30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, niet leuk dat de gyn denkt dat de verklevigen terug zijn. Voelt waarschijnlijk alsof je weer terug bij af bent:(. Maar wel prettig dat de gyn meteen alles gaat onderzoeken, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Vervelend dat het bij MVT niet zo lekker loopt. Van mij ook de groetjes als je haar weer eens spreekt soof.
    Heeft iemand contact het daffie? Die heb ik ook al een tijd niet voorbij zien komen.

Soof, haha, dat pakket schoof ik meteen onder mijn bureau, ieeeeeeks:$:D.

Miki, gaat goed met je kleine meid!

Pooh, zaaaaiiiiiiiii:p.

Hier een bikkel, ben gister op de fiets naar mij werk gegaan *schouderklopje:p*. Was om 7 uur in de ochtend, dus zooooooo koud. Maar op de terugweg was het heerlijk, even lekker je hoofd koud laten worden.

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: mega-schouderklopje!! Ik ben (verwend) met mijn auto naar het werk (is maar 10 km, dus had best kunnen fietsen). Maar mijn handen vroren zowat vast aan het stuur! Iedere keer dat ik de bocht door moest baalde ik dat ik dat stuur steviger vast moest pakken, hahaha.

CB: eergister geweest met kleine Smurf: nu 69 cm en 8050 gram :)

Hoe koud laten jullie het worden op de kinderkamer? Bij gote Smurf wat het 13 graden aan het eind van de nacht. Leek me wat fris, waar hij heeft er geen last van, dus we laten het lekker zo.

3. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @mb......ja, de arts van cb was ook helemaal tevreden (al was ze het niet heeft ze pech haha)
    normaal wil ze ook niks als ze daar is....maar ze heeft nu ook laten horen dat ze geluiden kan doen haha (ze doet de hond na qua "grommen")

4. WANNA! Kreeg ik het maar wat frisser.... zijn kamer ligt nu uit de wind en op het zuidwesten. Dus de hele dag de zon erop en dan kom ik tot 19gr.... vind ik te warm. Vanacht zelfs zijn raam open gezet, was en stuk lekkerder. Ben alleen vergeten hoe de temp dan was vanmorgen.

MIKI! Leuk dat ze het zo goed doet :)

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MB, als ik jou een schouderklop geef, krijg ik er dan eebtje terug? Ik ga al maanden op de fiets naar mijn werk en dus ook nu. Ik heb zelfs veel liever dit weer dan die afschuwelijke regen van de afgelopen maanden. Hier word je lekker fris van! Enige nadeel is dat mijn versnelling vastvriest na een paar minuutjes fietsen, in z'n 6.... En ik moet een flinke brug op.... DAS pas bikkelen, hahaha! :D

De kinderkamers worden hier wel gestookt, ik vind alles onder de 18 graden te koud en volgens mij vinden mijn meiden dat ook want die worden er wakker van. Dus de termostaat staat op 18 graden, bij hen is de radiator aan (niet voluit trouwens, moet ook niet overdrijven) en bij ons het raam een stukje open en geen radiator aan: heerlijk! :)

Wanna, gaat goed dus met kleine smurf? :)
    Mijn kleine Mini was laatst met 11 maanden 76cm en 9,3 kilo, goed he? Dat was Mini1 pas bij 1,5 jaar ofzo. Alhoewel mini2 nu wel flink aan het afbuigen is in de lijn maar ze was gewoon echt te zwaar in het begin dus er werd niet lastig over gedaan.

Soof, hoe is het met je? Voel je je al een beetje beter?

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    en hoe gaat het met jou sophia??

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    op J zijn kamer is geen radiator, en is het 13-14 graden 's nachts. Maar het is een warm ventje, zweet snel en heeft een lekker dekbed. Hij klaagt er niet over, al gaan we nu wel kijken of hij er goed onder ligt voor we zelf naar bed gaan.
    Ik hou zelf niet van warme slaapkamers en bij ons en m haar kamer is ie ook uit, maar is het 16 graden. Heerlijk! Ik heb M wel een extra dun dekentje gegeven!

