalf uur...stukken beter!

Om 1330 met Jens naar de basischool ,rondkijken. De buuf komt op Maja passen!

8. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hey meiden, daar ben ik ook even gauw... Zit nu op mijn werk dus ik kan mooi tussendoor even jullie berichten...
    Ik heb wel een beetje meegelezen maar het ontbrak me aan de tijd om te reageren...

We hebben dus inmiddels de sleutel en we zitten midden in de verhuis-chaos, de hectiek begon bijna de zelfde dag al ;). Er is altijd weer meer te doen dan je in het begin denkt, als alles er uit is zie je steeds weer nieuwe dingen, ach nou ja, we liggen op schema dus zoals het nu lijkt kunnen we kerst in het nieuwe huis vieren.

Ook zijn we naar de iriscopist geweest. Nou, dat was wel een bijzondere ervaring. Het is een zeer deskundige en alles behalve zweverige man waar we ons meteen op ons gemak bij voelden. Hij heeft een hoop vragen gesteld en hij heeft onze ogen bekeken. Hier kwam uit naar voren dat Jasper (zoals we wel verwacht hadden) zo gezond als een vis is, gelukkig. Ik in principe ook maar het niet/moeilijk zwanger worden ligt wel bij mij. Hij gaf aan dat mijn baarmoeder niet volledig ontwikkeld was en dat daarom de kans op een zwangerschap nihil is. Hij legde het uit dat doordat mijn baarmoeder niet voldoende ontwikkeld is deze maar op halve kracht werkt en daardoor aanverwante organen e.d. ook op halve kracht zijn gaan werken. Wat hem betreft was Thomas dan ook echt een gelukstreffer. De kans dat ik op de natuurlijke weg zwanger zou raken is zeer klein en de kans op een miskraam is (mocht het dan toch lukken) zeer groot. De reden dat het dan toch 2 keer gelukt is heeft idd te maken met de HSG, deze behandeling heeft de boel getriggerd waardoor ik tijdelijk voldoende hormonen heb aangemaakt en dus zwanger ben geraakt, maar dar het daarna ook goed is gegaan bij Thomas is volgens hem een wonder.
    Ik heb een of ander extract meegekregen waar ik 2x daags wat van in moet nemen en volgens hem stimuleert dat mijn baarmoeder om verder te ontwikkelen. Bigin januari moet ik weer naar hem toe en hij verwacht dat mijn baarmoeder dan al een heel eind zal zijn. Hij denkt ongeveer 5 maanden nodig te hebben om mijn baarmoeder helemaal 'beter' te maken en volgens hem zou ik dan ook gewoon in verwachting kunnen raken. Hij heeft wel aangeraden de eerste 2 maanden even niet in verwachting te raken omdat de kans op een miskraam dan nog zo enorm groot is maar hij denkt dat we na de volgende afspraak wel weer verder kunnen proberen.
    Het gekke is dat dit op ons volkomen logisch over kwam en bevestigde wat mijn intuitie mij al die tijd heeft ingegeven. Ik heb ook altijd de iui en ivf een beetje af gehouden omdat ik niet het gevoel had dat dat voor ons zou gaan werken. Hij gaf ook al aan dat volgens hem deze behandelingen niet zoveel bij mij zouden doen omdat het probleem bij mij de baarmoeder is en niet de bevruchting oid.
    Een heel verhaal.... Het is een kwestie van afwachten maar we hebben er allebei een goed gevoel bij dus we zullen wel zien. Timon, ik moest wel steeds heer sterk aan jou denken toen ik daar geweest was. Wie weer is het de moeite waard voor jullie, baat het niet dan schaad het niet. (je moet er alleen wel een stukje voor rijden, hij zit in Drachten ;)).

Afgelopen zaterdag hebben we ook nog de verjaardag van Thomas gevierd, het was erg druk maar ook erg gezellig en hij is vreselijk verwend! Veel spullen gekregen voor in de tuin van het nieuwe huis (skelter van ons, tuingereedschap, kruiwagen, ed). Geslaagde dag!

Nou dames, hier laat ik het even bij, sorry dat ik niet op jullie reageer, ik lees mee en leef ook mee maar heb zo weinig tijd. Mocht ik vandaag nog ergens een gaatje hebben kom ik nog even kijken.

Tot gauw!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeem vt, wat een verhaal. Maar wel super dat hij denkt jullie te kunne helpen! Knap hoor en hopelijk lukt het dan wel over een paar maanden! :)
    Nog gefeliciteerdm et jullie grote vent!

@all, heb de huisarts gebeld. Maja heeft hele nare hoestaanvallen sinds vanochtend. Ik krijg het er zelf benauwd van. De school afspraak met Jens heb ik maar verzet. Ik moet anders te veel haasten en heb er geen goed gevoel over om maja zo achter te laten bij de buuf. :(

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ha leuk, Kasteel de Haar! Wij wonen daar vlakbij (Vleuten) en gaan daar om de zoveel tijd heen, de kinderen vinden het er idd ook heeeerlijk!!

