Soof, wanneer heb je de 20 weken echo? En willen jullie weer het geslacht weten en mogen wij dat ook weten? Pooh, ik kan me dat incident ook nog goed herinneren ja, jammer dat je man niet even van te voren met je heeft overlegd. Dat is ook weer typisch mannen he, die denken dan weer niet verder na over de consequenties. Enne vergeet niet dat die buien van Jens ook voort kunnen komen uit de veranderingen thuis door Maja. Hij moet jou nu delen met haar, hij moet ook nog zijn weg hierin vinden. Gister belde een vriendin op om te vertellen dat ze 11 wk zwanger is. Haar vriend is beste vriend van de mijne, en we weten van elkaar dat we bezig zijn. Ik gun het hun van harte, maar ik ben daarna even naar het toilet gelopen (op het werk), ik werd toch even verdrietig. Ik snap gewoon niet waarom het bij ons niet wil lukken. Ik hoop zo dat het aankomende ronde nou eens raak is, ik begin nu echt mijn geduld te verliezen. Heb er gewoon geen zin meer in. Gisteravond heerlijk uiteten geweest bij Ron Blauw. We hadden mijn schoonouders meegenomen als verrassing en als bedankje voor het oppassen de laatste tijd. Vrijdag gaan we weer het sintweekend weg. Ben weer druk met surprise en gedicht. We gaan dit jaar naar Molecaten: Molecaten (Leemkule). Ik kende deze organisatie nog niet, maar ze hebben echt leuke parken en niet duur, goedkoper als Centerparcs. Met Boaz gaat het weer beter. Hij heeft erge hoge koorts gehad en hij zit echt helemaal onder de waterpokken. Hij had er ook echt pijn van. Gister is hij wel met mijn ouders meegegaan om daar te logeren. Ga zo even bellen hoe dat is gegaan. En deze fiets krijgt hij van sinterklaas dit weekend.
stoere fies mieke! Ik kan me voorstellen dat je het zat wordt, elke ronde afwachten en dan toch mis Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het heel rot voor jullie vind! Dikke knuf
MIEKE! 9 dec hebben we de echo en ja we willen weten wat het wordt en ja jullie mogen het ook weten Stoere fiets, Rick is nog bezig met een loopfiets......... Maarja we hebben nog een paar maanden voor hij 3 wordt. Sterkte met alles, het is gewoon k........!!!!
Maja slaapt goed vandaag. Ik heb de badkamer gedaan, alles gestoft en gezogen. S zijn kantoor eens flink onder handen genomen (is zo'n zooitje en hij legt alles op het bureau neer). Spullen i nde auto geladen voor de rommelmarkt (patient van mij kan ik altijd bellen voor bij overbodige spullen). zucht...nu effe zitten
Mieke, ik hoop het ook voor je meid. Fijn dat het met Boaz beter gaat. Superstoere fiets ! Soof, spannend, de 20 weken echo. Ben ook benieuwd of het een broertje of zusje wordt voor rick, als de kleine het wilt onthullen uiteraard. Pooh, klinkt als een hormonale poets- en opruimbui? Kan je s.familie geen huisje huren bij jullie in de buurt? Ik zou ook niet naar noorwegen vliegen voor 2 nachten, teveel gedoe. Oh die jens, die is je geduld flink op de proef aan het stellen. Wel pittig hoor, zo'n opstandige peuter. Is hij gevoelig voor beloningssystemen? Misschien werkt een stickerkaart wel? Hier geen bijzonderheden, alles loopt goed. Yfke's favoriete bezigheid is momenteel woordjes oefenen. Dus de hele dag wijst ze van alles aan, dan zeg ik hoe het heet, wat zij vervolgens op haar manier herhaalt. En ze heeft van de week voor het eerst 2 woordjes gecombineert *trots*. Ze zag een witte bus staan(hubby rijdt voor zijn werk in een wit busje) en riep "papa auto". Goed he!