Wat een bikkels op de fiets zeg! Moet er NIET aan denken! Ben al geen fiets fan, alleen met mooi weer en geen wind vind ik het wel leuk!

8. Met mij gaat het wel weer hoor :D ben nog wel snotverkouden! Nja... ik voel me niet zo lekker, maar ben wel werken hoor. Heb gewoon nog een snothoofd en super vastzittende hoest.

Vind het erger dat ik sinds gisteren echt stekende pijn achter mijn schaambot heb, AUWW. Maar goed ik heb een groeispurt dus kijk het even een paar dagen aan en anders maar even navragen bij VK.

Heb gisteren trouwens ook bericht gehad dat deze kabouter resus-positief is en aangezien mama negatief is ga ik 13feb een Anti-D spuit halen. Heb ik met Rick ook gehad en was niks hoor.

En het leuke nieuws is dat we 4 maart naar Wicked gaan, lekker samen even weg op de eerste dag van mijn verlof!!!! :D:D:D

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk soof, effe samen weg! Jammer dat je nog steeds niet fit bent.

Hier een rustig dagje thuis. Spelen met J, vloer geveegd en gedweild en M heeft nu een vol bord rijstebloem op met de lepel. Het is net een vogeltje, mondje wijd open en het kan niet snel genoeg gaan! hahaha! lekker wijffie!

10. Hihihi dat vond ik ook altijd van Rick, net een vogeltje, hup bekje open ETEN!!!! :)

Ja heel vervelend, maar ja ik al het ermee moeten doen ;)

11. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    MB: ik heb in 2008 een soort gelijke reis gemaakt, van sf naar san diego. Dan naar LA familie opgehaald en van daaruit las vegas, grand canyon, sedona en heel stom ik weet even niet meer wat we daarna hebben gedaan. Wij waren er eind maart begin april. In Sf hebben we een beetje regen gehad maar dat mocht de pret niet drukken, geweldige stad en liepen er met korte mouwen. We hebben er 2 dagen over gedaan om naar san diego te rijden, het had misschien sneller gekund maar ja je wil natuurlijk wel van de mooie omgeving genieten. We zijn van las vegas naar grand canyon gereden en in LV was het bloedheet dus liepen in korte broek in grand canyon lag sneeuw, hihi sta je dan met je korte broek. Maar ja dat is ook het leuke van america je komt er alles tegen en maakt van alles mee. Je hebt echt de juiste keuze gemaakt het is heeeeerlijk daar. Als je weer van gedachte verandert neem ik je ticket wel over hoor ;)

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik kom mijn belofte echt nooit na he, elke keer beloof ik meer te schrijven maar ik doe het niet. Vind het zelf erg jammer want vind het gezellig met jullie mee te lezen en schrijven. Ik heb zelfs ook een tijdje niet meer meegelezen, dat ga ik nu dus doen.
    Ik zit al ruim 5 weken ziek thuis, vind het vreselijk maar kan niet anders. Zit er echt helemaal doorheen. De nachten zijn nog steeds niet goed dus bent echt zooo moe. Ze zijn natuurlijk al stukken beter dan de 1e 5 maanden. Daardoor ben ik erg duizelig, dus ik kon kiezen doorgaan en wachten tot ik een keer onderuit ging of toch voor mezelf kiezen. Keuze was snel gemaakt want als ik met isabella een keer onderuit ga dan zijn we verder van huis.

Met isabella gaat het gelukkig goed, haar darmen beginnen eindelijk aan al het eten te wennen. Ze loopt hier rond met haar loopkarretje en is een heerlijk leergierig meisje. Ze vrolijkt mijn dag elke dag weer op. Vandaag is ze bij de oppas en kan niet wachten haar weer op te halen.

Ik ga zo mijn meisje halen en probeer straks beetje bij te lezen, hopelijk tot snel!!

