30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wens ook iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!! En hopelijk mooie babytjes en zwangerschappen!!

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    gelukkig en gezond nieuwjaar allemaal !!!!!

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Happy new year everybody!!!!!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nog goede voornemens??? ik ga "effe" mn laatste 7 kilo zwangerschaps-vet proberen kwijt te raken. Alleen door niet te snoepen, dat werkte vorig jaar super! Ik word mal van die mensen die vragen of ik zwanger ben...nee, ze is 3 maanden, dank je wel ;).
    heb nu al zin om te snaaien, MAAR IK DOE HET NIET!

5. mb02

mb02 Bekend lid

Zo, het nieuwe jaar is van start......

Hier een waardeloos begin, wij hadden/ hebben allemaal buikgriep. Met kerst had mijn schoonzusje er last van, en tja, die heeft het dus aan de hele familie doorgegeven. Ik heb er ook nog zo'n lekker diep hoestje bij, dus voel me niet echt top.
    Met oud en nieuw ook thuis gebleven, ik was blij toen ik rond 01.00, uur mijn bed kon opzoeken;). Gister de hele dag op familieboek, dus ik heb voorlopig wel weer genoeg familie gezien.

Gister mijn neef+ zijn vrouw gesproken, die worden begin maart voor het eerst ouders. Ik herkende in hen mijn eigen "roze bril" wat betreft de komst van de baby. Ze zijn nog in zo'n fase dat je nog droomt over de komst van de baby en hoopt dat jouw baby een "droombaby"is die meteen doorslaapt/ geen krampjes heeft/ meteen snapt hoe een tepel werkt/ alleen huilt als hij honger heeft enz.
    Die herkenning is wel grappig, want ik weet nu dat mensen toen ook over mij gedacht moeten hebben "die maaike, ze heeft nog geen idee wat er boven haar hoofd hangt":D.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook van mij natuurlijk voor iedereen een mooi en gezond 2012!

7. Mb! Ja leuk is dat he, ik heb die rose bril nu niet maar mot vaak aan mezelf denken hahaha

Hier weer ziek, af en toe overgeven. Maar volgens mij gewoon de slijm die vast zit, ik hoest als een ouwe roker;)

Gisteren in gouda een nieuwe kinderwagen, via mp gehaald. Een stokke kinderwagen van 2010. Alles erop en eraan, ziet er nog goed uit joh. Ben helemaal blij :)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, waarom een andere wagen?

9. We hadden een mutsy transporter en het zitgedeelte daarvan is erg slecht. Met 5mnd kon rick niet meer in de bak en dus in het zitgedeelte maar dat is heel kort en heeft geen beensteun wat omhoog kan. We hebben toen even gekloot met de winterzak ( midden in de zomer.....) en toen nog een dure buggy gekocht. Rick kon eigenlijk met 1 1/2 a 2 jaar goed in de wandelwagen. Nou, en in die ellende heb ik heen zin meer.

Oh ja, en dan erbij kan er geen meerijplankje aan.... Niet handig tussen.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier moet er 7 kilo af, door niet snoepen, om te beginnen .Zou niet weten waar ik de energie en tijd vandaan moet halen om te sporten. zit niet lekker in mn vel. Ben snel boos en schrik er van hoe boos ik kan zijn. Ben vandaag thuis me M en ben alleen maar moe moe moe. Werken gaat goed, is weer fijn. Maar mn hoofd zit vol muizenissen. Hoe te doen als J volgend jaar naar school gaat, minder werken, andere dagen werken (ik wil graag woensdag tthuis zijn dan). Het duurt nog een dik jaar, maar als ik andere dagen wil op het kdv, moet ik dat zo ongeveer nu al aangeven! En op mn werk natuurlijk ook. We moeten er eens voor gaan zitten, wat haalbaar ik financieel enzo. Het is ook lastig dat ik afhankelijk ben van mijn moeder voor oppas. En dan heeft hij zo veel vakanties, hoe moet ik al die opvang regelen dan?
    Kortom, een hoofd vol , en erg moe zijn....

11. POOH! He meid toch, ik snap het helemaal........ :) hier nog zo een hoor! Ik werk nu extra op woensdag maar die gaat er na mijn verlof vanaf. Maar ik heb ook allemaal doemscenario's dat mijn baas gaat zeggen dat hij me die woensdag wil hebben. Is namelijk in het verlden met andere collega's ook gebeurt ondank eerdere mondelinge afspraken....

Maar ik ben vooral te stressvol door mijn hondjes in huis, ze zijn zo druk en vervelend met elkaar dat de overweging er toch serieus is om er minstens 1 weg te gaan doen. Hoe pijn me dat in het hart ook doet :( Maar ik wil rust in huis voordat de baby komt. De 2 reutjes accederen niet zo met elkaar en dat is een hoop gegrijns door de dag heen en ik wordt er gek van. Dan hebben we ook nog een teefje, die blaft het meeste, pfffttt en Rick butst de zaak lekker op door rond te gaan rennen ;)

Gisteren met Rick naar het CB geweest, hij groeit keurig en is nu 94cm en weegt 13kg. Zijn gedrag is allemaal zoals het hoort en onze opvoedkundige regels worden allemaal geprezen. Gewoon even doorbijten tot hij door de lastige puberteit heen is.

