30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, haha, wij hadden ook niet meer gezwommen sinds griekenland hoor! Ja J was nog een keer met oma samen geweest. Hij vindt het GEWELDIG, maar het is wel een gedoe hoor, met M erbij!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wij gaan elke week nog naar baby-peuterzwemmen. Sinds kort dus met z'n viertjes. Grote Smurf kan al zonder hulp met bandjes in het diepe zwemmen en kleine Smurf vindt het gelukkig ook leuk. Het is inderdaad wel een beetje gedoe met omkleden en zo, maar zeker de moeite waard!

Mieke: hoe oud is jouw man ook alweer? (mijne wordt over 2 weken 45, maar gedraagt zich dertig jaar jonger :D )

MB dat is zeker een radicale wijziging van de plannen, maar klinkt erg leuk.

Soof: heb je nog een goeie tip voor vakantie met twee kleine kinderen medio april? :D

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, beiden worden binnenkort 40.

4. WANNA! Als je zon wil alleen de canarische eilanden en anders zou ik voor een lekker huisje kiezen in NL.

MIEKE! Mij papa was ook 40 toen hij mij kreeg en is nog steeds 'jong' voor mij hoor! Mijn mama was 38.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, gaat je man dan mee zwemmen? Want anders is het toch niet te doen?J is ook heel goed met zijn bandjes aan, en helemaal niet bang! Zou zo het diepe in springen ;)

Als J volgend jaar (slik, dan al?) naar school gaat ,wil ik met M gaan peuter zwemmen!

6. rick is alleen geiteresseerd in het lopen in het ondiepe..... Ben gestopt met de lessen, tillen is nu niet te doen en ik heb niemand anders die mee kan. We gaan straks maar wat meer vrij zwemmen.

7. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Wij gaan regelmatig met z'n 5jes zwemmen. Tenminste Randy gaat met Lotus en Joah zwemmen en ik kijk met Yindi toe. :)
    Tis een hele volksverhuizing maar ja, altijd als wij ergens heen gaan is het een volksverhuizing... :D

Randy is 39 maar lijkt wel 50 hahahaha!!! (niet qua uiterlijk want dan lijkt hij wel 30)

Mieke, ik snap het wel hoor meis. Dikke knuf!

Liefs, Daantje

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zwemmen lijkt me ook leuk, maar inderdaad houdt het mij tegen door alles eromheen

9. mb02

mb02 Bekend lid

Wij hebben een rittenkaart op een zwembad in de buurt, maar ben er al een tijdje niet geweest. Yfke wordt elke keer verkouden, dus ik ga pas weer als het buiten wat warmer wordt. Yfke vindt het wel erg leuk, heeft totaal geen angst.
    Ik ben nu aan het kijken naar peuterdansen, dat lijkt mij helemaal leuk voor Yfke. Zodra zij muziek hoort staat ze rond te hupsen, zo schattig. En dansen is qua aan-en uitkleden wat minder bewerkelijk;).

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het is echt de moeite waard hoor mikija, denk dat lisa het ook heel leuk vindt! :)

Ja, peuterdansen was ook wat voor J geweest. Die is GEK op muziek en dansen. Helaas is het hier alleen op woensdag ochtend en dan werk ik. Hopelijk krijg ik volgend jaar de woensdag vrij, dan gai k het met M doen!

11. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja het lijkt me super.....maar niet alleen haha

12. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Het is hier stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Zooooo....staan we weer even bovenaan!

Gisteren met Yindi naar het cb geweest. Alles weer tiptoppie picobello!
    Er werd weer gezegd dat ze wat voor leek in ontwikkeling tov wat ze zou moeten kunnen. :)
    Alleen heeft ze een mongolenvlek (is geen scheldwoord maar komt van het Aziatische Mongolide volk), wat veel Indische babietjes hebben op hun billetjes, die ineens lijkt te zijn gegroeid. Het zit nu ook op haar rug en dat is niet gewoon. Dus voor vrijdag maar even een afspraak gemaakt met de huisarts.

