Nee ze staan tot nog toe alleen op onze camping en een camping meer in het binnenland. En in NL. Wij gaan naar Serignan Plage, Languedoc-Roussillion. Mijn man wilde absoluut niet in een tent, maar dit is gewoon luxe. We waren allebei direct verkocht!
Je hebt overigens meerdere aanbieders met luxe Glamping Tenten hoor, maar wij vonden deze echt de mooiste. Doordat ze met die houten balken werken.
Oja welke, wat hier zijn we ook enhousiast. Vriendlief zei al... Boaz en ik zijn dol op campings hahaha. 2 jaar geleden waren wij ook in de Languedoc-Roussillion. Wanneer gaan jullie, wij denken aan juni. Is een fijne periode en qua weer daar al lekker aangenaam. Alleen zo'n pokke end rijden.
mijn familie woont in de kaap provincie van zuid afrika, en het is er echt niet veilig hoor! Met je deur op slot rijden, niet stoppen voor een stop licht ivm overvallen worden. Ik zou er niets nel heen gaan. De blanke vluchten juist het land uit! Mn moeder is 4 jaar geleden nog geweest, naar familie. Die zou nooit meer gaan, was eng zei ze en ze zat hele dagen op een compound of achtertralies/hekwerken.
Ik geloof van Rent-a-tent. Wij gaan in September, eerst wilden we in juni gaan maar mocht de baby zich later aandienen dan is ie wel erg klein
Pooh, zit wel een kern van waarheid in, maar zolang je in een bepaalde omgeving blijft en je districten niet opzoekt is het geloof ik best te doen. En vaak maak je een reis vanuit bijv. kaapstad richting een andere stad incl safari etc. Maar zuid afrika trekt mij niet zo. Soof, wij hadden het er net over dat we juist niet in sept die kant uit willen haha, liever juni ivm weer. Denk dat sept ook nog prima is hoor, daar niet van.
heb ook familie in zuid afrika....ken alleen de verhalen dat ze een hek om de tuin hebben en hond voor indringers haha die tent ziet er wel gaaf uit zeg !!
hoi meiden!! Nou we gingen als verassing bonbons make. Man, wat hebben een lol gehad!! echt bijna in mn broek gepiest. Heerlijk! En en aardige lading zelf gemaakt bonbons mee naar huis....
POOH! Oeh wat lekker!!!!!! Ik heb gisteravond nog een mooie jas van Esprit gescoord in de uitverkoop! Heb een aanvaring met mijn baas gehad en moest effe stoom afblazen Ik wilde eigenlijk tot volgend jaar wachten, heb al 5 jaar een espritjas en die is nu echt overleden. Het zag er niet uit. Nu hadden ze de jas die ik voor volgend jaar op het oog had nog in de uitverkoop. Nou, meteen scoren dan maar en de oude gelijk in de kliko! Heb mijn vakantie voor september akkoord dus wij gaan heerlijk naar die supergave tent
yes yes yes yes, het is gelukt! mn collega belde vanmiddag en volgend jaar gaat zij van dag ruilen ,zodat ik de woensdag vrij kan zijn als J naar school gaat! Ben HELEMAAL happy!
Dat is fijn Pooh, dat je de woensdag vrij kunt krijgen! Pooh: zag er super uit die tent! Sorry meiden dat ik niet uitgebreid reageer, maar we hebben een hele zware week achter de rug. Vorige week zaterdag werd grote smurf ziek, koorts, hoesten. Maar maandag werd ook kleine Smurf ziek en die kreeg 40,5C koorts en hield volledig op met drinken. Kregen er geen druppel melk meer in. Paar lepeltjes gepureerd fruit of wat yoghurt, maar per dag maar 1 potje maximaal. Dinsdagmiddag naar de huisarts geweest die ons doorstuurde naar de eerste hulp. De kinderarts vond hem inderdaad licht uitgedroogd, maar dacht dat als we door bleven lepelen met fruit, dat het dan net zou lukken. Gelukkig mocht hij dus mee naar huis, maar van dinsdag tot vrijdag hebben we dus elk uur (ook 's nachts) geprobeerd er wat vocht in te krijgen. De kinderarts belde twee keer per dag om te vragen of hij nog plasluiers had. Gelukkig ging het gistermiddag wat beter. Normaal drinkt hij 800 ml melk en nu maar 300, maar hij drinkt in ieder geval weer. Hij was zo zielig, hing brandend van de koorts slap tegen me aan te hijgen met zacht kreuntjes. Dan moest hij hoesten en dat deed duidelijk pijn. Dan vertrok zijn gezichtje en moest hij huilen, waardoor hij nog meer hoestprikkel kreeg. Ik had het zo met hem te doen!
