Haha, zie het helemaal voor me, met 1 arm twee kolven vastklemmen en met de andere hand typen, knap hoor! Afgelopen week weer dienst gehad (ze laten me inhalen wat ik in mijn verlof niet heb kunnen doen ) Ben dus behoorlijk kapot van al dat extra werk en slaapgebrek. Mijn man is lekker uit vanavond en ik ben thuis met de kids. Kleine Smurf doet het geweldig. We zijn sinds anderhalve week met fruithapjes bezig en hij vindt het heerlijk. Heb net appel-abrikooshapjes staan maken. Morgen maar eens proberen of hij dat lust. Vandaag ook voor het eerst met hem naar baby-peuterzwemmen geweest. Was zo leuk en gezellig om met zijn viertjes (met grote Smurf en mijn man) in het water te zijn! Kleine Smurf vond het hartstikke leuk! En grote Smurf kwam steeds naar hem toezwemmen om alles 'voor te doen' en een kusje te geven (waar kleine Smurf dan heel blij van wordt want hij is helemaal idolaat van zijn grote broer)
Pooh, ben ik ook weer hoor. Je hebt inmiddels flink wat spullen op MP staan? Nu maar hopen dat iemand interesse heeft, is altijd leuk om iets te verdienen met overbodige spullen. Daantje, haha, ik zie je al helemaal zitten met je kolf en laptop. Het is nogmaals bewezen, wij vrouwen kunnen geweldig multitasken. Wanna, zohee, kleine smurf alweer aan de fruithap, de tijd gaat snel! En wat schattig dat hij zo'n fan is van zijn broer, nu al echte broederliefde. ALL, nou, wij zijn blut. Gister eerst met mijn moeder en s.zus inkopen gedaan voor de Sint bij de toys XL. Vervolgens ben ik langs de kapper geweest en ik ben los gegaan in de h&m. Echt absurd hoeveel ik binnen 1 dag uit heb gegeven, maar het was heel fijn.
me tooooooo!!! op het cb ging het goed. maja doet het perfect, is nu 5700 gram e n61 cm. Lekker boven gemiddeld dus Maar dat is oo kwel te zien aan haar, dikkie dik! 2 prikken gehad en ligt nu heerlijk te slapen. Nog even over Jens gevraagd en uitgelegd hoe we het doen .maar we doen het helemaal goed. ze zei ook ,peuters zijn ego ego ego en dat ik niet te lang zelf in dei boze bui moet blijven hangen. Een uur later is hij het al vergeten en het heeft ook geen zin om er op terug te komen. Afhandelen, goed maken en klaar!
Pooh; wat een gezellige conversaties heb je hier hahaha. Met mij gaat het eigenlijk wel goed, druk met van alles en niets. Vindt het toch steeds weer bijzonder hoe de weken/maanden voorbij vliegen.... Myrthe is sinds een week of 2 weer helemaal gezellig gelukkig. Tuurlijk heeft ze wel haar peuterbuien (en dat zijn flinke buien), maar over het geheel is het weer leuk hier in huis. Ze heeft de afgelopen week de waterpokken gehad en had er gelukkig maar weinig last van. Veel op haar rug en ook wel flink wat in haar gezicht, maar het is nu bijna allemaal ingedroogd en de meesten worden ook al wat kleiner Vanmorgen heb ik haar voor het eerst meegnomen naar de sportschool. Daar hebben ze kinderopvang en ze vond het helemaal geweldig. Het lijkt ook echt op een PSZ, zo'n grote ruimte hebben ze. Ze wilde helemaal niet meer mee terug hahaha. Dat maakt sporten een stuk makkelijker, want dan kan ik ook gaan als mijn husband niet thuis is! Net belde mijn werk of ik vanavond vrij wilde, want er waren te weinig patienten....dat hoef je mij maar 1 keer te vragen Ik had al gekookt, was heel actief met de was, maar kan nu dus lekker rustig aan doen....heb ik geen problemen mee
haaaaaa daffie, wat leuk om van je te horen. Gaat goed zeg! en je meissie doet het ook goed, geweldig! En wat leuk ,een sportschool met opvang! Dat ken ik niet!
Dat is inderdaad ideaal! Zou ik ook geen slap excuus meer hebben om niet te gaan sporten... Ik zit ook nog te wachten tot grote Smurf de waterpokken krijgt. Al bij herhaling kindjes met waterpokken geknuffeld, maar hij wil het maar niet oplopen Rick, Jens en Boaz het al wel gehad?
Boaz ook nog niet. Hij ontspringt de waterpokkendans ook steeds. Heb het liever maar achter de rug! Ik heb weer eens een rare cyclus... word ik weer ongeduldig van en krijg ik weer m'n bedenkingen :x
nope, op het kdv heerst het af en toe, maar Jens heeft nog niets gehad. Ja het noro virus 2x, dank je de koekoek!
