Kruimel! Welkom hier! En nee je bent niet te oud hoor! Ik ben 36 en ben zwanger van de 2e, ons zoontje is nu 2 en 9 mnd. Ik heb pco waardoor ik dus hulp nodig heb in de vorm van hormonen om zwanger te worden. Gedeliciteerd met je zwangerschap, is er een speciale rede voor jouw latere leeftijd? Zo dames ik weer ziek thuis.... Ik hoest me de longen uit het lijf schiet echt niet op. Ben de halve nacht wakker geweest, vanmiddag belt de ha even voor overleg. Denk niet dat ze iets kan doen, maar ja pooh weet jij iets? Ik hebn nu tussistin.
Hoi Kruimel, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben Mieke en ben een maand voordat ik 37 werd bevallen van Boaz. Aankomende maart word ik 40 en we zijn nu alweer bijna 2 jaar verder na onze mk van de 2e en het is helaas nog steeds niet gelukt om opnieuw zwanger te raken. Bleek dat ik asherman had door de curretage. Dus in ons groepje ben je niet (te) oud hoor Gezellig als je mee komt kletsen.
Soof: beterschap! ben bang dat er inderdaad niet zoveel aan te doen is. Vervelend hè, dat hoesten als je buik ook nog eens zo bol wordt. Sterkte! Ladies: dienst zit er weer op, pfff, over een maandje weer een halve week. Kleine Smurf slaapt dramatisch slecht, dus ik heb het gevoel alsof ik continu nachtdienst (en dagdienst) heb. loop beetje op mijn tandvlees.
Mieke; no pressure, maar als het haalbaar is zou ik vast met klussen beginnen en proberen het een weekje om de dag vol te houden
Meisjes, het mag nog toch? ALLEMAAL EEN GELUKKIG EN HEERLIJK 2012 GEWENST!! Mogen veel dromen uitkomen!! Alles goed hier. Ben net gestopt met borstvoeding wat ik eigenlijk niet wil maar mijn lichaam en geest trekken het gewoon niet meer. Nou ja, 6 maanden is beter dan niets! Yindi is nu 6 maandjes, ze slaapt sinds 1 januari (precies 6 maandjes) in haar eigen kamertje. Ik vond het fijn bij ons en we hadden totaal geen last van haar maar ik dacht: ze moet ook van haar eigen kamertje genieten anders hadden we die net zo goed niet hoeven in te richten. Het is raar maar ik ben natuurlijk een tweeling gewend dus ik denk voortdurend: ach gut, ze is de hele tijd alleen, zo zielig! Maar ja, de meeste kindjes zijn natuurlijk alleen hahaha!! Is nog steeds even wennen. Kruimel, je zal mij dan wel oud vinden, ben nu 41 en was 38 toen ik mijn eerste kindjes kreeg (tweeling jongen en meisje op 28 april 2009) en net 41 toen ik mijn kleine Yindi kreeg (1 juli 2011). Tja, ik denk een beetje anders dan de meesten geloof ik, ik voel me totaal niet oud en heb er ook helemaal geen moeite mee, de meeste mensen denken ook dat ik een stuk jonger ben dan ik eruit zie (zonder botox hahaha). Ach iedereen moet zelf weten wat ze vinden, zo denk ik erover. En, misschien een beetje vroeg maar Randy en ik zouden eigenlijk best nog een 4e kindje willen als ons dat nog gegeven wordt... Wij vinden 4 een mooi aantal...we zien wel... Lukt het ons niet, wij zijn met 3 ook dik tevreden en gelukkig! Ik wens jou in elk geval veel succes toe en....GEFELICIZWANGER!! Oh en natuurlijk: welkom hier! Wij hebben de easy walker duo voor Lotus & Joah en de quatro voor Yindi, vind het echt super wagens! Beterschap Soof! WannaB, heb je waarschijnlijk net zulk tandvlees als ik! Randy heeft wéér het hele weekend dienst dus is hij pas maandag weer thuis! :x Mamsje (mijn reddende engel) komt zo... Liefs, Daantje
Daantje, zooooohoooo nog een 4e hhihihi. Enne, ik voel me ook zeker nog lang geen 40 hoor, iets van 32-33 en de meesten schatten mij ook zo oud als ze mij zien. Maar bij mij is het toch puur om de risico's en mijn gezondheid die voorop staan. En vooral bij mijn mannetje, die maakt zich meer zorgen dan ikzelf. Maar dat wist je al Oeh wat een stap weer, gestopt en op haar eigen kamertje. Toch weer een soort mijlpaal voor jullie allemaal. Wanna, nou dat klinkt als presure hoor hahah. Dat gaat hier vast niet lukken. Maar ik zal wel even overleggen... Soof, weer ziekjes. Je bent nu wat vatbaarder denk ik. Sterkte. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en weer een afspraak gemaakt met mijn speciale gynaecoloog. Ik wil gewoon een gesprek en eventueel nog 1x een onderzoek voordat we besluiten er definitief mee te stoppen. Ik wil het toch nog een kans geven en als ik dit niet doe dan blijf ik daar constant over malen en me afvragen of.... de 31e kan ik gelukkig al terecht. De assistente was heel meelevend en zocht echt naar de snelste datum die beschikbaar was. Tot die tijd benutten we deze ronde nog gewoon. Maar ik had het helemaal gehad toen ik weer ongesteld werd en wilde er toen meteen een punt achter zetten. Alle spullen verkopen etc!
