30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sommige mensen zijn zooooooooooooooo ego!!!! Ik zeg effe niets hier ,maar mn bloed kookt!

2. Huh :(

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik pb je wel

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O Pooh, ik hoop dat je je ei kwijt kan bij Soof...

Meiden, het is hier nog steeds erg druk! Maar na morgen lekker twee weken vakantie dus hopelijk dan een geschreven update voor jullie. Tot die tijd voor mijn vriendjes een update van mijn meisjes in beeld in mijn fotoalbum.

Liefs!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    veel plezier miep, en wat lijken die twee op elkaar!!!!!

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: ben je weer wat afgekoeld?

MB: hoe is het met je man? Knapt hij al wat op? Blaasontsteking is wel ongebruikelijk voor een man. Maar ik begrijp dat zijn zaakje ook pijnlijk is? (Dus meer een (bij)balontsteking?) Hoop dat hij snel opknapt.

Mieke: jeetje, al weer twee jaar geleden dat je zwanger was. Al zo vaak gezegd, maar ik gun het jullie zo! Wel al gaan klussen liefst nog voor de positieve ovutest hè! (Als dat enigszins haalbaar is) Bij mijn cyclusanalyse vorig jaar, bleek dat toen mijn ovutest 's ochtends positief was, bij de echo mijn ei al gesprongen was. Mijn zwangerschappen zijn bovendien allemaal voortgekomen uit 3 dagen ouwe zaadjes, dus ze gaan best even mee :)

Hier nog steeds erg druk. Valt niet mee met drukke baan en twee kleintjes. Kleine Smurf werd tot nu toe steeds om 2:00 wakker en sliep niet meer na 4:00, dus we zijn behoorlijk kapot. Maar de laatste twee nachten heeft hij tot 6:00 geslapen, dus wie weet...
    Ik heb met de jaarwisseling dienst :( Bleeeeeeeh!

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Jeetje Miepie, ze lijker zeker op elkaar zeg! Wat een schatjes! (Op de foto in ieder geval :) )

Simi: sterkte en dikke knuffel!
    (en wat een ondeugend meisje met chocosnoetje zeg!)

Soof: alweer aan het aftellen naar je verlof :$ Wat gaat dat snel zeg!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sterkte me talles wanna. drukke baan, druk gezin, feestdagen werken en weinig slapen, hoe doe je het allemaal?!
    Mag ik je wat vragen, ik weet niet of je een antwoord hebt. Maja drinkt goed en graag en komt netjes op tijd, slaapt door etc etc. Nu spuugt ze na de fles niet (ja af en toe een mondje), maar meestal een uur, anderhalf uur later gaat ze huilen en vind ik haar in bed met een zure spuug bij haar hoofd. Dan verschoon ik haar hoofd doek en slaapt ze weer verder. het is niet na elke fles, maar wel 2-3x per dag. We laten haar al lang boeren en recht houden. Ik heb voor volgende week een afspraak staan bij de huisarts. Heb je tip/ ideeën?

9. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi meisjes, ben ik weer eens...:)

Even antwoord geven op Soof:
    Ik geef ook borstvoeding (al is het bij mij fulltime kolven) aan Yindi. Ik heb Lotus en Joah bijna 9 maanden borstvoeding gegeven en ben nu met Yindi al bijna 6 maanden bezig. Eigenlijk zou ik het liefst nog een tijdje door willen gaan aangezien ik het ook superspeciaal vind om mijn eigen melk aan mijn kleintje te geven maar met een drukke tweeling vergt het ontzettend veel energie en tijd die ik niet heb.
    Het heeft me veel meer moeite gekost om door te gaan gewoon omdat je er nu 2 hebt rondlopen en je dus niet zomaar je tijd kunt nemen wanneer je wil.
    Bij Lotus en Joah kon ik vaak rusten als ze sliepen, nu rust ik bijna niet. Ik heb besloten om nu te gaan afbouwen maar ik heb er veel moeite mee. Ik stel het moment van afbouwen ook telkens uit...

Ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt maar als je nog iets wil weten vraag je het maar.

Mieke, ik blijf gewoon voor jou duimen en hoop heel erg met je mee voor een 2e wondertje!!

Hier alles goed, behalve dan dat er 2 ooms van me zijn overleden in 1 maand tijd. Zaterdag dus weer een begravenis, precies een maand na de 1e (24-11)!
    Verder doet Yindi het nog steeds supergoed en is ze eigenlijk altijd blij, lacht veel, huilt bijna nooit, slaapt goed, ja het is echt waar. Ik geloof het soms zelf ook niet.
    Met Lotus en Joah gaat ook alles goed, het zijn 2 heerlijke peuters die af en toe ook lastig zijn maar ik vind het redelijk meevallen moet ik zeggen.
    Randy zie ik veel te weinig want die heeft ontzettend vaak de wacht waarbij hij altijd in het ziekenhuis moet slapen, soms een heel weekend...:x Met 2e kerstdag heeft hij ook de wacht en ik ben ze echt spuugzat!
    En ik ben dus gewoon altijd moe maar ik denk dat dit wel wat minder wordt als ik ga stoppen met fulltime kolven.