Rick heeft ook nog geen waterpokken gehad. MP: ook helemaal fan maar Rick zijn kledingpakket 72/86 raak ik niet kwijt..... Van t weekend in Luxemburg geweest, mijn oudste broer is getrouwd. het was erg leuk. Rick is heel lief geweest bij het diner. Ik hou t kort, iPad typt niet zo makkelijk
Zo dit gaat iets beter Gisteren eens even bij de HA geweest, ik heb wat last van de onderkant. Zeker na een drukke dag, gelukkig geen aanleiding tot bekkeninstabiliteit, daar was ik even bang voor. Het is gewoon de druk van de baby naar beneden, nu al..... hij is fijn! Ook urine ingeleverd voor de zekerheid, geen blaasontsteking wel een spoortje eiwit . Er was verder geen rede tot ongerustheid omdat ik andere klachten (hoofdpijn, hoge bloeddruk, pijn in de bovenbuik) niet heb. Volgende week naar de VK, ik denk dat ik gewoon wat regelmatiger mijn urine moet inleveren of zo. Iemand ervaring hiermee? Ik ben er wel een beetje van geschrokken, je zit niet te wachten op het HELLP-syndroom Vanavond ga ik beginnen met zwangerschapsyoga, daar heb ik wel zin in.
Denk dat je meer aan bandenpijn moet denken Soof! Sterkte met de ongemakjes! Mieke; gekke cyclus inderdaad! kan me voorstellen dat het je onzeker maakt.
Dat denk ik ook hoor, maar dat eiwit vind ik een beetje eng... Bandenpijn heb ik met Rick ook heel erg gehad, is nu wel minder hoor!
Soof: had je een goeie "gewassen plas"? dat wil zeggen: tevoren goed gereinigd met natte wattenbolletjes? Anders kan het namelijk zo zijn dat er een draadje vagina slijm of wat huidschilfers in het potje terecht komen. Daar zit heel veel eiwit in en dat geeft op de dipstick van de huisarts "spoor eiwit aan" Betekent in het algemeen niks.
EUH nee, gewoon uit bed mijn eerste plasje opgevangen. Het moest ochtendurine zijn. Ik heb wel last van erg veel afscheiding dus dat kan dat dan wel verklaren inderdaad. Dan zal ik me maar niet teveel zorgen maken, volgende week naar de VK. THANX
@soof, ik heb heel wat plasjes ingeleverd omdat mn bloeddruk aan de hoge kant was. Ook 1x spoortje eiwit, daarna niets mee! Bij sterretjes zien ,hoofdpijn ,band om je buik gevoel, gelijk bellen! zwaai, ben moe. Maja heeft ochtend gewent op kdv, ging goed.Ik ben gaan winkelen met een vriendin, ook erg leuK! De action en big bazaar leeg gekocht en daarna h&m, miss etam en de we. Jens gaat redelijk. Moeten er boven op zitten. Kreeg net telefoontje van s dat ze onderweg naar huis waren van het kdv. Blijkbaar was hij weer aan het boeven geweest. Niet aan tafel willen komen zitten, niet meen ar buiten willen etc. Ik vraag me af wat er scheelt...of het gewoon koppigheid is. Ik hoop dat ie niet dood ongelukkig is daar Het ging altijd zo goed, zonder problemen!
Soof, tjee, alweer bijna op de helft! Gaat snel zeg, al zal je dat zelf anders ervaren. Hoe staat het eiegnlijk met je buik, al goed aan het groeien? Pooh, en maja alweer naar het KDV, gaat ook al zo snel. Hoe vindt jens het, dat zijn zusje nu ook op het kdv zit? Wel vervelend dat hij het niet zo naar zijn zin heeft. Misschie een gesprek aanvragen met de juffies? Mieke, vervelend van je cyclus. BLEGH, ik zou het in jouw plaats echt zo zat worden.....:x. Marktplaats: ik heb voor Yfke net een bak vol met nopper gekocht, cadeautje voor de sint. Dat zijn van die gekleurde, platte blokjes met pinnetjes. Mijn broer en ik hebben daar veel mee gespeeld, nu maar hopen dat het anno 2011 nog steeds leuk is. Vakantieplannen: plan is gewijzigd, we gaan naar thailand ipv maleisie. Dat is voor ons toch een wat bekendere bestemming, we zijn er al 2x eerder geweest. Dus we weten wat we kunnen verwachten, en dat is de 1e keer met Yfke wel prettig. Nu dus druk bezig met een leuke plekjes te vinden, en oeeeeeeeeh, ik heb er zin in!
hij heeft het wel naar zijn zin, maar hij heeft buien waar je U tegen zegt leuk thailand, ik wil ook!