Mieke, dat is denk ik een goeie stap. Nog 1x alles laten onderzoeken zodat je het (als jullie dat besluiten) er met een goed gevoel afscheid van kunt nemen. Wel zwaar hoor, vindt het ook knap dat je er zo realistisch over nadenkt. Mama's op tandvlees: KNUFFEL! Kruimel, welkom en gefeliciteerd! Ik ben mama van een eigenwijze dame van anderhalf, en ben zelf 34. Ik ben geen hokjesdenker, dus van mij zal te het woord "te oud" nooit horen. Voor alle andere, ZWAAAAIIIIIIIII, ik ga weer werken.
MIEKE! Fijn dat je zo snel terecht kunt joh, ik hoop echt dat het je nog mag lukken dit jaar! DAANTJE! Geweldig een groot gezin, mij lijkt 3 zo leuk. Maar we hebben maar 3 slaapkamers en 1 is er echt voor ons. Maar de kamer van Rick groot dus wellicht nummer 1 en 2 bij elkaar hihihih. Eeerst deze maar eens op de wereld zetten. Weet ook niet of ik geschikt ben voor 3 kinderen, qua drukte. Zal ik eerst moeten leren rustiger van mezelf te worden.....
Mieke, ben ook blij voor je dat de afspraak al vrij snel is. Oh meis, ik hoop het zo voor je dat er nog dit jaar een plusje te zien zal zijn op een plasstick!! Soof, wij hebben ook maar 3 slaapkamers maar Lo en Jo slapen altijd saampjes en Yindi heeft de andere ingepikt. Blijft er dus nog een kamer over voor ons. Wij willen zo snel als kan verhuizen naar een huis met in elk geval 4 slaapkamers maar we moeten even wachten tot we weten waar Randy definitief komt te werken. Hij heeft nu nog een contract t/m augustus. Ja, een groot gezin lijkt me nu ook super gezellig maar vroeger moest ik er niet aan denken. Ben nogal een laatbloeier geloof ik... En rust? ik ben de rust zelve...NOOOOOOTTTT!!!! En toch lukt het wel hoor... Leuk dat Rick een broertje krijgt! mb02, werk ze meis! * zwaait uitbundig terug!* Liefs, Daantje
Oh maar hier ook een laatbloeier hoor, ik wilde eigenlijk helemaal geen kinderen Ik vind het ook heel leuk dat het een jongetje wordt, denk dat het ook beter bij mij past als een meisje... Nou, ik ga er 1 uit bed halen.
