30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hhaa, ik lul al dagen hier in een echoput ;)

2. mb02

mb02 Bekend lid

EChooooooooooo:p.

Yfke net opgehaald bij het KDV, daar Sint gevierd. De juffies vertelde dat ze de hele tijd onder de tafel had gezeten. Niet omdat ze bang was, maar om de gestrooide peperoten op te eten:D.
    Vanmiddag gaan we naar mijn ouders om het te vieren.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahah die yvke! ;)

wij hebben net thuis koekjes gebakken. een hele toer tussen de slaapjes, flesjes en huiltjes van Maja door. MNaar het ruik nu heerlijk in huis! :) Jens is mega vrolijk, zingt en heeft geen boze buien. Hij vindt het alleen niet leu kdat sinterklaas weer naar huis gaat...

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    joehoeeeeeeeeeeeeeeee waar is iedereen? Mee naar spanje? ;)

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nee hoor, zit gewoon binnen....me shoppie en marktplaats bij te houden haha

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ook (mp dan) buiten waai te toch weg. Mn meisje ligt nog te maffen, die moet over een half uur de fles! En jens is naar het kdv.

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Lisa lig nu weer ff in bed.....ben benieuwd voor hoe lang...laatste dagen zijn het allemaal van die korte slaapjes die ze doet

als je hyves heb......
    Kitty's Shoppie Hyve - hyves.nl

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb me aangemeld bij je!

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    de almachtige beheerder heeft je geaccepteerd hihihihihihi

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Zwaai zwaai!
    Sorry dat ik weinig van me laat horen. Zoooo druk met werk en kids dat er weinig tijd over blijft om te internetten. Vandaag voor werk naar Groningen, tjee wat een pokke eind is dat zeg!

Verder hier alles goed. Kleine Smurf laat ons helaas nog steeds niet echt slapen 's nachts. Meestal rond 2:00 een keertje wakker en dan tussen 4 en 5. Na 5 uur wil hij vaak niet meer slapen. En aangezien ik een paar avondcursussen heb gehad of nadat de kids in bed liggen zelf nog even moet werken, lig ik er vaak pas ruim na elven in. Niet veel slaap dus :(
    Ben dus nu ook met de trein onderweg (leek me niet verstandig met mijn duffe kop en dit slechte weer met de auto te gaan)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je mikija! :)

Verstandig van je wanna. Het is een takke eind rijden ja, bah! Jammer dat jullie nachten nog zo gebroken zijn!

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja vindt het wel grappig staan, wacht op almachtige beheerder hihi

hoor alweer geluid van boven....dus gaan weer even kijken daar

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben er af en toe even. Omdat we niet met de mmm bezig zijn heb ik weinig behoefte aan zp. Er zijn genoeg andere dingen die mijn aandacht vragen, zoals veranderingen op het werk.
    Hier gaat alles goed. Ik geniet van de rust en niet hoeven spuiten. We houden vertrouwen in het ontvangen van een hummeltje. Alleen is de vraag wanneer. Ik hoop van ganse harte dat dit ons op natuurlijke wijze mag overkomen.

Alle meiden wens ik het beste, net als alle hummels. Ik spiek af en toe hoe het met jullie is. Verder zwaai ik naar iedereen!!!

14. mb02

mb02 Bekend lid

Timon, leuk dat je even langskomt, al is het maar om te zwaaien. Snap het helemaal dat je met andere dingen bezig bent dan ZP, dat vind ik eigenlijk wel goed om te horen;). Zwaai terug!

Wanna, ook een zwaai naar jou. Pffffff, pittig hoor, die gebroken nachten. Smurfje lijkt daarin dus op zijn grote broer;).

Pooh, wanneer moet je weer aan het werk? En heb je daar al zin in, of helemaal niet?

