30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

mvt, goh, bijzonder zeg, dat die man zoveel info. uit jullie ogen kon halen. Lijkt mij wel heel gek om te horen dat thomas een wondertje is, maakt hem nog specialer dan hij (uiteraard) al is;).

Pooh, haha, pas bevallen vrouwen moeten juist WEL aankopen doen, dan nemen je hormonen het van je over ipv je verstand. Zo kom je dan mooi weg met hele dure laarzen ofzo, "ja sorry schat, het waren de hormonen:p".
    Maar zien wij de foto's hier ook nog? Ben wel nieuwsgierig;).

Kinderen achter het behang plakken: Vandaag weer eens een poging gewaagd om te winkelen met Yfke, dat werd weer een ramp. Zodra ik stilsta met de wagen begint ze heel dramatisch "uituituit"te roepen. En daarbij doet ze heel ontdeugend, als ik niet oplet rukt ze van alles uit de rekken (waar oude dametjes om moeten lachen...GGRRRRR). Uiteindelijk wel leuke veterlaarsjes en wat dunne vestjes gekocht voor mijn werk, maar ik had wel bijna mijn kookpunt bereikt. Bij deze beloof ik plechtig dat ik niet meer in mijn uppie ga winkelen met Yfke.....;).

Jullie hebben vorige week vast gehoord over het drama van de 2 kinderen die in de auto zijn verdronken. Gister vertelde een ouder dat zij werkt met die moeder van die kinderen, en dat ze ook alles heeft zien gebeuren. De tranen sprongen in mijn ogen toen ze aan het vertellen was, wat een onvoorstelbaar verdriet.Ik krijg het verhaal ook niet meer uit mijn hoofd, het kwam ineens wel heel dichtbij. En ik heb gelijk een les geleerd: ALTIJD de handrem aantrekken als Yfke in de auto zit, want je weet maar nooit.......BRRRRRRR:(.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh dat verhaal was zo eng. Ik moe ter niet aan denken mn kindjes zien verdrinken je bent machteloos! brrrrr

maja is net een uurtje wezen wennen op het kdv. mn hummeltje :(
    Daarna haar gaan halen zonder dat jens me zou zien. DIe zat precies bij de deur van zijn groep te spelen. DUs ben ik via de achterdeur ontsnapt met Maja ;)

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MvT: veel succes met je verhuisstress en -troep! :)
    En alsnog gefeliciteerd met Thomas, jullie nieuwe tuinier :D

Mieke, ik denk dat je jezelf erg beperkt met van tevoren een grens stellen. Volgens mij biedt het niet de zekerheid die je ervan denkt te krijgen, tenminste, dat merk ik ook aan je verhalen. Al snap ik dat je een beetje heen-en-weer geslingerd wordt door je eigen gevoelens. Dus goed dat je het weer even los kan laten, age ain't nothing but a number en daarbij is 40 het nieuwe 30, wist je dat nog niet? :D Maar serieus, veertigers zijn tegenwoordig zoveel jonger dan 25 jaar geleden, hetzelfde geldt voor vijftigers en zestigers. Niet iedereen natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel denk ik.
    Maar wel jammer dat je weer een ronde verder bent, de duimpjes gaan gewoon weer draaien hier voor je hoor!

Daantje, wat fijn dat Yndi het zo goed doet! In evenwicht, mooi dat je dat zegt. Erg belangrijk!

Pooh, moest van de week nog aan je denken toen ik aan het koken was en Mini2 de hele tijd aan het mopperen en huilen was ;) Gelukkig was Mini1 heel zoet hoor, maar sjonge....
    Ben benieuwd naar je dure foto's, haha!
    O gut ja, wij hebben ook van die leuke acties want Mini1's groep zit bij de ingang. Ik bel altijd dat ik eraan kom en of ze haar even af kunnen leiden, hahaha! Doen ze nog ook die schatten :)

Soof ook een pubert, succes! :)

Oh MB, wat ben je toch ook lekker eigenwijs om te gaan winkelen met de kleine. Dat is toch voor niemand leuk? ;)
    Uiteraard heb ik het ook meegekregen van die twee kindjes, echt vreselijk. Ik heb ze helaas de auto uit het water zien takelen maar toen wist ik nog niet wat er gebeurd was. Worst nightmare en verder ben ik zo'n struisvogel die er eigenlijk liever niet teveel bij stilstaat; ben altijd bang dat mijn gedachten dan met me op de loop gaan en ik erin blijf hangen.