MB! Ja dat hoop ik dan dus wel he, ik ben zo nieuwsgierig hihiihih Leuk dat Yfke zo heerlijk gaat babbelen en dat ze zo leergierig is, dat vind ik zo ontzettend leuk. Rick luistert ook heel goed als we een woord een paar keer duideiljk articuleren. Super gewoon!
Leuk dat Yfke zo babbelt! Pooh: mocht je nog poetsdrang hebben..... Ik heb een zwaar verwaarloosd huis Soof: heb je de kerstboom al staan?
zwaai ! Ben sinds gisteren aan het overgeven en heb diaree. De kids zijn beide naar het kdv vandaag! Dus ik kan het rustig aan doen. Maja is vandaag voor het echt! Heb pijn in mn hart, mn kleine meisje de hele dag missen
POOH! Beterschap meid, wel fijn dat de kindjes even weg zijn. Dat lijkt me nu wel even beter en Maja wordt daar ook goed verzorgd lieverd!!! Vandaag nog even werken en dan hebben wij een weekje vakantie. Maandag naar Parijs en vanaf dinsdag 3 dagen naar Disney..... ooohh wat heb ik er zin in!!!!!! Gisteravond enorm last gehad van hartkloppingen, mens wat is dat akelig! Nu gaat het wel weer. Vanmorgen is de timmerman begonnen met de overkapping, ben er zo blij mee. We kijken al 5 jaar tegen een lelijk terras aan en hebben last van onze hard pratende (wel erg lieve) buren. Nu komt er een mooie houten wand tussen met isolatie. JOEPIEEEE is ben helemaal blij
goed idee soof! en ja het zal wel goed komen! Al vast veel plezier in disney! ben heel benieuwd hoe Rick het vindt! ps, ik kreeg net deze website door van een collega :shopVIP Veel mooie kortingen!
zijn hier eigenlijk nog mensen die misschien intresse in wipstoeltjes hebben? heb een rode en een roze
Wil iedereen even een fijn sinterklaas weekend wensen (die het dit weekend vieren). Pooh, beterschap. Hier nog eentje iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily! Soof, hihi de kerstboom alweer staan.... nog een paar dagen en dat weten jullie het!! MB, hihi lekker het dat geklets. Hier vandaag ongi geworden. Deze ronde er weer voor gaan!!! Wij zijn het weekend weer gezellig in een huisje. Surprise is klaar en gedicht bijna!! xxx
MIEKE! Veel plezier, enne ik weet dat het heel makkelijk is gezegd maar probeer het allemaal even te vergeten. geniet van de gezellige maand die komt!!!!!!!
Ik wens iedereen ook een gezellig sint-weekend toe! Morgen komen mij s.ouders bij ons brunchen en met Yfke cadeautjes uitpakken. Ze krijgt van hen een houten slee. Helaas hebben mijn zwager/s.zus geen zin om naar ons toe te komen rijden, dus dat geeft wel weer aan hoe goed sterk onze band is (niet dus). Maandag gaan we naar mijn ouders, van hen krijgt ze de boerderij van little people. Daar geven we ook onze cadeautjes, een boek met cd van sesamstraat en duplo. Dus ze wordt weer verwend! Ook nog rotnieuws gehad, de vader van de beste vriend van mijn broer is overleden. Hij kreeg 8 weken geleden pas te horen dat hij kanker had, het is echt zo snel gegaan. Ze wilde vandaag eigenlijk sinterklaas vieren met zijn allen, en hadden zelfs nog een weekendje weg geboekt in januari. Dus niemand had verwacht dat het zo snel zou gaan, BRRRRRRR.
oh mb02, wat is dat snel gegaan! bah, nooit leuk, maar al helemaal niet in deze tijd van het jaar me tal die feestdagen! Sint was erg gezellig. Jens deed het top, speelde lief met de nichtjes, toen werd er gebonsd op de deur, ladingen kadotjes uit pakken en lekker eten! We zijn net thuis. Maja ligt te maffen, die sliep door alles heen en jens is slaap dronken maar oh zo blij en was heel lief! We hadden 10 euro per kind en als je ziet hoeveel ze hebben, echt geweldig!