MB! Het gaat wel snel bij mij hoor, de eerste weken vond ik echt slopend omdat ik zo misselijk was. Maar sinds dat voorbij is vliegen de weken ook voorbij. En met Rick ben ik met 38 weken bevallen dus ja dan zit ik u echt op de helft. Maar ik probeer me maar een beetje te beschermen dus ik hou me maar keurig aan 40wk. Gisteren voor het eerst yoga gedaan en dat was echt heel leuk en lekker. Maar ik heb echt geen coordinatie meer hahahaha mijn god zeg. We moesten een oefening doen die goed was voor het geheugen. In de handen klappen, dan met je rechter hand op je linker voet en zo om en om. Dat ging goed en toen moest je dat tussendoor kruislings achter je hielen aantikken.... nou dat ging echt verkeerd hahahah Dus ik heb geconcludeerd dat ik vroeg dementerend ben hahhaha.
Soof: hahaha, ik zie je al helemaal voor me stuntelend je hielen en tenen aantikkend. Volgend keer gewoon een mooie lederhose aan en een beetje erbij jodelen!
hallo allemaal, weer even een teken van leven van mijn kant. Gaat goed hier, isabella groeit goed en kruipt lekker door het hele huis. Hihi staan vind ze ook erg leuk en trekt zich overal aan op alleen denkt ze al een hele grote meid te zijn en gaat dan los staan. Tja dat gaat nog niet dus brullen geblazen. hihi ahum mag niet lachen maar het is zoooo grappig. Gisteren is het 3e tandje door gekomen en de 4e zag ik ook al zitten. maar wel raar de 2 snijtandjes in plaats van voortanden (boven) ik hoop niet dat jullie het niet erg vinden als ik niet op jullie allemaal reageer, er is zoveel geschreven sinds de laatste keer dat ik er was. Wel leuk te lezen dat het nog allemaal hetzelfde is. hihi lag helemaal in een deuk om de yoga van soof, hihi zie het helemaal voor mij. Fijn te lezen dat het zo goed gaat!! Hebben jullie dat in het begin ook gehad dat je het moeilijk vind om werk, gezin en huishouden en dan allllllll die dingen erom heen te combineren? Ik heb het gevoel alsof ik alleen maar bezig ben en totaal geen tijd heb voor mezelf. Ff lekker bank hangen of iets dergelijks zit er gewoon niet in. Pff nu wel f, manlief is uit eten met zijn werk. Ik werk maar 24 uur per week en 6 uur per dag. De ene week werk ik 3 dagen en de andere 5. Ik heb bewust voor zo weinig uren gekozen maar voor mijn gevoel werk ik 40uur. Ik werk liever gewoon 3 dagen van 8uur geloof ik. Hihi ik weet het ben verwend, veel van jullie werken veel meer uren. Volgens mij ben ik een lui wezen, ik hou niet zo van werken. Ik ga wel om mij heen kijken voor een andere functie. hmm ik ga ff naar boven, isabella is onrustig. heeft last van haar tandjes. doeidoei
oh dat herken ik wel ja. Al werd het makkelijker toen jens 1 was geworden. Minder slaapjes, met de pot mee eten en makkelijker van huis gaan. Maar nu met Maja erbij is dat ook weer over @all, heb pijn in mn hart. De kids zijn beide tot 1600 uur naar het kdv. Van jens ben ik dat wel gewend. Ik hoop alleen dat hij het vandaag beter doet, minder boos Maar mn kleine meisje gaat vandaag ook oefenen en volgende week vrijdag voor het echt. Brrr. ze is zo klein, morgen pas 10 weken. Wat voelt dit klote zeg!
BRIGIT! Hoe bedoel je alleen maar in het begin.......... na 2.5jaar heb ik er soms nog moeite mee. En je bent geen lui wezen in mijn ogen hoor, ik werk graag maar mijn prive vind ik veel belangrijker. Ik heb echt respect voor WANNA met haar full-time drukke baan en 2 kids. Maar persoonlijk moet ik er niet aan denken! DAMES! Willen jullie mij niet zo uitlachen met mijn coordinatie-problemen, dat is heel serieus POOH! Arme jij, sterkte schat!!!