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    in het zonnetje is het wel lekker wandelen.....maar uit de zon met die wind in je gezicht bbbbrrrrr

14. mb02

mb02 Bekend lid

Miep, haha, voor jou ook een schouderklopje hoor;). Ik moet een kwartiertje fietsen, dus het is een afstand van niks. Maar als het regent of hard waait dan pak ik meteen de auto, vindt het echt vreselijk ok kleddernat of compleet verwaaid aan mijn werkdag te moeten beginnen. Dus bikkel hoor, dat jij overal doorheen ploetert"*thumbs up*.
    En mini2 alweer bijna jarig! Nog leuke plannen?

Brigit, goed om te horen dat amerika jou zo goed is bevallen:). Ben echt heel benieuwd hoe wij het gaan vinden, vooral nu yfke erbij is.
    Zo, isabella is ook al zo'n snelle dame, leuk! En fijn dat haar darmen tot rust lijken te komen. Maar in de nacht is ze dus onrustig? Moet je er dan vaak uit?

Bij yfke staat ´s nachts de verwarming uit en het raam op een klein kiertje. Als ik dat niet doe wordt ze wakker met een droge hoest en dan blijft ze net zolang roepen todat wij haar wat te drinken komen brengen;).

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zucht, zo'n reis is ook wel wat voor mij! We zijn altijd backpackers geweest, ver en back to basic, dat was ons motto! Ik vind dat nu toch wel wat lastiger en wil me niet helemaal overgeven aan all in of centre parks vakanties. Maar nu gaan we een week naar een vakantie huisje in zweden en een week in het zomerhuisje van mn schoonmoeder. ook lekker hoor. Maar zou ooit nog zo graag naar Tibet willen. Heb gehiked in Nepal, maar Tibet staat nog boven aan mn wish list!

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mmmm, heerlijk al die vakantieplannen! Ik denk dat een rondreis in Amerika een prima alternatief is zolang je met de kinderen nog niet de rimboe in wilt :) Alleen wel jammer dat je vanaf twee jaar het volle pond betaald voor vliegen en dan wordt het toch wel erg prijzig.

Omdat wij nog niet weten wat er met mijn contract gebeurt (eindigt deze zomer) pakken we eerst maar eens een weekje vakantie eind mei. Zaten te denken aan wat zon, maar niet te ver. Dan dus Menorca of zoiets (heet dat niet het buggy eiland, hahaha)

Brigit: fijn dat Isabella het zo goed doet, maar jammer dat je nu ziek thuis zit. Het is ook wel ongelooflijk zwaar dat eerste jaar.

Nu na drie weken ziek en kwakkelen van onze mannetjes zit ik er ook helemaal doorheen. En ik heb ook nog eens dienst erbij komend weekend/week. Bleeeh! heb nu al een niet meer in te halen slaapgebrek, dat wordt echt op mijn tandvlees komende week.

Kwam net op het KDV hangt er een groot plakaat: "Hier heerst waterpokken!" Oh nee.... ik weet wel dat ze er een keer doorheen moeten (grote Smurf heeft het ook nog altijd niet gehad) maar we zijn na drie weken koorts, niet drinken van de kleine en snotterig en lamlendig van grote Smurf, nu echt even aan rust toe. Maar goed, kon moeilijk rechtsomkeert maken vanochtend, moet toch werken....

17. let it snow, let it snow, let it snow :D :D :D

Ik zit op mijn werk, hoe ik thuis kom is ten tweede maar het is wel mooi :)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pf wat een takke weer om te rijden. Ik de kids halen, hebben we er een uur over gedaan. Kruising werd geblokkeerd door verkeer en ik stond op een holletje. Kwam niet naar boven . J bleren ,die was bang, ik angstzweet en vloekend achter het stuur. de wegen waren slecht schoon gemaakt. bah!

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ben net thuis, vreselijk druk op eerste hulp (en was om 8:00 begonnen, dus ben kei kapot!)
    Behalve sneeuw ook extreem dichte mist met nauwelijks 10 meter zicht!! Nog nooit zoiets meegemaakt zeg.

20. Het naar huis rijden was goed te doen, vanmorgen weer naar het werk ging ook goed. Alhoewel de wegen niet super schoon zijn! Maarja beetje slippen is ook leuk :D

Ben via een villawijk in de bossen gereden, oh wat was dat mooi joh :)

Morgen lekker sleeen met Rick:)

Deel Deze Pagina