Nou, mijn meiden slapen nu even allebei en dat is erg fijn. Kan ik weer heel even opladen want ik ben erg moe en ik ben de hele dag alleen met ze en vanavond ook. Moet wel zeggen dat ze beiden erg zoet zijn vandaag en dat het gezellig is. Over evenwicht gesproken: ik heb het idee dat Mini1 dat momenteel meer heeft dan Mini2. De laatste is echt aan het sukkelen met ritme en dan vooral 's nachts of extreem vroeg in de ochtend wakker worden en niet of moeizaam gaan slapen. Als je haar dan een fles aanbiedt, drinkt ze die eigenlijk altijd wel op. Maar van de week had ze om 22.30 uur een papfles gehad en om 5 uur weer eentje en helemaal op! :$ Ik vind dat wel veel hoor, maar misschien omdat ik dat echt niet gewend ben met Mini1 die altijd een moeizame eter is geweest maar een puike slaapster :D. Maar goed, nog steeds veel gebroken nachten of hele vroege ochtenden, pffff.... En ook Mini1 snapt niet zoveel van de wintertijd en is om 6.30 uur wakker, maar dat vind ik nog acceptabel.

Nou, ik ga nog even een beetje hangen, doei meiden!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Erg he van dat ongeluk. Vreselijk om op deze manier je kindjes te moeten verliezen. Wil er liever maar niet al te lang bij stilstaan.

Miep, dank je voor je bemoedigende woorden hoor.
    En wat fijn dat je meisjes vandaag lief zijn voor mama ;)

MB, oh oh ik herken dat wel hoor. Boaz is een tijd erg zoet geweest tijdens winkelen en ineens sloeg dat om. Ging ie ook aan van alles trekken en pakken en zo. Nu mag hij even uit de wagen en dan er weer in, werkt wel goed. Ook een koekje tussendoor werkt wel even.

Pooh, ik ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig naar de foto's. Leuk hoor.

Oh Soof wat lastig toch he. Gelukkig duurde dat niet slapen bij Boaz maar kort en slaapt hij nu weer braaf en lief. Tussen de middag ook nog steeds zo tussen de 1,5 - 3 uur hoor.
    Hoe gaat het met je zwangerschap? Voel je je weer fitter?

Nou wij hebben inmiddels 3 scholen bezocht en goede indrukken gekregen. En ook een keuze gemaakt. We waren het er allebei wel over eens dus dat is fijn. Ik heb er een goed gevoel bij. Alleen duurt het nog even voordat het zover is, hihi.
    Vanavond komen onze buren van verderop eten en morgen en zondag ochtend werken. Morgenochtend gaat papa met Boaz naar muziek op schoot en naar de intocht van Sinterklaas. Vanavond ook nog even langs de duren met een zelfgemaakte lampion.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    de fotos staan op mn hyves! Ik probeer ze steeds hier te plaatsen maar het loopt vast..duh!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    miep geniet lekker ven van je rust. IK heb boven een slapende Maja en jJens komt pas na 1800 uur thuis van het kdv. En ja, zijn groep zit ook precies baast de voordeur ;)
    Hoe is het met jou en meneer miep?

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hehe, het lijkt te lukken...

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    en die andre lukt weer niet ...

9. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ik heb je foto's al op facebook gezien en ze zijn echt mooi Pooh!
    Gaat Maja binnenkort al naar het kdv? Je moet natuurlijk weer gaan werken. Ikzelf zou dat nog niet kunnen, zo'n superkleintje. Bij mij gaan ze pas als ze ongeveer 1,5 zijn.

