30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, oja, jij was (bent:p) ook een backpacker. Wij kunnen ons ook nog niet overgeven aan de doorsnee kindervakantie. Ik ben ervan overtuigd dat Yfke het prima naar haar zin heeft op een camping of europees strand, en weet ook dat het heel ontspannen en gezellig kan zijn. Maar hubby en ik laden helemaal op van rondreizen. Je leeft een paar weken heel intensief, alsof je zintuigen ineens weer wakker worden. En dat gevoel wil/kan ik dus nog niet missen!
    Begrijp mij niet verkeerd, er is niets mis met doorsnee:). Ik zou willen dat ik mij daar aan over kan geven, dat ik daar tevreden mee kan zijn.

Wanna, jeetje, wat een lange dienst:$. Jij bent echt een bikkel hoor!

Hier is het rijden goed te doen. De grote wegen zijn allemaal schoon, alleen in de woonwijken even opletten. Geen mist gezien, het is hier stralend weer. Zo weer met de slee op pad!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    precies mb02! Maar de type rondreizen die wij altijd deden, kan nu gewoon niet vanwege de leeftijd van de kids. Dan zouden we inderdaad zoiets als jullie moeten doen! Niet met een boot da amazone af en slapen in hangmatten (zucht ,wat was dat leuk) of in de Himalaya bergbeklimmen! ;)
    Wij gingen altijd met Djoser en die hebben ook kinder reizen, maar het is niet te betalen als je met zn 4e weg wilt! En ze zijn nog te klien. Misschien als ze 6-7 jaar zijn!

3. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, wij gaan altijd individueel op pad, en voorheen gewoon de rugzak op en dan wel zien wat de reis je brengt. Maar nu gaan we alles vastleggen, dat we precies weten waar we gaan slapen en hoe lang. Ik heb djoser ook bekeken, dat is inderdaad niet te betalen met een gezin. Wij gaan nu waarschijnlijk met Riksja, die hebben ook rondreizen en losse bouwstenen voor gezinnen.

Misschien volgend weekend wel een elfstedentocht! Dat zou wel gaaf zijn.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja vreselijk he, die prijzen bij Djoser! Ik vind ze wel fijn om mee te reizen, heb 5 reizen met ze gedaan. Maar met 2 kids erbij, betaal je de hoofdprijs!

Ja, wie weet gaat ie toch komen, de 11 steden tocht!!! wauwie! Ik heb NIETS met schaatsen maar vind het wel super als het door gaat! Beetje folklore, hollandse gezelligheid!

5. Grappig, ik ben helemaal niet zo avontuurlijk. Graag een beetje luxe vakantie en dan in een omgeving met veel cultuur dat wel. Ben geen strandmens, ja een dagje of zo. Nu de laatste jaren met de auto rijden we ook heel wat af om allerlei plekjes te ontdekken.

De elfstedentocht mag er van mij ook komen hoor lijkt me echt gaaf :D

Gisteren lekker in de bossen gewandeld, maar ja met dat buikje gaat t niet zo soepel meer.... Ik ren graag heuvelte op en af net slee en rick, maar ben nu net een oud wijf :cool::cool:

6. mb02

mb02 Bekend lid

Ik ben ook geen schaatsgek. Vindt het wel leuk om een rondje te schaatsen over een plas in de buurt, maar lange tochten zijn niet mijn ding. Maar de elfstedentocht is zo heerlijk oerhollands, lekker kneuterig voor de tv met een kop snert!

7. Hier een ziek hondje door de kou, ons kleine meisje Guusje heeft een blaasontsteking.... Gisteren lag ze de hele middag als een dood vogeltje op haar kussen, deze dame is normaal een wolfje in schaapskleren en doet alles wat niet mag. Dus wij hadden snel de conclusie dat er iets niet goed was. Maar ik dacht aan iets wat ze misschien gegeten had, maar het bleek dus een blaasontsteking, ach ja ze is maar klein en dus laag aan de grond. Arm beessie!!

