30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ze zijn weer voorbij de kerstdagen......al heb ik totaal geen kerstgevoel gehad dit jaar!!

jullie wel??

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Pooh, je hebt het weer overleefd. Hoe is het uiteindelijk opgelost, zijn ze bij jullie thuis geweest of naar een hotel. (je schoonzus etc.)

Miki, heb een gemengde kerst gehad, heb gisterochtend gewerkt. Maar ook kerstbrunch en kerstdiner gehad. Maar om eerlijk te zijn hoeft het van mij niet persé hoor.

Sjors, hoe gaat het met jou en Daan?

Wanna. de 6 gangen oveleefd ;)
    Als je juist op de kerstdagen reist is dat veel goedkoper dan wanneer je er vlak voor weggaat. DUs het was uiteindelijk best druk ja. Maar vooral de donderdag en vrijdag voor kerst. Er gaan idd veel mensen met vakantie deze 2 weken, wintersport maar ook lekker naar de zon.

Mijn oma is nog steeds stabiel gelukkig. Ben zaterdag met mijn zus naar haar toe geweest. Ik geloof dat ze ons wel herkende, maar ze kan niet praten en is echt heel erg moe. Ze zag er gelukkig niet heel ziek en zwak uit.

Mijn temp hobbelt wel erg op en neer. Gister laag omdat ik er toen om 4.15 uur uit moest. Maar vanmorgen weer hoog. Heb wel al menstruatiekrampen maar die had ik vorige week ook al. Verder ook darmkrampen zodat ik erg naar de wc moet. Heb echt géén idee? Ik gok op weer gewoon ongesteld worden.

3. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, zou wel een geweldig begin van het 2012 zijn voor jullie......ik duimerdeduim!

Kerstdagen: 1e bij mijn broer/schoonzus, zij hadden een lekker 3-gangen diner in elkaar gedraaid. Yfke en Mik waren superlief, speelde tussen de gangen door met de kerstcadeautjes en danstte op het zandkasteel, zo leuk:).
    2e kerstdag kwam de schoonfamilie bij ons lunchen, was ook gezellig. Blijft wel jammer dat de band niet zo hecht is, het is nooit eens heel ontspannen. Vooral mijn schoonzus blijft een geval apart, met haar eetobsesie. Het grappige is, zodra zij even naar de wc gaat, dan steekt mijn zwager stiekum een chocolaatje ofzo in zijn mond, haha.

Vanmorgen zat ik om 7.30 op mijn werk, het 1e kind kwam vervolgens pas rond 8.30 binnen zetten. Grrrrrrr, had ik nog een uur langer in mijn bed kunnen liggen. En die ouder zegt dan ook nog :poeh, vroeg he:x.

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hahaha

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mieke, ik had beide keren diaree alsof ik buikgriep had, vlak voor ik positief testte...;)

Mn schoonzus wilde met oud en nieuw komen, dat gaat nu niet door .Hotel vond ze te duur. Schhonma was hier alleen. Het ging goed ,maar heb flink op mn tanden moeten bijten!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zucht, ik word zo moe van mijn eigen cyclus. Ik blijf ook 9 van de 10 keer zo hoog in temperatuur tot op de laatste dag dat dit wel extra spanning met zich meebrengt. Helaas denk ik toch ongi te gaan worden omdat dit zo voelt in mijn buik. En de test is ook negatief. Ik geef het op hoor :(

Pooh, aha met O&N dus, ik wist niet meer wanneer ze wilden komen vandaar. Jammer dat je dan ook zo op je tenen moet lopen wanneer je schoonmoeder in de buurt is. Gelukkig is dat niet zo vaak ;)

MB, zo jullie zijn lekker 'volgevroten' hihi.
    Tja hier is het kdv een week dicht, de meesten geloof ik wel. Dus als mensen vakantie hebben doen ze lekker rustig aan denk ik. Vervelend voor jou natuurlijk.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, :(

8. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Mieke, ik hoop nog eventjes voor jullie door hoor!

Sjors, ben je in NL? voel je je weer wat beter? Beterschap meis!

mb02, hahaha, wel grappig hoe je het opschrijft...
    (niet de beschrijving van de kerstdagen natuurlijk)

Pooh, niet zo'n soepele band met je schoonmama?
    Nou ja, jullie dulden elkaar nog, ik kan mijn schoonmoeder wel schieten!!
    Nutriton! Natuurlijk! Dat had ik je ook kunnen vertellen. Hebben we bij Lotus gebruikt die last had van reflux en we gebruiken het nu een beetje bij Yindi.
    Sorry, ben een beetje duf soms...

Bijna 2012, vorig jaar was ik nu zwanger, beetje weemoedig gevoel, misschien ook wel omdat mijn 2 ooms (broers van mijn mamsje) net zijn overleden.
    Heb ook niet zo'n kerstgevoel dit jaar...
    Met oud & nieuw doen we rustig aan, waarschijnlijk komen alleen mijn mamsje met haar vriend en dan gourmetten ofzo.
    Kheb al een tijdje dat ik zin heb om te huilen maar het lukt niet...
    Verder alles goed.