Pooh: wat moeilijk is dat hè?! Maja is inderdaad nog zo klein. Met kleine Smurf had ik 12 weken na mijn uitgerekende datum (en dus 10 na de bevalling) en nog 3 weken vakantie erna. Dat vond ik wel fijn. Maar bij Grote Smurf moest ik 10 weken na de bevalling weer aan de slag. En dat terwijl hij dus maar 2400 gram woog bij de geboorte en bij 10 weken net boven de 3 kg zat, zodat de leidsters het gevoel hadden dat ze voor een pasgeboren baby moesten zorgen. Desondanks ging het helemaal prima! Maar ook dit keer vond ik het moeilijk. gelukkig heeft ons KDV een website waar foto's van elke dag op komen te staan en kleine Smurf staat er eigenlijk altijd lachend op, dus ik neem aan dat hij het best naar zijn zin heeft. Ga maar afleiding zoeken, jezelf verwennen met paar uurtjes sauna??
Soof: ik lach je ook niet uit, ik lach je toe (Bai de wee: ik werk 4 dagen in de week (wel 10 uur per dag) maar technisch gezien dus echt wel parttime hoor! Ik zou 5 dagen echt niet volhouden. Zeker nu kleine Smurf de laatste twee weken rond twee uur een half uurtje spookt en na 4:00 helemaal niet meer slaapt)
WANNA! Meen je nou echt dat je dagen van 10uur maakt en dat is nog parttime ook........ Ik weet dat jij echt dol op je werk bent, maar zoveel werken zou echt niks voor mij zijn. Maar dat is gewoon een verschil in mensen die er ook moet zijn natuurlijk anders draait de economie niet. Maar hoe laat begin jij dan eigenlijk? En dan ben je dus ook laat thuis? Maar je hebt niet zo lang reistijd geloof ik he?
oh wanna, als ik die uren van jou hoor/lees, hellupie!! MOET ER NIET AAN DENKEN!) en al helemaal niet na van die gebroken nachten! Ik werk 3 dagen, 25,5 uur. Meer dan genoeg! Ben wel aan het denken over de avond apotheek. heb dan geen kdv meer nodig en als ik 2 avonden werk verdien ik net zo veel als 3 dagen! Misschien tegen de tijd dat Jens naar school gaat @soof, voel je de baby al? Zo, ik heb de grote boodschappen net gedaan. Normaal doet S dat op zaterdag ochtend. Was wel leuk om nu een s ZELF dingen te kunnen uitzoeken/bekijken. Ik doe altijd op loop afstand de dingen die ik mis bij de c1000 om de hoek, dus winkel vreemd ben ik niet .Maar dit was wel grappig! Zo effe troep naar de stort brengen en dan mn haren verven
Ik werk van 8:00 tot 18:30, meestal zonder pauze. Op maandags en vrijdags breng ik de kindjes naar het KDV. Dan werk ik van 8:15 tot 17:45 (KDV is naast mijn werk) Maar dan moet ik het weekend wel vaak 's avond nog een beetje werk inhalen.
zonder pauze?? hoe hou je dat vol dan? Ik bedoel, je moet toch ook lunchen? Ik weet eigenlijk niet eens wat je voor werk doet, arts toch? of ben ik nou ik de war?!
Ben net naar de stort geweest met ene auto vol zooi. Sta ik daar met een gammel loop autotje die we 80ste hands hebben gehad van een vriendin. Die werd haast uit mn handen gerukt door een oost europees type hahaha! ps, hoe is het met de zindelijkheid van Boaz, rick en smurf?
Zindelijkheid, Rick heeft nog erg weinig interesse..... op het KDV af en toe op de wc een plasje. Het advies gekregen om een onderbroekje voor hem te kopen ipv een rompertje. Maar dat wil hij pertinent niet aan, dus ik laat het maar even! En bij jou?
voordat maja kwam, heeft hij heel wat keren op de wc gepoept. Plassen geeft ie niet aan. Toen kwam maja en ging meneer weer heerlijk door met poepen in zijn luier en keihard nee zeggen als je vraagt of ie wat gedaan heeft terwijl je omvalt van de stank Hij heeft al lang geen rompers meer aan, dus dat helpt ook niet hahaha!