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    beterschap voor guusje!

vannacht weer een beroerde nacht, grote Smurf drie keer wakker en huilen en kleine Smurf ook. Dus om het uur uit bed geweest (je kent dat wel, net als je het weer lekker warm genoeg hebt om weg te dommelen kan je er weer uit). Blèèè`h.
    En vannacht weer bereikbaarheidsdienst erbij :(

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sterkte wanna en soof. Hier een verkouden meisje. Ze had vandaag maar2x 45 minuten geslapen op het kdv. Wel vrolijk, maar vanaf 1230 niet meer in slaap te krijgen. Nu ligt ze uitgeteld in bed...arm kind!

mn moeder is maandag gevallen, uitgegleden op een trappetje buiten bij de bank. Bont en blauwe arm en vandaag toch fotos laten maken. Elleboog gebroken. Dus geen oppas de komende dinsdag(en). pfff weer wat te regelen...

10. POOH! Ik zag het al op FB, wat vervelend zeg. Natuurlijk voor je moeder het vervelendst. Maar dan die oppas weer regelen is ook niet gemakkelijk he... Beterschap en succes!

Hier gaat het met Guusje weer beter, ze is iig weer levendig. Ze krijgt antibiotica en pijnstillers en die werken dus goed :)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje soof, je bent bijna 30 weken zwanger!!! dat gaat opeens snel! :)
    Ben blij dat het iets beter met guusje gaat :)

ja, we moesten opeens vrije dagen plannen op de komende dinsdag(en). Ik weet nu nog niet hoe lang het gaat duren, misschien heeft ze over 2-3 weken minder pijn! Geen idee

12. Ja gaat ineens hard, maar ben het ook een beetje zat :) Ik heb last van mijn bekken en een band die aan een rib hangt. Dit geeft een heel vervelende pijn in mijn rug en heb erg last bij het zitten tijdens mijn werk.
    Heb dit met Rick ook gehad maar al veel eerder in de zwangerschap en toen heb ik al die dagen maar tot 15.00uur gewerkt. Hoop het nu die 4 weekjes nog even vol te houden! :)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nog 4 weken, klinkt kort maar kan heeeel lang duren hoor :(

Ik zit hier met een dwarse peuter. Speelgoed afpakken van zijn zus, bos doen etc etc. Hij heeft al 2x straf gehad, gezellig!

14. Oh ja heel gezellig.......... NOT. Ik moet zeggen dat Rick de laatste dagen weer heel lief is. Hij is al een paar weken echt stik-vervelend maar sinds maandag gaat het echt veel beter. Zal wel weer een sprongetje zijn of zo.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja dat denk ik ook. Hij krijgt ook weer een kies, wie weet is dat het ook. hij is non stop aan het uitproberen, Tijd rekken met naar bed gaan, kijken of je iets ziet wat hij doet wat niet mag etc etc!

16. Uitproberen... wat is dat :x ;)
    Ik ben ook zo blij dat wij vanaf dag 1 (bij wijze van spreken) consequent zijn geweest, hij weet ook heel goed dat hij niet de langste adem heeft en ik geef ook echt maar 1x antwoord.

Ach ja het is ook gewoon de leeftijd, maar van mij mag dat wel voorbij gaan. En dan krijgen we de pubertijd hahahahaha :D

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: tjee wat vervelend voor je moeder! Je vader past ook op toch? Want anders kan je moeder over 3 weken echt nog niet oppassen, toch?

Als mijn moeder nu uit zou vallen zouden we echt wel een probleem hebben. Denk dat we dan zouden moeten kijken of er op het KDV wat te regelen valt, want andere opties hebben we niet echt.

Peuterpubers: Hier gelukkig een iets minder dwarse grote smurf. Maar dat heeft er vooral mee te maken dat ons krentenbolletje een beetje timide is door de waterpokken, hahaha.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, mn vader is al bijna7 jaar dood ;) Die gaat ECHT niet meer oppassen! hahaha
    Hij is ook lief hoor, maar probeert erg uit, en is enorm koppig. 3x op de gang gestaan vandaag! Ja, we moeten maar zien hoe lang dit gaat duren met mn moeder. Hopelijk gaat het snel wat beter. Dinsdag is een hele drukke dag op het kdv, dus veel kans maken we daar niet met 2 kids. En andere opties hebben we niet . Ja lieve buren, die toevallig ook op dinsdag werken ;)

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Jullie hebben het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Daarom doe ik dit deel dicht.
    Maken jullie een nieuwe aan?

Groetjes, Lotte

Deel Deze Pagina