Mieke nogmaals, goed dat je de grens loslaat, ik was net 41 toen Yindi op 1 juli werd geboren en het verschilt niks met toen ik 38 was en van Lotus en Joah beviel! ;)

Mama van Thom, heftig verhaal zeg! Wel heel mooi dat Thom een mooi geschenk is en ik hoop voor je dat je nog zo'n mooi geschenk zult mogen ervaren! Succes!

Pooh, zo zielig Maja, sterkte met haar!

Hier alles goed met iedereen alleen zijn papa en mama UITGEPUT!!!
    Gisteren gezellig familie op bezoek gehad, iedereen heeft genoten maar tis wel zwaar voor ons om gastheer/vrouw te spelen. Gelukkig snappen mensen dat ook en helpen ze uit zichzelf mee!
    Ennnnn....ik ben zoooo verliefd op Yindi!!! Ze lijkt zo in balans, in evenwicht, ze is meer in balans dan papa en mama mijn lieve wondertje! Ik kan nog veel leren van haar...:)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    knuf voor Daantje. Jullie hebben prachtkids hoor! Echt leuke foto's op facebook!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    maja heeft schone longetjes. Dus aankijken maar. Ze drinkt goed, slaapt goed, is aller t dus echt ziek komt ze niet over.
    Met een enorm dwarse Jens er naar toe gereden, toen we thuis kwamen ze letterlijk en figuurlijk gedumpt bij de buuf en door gereden nara de vk voor nacontrole. Ben kapot moe. Eten koken, jens voor de tv en maja ligt boven te brullen .

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MvT, zo Drachten is idd niet echt naast de deur, waarom deze Iriscopist? Er zijn vast ook Iriscopisten in de buurt toch? Maar toch ook wel heel bijzonder dat hij zoveel naar voren kan halen door in jullie ogen te kijken en dat dit ook zoveel bevestiging geeft. Ik hoop dat het voor jullie mag gaan werken en ook bijzonder dat Thomas dus zo'n mooi wonder is. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie wonder :D

Daantje, leuk weer even te lezen hoe het jullie vergaat. Kan me goed voorstellen dat het erg veel van jullie vergt, die mooie kindjes van jullie.

Pooh, knuf voor jou! Jij hebt het ook zwaar he?

Met Boaz gaat het gelukkig weer goed, de fase lijkt over te zijn dat hij met tegenzin naar kdv/psz gaat. Mama is weer blij.

Verder ben ik ook wel eens bang dat het in mijn baarmoeder ook weer niet goed is, het duurt maar en het duurt maar :(
    Ben zo bang dat we weer maanden voor niks aan het proberen zijn. Het vertrouwen wat dat betreft is wel een klein beetje ver te zoeken hoor.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach ja mieke, het is gewoon pittig. Maar ik geniet nog wel hoor. Jens is allen best moeilijk (met vlagen) en Maja vraag teveel aandacht. Het begint te wennen, al zijn er momenten dat ik denk, hellupie!!

15. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ja Pooh, tis aanpoten he, met meerdere kindjes. Lotus en Joah zijn ook met vlagen moeilijk, lastig, vervelend, irriterend, dwars etc en dan weten we ook echt niet waar we het zoeken moeten... (alles in tweevoud ook nog)
    Gelukkig kunnen ze ook nog steeds heel lief, schattig en aandoenlijk zijn en dat is maar goed ook anders zou je soms denken: ik zet ze in de auto en laat ze in het bos achter aan een lijntje...:)
    En Yindi is ook supermakkelijk gelukkig maar het blijft zwaar.

Mieke, kop op meis! Ik blijf in elk geval voor je duimen...

Liefs, Daantje

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, ik geef hem dan graag mee aan de vuilnisman ;) als hij die buien heeft .Het gaat nu goed. Hij heeft mee geholpen met de badkamer soppen en is de vloer aan het vegen. Na het slapen gaan we naar de tandarts. Ben benieuwd of hi jin de stoel wil ;)

17. Het is echt peuterpubertijd-tijd:) he................ hier een kereltje dat al 2 avonden tot ca. 22.30 uur wakker is en het op een krijssen zet omdat hij niet hoeft/wil slapen. Als je vraagt wat er is geeft hij geen antwoord heel frustrerend.....
    Overdag slaapt hij nog dik 2 uur, maar ja als je zo laat op de avond nog niet slaapt.......... maar ja. hoop dat het met een paar avonden gedaan is, ik hoor hem nu door de babyfoon wakker zitten zijn;)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef soof, dat is ook lekker dan, net als je zelf wilt gaan slapen!

Hier geen gehuil gehad...jippie!!! Geslapen tot 5.00 uur en toen lekker ene uurtje bij mij gelegen voor de dag begon!
    Nu alleen thuis met M en vanmiddag winterbanden laten plaatsen onder mn auto. Dat duurt een uurtje en dan loop ik met haar even naar de winkels

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    stil hier!!!

zo, stuur nooit net bevallen mama's naar de fotograaf, want alle fotos van mn kids waren super!!! Uiteindelijk (met mn vent aan de telefoon) hebben we alles genomen. 2 canvas en een heleboel super leuke fotos! Vraag me niet hoeveel we betaald hebben ;)

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ehm...
    Hoeveel heb je betaald??? :D

Deel Deze Pagina