Ja, dat ongeluk is heftig, zag de hele tijd mijn 2 kleintjes voor me die langzaam het water ingleden en om hun mammie riepen...:(
    Of dat 5 maanden oude meisje dat een box in het zwembad op haar hoofdje kreeg... hoe ongelukkig kan je het treffen? Had net zo goed Yindi kunnen zijn...:$
    Ik draag zo'n grote angst bij me sinds ik kindjes heb...
    Mijn allergrootste wens is dat ze me alledrie zullen overleven (moet ik niet op m'n 45e doodgaan en zij een jaar later..duuuuhhh...)!
    Jullie weten wel wat ik bedoel.;)

Kan zwaar zijn he Miepie, als je helemaal alleen met ze bent?
    Soms denk ik ook dat ik doordraai als mijn moeder er niet is om me te helpen, zoals nu (ze komt morgen gelukkig terug van vakantie). En Randy heeft dit weekend de wacht dus dan slaapt ie in het ziekenhuis. Hij zou vandaag proberen om naar huis te komen (nou maar hopen dat er geen schiet- en steekpartijen zijn in Amsterdam...hoewel, dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk op zaterdag:x).
    Het zijn écht tropenjaren hier.
    Zal wel blij zijn als ik ook weer wat tijd voor mezelf zal hebben want dat heb ik totaal niet, kan mezelf niet eens horen denken...
    Op dit moment nog net even stilte voor de storm dus daarom even snel typen...:)

Ben het met je eens dat leeftijd maar een getal is Miepie maar helaas veroudert de boel toch van binnen.
    Ikzelf voel me nog steeds een jaar of 28 en veel mensen denken ook dat Randy en ik pas een jaar of 30 zijn maar toch...

Hahaha mb02, wandelen met kindjes kan soms echt een crime zijn...hopenlijk is het ook een keer gezellig als je met je scheetje gaat wandelen/winkelen.

Soof, alles goed met je kleintje van binnen?

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Daantje

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb gisteravond een goed gesprek gehad met mn nicht. Die heeft ook 2 kids en het lucht enorm op om te kunne zeggen dat het niet altijd even leuk is. Jensi s gewoon erg lastig met vlagen en ik begrijp nu beter dat het voor hem ook nieuw is en hij zijn gevoel nog niet goed kan verwoorden. Dus gaat ie spugen en schoppen.
    Straks gaan we naar hun toe, sint komt bij hun aan. Oma past op Maja!

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Aaaaahhh Pooh, wat schattig die foto! :)

Daantje, ik vind twee kindjes echt superleuk en het grootste deel van de tijd lukt het ook allemaal prima en mijn man doet ook veel hoor. En ik hoef ook nooit zoveel van mezelf (zoals een perfect gepoetst huis: niet belangrijk ;)), dat scheelt wel hoor. Maar ik merk wel dat als ik zelf moe ben, dat het dan wel zwaarder is en ik veeeeel minder geduld heb. Maar gisteren was eigenlijk gewoon een hele leuke en gezellige dag met de meiden. Dat gevoel van geen tijd hebben voor mezelf herken ik niet zo. Op werk heb ik, gek genoeg, tijd voor mezelf. Ik heb vrij zelfstandig werk EN zit alleen op een kamer dus ik kan bijvoorbeeld de hele dag mijn eigen muziek draaien tidens het werk. Nou, dan ben ik gewoon al gelukkig en heb ik iets van/voor mijzelf, hihi. En verder doe ik ook van alles en nog wat maar net zoals het uitkomt. Deze maand bijvoorbeeld erg druk en de maand ervoor bijna niks te doen buitenshuis.
    Ja, wat je zegt over leeftijd klopt uiteraard, je lichaam wordt wel ouder helaas. Maar ik doelde op Miekes voornaamste bezwaar en dat was volgens mij meer gevoelsmatig als 'oudere' moeder. En ik denk dat we ons daar niet druk over hoeven maken als dertigers of begin-veertigers.