Smurf plast netjes op het potje als je hem er op zet. Maar hij plast ook tussendoor in zijn luier. Hij heeft twee keer op het potje gepoept, maar hij doet dat liever in zijn luier en roept ook keihard NEEEE, als je vraagt of hij gepoept heeft. Heb laatst een paar onderbroekjes gekocht (zo onder het motto van: als jij op het potje poept, krijg je deze supergave onderbroek!) Hij wou heeeeel graag die supergave onderbroek, maar toen tot hem doordrong wat hij er voor moest doen was dat ding ineens niet zo interessant meer Hij loopt dus inderdaad nog in een romper. Maar jens heeft dus geen rompers meer? Doe je dan hemdje en luier of trek je een onderbroek over zijn luier aan? Lunch: kan prima achter de computer met een broodje in je hand (als ik mijn toetsenbord omkeer komt er dus een aardige portie broodkruimels uit ) En meeste dagen hebben we tijdens lunch een bespreking waar je je brood mee naar toe neemt. Maar ik zit ook best eens even mijn tijd te verdoen of hang wat lang rond bij de koffie automaat (of check ZP, hahaha) Dus medelijden hoef je niet te hebben
Rick heeft 2 weekjes netjes gezegd dat hij een vieze luier heeft en dat was het dan. Ik zet hem wel op de wc, maar ben niet consequent genoeg denk ik . Maar hij zit 2 tellen en dan is hij klaar. Op het KDV had ie deze week 1x geplast en toen was hij super trots, maar het wakkert het vlammetje nog niet aan
dat neeee roepen, komt me bekent voor ja... hahaha! Ik moet ook meer consequent zijn denk ik, maar heb er soms de puf niet voor.
Ha meiden, ben ik weer even! Echt zoooooo druk geweest deze week, van Drenthe tot Zuid-Holland heb ik dit landje leren kennen afgelopen week, pfoe.... Vanaf nu wat meer rust eventjes hopelijk. Wanna, jij wint het wel wat werken betreft hoor, haha! Brigit, het is natuurlijk altijd zoeken naar een evenwicht dat bij JOU past en bij de één verloopt dat wat sneller of soepeler dan bij de ander. Bij mij heeft het een halfjaar geduurd na de geboorte van Mini1. Als het krijgen van kinderen iets voor me heeft gedaan, dan is het wel dat ik er juist ambitieuzer van ben geworden. Maar dat komt volgens mij niet zo vaak voor Zindelijkheid: op de creche wordt Mini1 na elke maaltijd op het potje gezet en dan doet ze bijna altijd een plas *trots* Dus dat zijn we thuis ook wat vaker gaan doen en ja hoor: ze weet wanneer ze plast, ze doet ook echt haar best ervoor en ze vindt het leuk om te doen. Dus dat is al hele winst. Nu even doorzetten. Ik wil ook onderbroekjes en hempjes gaan kopen voor mijn grote kleine meid... Alleen 's nachts plast ze nog echt heel veel, altijd dikke volle luiers dus dat zal nog wel even duren. En poepen wil nog niet lukken, dat vindt ze nog niet zo leuk ofzo. Verder is het hier gekkenhuis geweest. Veel werken, veel reizen (ook wel voor leuke dingen hoor), de Mini's niet zoveel gezien omdat ik steeds laat thuis was en Mini2 die weer ziek was maar nu gelukkig weer een heel stuk beter is. Dan is het wel fijn dat mijn man redelijk flexibel is met zijn werk alhoewel gisteren mijn moeder moest komen. Ze heeft twee nieuwe tandjes boven, maar niet die in het midden, haha! Mijn kleine weerwolvinnetje (ze is met volle maan geboren) heeft nu alleen twee puntjes waar haar hoektandjes zijn doorgekomen, haha! Ook al zo'n mafketel, hihi....
MIEPIE! Dat klinkt leuk, wetende wat jouw vak is en dat gecombineert met de provincies Ik ben even een beetje aan het einde van mijn latijn......... en dat gewoon omdat ik een paar avonden te laat naar bed gegaan. Sjongens ik heb zo'n kort lontje.... en dat botst aardig met mijn kleine Rickje! Hij is nogal van het slaan en oeeeehhhhhh daar heb ik de pest aan. Hij weet dat het niet mag en je ziet hem vaak twijfelen, maar soms mept ie er flink op los. Vandaag en morgen is hij logeren. Ben echt even blij, manlief en ik moeten het hele weekend werken (morgen samen), maar vanavond gaan we lekker samen uiteten. Even quality-time!
ik ben net terug van playcity. Samen met jens en een buurmeisje geweest .jens was nergens bang voor en was zeiknat van het zweten van al het springen Echt leuk om samen weer te doen. En mama kon ook weer springen, geen dikke buik meer! Nu ligt ie net in bed, kijken oe lang hij slaapt! Vanmiddag kruidnootjes bakken en speculaas. Ik vond een doe het zelf pakket bij de jumbo!