30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. POOH! Lief dat je het vraagt, ik vind het qua werken echt genoeg geweest ik moet nog 5 weken en zie er als een berg tegenop. Ben erg moe en zo, komt gewoon door die kloteverkoudheid. ;) ik werk nog 4 dagen en dat is eigenlijk teveel nu, vecht me een beetje door de week heen zeg maar. Ik mag al terug naar drie dagen, maar eerlijk is eerlijk als ik het nog even volhou dan heb ik al die maanden nog extra salaris :)
    Rick gaat er prima mee om, hij "weet" dat zijn broertje komt en in mama's buik zit. Daarom staat de box bijv al zo vroeg hier en hij mag vanalles doen op de babykamer. Of hij het echt beseft is natuurlijk te betwijfelen, maar we betrekken het in alles en dat gaat prima.
    We hebben het boekje van Huppel, vind hij erg leuk.

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wat een lieve foto Pooh!!!!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof, 4 dagen werken, phoe respect hoor! Nou heb jij veel zittend werk toch, misschien scheelt dat? ik sta/loop hele dagen. erg vermoeiend! Maar op een gegeven moment was zowel lang zitten als staan niet meer leuk!

Krijgt Rick een nieuwe kamer, of krijgt de baby een nieuwe kamer?

@miepi, thanks:D

4. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, aaaaaah, wat een mooi koppie:).

Soof, ik hoop dat je je snel beter voelt zodat die laatste loodjes wat minder zwaar worden. Want als je nu al de dagen afteld, dan duurt het nog wel lang tot week 34!

ALL, Vanmorgen Yfke voor het eerst door de sneeuw laten lopen. Volgens mij vond ze haar skipak en snowboots nog leuker dan de sneeuw, maar ja, haar lol was er niet minder om;). Wat minder lollig waren haar ijskoude vingers, mevrouw wilt geen handschoenen aan. Dus ben nu op zoek naar handschoenen met klitteband of iets anders waarmee je ze strak aan kan trekken. Iemand een tip?

5. mb02

mb02 Bekend lid

Foto van Yfke in de sneeuw voor mijn vriendjes!

6. MB! Rick wilde het ook niet, tja dan maar koude handjes.... Hij gaf er oook niks om hoor :)

POOH! Rick houdt zijn kamer, de baby heeft een nieuwe kamer.

Weet iemand van jullie of de billendoekjes van Kandoo nog bestaan?

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof ,geen idee... Nooit in huis gehad

@mb02, ouderwets ducktape? ;) (hoe schrijf je dat) J hield ze wel om, had met klittenband. Ligt er zoveel sneeuw bij jullie? hier is het een dun laagje poedersuiker, meer niet! J heeft vanmiddag in de tuin foto's gemaakt van de "sneeuw" hij was wel een 20 minuten zoet er mee. Kijk mama, sneeeeuw!!

8. Hier heeft het de hele dag heel zachtjes gesneeuwd en het ziet echt leuk wit buiten. Rick heeft net lekker gepeeld buiten, maar heeft het toch wel koud hihihihi:)

Ik ga morgen weer werken, maar voel me echt rot...... Voel me nog niet lekker :( hoest nog steeds als een oude uitgerookte schoorsteen en heb een snothoofd. Maar ik sleep me er maar heen, nog maar 5 weken ;)
    Oh meiden ik kijk er zo tegenop..... Wil gewoon rustig thuis zijn :)

9. Ahhhhhhh mijn kraampakket is binnen :$:$:$

Er zit wel een leuk cadeau bij, een heel leuk baby's eerste jaar boek. :) dat verzacht de pijn :D

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Laat de kraamverbanden maar voor wat ze zijn, Soof ;)

En beterschap, ik hoop dat je je morgen beter voelt. 5 weken is nog lang op deze manier...

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Krijg 7 maart weer een hysteroscopie :(
    De gyn denkt toch weer aan verklevingen die terug zijn gekomen.
    Hij gaat dan kijken of dat zo is, ook krijg ik als het goed is een echo om te kijken of ik nog voldoende eitjes heb (geloof ik) en hij gaat ook kijken naar de doorgang van mijn eileiders?

Verder mis ik MamavanThom hier?

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ooooeeehhh Sophia....sexy onderbroeken !!!!!

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mieke, wat vervelend als de verklevingen weer terug zijn. Dat is niet wat je wil horen natuurlijk. :( Maar je wordt wel weer even doorgelicht 7 maart, veel sterkte alvast!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sexy soof, met die lekkere proppen in die mega onderbroeken! mmmmh, het was wel schrikken ja, zo'n kraampakket weer in je handen. Dan komt alles wel weer dichtbij he?!

@mb, lieve foto van je meisje!!!!!!

@mieke, shit :( Ik hoop zo dat er een wondertje in het verschiet ligt voor jullie dit jaar!

15. MIEKE! Mvt heeft zich teruggetrokken van het forum. Geen behoefte, het gaat ook daar niet van een leie dakje:(

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ow, wat jammer om te horen Soof.... Spreek je haar nog? Doe haar dan lieve groeten van moi!

17. Ja ik heb haar laatst op sms gehad, met haar nog bellen maar ik kom er steeds niet toe :)maar ik doe haar de groetjes

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: dat zou inderdaad balen zijn. maar het klinkt wel alsof de gyn voortvarend te werk gaat en alles goed gaat uitzoeken. Hoop dat het resultaat zal hebben. Aan je mooie templijstjes te zien is je eicelproductie het probleem niet. Ik duim voor je!

Jammer dat het met MvT niet zo fijn gaat! Wens haar sterkte Soof, mocht je haar nog spreken.

Soof; jij ook sterkte met de laatste weken werken. Wel naar als je er ook nog bij hoest en proest terwijl het toch al best pittig is. Wij hebben Smurf niet heel uitgebreid voorbereid op een tweede. We hebben het er wel over gehad en hij kreeg van een vriendin het boekje "er komt een kleine pluis" van nijntje (wat hij wel heel leuk vond trouwens)

Koud is het hè?!!! Vanochtend -10 toen ik naar mijn werk ging.

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ff snel berichtje....
    vanmorgen op cb geweest, madam is 74 cm en 8645 gram

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547