ALL, Yfke is (bijna) 1,5 jaar oud, en dat is te merken. Wat is ze soms al eigenwijs zeg, sta dan echt versteld van dat mini-mensje. Ze zit ons al flink uit te proberen, en vervolgens een drama maken als je "nee" zegt of haar corrigeert. En ze vind zichzelf reuze lollig, waarbij ze precies weet hoe ze de aandacht kan krijgen. Op straat/ in de winkels roept ze naar iedereen "hai!", met daarbij haar handje hoog in de lucht. Dat ziet er reuze schattig uit, de kleine charmeur;). En in huis is ze een wervelwind, waarbij ze een spoor van spullen achter zich laat. Ik ben nu zover dat ik 1 groot ding voor haar neerzet waar ze mee kan spelen, en ze heeft een mand met wat kleine rommeltjes. Zo blijft het een beetje binnen de perken, anders smijt ze alles door de kamer. Maar boven alles is ze zo'n lekkere knuffelkont en heerlijk ondernemend, ben zo trots op haar!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mn baas had weeeeeken geleden gezegd dat ik 14 december weer aan het werk moest, een dag dat ik vrij was, dus werd het de 16e (volgende week vrijdag)
    Nu belt zijn vrouw net dat ik dinsdag de13e al moet komen, er was een foutje gemaakt. Ben best pissed nu, het scheelt maar 1 dag, maar ik moet me effe resetten. Ze blijkt wel gelijk te hebben, jammer van de fout die mn baas alleen gemaakt had :(

Vandaag is zoiezo mn dag niet. eerste keer ongi sinds de bevalling en ik loop leeg :(. Maja is huilerig vandaag, krampjes doordat de voeding is veranderd en jens verveelt zich met dit weer.

Die Yvke, ik zie het zo voor me. Ik vond anderhalf een super leeftijd. Jens is ook leuk nu hoor, op zijn koppige buien na dan (die een stuk minder weer zijn! jippie). Het feit dat we goed kunnen kletsen is erg leuk!

@timon, leuk at je effe voorbij kwam. Ik snap je verminderde behoeft tot zp wel hoor!

16. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, ok, dus volgende week alweer aan de slag. Zal wel weer zoeken worden naar een nieuw ritme, 2 kids kaarmaken voor het KDV is toch even een organisatie. Maar even uit de luiers is ook wel lekker, toch?

Ik heb vanmiddag laarzen voor Yfke gescoord, met 40% korting. Zijn nu echte schoenen, daar moet ze wel aan wennen. Ze zijn wat zwaarder, dus ze loopt erop alsof het 7-mijls-laarzen zijn, haha. Maar ze vindt ze wel heel mooi, ze is er ook echt trots op. Toen papa binnen kwam wees ze meteen naar haar schoenen, zo schattig.
    En bij de kringloopwinkel een mini-wandelwagentje gevonden, dat is een groot succes. Ze loopt al de hele middag met haar beer (geen pop, daar moet ze nog niets van weten;)) de woonkamer rond. Ook al zo schattig:D.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lief!!!!!!!!! :)

18. Zo daar ben ik weer!!!! Disney was super leuk, Rick heeft het heel erg leuk gehad. Pluto heeft een dikke knuffel gehad en een kus. Het weer was minder en we zijn nu allemaal snipverkouden.

Gisteren de 20wkn echo gehad, alles is en orde. Gelukkig is wel weer even spannend zo... Enne Rick krijgt een broertje!!!!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, fijn dat de echo goed is en gefeliciteerd wat leuk een broertje en nog een zoon!!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof wat geweldig!!! heel erg gefeliciteerd! Hebben jullie al een naam? Wat leuk dat Disney een succes was!!! I kwas bang dat Rick er nog te klein voor zou zijn! Maar het ging goed?

Hier een prut dag. Om 8.30 begonnen met het uitmeten en bevestigen van de wandsteun voor de nieuwe tv. Vanmiddag met de kids buiten gaan lopen zodat papa rustig kon boren. Kerstmarkt gezien en de kerstkaarten op de post gedaan. Het was steenkoud en het boren ging niet soepel. Dus 2 gaten hebben we mee gemaakt. Maja bleren, Jens gillen ,gezellig (not). Dan denk ik snotverdorie, moeten we nu van 8.30 tot 1630 bezig zijn om een tv en een kastje op te hangen??? Vreselijk!

Maar oke, we zijn nu klaar. Morgen maar iets leuks gaan doen ter compensatie!

Deel Deze Pagina