Nou, de intocht van de Sint was hier een beetje een mislukking, ahem. We waren net te laat om echt alles mee te maken, nog wel even de Sint gezien hoor, maar Mini1 was te moe voor de mensen massa's en die vond het allemaal niks, haha! Gingen we weg en waren we nog niet de hoek om, vraagt ze al: waar is Kinterklaas? :D Grapjas.... Wel voor het eerst haar schoentje gezet!!! :)

12. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ik geniet natuurlijk ook van mijn kleintjes maar ik denk dat er misschien toch wel een verschil is. Ik heb een tweeling van 2,5 en een scheetje van 4 maanden. Lotus en Joah zijn echt hele leuke kindjes maar omdat ze altijd met z'n 2tjes zijn jutten ze elkaar vaak op of steken ze elkaar aan, doen elkaar na en moeten alles altijd precies hetzelfde...en dat gaat dan de hele dag door. Er zijn ook dagen dat ze alleen maar lief zijn en niet moeilijk doen en voor het grootste gedeelte samen lief spelen wat op die leeftijd al bijzonder is, aangezien kindjes op die leeftijd nog niet echt weten wat delen en samen spelen is. Tis gewoon extra druk nu maar het zal allemaal uiteindelijk minder worden en dan kan ik wat meer ademhalen.
    Gelukkig helpt Randy ook zoveel mogelijk mee wat eigenlijk niet zo bijzonder is vind ik aangezien hij de vader is...:D

Ja, ik vind ook dat Mieke de grens het beste kan loslaten zodat ze wat meer ontspannen kan zijn en dan wie weet...bij ons ging het wel zo in elk geval en was ik opeens zwanger van Yindi. Ik was er totaal niet mee bezig.

Goed zo Pooh, het helpt om er met gelijkgestemden over te praten.

Ik heb eindelijk weer even rust omdat iedereen slaapt. Moet zo voor de laatste keer kolven vandaag en dan lekker slapen. Hopenlijk komt Randy morgen toch even thuis en als het goed is zou mijn mamsje langskomen om me te helpen. Met 3 kleine kindjes ga je niet zo heel makkelijk en snel het huis meer uit helaas...komt wel weer.

Liefs, Daantje

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De reden dat we een bepaalde grens hadden gesteld, heeft o.a. met leeftijd te maken, maar ook met de risicio's die een zwangerschap met zich mee kan brengen, voorzowel de moeder als het kind. Daarbij heb ike en medische indicatie en had ik best een heftige bevalling van Boaz, veel bloed verloren, een placenta die niet los kwam etc. Dus alles bij elkaar. Het komt ook meer van vriendlief af dan van mezelf hoor.

14. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, welke school is het geworden? Een "gewone"of toch iets anders?

Pooh, leuke foto! Schatjes hoor, en jens al zo groot naast zijn kleine zusje.

Soof, hoe gaat ie?

Mama's met meer kids: ik zie het ook om mij heen, het is aanpoten met 2 kids (of meer). Er is denk ik wel een verschil als er meer leeftijdsverschil tussen zit. Een kennis heeft bewust gewacht met een 2e totdat haar dochter op school zat, en daar loopt alles wel relaxed. Maar het nadeel is dan weer dat je weer helemaal opnieuw begint met al die babydingen, daar moet ze weer even inkomen.

Vraagje: heeft iemand een tip wat betreft het eten van groentes, een leuk recept ofzo? In het weekend soep gemaakt met een lading groentes (en die vervolgens gepureerd), was een tip van een vriendin. Yfke wilde er geen hap van eten, dus ik was weer een ilusie armer;). Het warm eten is hier een ramp op het moment, dus succesrecepten zijn welkom!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spinazie a la creme was hier een groot succes ,en makkelijk .paar deelblokjes in de magnetron, eitje koken of wat van die zweedse gehaktballetjes erbij, klaar!

we hebben een leuk weekend gehad. zaterdag naar de sint intocht geweest in spakenburg, met onze familie. Gisteren thuis en de hele middag met zn allen (incl buurmeisje) aan de keukentafel gezeten met kleurtjes, verf en papa die een surprise maakt. (die flapdrol riep keihard wie hij getrokken had, malle allochtoon ;) )

Om 1330 met jens naar de basisschool. Ben benieuwd.
    Wat betreft de boze buien, zaterdag 0, gisteren 2. Hij stond dus ook 2x op de gang en zei gisteren in bed: mama boos, dan gang, is koud en donker, jas aan dan warm ;) en dan kroelen. Met andere woorden ,hij begrijpt het principe gang !