Soof, ik dacht ook altijd van: laaaaaater als ik groot ben hihihi Ach, jongen of meisje, welk geslacht het ook is, je kind past ALTIJD bij je. Ik ben zelf nogal stoer maar toch vrouwelijk, past zowel een jongetje als meisje bij. Liefs, Daan
welkom kruimel. Ik ben 36 en mama van een knul (2009) en een meisje van net 3 maanden! En ik ben UITGEBROED!!!! Nee, hier geen 3e meer, wel ruimte, maar ik ben klaar, tevreden, uitgebroed. Hier is alles goed. De kids waren op het kdv en hadden het prima gedaan. M had niet eens gehuild, lief gespeeld, goed geslapen, heerlijk! Ook J doet het perfect en heeft plezier! Ik heb de stoute schoenen aan getrokken en ben naar mn baas gegaan. Hij was in een goed humeur, dus heb ik mn kans waargenomen Hij was niet negatief, wilde er naar kijken en laat het me dan weten. Spannend! @mieke, goed van je om terug te gaan naar de gyn! Hoop dat ie wat kan betekenen/uitleggen/verklaren! Knuf! @soof, hoest je ook slijm, of is et kriebel? Ga anders en langs de huisarts ipv zelf te blijven tobben! Of was je al geweest. Geen idee of je al geweest bent, ik ben net een zeef....
POOH! Ben al geweest het is kriebel door vastzittend slijm, heb fluimucil gehaald omdat ik toch niets anders mag.
Hier nog een laatbloeier. En ik heb altijd gezegd dat ik maar 1 kind wil, omdat je daarmee nog enigzins je vrijheid hebt. Maar nu lijkt een 2e mij erg leuk, vooral voor Yfke. Onze reisplannen zijn alweer veranderd. We gaan nu naar Ijsland en de oostkust van de VS. Ik bleef maar twijfelen over maliesie/ thailand, kon er niet uitkomen wat ik nu precies wilde. Een kennis bracht mij toen op het idee van ijsland/VS, met een combi-ticket. En dat idee is een schot in de roos! Eerst een weekje naar Ijsland, waar we waarschijnlijk een huisje huren iets buiten Reykjavik. Vervolgens door naar new york en vanuit door maken we een 2weekse rondrit. Heb er zo'n zin in, lijkt mij echt supergaaf!
ijsland, helemaal te gek! kijk je naar wie is de mol ,die opnames daar zijn zooo mooi! klinkt als een super reis! enne, ik riep ook altijd geen kinderen te willen, en kijk me nu
Daarom zitten we ook bij het 30+ hoekje... Lekker op vakantie mb02!! Ik zou ook wel willen maar het zit er voorlopig niet in. Wel al een paar keer naar Landal etc geweest met het gezin en oma en vriend maar het buitenland zal nog even moeten wachten helaas... Mieke, laat de grens nou los meis, ik weet dat je je zorgen maakt over kwaliteit, je lijf en ouder worden(de eitjes) maar het merendeel van de kindjes is nog altijd gezond als ze worden geboren. Kijk naar mij, ik was 40 toen ik zwanger raakte van Yindi en net 41 toen ze werd geboren. Ik heb een droomzwangerschap en een droombevalling gehad. Je kunt net zo goed op je 25e enorm veel moeilijkheden ondervinden van de zwangerschap... Ik probeer je gewoon even op te peppen hoor, niet de betweter uit te hangen (nee? ). Ik wens je gewoon zo ontzettend een 2e schatje toe! Lotus en Joah zijn lekker weg met oma en vriend dus ik heb het even rustig met Yindi. Heeeeeerlijk!! De 2 ledikantjes van Lotus en Joah op marktplaats gezet en ze zijn nu al verkocht! Ik ga meer verkopen! Fijn zondagje! Liefs, Daan
wij zijn net terug uit et zwembad. We hebben genoten ,al was het maar een uurtje. Mara wat een gedoe, kindjes omkleden, spullen mee sjouwen, en daarna alles en iedereen afdrogen en aankleden. pffff J was nergens bang voor, het liefst zwemt ie in het diepe! En M genoot volop van het warme bubbelbad.
Allerliefste Daantje.... het is vooral vriendlief die zich zorgen maakt. En daarbij vindt hij zichzelf anders een wat te 'oude' vader worden. Ik voel me jong genoeg, alhoewel ik af en toe ook loop te puffen bij het opgaan van de trap hahaha. Wat hij heeft gezien tijdens de bevalling en daarna heeft hem wat angst aangejaagd en hij is gewoon beschermend naar mij toe. Lekker even alleen met Yindi. Pooh, leuk dat jullie zijn gaan zwemmen, doe ik (wij) te weinig. MB, klinkt super jullie vakantie, maar totaal wat anders haha. Succes met het uitzoeken.