30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb net de huisartsenpost gebeld. Mag over een uur met M langs komen. Ze drinkt bar slecht, hijgt en piept en temp gaat omhoog.
    Heb geen zin zo de nacht in te gaan met haar.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ze heeft hetzelfde als wat haar broer zijn eerste levensjaar had. Een astmatische reactie op haar verkoudheid. Longen en oren waren verder schoon, maar ze piept en drinkt slecht. heeft al 40 en 90 cc laten staan. Moet nu ventolin 4 x daags puffen tot verkoudheid over is. Krijgt ze koorts of slecht drinken, dan huisarts bellen. Het is dus geen astma, maar een soort allergische reactie op haar longen. Ben dus niet voor niets geweest. alles was het doodeng. een doodstille parkeer garage bij het ziekenhuis, een stukje lopen in et donker...brrrr

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel erg veel sterkte Pooh, toch wel schrikken.

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: bah, toch aan het tobben met je kleine meid! Hoop dat de ventolin haar wat helpt!Drinkt ze vandaag al wat beter? Zet de koorts niet door?

Mijn aanvankelijke enthousiasme over drinken van kleine Smurf was onterecht. Sinds zaterdagavond heeft hij eigenlijk steeds maar 30 tot 50 ml gedronken. Zijn dus weer terug bij af en proberen door fruit te geven (ook maar 50-75 ml per keer) nog genoeg vocht binnen te krijgen. Gelukkig geen koorts meer, dus wat minder behoefte aan vocht, maar hij krijgt zo niet eens 200 ml opvolgmelk binnen. je kunt ook echt aan hem zien dat hij is afgevallen.
    Doop ging gelukkig erg mooi. Was heel gezellig, maar ook ontzettend druk, zo'n huis vol mensen (20 man en kinderen) Ben kapot, zeker omdat kleine Smurf 's nachts om het uur wakker is en over de toeren.

Grote Smurf is helemaal hersteld. Hij klets dus inderdaad honderd uit. Ik sta er vooral van te kijken hoe mooi hij al volzinnen maakt en woorden gaat vervoegen. Bijvoorbeeld vanochtend een zin als: "Mama, wat denk je, zou de meneer van de Albert Heijn er wel aan hebben gedacht om nieuwe danoontjes te kopen?" (waren uitverkocht zaterdag) Als ze op het CB dan vragen of hij al zinnetjes van drie of meer woorden spreekt, kan ik dat in ieder geval volmondig bevestigen :)

Mieke: temp zal inderdaad wel door verkoudheid komen. Heb je geen ovutesten gebruikt deze cyclus? (Of keek ik er overheen?)

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even een kort berichtje na een lange stilte.:)
    We zijn 2012 ingegaan met denken aan de 3e ICSI in Düsseldorf te willen. Moeten alles nog uitzoeken, hoor.
    Intussen gaat het leven gewoon door: werk (andere leidinggevende :$), manlief zoekt nog steeds een baan en doen we weinig gekke dingen. Op dit moment ben ik aan de diarree.:(

Hoe het met jullie en de kleintjes gaat moet ik nog lezen. Het zal me een leesvoer zijn.

Iedereen alvast een dikke knuffel!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, nee ze heeft geen koorts. Gisteren 37.8 nu 36.4 :) Het drinken gaat wat moeizaam, ze laat wel wat staan. Gisteren heef t ze 40 40 n 90 laten staan. nu 20 en 10. Ze is verder wel vrolijk, slaapt goed en meer. De ventolin mag 4x per dag en lijkt wel wat te helpen. Haar neus is volgens mij zo goed als schoon. Er komt niets meer uit met uitzuigen en we doen er nog zout oplossing in!

@Timon, heee meid, wat spannend nieuws! Hoeveel behandelingen krijg je nog vergoed tegenwoordig? 3 was het toch. Tenminste dat dacht ik dat Daffie toen zei! Heeeeeeel veeeeeeel succes!! :)

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Timon: fijn om weer wat van je te horen! Sterkte met je buikgriep! Hoop zo dat 2012 jullie jaar mag worden!

8. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, heb het even opgezocht. Het is van casita travel, in de costa blanca, finca lucette. Oooooh, als ik die foto´s weer bekijk, het was daar echt heerlijk!:) Als je meer info wilt hoor ik het wel.
    Oja, de mensen om ons heen zien altijd meer gevaren in de reizen die we maken dan wij;).

Wanna, fijn dat de doop door kon gaan. Jammer dat kleine smurf nog steeds niet opgeknapt is. Pffff, is altijd wel een zorg met zo'n kleintje:(. Zohee, grote smurf kan zich al goed verwoorden, leuk!

Pooh, arme m, hoop dat ze snel opknapt!

Timon, leuk je hier weer te zien. Spannend, dat jullie misschien weer het traject ingaan. Maar waarom dusseldorf?