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Pooh, Jens maakt er ook een mooi (drama) verhaal van zeg, haha.

MB, Boaz kon mijn kookkunsten ook nog niet echt waarderen. ben toen maar gewoon potjes etc. blijven geven, tot hij ongeveer 1,5 was en toen is hij lekker mee gaan eten met de pot. Toen hebben we het 'voeren' ook maar losgelaten en hem zelf laten kledderen. Dat hielp wel.

Het is een Katholieke basisschool geworden, we zijn zelf niet gelovig en ze doen er op school ook niet veel aan, alleen rond de feestdagen proberen ze de kinderen wel bij te brengen waar het vandaan komt. Ze krijgen ook geen godsdienst etc. De directeur is heel actief voor de school en organiseert erg veel leuke activiteiten, waaronder (zaal)voetbaltoernooien onder veel scholen hier. Er komt een muziekleraar en dan kunnen ze een workshop blaasinstrumenten doen. Verder vind ik het heel belangrijk dat ze de kinderen leren dat iedereen gelijk is, dat je daarom niemand hoeft te pesten etc. En de school heeft ook een goede informele sfeer. Alles klopte gewoon.

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Daantje, een tweeling is inderdaad een ander verhaal. Vrienden van ons hebben een tweeling (jongetje en meisje, net als bij jou) en na een paar jaar werd zij "ineens" overspannen, bleek het toch allemaal net even teveel geweest voor haar. En dan had ze er niet nog een kleintje bij en dat willen ze trouwens ook niet. Dat opjutten van elkaar is dan ook heel herkenbaar, dat zie ik daar ook gebeuren, gelukkig zitten de ouders er goed op dus het loopt nooit uit de hand.
    Ja mooi is dat eigenlijk he? Dat als de vaders veel meehelpen, het extra genoemd moet worden en andersom is het allemaal maar vanzelfsprekend :D.

Mieke, dat begrijp ik ook. Dat is ook afgezien van het feit dat mijn man het niet wil, voor mij de belangrijkste overweging voor wel of geen derde kindje. Tenminste, niet de risicovolle bevalling eventueel maar wel verhoogd risico op afwijkingen. Want ondanks dat 40 de nieuwe 30 is :D, is dáár nog geen oplossing voor...
    Fijn hoor, dat je een school hebt gevonden!

MB, hier natuurlijk maar 1,5 jaar verschil en ik vind dat juist heerlijk! Vooral voor de kinderen zelf maar ook omdat het baby-gebeuren nog redelijk vers in het geheugen lag ;) Maar ieder zo zijn/haar voorkeur, dat blijkt maar weer overal!
    Wat eten betreft ben ik misschien niet een goed voorbeeld maar ik maak er nooit een punt van. Ik ben ervan overtuigd dat het niet gaat om de smaak van het eten maar om grenzen uit te testen. En als Mini1 dat wil doen door geen groenten te eten, moet ze dat helemaal zelf weten. Ze krijgt geen potjes van mij en ook niet een boterham als ze haar eten niet eet, ze eet maar gewoon wat de pot schaft :D en andesr niet. Maak je borst maar nat wat eten betreft, het is het enige waar ze zelf controle over hebben (en proberen te krijgen, dat kan voelen als strijd) dat ze hebben afgezien van slapen....

