30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja we hebben al een naam, vanmiddag even naar gekeken en we waren het heel snel eens. We hadden eerst een andere naam, bij Rick zeg maar. Maar die vond ik nu niet passen, heel gek. Maar met deze naam zijn we erg content :D

Pooh! Wij dachten ook dat het teveel zou zij maar hij vond het erg leuk. Maar wij gaan natuurlijk bijna nergens in. Ik kan als reisagent echt goedkoop naar Disney en dan is het niet erg, maar een klant zal ik altijd adviseren om pas te gaan als de kids ca. 7/8 jaar zijn. Daar is het gewoon te duur voor. Maar ik bof eigenlijk gewoon heel erg :)

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soof, wat fijn dat alles goed was en woohoo voor een tweede zoontje!!! :D

3. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    gefeliciteerd he Sophia!!!!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mieke, hoe is het met Boaz zijn waterpokken?

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, dat is zo goed als over. Hier en daar nog wat korstjes en plekjes zichtbaar.
    Maar hij is niet meer ziek. Hij heeft het wel erg goed te pakken gehad. Lief dat je er naar vraagt.

Jammer dat je nu onverwacht eerder moet gaan werken. Het zou leuker geweest zijn wanneer die fout in het voordeel van jou was geweest.

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: gefeliciteerd met de goeie 20 weken echo! En wat leuk, nog een jongetje! Ik vind dat zelf echt geweldig. Ben benieuwd wat de naam gaat worden!

Pooh: dat is inderdaad echt even omschakelen, dat je nu een paar dagen eerder aan de slag moet! Jammer dat je baas daar zo laat achter komt!

7. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, fijn dat alles goed is met de beeb. En een jongetje, leuk hoor! En wat zijn jullie er snel uit met de naam, ben benieuwd.
    Goed om te weten dat disney pas leuk is vanaf een jaar of 8. Al weet ik niet of ik daar ooit heen ga, pretparken zijn niet helemaal mijn ding. Ik word heel chagarijnig van het wachten in een rij:).

Pooh, haha, dus je vent is geen bob de bouwer;).

ALL, gister voor het eerst naar Ballorig gegaan, zo'n indoor-speeltuin. Was een succes, Yfke heeft zich prima vermaakt. Vooral de vliegtuigjes, de ballenbak en de hoek met de mega-blokken waren helemaal leuk. Eenmaal in de auto viel ze als een blok in slaap, waardoor ze thuis dus geen middagslaap meer wilde doen. Ze was dus wakker van 12.30 tot 18.30, Pffffffff, daar wordt ze niet vrolijker van.....

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, hier ishet goed gegaan. Heb gelijk vanochtend verteld dat ik er tegen op had gezien en een beetje het gevoel had er buiten te liggen .Nou de knuffelsen ben je gek vlogen om mn oren. Ze waren dolblij dat ik er weer was en hadden het gewoon druk gehad!
    helaas had mn baas me gelijk balie ingedeeld. Dus dat is het drukste plekje om te werken ,Gelukkig wilde een collega vanochtend wel ruilen, want ik hd echt moeite er weer in te komen. Vanmiddag was ik wel balie en het ging goed. Op mn eigen temp, niet kijken naar de tig wachtende voor je. En veel mensen die vroegen hoe het was, wat "het" geworden was. Ik had een foto is mn schort zak en heb lekker lopen pronken met mn kids
    Ben wel moe nu. Maja en jens deden het perfect bij oma vandaag .Oma had het speelhuisje en glijbaan binnen gezet (haha, dat doen oma';s)

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    hahaha, leuk dat oma de hele glijbaan naar binnen haalt :)
    Fijn dat je eerste werkdag goed is verlopen en dat je collega's zo warm reageerden!

Het is wel stil hier de laatste tijd!

Maar daar maak ik mezelf ook schuldig aan. Net twee dagen door buikgriep geveld geweest. Maar zatardags babyzwemmen en waterstraaltjes spugen in een bad met 30 incontinente peuters is ook vragen om problemen :D
    Onderwaterfoto's van vorige week waren heel erg leuk geworden. Als ik ze gescand heb, zal ik ze wel in mijn album zetten!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het is hier echt heel stil, al weeeeken! :(
    Ja, bij oma mag alles. ;) ik dacht alleen maar, mn nieuwe vloer!!!! maar ze had alles op een kleed gezet en goed droog gemaakt!

ik ga nu effe een dutje doen, maja slaapt na de fles !