Liefs, Daantje

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @daantje, maja is een oud en nieuw baby, dus vorig jaar bijna, werd ik zwanger. Niemand die dat ooit had verwacht, maar dat was bij jou natuurlijk net zo ;)
    Ik kan mn schoonma ook schieten hoor. Heb haar ooit 3 jaar niet willen zien, sliep ze in een hotel als ze hier was. Nu negeer ik haar wat en hou het bij zo min mogelijk contact. Ze is lief voor de kids en dat vind ik belangrijk. Maar ze weet hoe ver ze bij me kan gaan! Ze heeft jaren lang lopen stoken tussen ons en nu luistert ze totaal niet naar me. Ze vraagt wat, ik geef antwoord en dan doet ze precies wat ik niet wil!

10. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @daantje......helpt het niet om naar een bepaald nummer te luisteren??
    ik heb dat bijv. met het nr wat zowel bij me oma als opa op crematie werd gedraaid......als ik voel dat er wat dwars zit luister ik daar naar en dan kan ik makkelijk janken!!

11. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Op zich ben ik iemand die heel makkelijk kan huilen maar sinds ik kinderen heb gaat het moeilijker op de een of andere manier.
    Niet dat ik harder ben geworden maar ik denk dat ik (on)bewust sterk wil zijn voor mijn kinderen, een natuurlijke (oer)drift misschien om te kunnen overleven? Ik huil ook wel eens voor mijn kinderen hoor, ik vind dat ze zoiets gewoon mogen zien maar ik huil minder snel dan vroeger...
    En naar bepaalde nummers luisteren deed ik idd ook altijd zodat de sluizen werden open gezet... :D
    Maar als ik dat nu doe ben ik morgen te moe om voor de kindjes te zorgen...

Liefs, Daantje

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ben net met 2 kids met de auto naar de winkels geweest, het giet hier. Bij de hema met J geluncht, gezellig. M sliep heerlijk! Ze hebben bij de hema 1 plus 1 gratis van de kleding .Dus 2 shirts voor j en jurkje en broek voor m, waarvan die kleren van haar gratis waren Dat is leuk winkelen. Wel een gesjouw hoor met 2 kids en kinderwagen

2miss daantje, afscheid nemen van marco borsato os hier de tranen trekker ;)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    ongi :(

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    we zitten hier vandaag in de 8 !!

kleine 8 maanden, en me man en ik 8 jaar bij elkaar

15. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, sh*t:(.

Morgen genoeg te doen, dus van mij alvast:

Een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2012!!!!!

16. DAANTJE! Hier juist meer huilen, pfff ben ik niet gewend van mezelf. Ik ben echt emotioneler geworden.

POOH! Leuk zo lekker op pad samen, kijk ik ook echt naar uit!

Hier de feestdagen ook goed doorgekomen, maar op 2e kerstdag bij de schoonfamilie was niet zo gezellig. En om 17.30uur waren we al thuis, de hele avond tot 02.00 uur zitten praten. Hij is zo verdrietig en dan wil je vader niet praten over je moeder die nu 1 1/2jaar dood is omdat hij het al moeilijk genoeg heeft. Echt zielig....
    En aanvaring met schoonzus (mijn man) over drank misbruik in vergelijk met stikkies roken. Broer van manlief is alcoholist (nu 7 jaar schoon) maar nieuwe hobby is stikkies...... tja een discussie die nergens over gaat. Gelukkig liep manlief heel verstandig weg naar de keuken anders was er een bom ontploft.... ze zij even keihard tegen hem dat hij ook teveel drinkt en dan kan je beter stikkies roken...... Ach ze vergeet even dat haar man in aug een zwaar ongeluk heeft gehad in Leiden en 2 ongelukken heeft veroorzaakt waar hij niks meer vanaf weet door misbruik van zware medicijnen....
    Tja mijn man kijkt wel eens te diep in het glaasje bij visite en feestjes. Maar dronkenschap is heel iets anders ;)
    Met zulke domme mensen kan je gewoon niet praten en nu is zij gepiekeerd en komen met oud-nieuw niet langs in de ochtend. In de middag hebben wij het huis vol met vrienden en willen wij hun niet hebben, klaar af. Nou dan komen we niet, we willen uitslapen, pffff.
    Vind het vooral zielig voor mijn lieve mannetje :(

Oh ja ook nog een leuke, ik had de studie van de oudste zoon aangesneden als onderwerp, hij moet volgend jaar een richting kiezen. Hij wil zelf in de zorg en zij vind dat hij de techniek moet doen. Daar is hij schijnbaar goed in. Maar hij wil de zorgkant kiezen omdat hij iets met sport (lees skaten ;) wil gaan doen). Maar goed haar opmerking was er een van het jaar!!!
    Dus jij wilt bij meiden gaan studeren, nou dan kan je net zo goed homo worden :$ Zoeits zeg je toch niet tegen je eigen kind :x
    Mijn reactie was direct dat ik dus lesbisch moet zijn, want ik heb op de mts gezeten. 26 meiden onder 1200 leerlingen. Mensen, mensen, mensen, wat een niveau.................

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof, ik zeg alleen maar ......

@mieke, oh meid wat klote, had zo leuk kunnen zijn net voor heteind van het jaar :(

hier alles goed .Kids doen het super, ben alleen erg moe. Druk op mn werk, wel gezellig. Ben effe aan de supradyn forte nu, kan ik wel gebruiken!

18. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    fijn zo'n schoonzus Sophia......had ik denk ik al oorlog mee gehad als ik het zo lees

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: :( Knuffel!

Rest: sorry, door dienst even te druk om te reageren, maar ik lees wel mee

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik wens al vast voor iedereen een liefdevol, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2012!!

Deel Deze Pagina