Pooh, ben benieuwd hoe de school je bevalt!
    Ik moet zeggen dat ik Mini1 nog nooit op de gang heb gezet als straf, zeg maar. Wel om bij te komen van een driftbui maar dat is dan niet voor straf maar voor haarzelf. Meestal lusitert ze eigenlijk heel goed en anders weet ik het om te buigen met afleiding ofzo.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :D ondanks dat ik me geestelijk echt nog wel 29 vool is dat lichamelijk helaas niet zo ;)

Miepie, er is wat voor te zeggen dat er maar 1,5 jaar tussen zit, maar toen ik zwanger was van de 2e (mk) toen moest ik wel slikken en leek het me otnzettend zwaar. Desondanks moet ik eerlijk bekennen dat ik het achteraf niet zo heel erg vind dat het dus mis is gegaan. Maar alleen om die reden hoor. Ik zie toch ook wel heel veel voordelen wanneer Boaz straks naar school gaat. Maar je begint idd wel weer soort van opnieuw.

Daantje, Randy is een schatje he ;) En die 2-ling zijn dondersteentjes :p

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    school was leuk. Jens kroop gelijk bij de directrice op schoot, kletste honderd uit over wat hij allemaal zag en was erg gezellig. Toen door de school gelopen en meneer slot zich gelijk aan bij wat kinderen die aan een zandtafel stonden :)
    De kleuterklassen hebben een boomhut in het lokaal, waar je een leeshoekje hebt, met allemaal mapjes, erg knus! :)
    Ik had er een fijn gevoel bij. Nu nog een afspraak maken o pde openbare school.
    Deze is protestants en ze zei dat 10% van de kids echt actief waren met naar de kerk gaan. Dus zo streng is het allemaal niet!

20. Zo daar ben ik weer eens even..........:)

Rick heeft een erg lastige week achter de rug, maar hij is weer de oude:). De laatste 2 dagen wel wat vaker op de trap zitten, maar voor de rest weer terug in het gareel. Wat hij gewoon heel erg doet is schoppen bij het verschonen en als hij naar bed moet. Het gedeelte verschonen en omkleden wil hij niet en dan gaat hij dus schoppen. Is mama niet blij mee en dan ga je de trap op en doet het bij mij erg pijn dan heb je rammel op je pamper te pakken.
    Gelukkig is het drama over zodra je klaar bent met omkleden, mwant slapen doet weer als vanouds. Ben echt blij.....
    En het eten gaat weer redelijk.

Wij gaan 9 dec. naar een school kijken, de grootste van heel nederland ;) Maar hij staat erg goed aangeschreven, straks nog een afspraak regelen op een andere kleine basisschool bij ons vlakbij. Die grote ligt op 3km afstand, het enige waar ik dan mee zit is de lunchtijd, ben bang dat het hollen wordt en dat vindt ik dan weer niet fijn.
    En ik wil eigenlijk ook nog bellen met de Jenaplan school, daar hadden we eigenlijk onze keus al voor gemaakt tot we een kennis spraken die haar kids eraf heeft gehaald wegens problemen op school, misschien dat ik toch even een gesprek wil. Het blijft kriebelen namelijk. En zij heeft haar kids op de school gezet die schuin tegenover ons huis is en waar ik Rick helemaal niet wil hebben... Dus ja ;)

MIEKE! Voor jou telt er gewoon heel veel mee.... de tijd zal het leren denk ik.

POOH! Leuk dat Jens zo vrij bij de directeur was hihihih schattig toch!

FACEBOOK! Heb ik ook, willen de facebookers mij een berichtje sturen. Kan ik ook genieten van de foto's en jullie van die van mij :cool:

LEEFTIJD KIDS! Ik ben achteraf blij dat het niet kort op elkaar zit. Ik wilde dat juist wel heel graag, maar realiseer me nu dat ik dan waarschijnlijk gek was geworden. Die verdeeldheid in zelfstandiheid van het kind is voor mij persoonlijk heel goed. Straks is Rick nog 1 jaartje thuis met de baby en als die dan actiever gaat worden is Rick naar school. Prima timing :D

Zo ik ben weer bij :p

Deel Deze Pagina