Pooh, ik zou niet weten wat ik je kan aanraden met Maja, zal nog even nadenken, goed?
    Wie is er zooooooo ego trouwens?

Liefs voor allemaal!
    Daantje

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha altijd maar denken dat het hier zo rustig is als je geen berichtjes ontvangt, maar als je even nadenkt klopt dat natuurlijk nooit :p

Soof, hihi nu al aan het aftellen ;) maak eens een foto van je buikie.

Pooh, lekker genoten van je meidendagje van de week?
    En ik kan je helaas ook niet adviseren hiermee.
    Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig geworden wie er zo ego is.

Miepie, je dochters lijken idd erg veel op elkaar, leuk hoor.
    En lekker 2 weken vakantie, heerlijk zeg.

Wanna, ja dat is ook zo, dat zei je een tijd geleden ook al, niet meer aan gedacht eigenlijk. Maar kijk maar naar mijn kaartje.

Simi, hihi die Jolie, leuk om haar ook weer even te zien. Boaz is ook dol op chocopasta.

MB, een blaasontsteking bij vrouwen is al niet fijn, kan me dus best voorstellen dat het bij mannen ook geen pretje is, maar ja die zijn dan altijd 3x zo zielig he ;)

Daantje, leuk je weer even te lezen. Heb respect hoor dat je dat doet, het fulltime kolven. Kan me ook heel goed voorstellen dat je het nu gaat afbouwen. Het is toch mooi die 6 mnd. Wat naar van je 2 ooms. Sterkte morgen.

Nou ik ga vandaag een lange werkdag tegemoet (12.00-20.30) ze verwachten veel drukte op schiphol.
    Mijn oma heeft donderdag een herseninfarct gehad en gister de 2e. Ze ligt in het ziekenhuis. Morgen ga ik bij haar langs. Ik hoop dat het weer beter gaat want nu ging het niet zo goed :(

Verder voor iedereen heel fijne en gezellige feestdagen!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Kleine Smurf heeft dat ook een tijd lang gehad (gaat nu wat beter) en grote Smurf had dat vanaf het begin. Bij grote Smurf was het ook veel erger en de kinderarts dacht toen aan reflux. Hij gaf ook vrij veel voeding terug en je kon hem niet plat leggen na de voeding, dan ging hij huilen. Voor hem hebben we toen Ranitidine gekregen en dat hielp wel. Bij kleine Smurf was het minder heftig, meer zoals jij beschrijft, dat je na een uurtje een plensje zure maaginhoud vindt en dat hij moet huilen als hij dat opgeeft. Bij hem maakte het wel uit of hij goed geboerd had, dus daar doen we echt veel moeite voor. En we hebben het hoofdeinde van het bedje omhoog gezet met een paar dikke medische handboeken onder de poten (komen die ook nog eens van pas :D )

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Daantje: zwaar hoor, nog blijven kolven en twee peuterpubers. En niet leuk dat Randy zoveel dienst heeft. Ik ben wel blij dat ik met dienst gewoon thuis kan slapen, ook al wordt ik elk half uur gebeld.
    Wat heftig dat twee ooms van je in zo'n korte tijd zijn overleden. Sterkte met de begrafenis.

Mieke: reizen er veel mensen naar familie etc met kerst? Sterkte met de drukte vandaag. is ook wel fijn als de dag wat sneller gaat dan.
    Sneu van je oma. Heeft ze veel uitval? Woonde ze nog zelfstandig? Hoop dat ze toch opknapt.

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    mieke...sterkte met je Oma !!

14. mb02

mb02 Bekend lid

Even snel tussen de kerstvoorbereidingen door:

Hele fijne kerstdagen allemaal!!!!!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je wanna, we doen nu 1 schepje nutriton door de voeding, zodat het wat dikker is en sinds gisteren spuugt ze haast niet meer! :)

@daantje, gecondoleerd meid, wat jammer! :(

@mieke, sterkte met je oma :( En sterkte met de drukte op schiphol. Vriendin van me werkt er ook, bij de douane! druk druk druk!

@all, ik wil niet hier uitweiden over de ego persoon, wie het wil weten stuur ik wel ene pb ;) he soof, dat werkt ook!
    Mn schoonma is gisteren aan gekomen, Het gaat redelijk moet ik zeggen. Jens en maja worden schandalig verwent, laat maar lekker! Morgen hebben we een huis vol. Gaan gourmetten.

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nutriton hebben wij bij grote smurf ook gebruikt, werkte inderdaad goed!

Fijne kerstdagen allemaal!

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    iedereen een fijne kerst !!

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Iedereen lekker aan het uitbuiken?
    Wij mieten zi nog aanschuiven voor 6 gangen :)

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Iedereen een fijne kerst gehad? Hier niet lig met buikgriep op bed. bah

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai, heb mn schoonma overleeft. Vandaag lekker dagje met eigen gezinnetje. alleen liggen er nu 2 te brullen boven...effe de babyphone zacht zetten ,daaaaaaag

beterschap sjors, ben je in portugal en hoe is het met jou en je man?

Deel Deze Pagina