Zo, vandaag werken en ik heb geen zin :p ben nog steeds enorm verkouden en blijf maar hoesten. Nu opgestaan met keelpijn, ik raak het gewoon niet kwijt! ;)

12. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, leuk, een stokke. Heb ik ook even overwogen, lijkt mij een fijne wagen. Ik ben destijds voor grotere wielen gegaan (easywalker), moet ook zeggen dat het heerlijk loopt. Yfke zit er prima in, ik heb geen extra buggy nodig.
    Jeetje, wat een drukte bij jou in huis. Ben blij dat ik 2 katten heb, die maken niet zoveel herrie;).

Pooh, succes met de kilo's. Ik heb er ook nog steeds een paar teveel, zit allemaal op mijn buik/maag, zo lelijk:x. Ik baal er vooral van dat bepaalde kelding niet leuk meer staat (denk aan heupbroeken;)), dat er dan zo'n rol tevoorschijn komt. Voor mij is er maar 1 oplossing: sporten. Het programma van de sportschool hangt al op het prikbord, nu nog gaan.....haha:D.

Oja, ik zit ook vaak te piekeren over de opvang van Yfk, ivm de bezuinigingen. Als het kdv veel duurder wordt dan stop ik met die ene dag . En dan neemt mijn vent een papa-dag, dat schijnt dan goedkoper te zijn. Over school denk ik nog maar niet na, maar dat wordt een heel geregel met brengen/ophalen/ overblijven/ BSO enz. Dus kan me voorstellen dat jullie er stress van hebben.

Hier alles prima, al is Yfke zoooooooo eigenwijs. Bijna dagelijks heeft ze een driftbui, om de meest onbenullige dingen. Tenminste..ik vind ze onbenullig;). Vanmorgen zat ze met een stokje in haar oor te wroeten, dus ik pas dat ding af en gooi het weg. Nouuuuuuu, dat was helemaal fout. Pfff, mij oren tuuten er nu nog van;).
    Verder kan ze op het moment expres iets anders gaan doen dan ik van plan was. Dan vertel ik dat we in bad gaan, en dan gaat ze ineens heel fanatiek boekjes lezen. Of we staan klaar om naar buiten te gaan, dan bedenkt ze ineens dat een bepaalde boodschappentas mee moet. Best wel vermoeiend......

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap soof, jammer van je hondjes :( En knap van je ventje, hij is wel een stuk kleiner dan jens hoor. Ik schat hem nu 103 cm ;) En hij is dik 15 kilo.

mmm, ik zit te wachten op de kachelman, zou komen tussen 1300 en 1600 uur. De kachel is helaas naast jens kamer, dus ik hoop dat ie nog even weg blijft, jens slaapt net!
    Hij heeft opeens weer van die niet luister buien, brrr. gaat iem et zijn handen over zijn oren staan, de snotneus!

14. MB! Wij hebben ook nog 2 katten en dat is echt een verademing zoveel rustiger inderdaad. Heb inmiddels ons hondje op facebok staan. Maar 1 vriend heet wellicht een kennis die hem wil. Maar ja je doet hem niet zomaar weg pfffff Moeilijke keuze hoor....

EUH heupbroeken staan nooit mooi :) ik vindt dat echt vreselijke broeken sorry! Geef mij mij lekker een taillemodel, dat staat veel mooier.

Eigenwijze peuter.... ik weet echt niet wat je bedoelt ;) grrrrrr

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, aha zo. Een stokke is wel lekker hoog. Verder vind ik het absoluut heel lelijke wagens, sorry :)
    Zielig van jullie hondje. Bij ons moet er een kat uit, die pist overal en ik heb geen zin om de komende 10 jaar dat te moeten schoonmaken en het stinkt bah. Die geur krijg je nauwelijks weg.

MB, haha zo herkenbaar. Het tijd rekken is begonnen hoor, Yfke heeft het door. Hier kan Boaz er ook wat van, tot ergenis aan toe hoor.
    Nee nee niet zo afpakken, wel even goed uitleggen waarom hoor ;)

Boaz is ook 103 cm en weeg 15kg. Lekker lang en slank.

16. MIEKE! Oh ja dat heeft 1 van onze oezen 1x gedaan omdat de tussendeur per ongeluk dicht zat. Maar dat is afschuwelijk die stank, brrrr
    Wij vonden de Stokke ook erg lelijk, maar laatst had ik een klant aan de balie met de Stokke en toen zag ik toch wel de vele voordelen dus zijn we overstag. Enne..... dik 1000 euries betaal ik er niet voor, de helft is meer dan zat :D

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vind het ook niet echt mooi, maar wel handig in gebruik.! I kzou het ook nooit betalen hoor, 1000 eurie!

18. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    haha ik heb de 1e keer ook erg raar naar die stokke staan kijken, maar andere kant lijkt ie wel weer handig zo hoog....ze hebben allemaal wel wat geloof ik

19. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Hoi dames,

Kom ook ff buurten hier. Ik lees iets over 30 plussers, haha. Nou, ik ben volgende maand 37 en net positief getest in de derde ronde! Toch nog op mijn 37e moeder i.p.v. 38:)
    Hoe 'oud' zijn jullie? Ik vind mijzelf al redelijk oud om kindje te krijgen maar kan nog net had ik besloten.

Liefs, Kruimel

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Kruimel: welkom hier! Klets gezellig mee!

Ik ben Wanna, 37 jaartjes jong en sinds een half jaartje mama van een tweede.

Grote Smurf heeft volgens mij wel een grooeispurt gehad, maar ten opzichte van Boaz en Jens volgens mij wel klein. Eind sept was hij 92 cm en 12,9 kg. Ik schat hem nu 95 of 96 en niet veel zwaarder

Deel Deze Pagina