Zijn jullie ook zo blij met het zonnetje? Ik krijg er meteen energie van, heerlijk!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb net spoedlijn gebeld van de ha, mag om 1610 komne. Ze drinkt moeilijk en hijgt. arm guppie!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Was begonnen, maar de ovutesten die ik had ontvangen werkten niet goed genoeg. Bleven maar heel licht. Dus mee gestopt en op de gok gedaan.

Wat zielig toch voor jullie en kleine smurf.

mb, dank. Ga het thuis even opzoeken en laten zien.

Timon, heel veel sterkte met alles.

11. robin03

robin03 Lid

16 jan 2012
    5
    0
    0
    adviseren
    Zuid holland
    hallo!
    Ik ben nieuw hier. Mag ik bij jullie schrijven?
    We hebben 2 dochters en gaan sinds kort voor een 3e kindje.
    Zag ik het goed dat hier meiden schrijven die nog zwanger willen worden, die al zwanger zijn en die al bevallen zijn?

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou ben net terug. Moets een uur in de wachtkamer wachten, helaas. J was gezellig aan de babbel met iedereen daar .Liep met boekjes en speelgoed naar mensen toe, hihi!
    M dr longen zijn toch echt schoon. De dokter vond haar alert en niet benauwd. Mag ventolin geven voor het slapen gaan en dr neus open houden met zout. Gaat ze minder dan de helft drinken, dan bellen!

@welkom robin, ja dat klopt!
    Ik ben 36, mama van een 3 maanden oude meisje en een knul van bijna 3 jaar!

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    beterschap voor je meisje pooh!!!

14. Jee wat een zieke kindjes zeg..... Sterkte ermee:(

Mieke! Die en is echt niet klein, de loopruimte is groter dan in de grootte lxe stacaravn we stonden er met4 volw en gadden nog loopruimte. We missen een extra slpk dat wel.

Hier alles oke beetje druk met niks:D hebben de woonkamer veranderd en spullen weggedaan. De box erin en tich is het nu veel groter :cool:

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: wat naar! Ze is ook nog zo klein, arm hummeltje! Hoop dat ze snel opknapt!

Kleine Smurf heeft vandaag weer minder dan de helft van normaal gedronken en heeft ook ineens weer koorts :( Als dat morgen nog zo is, dan maar weer naar de huisarts om te kijken of hij er niet een oorontsteking of zoiets bij heeft gekregen.

Robin: welkom!! Wat leuk dat je voor een derde gaat! Hoop voor je dat het snel mag lukken!

16. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh/wanna, hoe gaat het met de kleintjes?

Soof, heb je de box nu alweer neer gezet? Nou ja, je bent iig lekker op tijd (net zoals met de kerstboom:p).

Robin, welkom! Dit is een gevarieerd en gezellig clubje. Van meiden met 3 kids tot meiden die bezig zijn voor de 1e. Ik ben zelf mama van een dametje van 1,5 jaar oud.

ALL, morgen nog 1 dagje werken en daarna 5 dagen vrij. Vrijdag ga ik met hubby naar de sauna en uit eten, even loskomen van het papa/mama zijn. Yfke slaapt dan bij mijn ouders, dus we kunnen de volgende dag lekker uitslapen en uitgebreid ontbijten. Heerlijk, nu al zijn in:).

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wie heeft er drie kids???? ;) mb02???

Vandaag gewerkt. Mn moeder had haar oppas dag. Xe is anderhalf uur gaan wandelen met J en M. Heerlijk. M lag te pitten, dik ingepakt in de wagen .Ze drinkt wel beter, laat nog wel eens wat staan, maar ze drinkt genoeg. Ze hoest nog wel, maar oogt niet benauwd. Geen koorts en verder vrolijk en veel slapen!
    Morgen kan ze dus naar het kdv.

18. ROBIN! Welkom hier, ik heb een zoontje van 2jr en 9mnd en ben zwanger van de 2e. Leuk dat jullie voor een 3e gaan!!!

Hier een erg vermoeide mama, slaap al 2 nachten erg slecht en dat breekt op. Mense kinderen ik huil om alles, alles is effe teveel..... Vroeg naar bed en hopen dat ik nu wel slapen, moet 4 dgn werken nog :(

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Pooh, Daantje heeft 3 kids ;)

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wou ik ook net zeggen :)

Pooh: fijn dat het beter gaat!

Mb: klinkt heerlijk, sauna eten en uitslapen! Jaloerssss!

Soof: wat zul je moe zijn! Sterkte, hoop dat je wat rust kunt pakken!

Kleine Smurf heeft vandaag 40-30-60-20 cc gedronken.. Dus tussen 4:00 en 16:00 maar 150 cc. Gelukkig ook wel 200 g fruit en 100 g groente, dus hij zal er niet om uitdrogen, maar ik weet niet hoe ik hem aan het drinken kan krijgen... Iemand tips??

Deel Deze Pagina