Lotus en Joah naar de creche dus even RUSTIG met alleen Yindilief!!

Liefs,
    Daantje

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    een mongolen vlek??? nooit van gehoord! kan dat kwaad?

14. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Hihihi Pooh, nee, dat kan helemaal geen kwaad zelfs. Veel babietjes van Indische afkomst hebben zo'n vlek die heel klein kan zijn maar ook heel groot.
    Ik heb er een gehad, mijn broer heeft er een gehad, Lotus heeft er eentje, Joah een minivlekje en Yindi heeft de grootste van de drie.
    Het is (kort door de bocht) gewoon een goedaardige 'moedervlek'.

Hier kan je er meer over lezen:
    Huidarts.com - Huidaandoeningen

Let niet op de foto, zo erg en zo donker is het totaal niet (bij ons).

Liefs, Daantje

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    maar waarom moet je dan wel langs de huisarts met haar?
    die 2 van mij hebben beide een ooievaars beet in hun nek op het voorhoofd. Hebben ze van mij, want die had ik ook. Bij J is hij al weg getrokken, bij M zie je hem nog goed in haar nekje!

16. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Omdat hij in een korte tijd opeens een stuk groter is geworden. Ze had hem eerst alleen op haar billetjes en nu groeit ie groter via haar rug naar haar nek. Dat heb ik nog niet eerder gezien.
    Misschien is het niks maar voor de zekerheid...

Hahaha, in hun nek op het voorhoofd...
    Mijn nek zit niet op mijn voorhoofd hoor. Nek én voorhoofd zeker. :D

Liefs, Daantje

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    eeeh... .dughhhh ;) ik schrijf af en toe sneller dan ik denk (dat is vrouwen eigen geloof ik)

18. mb02

mb02 Bekend lid

Stil hier!

Daantje, een extra controle kan nooit kwaad, toch? En heb jij geen voorhoofd op je nek, nou jaaaaaaa zeg:D.

Pooh, ik wil Yfke opgeven voor "dreumesmuziek", is elke donderdag. Lijkt mij erg leuk, met liedjes, dansen en kennismaken met instrumenten. En het kost 200 euro voor een heel cursusjaar, dus dat is ook niet al te duur. Nadeel is wel dat ik pas vanaf het nieuwe cursusjaar (begint weer in september) mee kan doen:cool:.

Jullie vinden mij vast erg wispelturig:), want de vakantiebestemming is waarschijnlijk weer gewijzigd. Zuid-afrika staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar de rechtstreekse tickets waren altijd erg prijzig. En nu zijn ze ermee aan het stunten, scheelt honderden euro's. Dus tja, het voelt een beetje alsof dit DE kans is. Al een beetje rondgesurfd, en het heeft wel heel veel voordelen op Ijsland/VS. Het is daar een stuk warmer (maar niet te), weinig tijdsverschil, 1 vlucht, autohuur is goedkoper, Kaapstad, wilde dieren, mooie kusten, lekkere wijnen.....Mmmmmm, zou dit het nu toch gaan worden?:):D:(.

19. MB! Ja nu zijn de KLM werelddeals en dat scheelt veullllll :D Ik ging naar ZA! Wij gaan naar ZF........... oftwel lekker naar een camping in zuid-frankrijk :D Wij gaan glampen.......... :)
    Op de beurs super gave luxe tent gezien met alles erop en eraan, echt zoals ze in ZA zijn :p

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, is het niet leuker om naar afrika te gaan wanneer Yfke net iets ouder is. Dit ivm de safari en misschien ook wat je daar nog meer onderneemt. Mij lijkt IJsland en US dan iets makkelijker te doen.
    Maar goed.... ;) is mijn idee hoor haha.
    Of een rondreis in West Amerika. Persoonlijk vind ik zulke reizen leuker te maken wanneer je kind zich er wat meer van kan herinneren omdat het zo'n mooie reis is.

Soof, ik ben wel nieuwsgierig naar de luxe tent, kun daar iets van een link over sturen of zo?

Deel Deze Pagina