Och Wanna wat ontzettend naar zeg dat je mannetje(s) zo ziek zijn/waren. Hopelijk gaat het snel weer beter. En wat een zware en vermoeiende week zal het geweest zijn. Ben je wel gewoon gaan werken of benje thuis gebleven? Heel veel sterkte hoor. Enne ik heb je advies soort van op gevolgd hoor hihi, zie kaartje Pooh, fijn dat je die dag hebt kunnen ruilen. Soof, lekker idee dat de vakantie nu definitief is. Toen we die Royal Lodge zagen waren we verkocht, die is nog luxer en ruimer, maar staat nog maar op 1 camping. En de safari lodge is eigenlijk toch best wel klein. We kijken nu ook naar leuke vakantiehuisjes met zwembad, nog tips? Hier zijn Boaz en ik verkouden, blegh. Mijn temp is daardoor ook wat hoger natuurlijk. En eindelijk eens een weekend lekker vrij, geen klm. Het wordt nu steeds rustiger de komende weken, heb voor komende week maar 1 dienst van 6 uurtjes.
@wanna, heb je niets gehad voor kleine smurf dan, Antibiotica of zo? Wat een slopende week hebben jullie gehad zeg. En een stress! Hier ook een hoestend en verkouden meisje. Ze drinkt en slaapt gelukkig wel goed, en heeft geen koorts. Tochzit ik te dubben of ik morgen een afspraak zal maken voor haar. Maar even kijken hoe de dag loopt! @mieke, fijn, effe wat rustigere dagen voor je! Hoe is het met Boaz, is hij ook zo'n kwebbelkous? Hij wordt bijna 3 nu he? Volgens mij is hij een paar weken ouder dan J! Die is van 20 maart
Wanna, jeetje, kleine smurf was flink ziek, zielig. Heftig weekje heb je achter de rug, trek je het allemaal nog? Soof, lekker hoor. Zowel van de vakantie als de jas. Pooh, zal wel een last van je afgevallen zijn, fijn! Mieke, ik heb vorig jaar mei een eigen huis met zwembad gehuurd in Spanje, nabij allicante. Was echt supermooi, met een buitenkeuken/ groot zwembad/ heerlijk huis/ helemaal prive met prachtig uitzicht. Was wel prijzig (zo'n 700 per week). Ben helaas even de naam van de verhuurder kwijt, maar kan het wel voor je opzoeken? Zuid-afrika: we zijn nu bezig met het orienteren op individuele familiereizen. Dan weten we zeker dat we op kindvriendelijke/veilige plekken terrecht komen. En verder gaan wij ervan uit dat als je de juiste voorzorgsmaatregelen neemt (goed afsluiten/ geen dure spullen mee/ s'avonds altijd met de auto enz.) het allemaal wel goed komt. Fijne zondag allemaal!
Dank je wel meiden! Aangezien grote Smurf ook ziek was, is het meest waarschijnlijk een virus, dus daar kun je met antibiotica niet zoveel aan doen. Hij heeft wel baby otrivin gekregen (ipv zoutoplossing) en 4 x daags paracetamol. Gelukkig gaat het een stuk beter nu, al drinkt hij maar de helft van normaal. Vandaag is namelijk zijn doop. Hebben tot gister getwijfeld om het uit te stellen. Mieke: mooi kaartje zo ik duim voor je! Pooh: Jens ook zo'n kletskous? Smurf klets ons ook de oren van het hoofd!
@wanna, fijn dat het beter gaat! M heeft ook moeite met drinken nu hoor, door die snottebellen. Ik ben druk met Bexedyl in de weer. Ja J kletst behoorlijk goed nu. Gisteravond zaten we samen in bad, zegt ie.... zwarte vis (zn speelgoed haai), waar is tenen kaas nou? Dat is zo'n beetje het leukste wat je in bad kan doen, sokkenpluis, (alias tenen kaas) proberen te vangen in een vol bad.
mb, als je voor mij dat zou willen opzoeken heel graag, kan ik ook daar eens op de site kijken. Enne, je hebt gelijk hoor. Overal op de wereld zijn gevaarlijke plekken. Toen wij naar Brazilie ginngen werden we ook gewaarschuwd. Ik denk dat toeristen die naar Amsterdam gaan ook gewaarschuwd worden. Wanna, ojee vandaag dus de doop. Hopelijk gaat dat een beetje dan. Enne, temp is denk ik wat hoog door die verkoudheid van mij. Soof, oja je jas, heerlijk he dat je dan zo goed geslaagd bent, kun je dan echt zo van genieten. Pooh, Boaz kletst echt de oren van je kop. Maar ook echt heel grappige dingen.