11. Ik heb ook weinig puf, ben geveld door een fikse verkoudheid. Mijn hele hoofd moet pijn, als ik loop voel ik mijn tanden bonzen jakkes.....
    Vandaag lekker thuis en morgen ook nog, ga zo niet werken. Rick is naar opa en morgen naar de kindjes dus kan ik ook even bijkomen!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook schuldig hoor, ik heb gewoon niet altijd zin om te schrijven maar lezen doe ik wel hoor.

Pooh, fijn dat je eerste werkdag oke ging en dat je collega's flex waren.

Soof, beterschap. Van verkoudheid kun je je altijd zoooo beroerd voelen.

Wanna, een buikgriep is ook niet niks, kun je je ook zo zwak door voelen he.

Hier gewoon vooral druk met veel en soms denk ik wel eens met wat... ;)
    Uiteraard werken ja. Deze week werk ik toch mooi weer 36 uur (waarvan zondag) dus tja, handen te kort thuis en alles verslonst een beetje doordat ik dan ook geen zin meer heb om wat te doen.
    En natuurlijk weer in de vruchtbare dagen!:p

13. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, beterschap.

Pooh, fijn dat het werken meeviel en je collega's en klanten blij waren je weer te zien. Toch leuk als je merkt dat je gemist bent;).

Wanna, jaaaaa, foto's!:D

Mieke, duimerdeduim.

All, Yfke is zooooooo druk op het moment. Gister op het kdv was ze zo hyper en huilerig dat ze haar eerder naar bed hadden gebracht. Vervolgens was ze na 1 uurtje alweer wakker, waardoor ze dus aan het eid van de middag niet te genieten was:x. Nu heb ik de hele speelgoed mand al leeg gehaald, dus ben even door de speelideeen heen. Gelukkig komt haar neefje vanmiddag langs, kan die haar even vermaken.

14. MB! Hier ook zo'n stuiterbal vanmorgen, mensenkinderen wat was hij actief en ik een vaatdoek:D
    Ben blij dat hij naar de kindjes kon, kon hij supertrots vertellen dat hij een broertje krijgt... Is wel schattig hoor :)

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof, hoe is het met je verkoudheid? hatsie!?!

Hier ook moeite om jens bezig te houden. Hij heeft voor sint de vtech kiddie camera gehad en daar ie hij wel heel zoet mee. En we (lees, mama) hebben net muffins gemaakt. Gaan zo in de oven, dan glazuur er op en klaar!

16. Het niezen is voorbij, nu echt voorhoofdholte ontsteking doet best zeer. Ga zo stomen en dan vanmiddag effe in bad stomen. Voel me niet best pffff maar ja beter nu als over 2 weken dan begint bij ons op het werk het hoogseizoen.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    niet met menthol stomen hoor soof. gewoon met heet waterdamp!

18. mb02

mb02 Bekend lid

Hmmmmm, dan is er waarschijnlijk (weer) storm op komst?, dat al onze kids door het huis stuiteren:p.

Yfke ligt nu lekker te slapen, kan ik het huis even opruimen/ stofzuigen/dweilen/ was opvouwen en eigenlijk kan de badkamer wel weer een sopbeurt gebruiken. BLEGH, heb er zo geen zin in:x.

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ppff....ben blij als me meissie geen last meer heeft van d'r tandjes boven

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pijnlijk he die tandjes :(

Ik was vanmiddag zo moe. Jens lag net in bed, begon maja. Dus die mee nar beneden genomen en die sliep toen bij mij op de bank, Maar ja, dan slaap ik niet. En na 3 kwartier was jens ook weer wakker. Helaas pindakaas!
    Gelukkig kwam het buurmeisje van 10 vanmiddag spelen. Dan had jens wat leuks. We hebben wel cakejes gebakken vanochtend maar met dat prut weer is het soms lastig om hem te entertainen zonder tv en computer!

Deel Deze Pagina